Μια νέα ανάλυση από το Bloomberg Intelligence δείχνει ότι ο τομέας του metaverse θα μπορούσε να φτάσει σε αξία τα 615 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2030, κυρίως λόγω της φημολογούμενης εισόδου της Apple στην αγορά με ένα νέο headset.
Η έκθεση υποδηλώνει ότι η επιθυμία για virtual 3D shopping, ένας αυξανόμενος αριθμός περιπτώσεων εταιρικής χρήσης -συμπεριλαμβανομένης της εκπαίδευσης και της ανάπτυξης προϊόντων, αλλά και η υιοθέτηση του σε events και μέσα κοινωνικής δικτύωσης- θα αποτελέσουν, και αυτά με τη σειρά τους, καταλύτες για την ανάπτυξη.
Η αναφορά του BI, που επικαλείται η ιστοσελίδα techmonitor.αι αλλά δεν είναι δημόσια διαθέσιμη, δείχνει ότι ακόμη και με επιβράδυνση των καταναλωτικών δαπανών και έλλειψη προτύπων, η υιοθέτηση της εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας εξακολουθεί να είναι πιθανό να συνεχίσει την ανάπτυξη της και να εξελιχθεί σε έναν σημαντικό τομέα.
Η επίτευξη του προβλεπόμενου μεγέθους των 615 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι το 2030 βασίζεται και στις φήμες σε σχέση με την Apple, η οποία αναμένεται να λανσάρει ένα headset μικτής πραγματικότητας, και το να παρουσιάσει αυτό σε μαζική υιοθέτηση. Φημολογείται ότι η Apple ετοιμάζεται να λανσάρει σύντομα ένα headset, ακολουθώντας εταιρείες όπως η Microsoft και η Meta, που κατέχουν τα brands Hololens και Oculus αντίστοιχα. Αλλά ακόμη και χωρίς αυτό, υπάρχει μια αυξανόμενη αγορά στον επιχειρηματικό χώρο.
Ορισμένες εταιρείες ήδη διερευνούν τη χρήση του metaverse, συμπεριλαμβανομένης της DHL που εργάζεται γύρω από βελτιωμένες λειτουργίες για την αποθήκη της, την Boeing στην εκπαίδευση του προσωπικού που κατασκευάζει αεροσκάφη και την Unilever που εργάζεται για την ανταλλαγή γνώσεων. Την ίδια στιγμή, η BMW κατασκευάζει ένα πλήρες ψηφιακό δίδυμο εργοστασίου και η Interpol δημιουργεί ψηφιακά αντίγραφα αεροδρομίων για την εκπαίδευση του προσωπικού ασφαλείας.
Το να εξελιχθεί ο τομέας του metaverse σε μια αγορά πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων, βασίζεται στην επίτευξη μιας ελάχιστης βάσης χρηστών 50-100 εκατομμυρίων, όπως εξήγησαν οι συγγραφείς της μελέτης, με γνώμονα τα headset που θα είναι διαθέσιμα στη μαζική αγορά και που ενδέχεται να οδηγήσουν σε φθηνότερες εκδόσεις, φέρνοντας περισσότερους καταναλωτές στο metaverse.