Cosmos Business Systems και Fonolo δίνουν την λύση στην ατελείωτη αναμονή των καταναλωτών στα contact centers

0

Η Cosmos Business Systems, ανακοινώνει με χαρά την έναρξη συνεργασίας με τη Fonolo, την πρωτοπόρα εταιρεία σε λύσεις για εφαρμογές αυτόματης επανάκλησης (call back) πελατών που περιμένουν σε λίστες αναμονής για να εξυπηρετηθούν, από τον πρώτο διαθέσιμο αντιπρόσωπο ενός Contact Center. H συγκεκριμένη εφαρμογή, προσφέρεται ως υπηρεσία που βασίζεται στο cloud. Μέσα από τη συνεργασία αυτή, η Cosmos Business Systems θα φέρει τις καινοτόμες λύσεις επανάκλησης σε εταιρείες σε όλη την Ελλάδα.

Οι λύσεις της Fonolo θα επιτρέψουν στην Cosmos Business Systems να προσφέρει σε οργανισμούς όλων των μεγεθών τη δυνατότητα να προσθέτουν γρήγορα και εύκολα λειτουργίες επανάκλησης (call back) στα κέντρα επαφών τους, γεγονός που βελτιώνει την ικανοποίηση των πελατών, εξαλείφοντας τους χρόνους αναμονής και μειώνοντας τα ποσοστά τερματισμού των κλήσεων χωρίς να έχει ολοκληρωθεί η εξυπηρέτηση τους.

Η Cosmos Business Systems είναι μια από τις πιο εξειδικευμένες εταιρείες τεχνολογικών λύσεων, που βοηθά ένα ευρύ φάσμα εταιρειών να υπερέχουν βρίσκοντας τη σωστή λύση για να ξεπεράσουν τις επιχειρηματικές τους προκλήσεις.

«Οι καταναλωτές σήμερα είναι πολύ απασχολημένοι για να περιμένουν για μεγάλα χρονικά διαστήματα σε λίστες αναμονής. Επομένως, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι εταιρείες που προσφέρουν την δυνατότητα στους πελάτες τους, να επιλέξουν μεταξύ της χρονοβόρας αναμονής εξυπηρέτησης και στην προγραμματισμένη επικοινωνία, σε ώρα και ημέρα που τους διευκολύνει, έχουν βελτιώσει δραστικά τα ποσοστά ικανοποίησης των πελατών τους», δήλωσε ο Shai Berger, CEO, Fonolo. «Αυτή η συνεργασία θα επιτρέψει στην Cosmos Business Systems να προσφέρει στους πελάτες της μια απλή και αποτελεσματική λύση για τον μετριασμό των παρατεταμένων χρόνων αναμονής .»

Share.

Comments are closed.