Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Παρασκευή, 13 Ιουνίου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
InfoCom
Home»Security

Οι εργαζόμενοι δαπανούν 2 ημέρες ετησίως τακτοποιώντας τα spam τους

31/05/2022infocomBy infocom4 Mins Read Security

Οι εργαζόμενοι που λαμβάνουν 30 με 60 email από εξωτερικές πηγές την ημέρα μπορεί να δαπανούν 11 ώρες κάθε χρόνο τακτοποιώντας τα spam emails τους. Για τους εργαζόμενους που λαμβάνουν 60 με 100 email την ημέρα, ο αριθμός αυτός αυξάνεται σε 18 ώρες ανά έτος, δηλαδή περισσότερες από δύο εργάσιμες ημέρες. Αυτά είναι τα ευρήματα από την ανάλυση που πραγματοποίησε η Kaspersky σχετικά με την ποσότητα των spam που βομβαρδίζουν τα εταιρικά email, καθώς και τον τρόπο που επηρεάζουν την παραγωγικότητα των εργαζομένων.

Σύμφωνα με ορισμένες εκτιμήσεις τρίτων πηγών, το 45%-85% των email συνολικά που συντάσσονται κάθε μέρα είναι spam. Πέραν των «δολωμάτων», των κακόβουλων links και των συνημμένων που αυτά τα email θα μπορούσαν να περιέχουν, η ροή των spam ενδέχεται να είναι ενοχλητική, φράζοντας τα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία των χρηστών αν δεν υπάρχει εγκατεστημένη λύση anti-spam.

Οι ερευνητές της Kaspersky ανέλυσαν την ποσότητα των ανεπιθύμητων μηνυμάτων ανά υπάλληλο και, χρησιμοποιώντας μία μελέτη τρίτης πηγής, προσέγγισαν τον αριθμό των ωρών που οι υπάλληλοι γραφείου ενδέχεται να ξοδεύουν για την ανάγνωση ή απλώς την περιήγηση μέσα σε αυτά τα μηνύματα. Οι εργαζόμενοι χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες ανάλογα με τον αριθμό των email που λάμβαναν καθημερινά εκτός του οργανισμού τους (τα email από αποστολείς εντός του ίδιου οργανισμού δεν υπολογίζονταν).

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς, όσοι λαμβάνουν έως και 30 email την ημέρα δέχονται επίσης περίπου 30 spam μηνύματα την εβδομάδα και δαπανούν συνολικά περίπου πέντε ώρες κάθε χρόνο για την ταξινόμησή τους. Οι εργαζόμενοι που λαμβάνουν 30 με 60 email κάθε μέρα περνούν 11 ώρες τον χρόνο κάνοντας το ίδιο πράγμα, γεγονός που ισούται με περισσότερο από μία εργάσιμη ημέρα. Και όσοι λαμβάνουν έως και 100 email καθημερινά μπορούν να περάσουν 18 ώρες τακτοποιώντας τα – δηλαδή περισσότερες από δύο εργάσιμες ημέρες τον χρόνο. Για email που λαμβάνουν περισσότερα από 100 εισερχόμενα μηνύματα ανά ημέρα, ο αριθμός των ωρών που απαιτούνται για την ταξινόμηση των spam email ισούται με 80 ανά έτος. Αλλά το γεγονός αυτό θα μπορούσε να αφορά τη γενική κατηγορία εισερχομένων, τα οποία συνήθως δεν καθαρίζονται.

«Πέντε ώρες μέσα σε ένα ολόκληρο έτος μπορεί να μην ακούγονται πολλές για έναν εργαζόμενο. Αλλά όταν υπολογίζονται συνολικά στο πλαίσιο ενός οργανισμού με εκατοντάδες υπαλλήλους, αυτό μπορεί να αναχθεί σε ένα σημαντικό ποσό ατόμων και ωρών. Ο αριθμός αυτός ενδέχεται να είναι μεγαλύτερος στις επιχειρήσεις που επικεντρώνονται στην παροχή υπηρεσιών, όπου οι εργαζόμενοι επικοινωνούν πιο ενεργά με εξωτερικά μέρη. Οι εργαζόμενοι μπορούν επίσης να σπαταλήσουν χρόνο για να επιστρέψουν στη δουλειά αφού διαβάσουν και διαγράψουν ανεπιθύμητα μηνύματα, καθώς το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο λειτουργεί ως ένας τεράστιος περισπασμός. Αυτές οι αρνητικές επιπτώσεις του spam μπορεί να μην είναι τόσο προφανείς, αλλά οι οργανισμοί θα πρέπει να τις γνωρίζουν και να προστατεύουν τους υπαλλήλους τους με ειδικά εργαλεία κατά του spam και του phishing», σχολιάζει ο Andrey Kovtun, Email Threats Protection Group Manager στην Kaspersky.

Για να διατηρηθεί η παραγωγικότητα των εργαζομένων σε υψηλά επίπεδα και να αποφευχθούν οι αρνητικές συνέπειες των spam και των απειλών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η Kaspersky συνιστά στους οργανισμούς να ακολουθήσουν τα παρακάτω βήματα:

  • Ενεργοποιήστε την anti-spam ή junk email λειτουργία στην υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας εάν δεν υπάρχει add-on ειδική λύση ασφαλείας. Με αυτόν τον τρόπο θα μειωθεί η ροή spam.
  • Εκπαιδεύστε τους υπαλλήλους να αναγνωρίζουν τα μηνύματα spam και ειδικά τα μηνύματα ηλεκτρονικού phishing, εστιάζοντας σε σημεία όπως η διεύθυνση του αποστολέα, τα εκτελέσιμα αρχεία ή τα αρχεία με μακροεντολές σε συνημμένα και παραινέσεις για δράση. Αυτό θα μειώσει την πιθανότητα μιας επίθεσης και θα βοηθήσει τους υπαλλήλους να απαλλαγούν από ανεπιθύμητα μηνύματα πιο γρήγορα.
  • Εφαρμόστε ειδική προστασία για mail servers, όπως το Kaspersky Security for Mail Server με ένα βασικό σύνολο λειτουργιών anti-phising, anti-spam και ανίχνευσης κακόβουλου λογισμικού. Για υπηρεσίες cloud, όπως το Microsoft 365, προσφέρεται η εξειδικευμένη λύση Kaspersky Security for Microsoft Office 365.

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

Kaspersky spam
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
infocom

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

PeS και Infoblox απογειώνουν την κυβερνοασφάλεια επενδύοντας σε σύγχρονες λύσεις

SmartTalks #77: Σπυρίδων Παπαγεωργίου & Αθανάσιος Στάβερης-Πολυκαλάς – Εθνική Κυβερνοασφάλεια!

Operation Secure: η Kaspersky υποστηρίζει την INTERPOL στην αντιμετώπιση των infostealer

Κακόβουλο λογισμικό Μαΐου 2025: το SafePay αναδεικνύεται ως κορυφαία κυβερνοαπειλή

Ξεκινά ο προκριματικός διαγωνισμός για το European Cyber Security Challenge 2025

Τι είναι το κακόβουλο λογισμικό infostealer και πώς μπορείτε να μείνετε ασφαλείς

Comments are closed.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Deloitte Scale-Ups Confidence Survey 2025: Ισχυρή ανάπτυξη για την Ελλάδα
  • Τάσος Γαϊτάνης: «Όραμά μας μια Ελλάδα που επενδύει στην τεχνολογία»
  • ΣΕΒ: Υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας της Καπνοβιομηχανίας για τα έτη 2025 – 2026
  • ΕΕΑ: Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου
  • Χ. Δούκας: «Οι Δήμοι μπορούν να πρωτοστατούν στην κοινωνική πολιτική»
  • DOTSOFT AE: «Θωρακίζει» ψηφιακά το αρχείο του Δημοτολογίου στη Θέρμη Θεσσαλονίκης
  • TEKA Systems: Σχεδίασε και υλοποίησε έργο SAP S4/HANA για τον Όμιλο ISOMAT
RSS itsecuritypro.gr
  • Operation Secure: Η Kaspersky υποστηρίζει την INTERPOL στην αντιμετώπιση των infostealer
  • Η Schneider Electric ανάμεσα στους κορυφαίους εργοδότες στην Ελλάδα για το 2025
  • Κακόβουλο Λογισμικό Μαΐου 2025: Το SafePay Αναδεικνύεται ως Κορυφαία Κυβερνοαπειλή
  • Η ΕΕ εγκρίνει σχέδιο στρατηγικής για την καλύτερη διαχείριση των ευρωπαϊκών κρίσεων και περιστατικών στον κυβερνοχώρο
  • Ξεκινά ο προκριματικός διαγωνισμός για το European Cyber Security Challenge 2025
  • Webinar: DrayTek Advanced Technical Training από τη LEXIS στις 18 Ιουνίου
  • Η PeS Cybersecurity σχεδίασε για τη Skroutz μία προηγμένη λύση κυβερνοασφάλειας με έμφαση στο cloud
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.