INFOLYSiS Chatbot: νέο κανάλι επικοινωνίας, προώθησης και αξιολόγησης μέσω Viber

0

Το INFOLYSiS Chatbot μέσω της δημοφιλούς πλατφόρμας VIBER και την ανανεωμένη Back-end πλατφόρμα λανσάρει περήφανα η INFOLYSiS και προτείνει στις επιχειρήσεις μία ολοκληρωμένη λύση άμεσης προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών, επικοινωνίας και αξιολόγησης απευθείας στο κινητό του πελάτη.

Η επικοινωνία μέσω του INFOLYSiS Chatbot είναι άμεση, ασφαλής, διαδραστική και στοχευμένη, υποστηρίζοντας ακόμα και το 1-to1 Marketing. Ο πελάτης, σαρώνοντας ένα QR code ή ακολουθώντας ένα URL link, οδηγείται στην πλατφόρμα του Viber, όπου με την βοήθεια emojis, κουμπιών και ελεύθερου κειμένου απαντάει σε προκαθορισμένες ερωτήσεις βοηθώντας την επιχείρηση να δημιουργήσει ένα Engaged Customer list.

H εγγραφή στην υπηρεσία είναι user-initiated και δεν απαιτεί να γνωρίζει η επιχείρηση τον αριθμό τηλεφώνου ή προσωπικά στοιχεία για μία μελλοντική επικοινωνία.

Ποιες είναι οι 3 βασικές υπηρεσίες της INFOLYSiS;

  1. Survey/Product Review: άμεση αξιολόγηση προϊόντων/υπηρεσιών, customer profiling και διαχείριση παράπονων.
  2. Messaging/Promotion: για αποστολή απλών και multimedia (κείμενο, φωτογραφίες, αρχεία, URL links κτλ) μηνυμάτων μέχρι 1500 χαρακτήρες.
  3. Contest/Registration: για την διεξαγωγή διαγωνισμών/κληρώσεων κι εγγραφής σε Events.

Συνδυάζονται οι παραπάνω υπηρεσίες σε ένα κοινό σενάριο chatbot? Φυσικά! Και είναι κάτι που το προτείνουμε.

Ποια είναι τα πιο σημαντικά οφέλη των υπηρεσιών INFOLYSiS;

  1. Ασφάλεια μέσω Viber
  2. Δεν απαιτείται περαιτέρω download εφαρμογής εκτός του Viber.
  3. Εγγραφή του χρήστη στην υπηρεσία μέσω QR code ή URL link χωρίς αριθμό τηλεφώνου ή προσωπικά στοιχεία.
  4. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη 24/7.

Ποιες επιχειρήσεις αφορά; Όλων των ειδών οι επιχειρήσεις μπορούν να επωφεληθούν από νέο κανάλι επικοινωνίας της INFOLYSiS. Ενδεικτικά αναφέρουμε τα ξενοδοχεία, λιανική/χονδρική, εταιρίες παροχής υπηρεσιών, εστίαση, φαρμακεία, εκπαιδευτικά ιδρύματα κτλ.

Share.

Comments are closed.