Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Παρασκευή, 11 Ιουλίου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
InfoCom
Home»Επιχειρήσεις»Στρατηγική

Public και Media Markt ενοποιούνται σε μία εταιρεία

03/07/2019Τέτη ΗγουμενίδηBy Τέτη Ηγουμενίδη4 Mins Read Στρατηγική

Έπειτα από πολύμηνες διαπραγματεύσεις ο Όμιλος Olympia, μέτοχος της εταιρείας Public σε Ελλάδα και Κύπρο και η Media-Saturn-Holding GmbH (MSH), μέτοχος της εταιρείας Media Markt Ελλάδας, υπέγραψαν στρατηγική συμφωνία με στόχο τη δημιουργία μιας νέας εταιρείας λιανικής πώλησης με εκτιμώμενο τζίρο της τάξεως των 450 εκατ. ευρώ.

Με βάση τα όσα ανακοινώθηκαν τα δίκτυα καταστημάτων και των 2 εταιριών, Public και MediaMarkt, θα εξακολουθήσουν να λειτουργούν κανονικά κάτω από τα δύο brands. Ο Όμιλος Olympia, μέτοχος της εταιρείας Public, θα έχει πλειοψηφική συμμετοχή στη νέα εταιρεία ελέγχοντας το 75%, ενώ ο Όμιλος MediaMarktSaturn θα ελέγχει το 25%.

Ειδικότερα, σύμφωνα με το σχεδιασμό των δύο εταιρειών, τα δίκτυα καταστημάτων καθώς και τα δύο brands παραμένουν ως έχουν, λειτουργώντας συμπληρωματικά, με 67 φυσικά και 3 ηλεκτρονικά καταστήματα σε δύο χώρες (Ελλάδα, Κύπρος). Το δίκτυο περιλαμβάνει διαφορετικά formats καταστημάτων, η επιφάνεια των οποίων ποικίλει από 100τ.μ. έως και 4.000τ.μ., και θα δίνει έμφαση στο ολοκληρωμένο πολυκαναλικό εμπόριο. Η ενοποιημένη βάση των πελατών του θα αριθμεί 100 εκατ. επισκέπτες. Επιπρόσθετα, οι καταναλωτές αποκτούν πρόσβαση σε μια πληθώρα επιλογών σε προϊόντα και υπηρεσίες που διατίθενται στην καλύτερη σχέση ποιότητας – τιμής, μέσω μιας πραγματικά πολυκαναλικής εμπειρίας που συμπεριλαμβάνει και το νεοεισαχθέν στην αγορά, Public marketplace.

Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, η νέα εταιρεία θα εξετάσει περαιτέρω ευκαιρίες επέκτασης σε Ελλάδα και Κύπρο.

Η νέα συμφωνία θα ενθαρρύνει τη συνεργασία μεταξύ των συνεργατών και των προμηθευτών των δυο εταιρειών, ενώ μέσω της νέας εταιρείας το Public θα μπορεί να προσφέρει ευρεία γκάμα οικιακών συσκευών στα φυσικά και στα online καταστήματά του.

Το κλείσιμο της συμφωνίας υπόκειται στην έγκριση των αρχών της Ελληνικής Επιτροπής Ανταγωνισμού η οποία εκτιμάται χρονικά στο τέταρτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

Ο Χρήστος Καλογεράκης, CEO των Public, θα αναλάβει τη θέση του CEO στη νέα εταιρεία. Σχετικά με τη συμφωνία δήλωσε : «Με τη συμφωνία που ανακοινώνουμε σήμερα, δημιουργούμε την πλέον δυναμική ομάδα Retail στην αγορά, επανακαθορίζουμε τις ισορροπίες της και διευρύνουμε τις επιλογές που προσφέρουμε στους καταναλωτές από άποψη χαρτοφυλακίου των προϊόντων μας, σημείων πώλησης, τιμών και υπηρεσιών. Δημιουργούμε μια εταιρεία, ο συνολικός κύκλος εργασιών της οποίας αναμένεται να ξεπεράσει τα 450 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, με σεβασμό προς όλους τους προμηθευτές μας, διαβλέπουμε πολλές ευκαιρίες τις οποίες θα εξετάσουμε με στόχο να διαμορφώσουμε αμοιβαία επωφελείς συνεργασίες. Σήμερα, θέτουμε τα θεμέλια για μια αλλαγή στο χάρτη της αγοράς ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών σε Ελλάδα και Κύπρο.»

Ο Yenal Gokyildirim, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του Ομίλου MediaMarktSaturn και Operating Partner της Ceconomy/MSH, δήλωσε: «Με αυτή τη συμφωνία, βρήκαμε μια βιώσιμη λύση για τις δραστηριότητές μας στην Ελλάδα. Συνεργαζόμενοι με το Public, ισχυρό παίκτη της τοπικής αγοράς, θα βελτιστοποιήσουμε τη γκάμα των προϊόντων και τη σχέση με τους προμηθευτές μας προς όφελος των πελατών μας, θα μειώσουμε τα κόστη μας και θα βελτιώσουμε τη θέση μας στην ελληνική αγορά».

Ο Ρόμπυ Μπουρλάς, CEO του Ομίλου Olympia, σημείωσε: «Η MediaMarktSaturn είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα Consumer Electronics στην Ευρώπη και μοιράζεται τις ίδιες αξίες με τον Όμιλο Olympia που διατηρεί πολύχρονη, επιτυχημένη παρουσία στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Ο κλάδος της λιανικής διεθνώς διέρχεται φάση μετεξέλιξης και είμαστε βέβαιοι ότι αυτή η συμφωνία θα δημιουργήσει αξία για όλα τα ενδιαφερόμενα κοινά.»

Κύριος σύμβουλος από την πλευρά του Ομίλου Olympia είναι η εταιρία Deloitte, ενώ από την πλευρά της MediaMarktSaturn η PricewaterhouseCoopers.

Η Public έχει τζίρο 257 εκατ ευρώ και 9,1 εκατ ευρώ EBITDA (κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων).

Βάσει του ισολογισμού της Μedia Saturn Ηλεκτρονικά Ελλάς Εμπορική και Συμμετοχική ΑΕ για το 2018 (1/10/2017-30/9/2018) ο κύκλος εργασιών της διαμορφώθηκε στα 186,6 εκατ. ευρώ από 187,3 εκατ. ευρώ, οι ζημιές μετά από φόρους ανήλθαν στα 16,9 εκατ. ευρώ. Οι συσσωρευμένες ζημίες (αθροιστικά από όλα τα χρόνια λειτουργίας με βάση τον ισολογισμό στις 30/9/2018 ανέρχονται σε 151,9 εκατ. ευρώ.

Η MediaMarkt εισήλθε στην ελληνική αγορά το 2005, δραστηριοποιούνταν έως το 2011 και με το σήμα Saturn, προχώρησε όμως στη διακοπή λειτουργίας των σημείων πώλησης υπό αυτό το σήμα και έμεινε το brand Μedia Markt. Δεν κατάφερε όμως να αποκτήσει ικανοποιητικό μερίδιο στη χώρα μας, όπως επιθυμούσε και σύμφωνα με στελέχη της αγοράς η συμφωνία με τον όμιλο Οlympia αποτελεί ουσιαστικά μια αξιοπρεπή λύση ή κατά άλλους έξοδο από την Ελλάδα.

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

media markt Media-Saturn-Holding MediaMarktSaturn Olympia Public saturn
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
Avatar photo
Τέτη Ηγουμενίδη

Η Τέτη Ηγουμενίδη, μέλος της Ένωσης Συντακτών (ΕΣΗΕΑ), είναι δημοσιογράφος του επιχειρηματικού ρεπορτάζ. Καλύπτει θέματα που σχετίζονται με τις τηλεπικοινωνίες, τις κατασκευαστικές εταιρείες, τις εταιρείες real estate και γενικότερα την αγορά ακινήτων. Επίσης, ασχολείται με τις δραστηριότητες των υπουργείων Περιβάλλοντος, Υποδομών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Εργάζεται στον έντυπο Τύπο χωρίς διακοπή από το 1990 (μεταξύ άλλων στις εφημερίδες Νίκη, Εξουσία και Ναυτεμπορική), και έχει συνεργαστεί με ιστοσελίδες, περιοδικά, και τον ραδιοφωνικό σταθμό Flash.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Aboutnet απορροφά την Digital Square

Η ΚΑΥΚΑΣ ολοκληρώνει με επιτυχία το έργο ψηφιακού μετασχηματισμού της σε συνεργασία με την IBM

Η FREENOW και η AUTODOC προσφέρουν αποκλειστικά προνόμια σε οδηγούς ταξί

Η Real Consulting αποκτά το 95% της ρουμανικής Smart UX Development

Στρατηγική συνεργασία Poseidon Marine Supplies – Epsilon SingularLogic

Στρατηγική συνεργασία της LG με την LogisValley στον τομέα των έξυπνων logistics

Comments are closed.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Το Παλαιό Χημείο υποδέχτηκε τη νέα γενιά χημικών στην ψηφιακή εποχή
  • Κανάρης: Δεν πωλείται η Vodafone – Επενδύσεις και στοχευμένες εξαγορές
  • Η Nvidia έγινε η πρώτη εταιρεία που ξεπερνά τα 4 τρισ. δολάρια σε κεφαλαιοποίηση
  • Νέο Kayak Point στην Astir Marina
  • Η ΕΕ ρυθμίζει τα πανίσχυρα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης
  • ΕΤΑΔ: Εκκίνηση διαγωνισμού για την Οικία Brunetti στην Κω
  • ΣΕΚΕΕ: Ο Μάνος Μακρομάλλης ανανεώνει τη θητεία του στην Προεδρία
RSS itsecuritypro.gr
  • Η Akeydor Digital γίνεται σημαντικός επίσημος Πάροχος Τεχνολογίας στην Qatar Energy
  • Η Pylones Hellas αναβαθμίζει τις τραπεζικές υποδομές της Aegean Baltic Bank με σύμμαχο την AEG
  • Η ADACOM κατακτά και το Information Protection & Governance Specialization της Microsoft
  • Η κυβερνοασφάλεια εξελίσσεται σε στρατηγικό συντελεστή αξίας, σύμφωνα με νέα έρευνα της EY
  • Στις 19 Νοεμβρίου το InfoCom World 2025 – AI-Volution: A Brave New World!
  • Η HP επεκτείνει τη διαθεσιμότητα της πλατφόρμας Workforce Experience Platform στην ελληνική αγορά
  • Απειλή η Κβαντική Υπολογιστική για την Παγκόσμια Κυβερνοασφάλεια: Οι τρεις μεγαλύτεροι κίνδυνοι σύμφωνα με την Kaspersky
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.