Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AI Brief
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Δευτέρα, 19 Μαΐου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AI Brief
InfoCom
Home»IT

Έρευνα PwC: Οι τάσεις αγορών παγκοσμίως το 2023

15/06/2023infocomBy infocom2 Mins Read IT Επιχειρήσεις
Καθώς ο πληθωρισμός και η οικονομική αβεβαιότητα επιμένουν, οι καταναλωτές προσαρμόζουν τα πρότυπα αγορών τους και υιοθετούν μέτρα μείωσης των εξόδων τους.

Ως αποτέλεσμα, το 69% των καταναλωτών παγκοσμίως, έχει αλλάξει τις συνήθειες αγορών του, όσον αφορά στα μη απαραίτητα προϊόντα.

Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από την έκθεση της PwC «February 2023 Global Consumer Insights Pulse Survey». Η έρευνα πραγματοποιείται δύο φορές το χρόνο και στοχεύει στην παρακολούθηση των μεταβαλλόμενων τάσεων των καταναλωτών παγκοσμίως.

Στην έρευνα του περασμένου Φεβρουαρίου, συμμετείχαν 9.180 καταναλωτές από 25 χώρες σε όλες τις Ηπείρους του πλανήτη. Οι ερωτηθέντες ήταν τουλάχιστον 18 ετών και έπρεπε να έχουν ψωνίσει μέσω Διαδικτύου τουλάχιστον μία φορά τον προηγούμενο χρόνο.

Τέσσερα βασικά τμήματα καταναλωτών Η πιο απαισιόδοξη ομάδα (42%) αναμένει να προχωρήσει σε σημαντική μείωση στις δαπάνες της, σε όλες τις κατηγορίες εξόδων.

Για παράδειγμα, είναι λιγότερο διατεθειμένοι να ταξιδεύουν και είναι πιο πιθανό να στραφούν σε πιο προσιτές μάρκες, ή ακόμη και να παραιτηθούν από τη χρήση συγκεκριμένων αντικειμένων στα οποία βασίζονται συνήθως.

Στον αντίποδα, μόνο το 10% δήλωσε ότι δεν έχει αλλάξει καθόλου τις καταναλωτικές του συνήθειες και δεν ανησυχεί για την οικονομική κρίση.

Όπως προκύπτει από την έρευνα, οι καταναλωτές εξακολουθούν να προτιμούν τις αγορές τους από τα φυσικά καταστήματα, με το 43% των ερωτηθέντων να τα επιλέγουν ως το πιο δημοφιλές κανάλι αγορών τους κατα τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών. Οι ηλεκτρονικές αγορές μέσω smartphone κατέλαβαν τη δεύτερη θέση σε δημοτικότητα με 34%.

Όταν τους ζητήθηκε να δώσουν προτεραιότητα σε παράγοντες που θα ενίσχυαν τις εμπειρίες αγορών στα φυσικά καταστήματα, το 50% των ερωτηθέντων κατέταξαν την πρόσβαση σε έμπειρους και χρήσιμους πωλητές ως τον κορυφαίο παράγοντα.

Επιπλέον, το 42% των ερωτηθέντων εξέφρασε έντονη προτίμηση στα self-service ταμεία, ενώ το 41% θέλει να περιηγείται στον ιστότοπο ή στο mobile app του καταστήματος που βρίσκεται, για να αναζητά συγκεκριμένα προϊόντα.

Τέλος, η έκθεση αποκαλύπτει επίσης ότι το 43% των καταναλωτών σχεδιάζει να αυξήσει τις διαδικτυακές αγορές του μέσα στους επόμενους έξι μήνες.

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

ecommerce
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
infocom

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

DOTSOFT: αναβαθμίζει την εκπαιδευτική διαδικασία σε 65 σχολεία της Μεταμόρφωσης

Vodafone Business: έργα 325 εκατ. ευρώ για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Δημοσίου

Μήνυμα Τραμπ στην Apple: «Χτίστε στις ΗΠΑ, όχι στην Ινδία»

Το FREENOW απογείωσε τις μετακινήσεις των επισκεπτών του Comic Con

25 χρόνια Pylones & f5: η επιτυχημένη συνεργασία που χτίζει το ψηφιακό αύριο

Αποκωδικοποίηση της νόσου Πάρκινσον με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης και του Cloud

Comments are closed.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Θεσμική συνεργασία μεταξύ του EKT και του Πανεπιστημίου Πειραιώς
  • ΖΑΓΟΡΙ Φυσικό Μεταλλικό Νερό: Νέα Εικόνα, Ίδια Πηγή Ζωής
  • Απώλεια του Παναγιώτη Πουρσανίδη, ιστορικού στελέχους της Πέντε Α.Ε.
  • ICEYE: Επενδύει στην Ελλάδα με νέα γραφεία και γραμμή παραγωγής δορυφόρων
  • CRIVIT: Στον δρόμο για το ισχυρότερο movement brand στην Ευρώπη
  • Η Protio εξασφαλίζει νέα χρηματοδότηση €1.000.000 με τη συμμετοχή διεθνών επενδυτών
  • Η Μελανθία Τσώρακα αναλαμβάνει τη θέση Head of Marketing and Communications του MAD
RSS itsecuritypro.gr
  • Η Orthology ανακοινώνει στρατηγική συνεργασία με την Netwrix για την ενίσχυση της ασφάλειας μέσω της λύσης Netwrix 1Secure
  • Η ESET λαμβάνει για δεύτερη φορά την υψηλού κύρους πιστοποίηση Anti-Tampering
  • Το Δημόσιο στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης: 2.000 δημόσιοι υπάλληλοι εκπαιδεύονται σε Cloud και AI Τεχνολογίες εντός του 2025
  • O ENISA δημιούργησε Ευρωπαϊκή Βάση Δεδομένων Ευπαθειών (European Vulnerability Database – EUVD),
  • Συνεργασία της Akeydor Digital με τον κορυφαίο οργανισμό Barric Reqodiq Mining Company στο Πακιστάν
  • Εκπαιδευτικά ιδρύματα στο στόχαστρο: Η ESET αποκαλύπτει αυξανόμενη απειλή κυβερνοεπιθέσεων στον εκπαιδευτικό τομέα
  • Το FakeUpdates στην Κορυφή της Λίστας Κυβερνοαπειλών για τον Απρίλιο 2025
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.