Να προσελκύσει νέο κοινό στη συνδρομητική τηλεόραση στοχεύει η Vodafone

0

Εντείνεται περαιτέρω ο ανταγωνισμός στη συνδρομητική τηλεόραση έπειτα από το λανσάρισμα της καινούργιας πλατφόρμας της Vodafone Ελλάδος με λειτουργία ανεξαρτήτως δικτύου και τεχνολογιών.

Κατά την παρουσίαση της, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας, Χάρης Μπρουμίδης, επεσήμανε ότι στόχος της Vodafone είναι να γίνει πρωτοπόρος στην αγορά συνδρομητικών υπηρεσιών περιεχομένου και να προσελκύσει νέο κοινό. Σύμφωνα με τον ίδιο, το περιθώριο ανάπτυξης της υπηρεσίας είναι μεγάλο, καθώς σήμερα η διείσδυση στην Ελλάδα είναι στο 26% όταν ο μέσος όρος στην Ευρώπη είναι 57%. Όπως είπε, μπορούμε να φθάσουμε συνολικά στο 1,5 εκατ. συνδρομητές από περίπου 1,1 εκατ. σήμερα.

Εξηγώντας τα βασικά χαρακτηριστικά της νέας πλατφόρμας, ο κ. Μπρουμίδης επίσης σημείωσε: «Όλοι μας θέλουμε πια να βλέπουμε το αγαπημένο μας περιεχόμενο όπου και όποτε επιθυμούμε, από οποιαδήποτε συσκευή, χωρίς περιορισμούς. Αναγνωρίζουμε αυτή την τάση και αλλάζουμε για πάντα την τηλεόραση στην Ελλάδα μέσα από μία σύγχρονη υπηρεσία περιεχομένου, η οποία παρέχει απεριόριστες επιλογές και τεχνολογικές δυνατότητες, αλλά και μεγαλύτερη ευελιξία, κάνοντας το Vodafone TV μία ολοκληρωμένη πλατφόρμα ψυχαγωγίας για όλη την οικογένεια».

Ειδικότερα, η νέα πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα πρόσβασης σε ελεύθερα κανάλια, και μέσα από τις εφαρμογές παρέχει στο ενιαίο περιβάλλον πρόσβαση σε όλο το online περιεχόμενο. Οι νέες συμφωνίες της Vodafone που εμπλουτίζουν το περιεχόμενο είναι με την Odeon, το National Geographic+ και με τη Nick+ που φέρνει μία μεγάλη συλλογή Nickelodeon που μπορεί κάποιος να δει on-demand (κατά παραγγελία).

Αναφορικά με την εμπειρία του καταναλωτή, η τεχνολογία που χρησιμοποιείται και η οποία είναι κοινή για όλο τον όμιλο της Vodafone (η Ελλάδα είναι η τρίτη χώρα όπου έχει λαναριστεί η νέα πλατφόρμα – έχει προηγηθεί η Πορτογαλία και η Νέα Ζηλανδία) δίνει τη δυνατότητα, μεταξύ άλλων, μέσα από τον αποκωδικοποιητή και την κινητή εφαρμογή για smartphones και tablets (Αndroid / iOS) δύο μέλη της οικογένειας μπορούν να απολαμβάνουν ταυτόχρονα το Vodafone TV σε όποια συσκευή θέλουν, μέσα ή έξω από το σπίτι.

Ακόμη, με τη χρήση τεχνολογιών cloud, παρέχεται η δυνατότητα επανάληψης έως και για μία εβδομάδα στα live προγράμματα, και εγγραφής τηλεοπτικού περιεχομένου διάρκειας έως και 100 ωρών για διάστημα 90 ημερών. Το νέο Vodafone TV διαθέτει μεγάλο κατάλογο για offline παρακολούθηση τηλεοπτικού περιεχομένου, χωρίς σύνδεση.

Η νέα υπηρεσία της Vodafone διατίθεται είτε στα συνδυαστικά πακέτα Vodafone Home triple play (τηλεφωνία, Internet, TV), είτε ξεχωριστά ως αυτοτελής υπηρεσία προς όλους, ανεξαρτήτως παρόχου, σε 4 προσφορές: Vodafone TV Family, Vodafone TV Entertainment pack + Sports, Vodafone TV Full, και σε ειδική προσφορά για φοιτητές, Vodafone TV Entertainment pack. Η υπηρεσία συνδυάζεται επίσης με όλα τα πακέτα Vodafone Video Pass.

Σύμφωνα με μελέτη της TruthBerries που επικαλέστηκαν τα στελέχη της Vodafone, ο τρόπος παρακολούθησης τηλεοπτικού περιεχομένου αλλάζει ριζικά. Οι έξυπνες συσκευές – οθόνες (smartphones, tablets) είναι πολλαπλάσιες πια από τον αριθμό των τηλεοπτικών δεκτών. Ένα μέσο σπίτι έχει κατά μέσο όρο 5,4 συσκευές, την ώρα που μπορεί να διαθέτει από καμία έως δύο τηλεοράσεις. Έτσι η κατανάλωση περιεχομένου γίνεται από πολλές συσκευές ή, με βάση τη μελέτη της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας από 3,4 συσκευές κατά μέσον όρο.

Ο κ. Μπρουμίδης επανέλαβε και χθες την άποψη του για τη σταδιακή κατάργηση της αποκλειστικότητας του τηλεοπτικού περιεχομένου, θυμίζοντας την εμπορική συμφωνία που έχει συνάψει η Vodafone με τη Nova για το αθλητικό περιεχόμενο, λέγοντας πως οι συνδρομητές θα πρέπει να έχουν πρόσβαση παντού. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση είπε ότι δεν έχει κάνει κάποια σχετική συζήτηση με τον ΟΤΕ, ωστόσο δεν το απέκλεισε για το μέλλον. Ρωτήθηκε ακόμη για το αν επηρεάζεται η τηλεοπτική πλατφόρμα της Vodafone από το γεγονός ότι η Forthnet – Nova έχει απωλέσει αγώνες από το ελληνικό πρωτάθλημα. Όπως είπε, η τηλεοπτική πλατφόρμα της Vodafone δε βασίζεται μόνον στο αθλητικό περιεχόμενο, ενώ προσέθεσε ότι αναμένεται με ενδιαφέρον πως θα επηρεαστεί η ίδια η Nova.

Για τη διαδικασία πώλησης της Forthnet, στην οποία η Vodafone συμμετέχει ως ενδιαφερόμενος σε συνεργασία με τη Wind, σημείωσε ότι ολοκληρώνεται ο νομικός και οικονομικός έλεγχος, και στη συνέχεια θα αποφασιστούν τα επόμενα βήματα.

Share.

Comments are closed.