Η Κωτσόβολος γιόρτασε την παγκόσμια ημέρα εμπειρίας πελάτη και προσέφερε μοναδικές εμπειρίες

0

Η Κωτσόβολος, γιόρτασε για άλλη μια χρονιά την Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη, αφιερώνοντας αυτή τη φορά μία ολόκληρη εβδομάδα σε πρωτοβουλίες για τους πελάτες, τους συνεργάτες και τους ανθρώπους της. Με βασικό μήνυμα «Εβδομάδα Εμπειρίας Πελάτη: Κάνουμε τις Πράξεις, Εμπειρίες», η Κωτσόβολος ανέδειξε τη σημασία της Εμπειρίας στο αγοραστικό «ταξίδι» και προσέφερε κορυφαίες εμπειρίες Καλύτερης Ζωής.

Η εβδομάδα γιορτής ξεκίνησε με τους ανθρώπους της Κωτσόβολος, που σχεδιάζουν «ταξίδια» για πελάτες και εργαζόμενους να ζουν το last mile και να παραδίδουν μαζί με πληρώματα διανομής, προϊόντα σε πελάτες, αφήνοντας μαζί και ένα συμβολικό, αναμνηστικό δώρο. Παράλληλα, θέλοντας να ευχαριστήσει τους πελάτες της για τη μακροχρόνια εμπιστοσύνη και τη στήριξή τους, η Κωτσόβολος προσέφερε ένα μοναδικό δώρο εμπειρίας σε πελάτες της στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη: ένα δείπνο για 2 άτομα σε εστιατόρια υψηλής γαστρονομίας της πρωτεύουσας και της συμπρωτεύουσας, για να ζήσουν μια ξεχωριστή εμπειρία γευσιγνωσίας.

Επιπλέον, την Πέμπτη 6 Οκτωβρίου, 13:00 – 15:00 μ.μ., η Κωτσόβολος διοργάνωσε ψηφιακή συνάντηση με θέμα «Η Εμπειρία Πελάτη το 2022», υπό την αιγίδα της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ). Φορείς, επιχειρηματίες, στελέχη και εκπρόσωποι της ακαδημαϊκής κοινότητας, αντάλλαξαν απόψεις γύρω από τη σημασία της Εμπειρίας του Πελάτη, με στόχο τη διερεύνηση βέλτιστων πρακτικών, τόσο για την ενδυνάμωση των επιχειρήσεων, όσο και τη βελτιωμένη παροχή υπηρεσιών στον καταναλωτή.

Τέλος, η Εβδομάδα Εμπειρίας Πελάτη ολοκληρώθηκε με μία δράση αφιερωμένη στη γενιά Gen Z. Η Κωτσόβολος, με σκοπό να γνωρίσει καλύτερα τις ανάγκες και τον τρόπο σκέψης αυτής της γενιάς – τους αυριανούς decision makers – διοργάνωσε focus groups με προσκεκλημένους τους «Κ GenZs». Οι «Κ GenZs» δεν ήταν άλλοι, από παιδιά των εργαζομένων της Κωτσόβολος, όπου από διαφορετικές ηλικιακές ομάδες, με διαφορετικά ερεθίσματα και ανάγκες, έδωσαν τη δική τους οπτική για την «Εμπειρία του Πελάτη» και εξέθεσαν τις προτάσεις τους για το μέλλον.

Η Κωτσόβολος, παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της να προσφέρει μία Καλύτερη Ζωή, φροντίζει μέσα από όλα τα κανάλια που διαθέτει να κάνει τις Πράξεις, Εμπειρίες, ενδυναμώνοντας όλους τους ανθρώπους, τους πελάτες της, αλλά και τους συνεργάτες της, να ζήσουν εμπειρίες ζωής που θα την κάνουν ακόμα καλύτερη. Η εμπειρία στην Κωτσόβολος συνεχώς αναβαθμίζεται και υπόσχεται να κάνει τη Ζωή όλων Καλύτερη, χωρίς εμπόδια και διακρίσεις.

Share.

Comments are closed.