Newsletter Banner 600x150_Nokia
600x80 banner 23-7-21 sent

Είδες η ΔΕΗ;

Ομίχλη καλύπτει τους λόγους για τους οποίους η ΔΕΗ ουσιαστικά αυτό-εξαιρέθηκε από τη διαγωνιστική διαδικασία υποβολής δεσμευτικής πρότασης για το έργο UFBB.
Για να είμαστε ειλικρινείς, δεν είναι τόσο περίεργο που ένας υποψήφιος αποφασίζει να αποσυρθεί από την διαγωνιστική διαδικασία.
Το έκαναν άλλωστε οι Vodafone και Wind, οι κατασκευαστικές Άβαξ και Ιντρακάτ, και η κοινοπραξία Μυτιληναίος - ΜΕΤΚΑ EGN, όταν αποφάσισαν ότι η επένδυση τους, δεν θα είχε τα αποτελέσματα που θα προσδοκούσαν.
Η διαφορά με τη ΔΕΗ είναι πως με τους χειρισμούς της προέκυψε κάτι μεταξύ τραγέλαφου και θρίλερ, αφού η είσοδος στην ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής προσφορών έγινε μόλις ένα λεπτό και λίγα δευτερόλεπτα πριν από τις δύο το μεσημέρι, ώρα που έληγε η προθεσμία για την κατάθεση των προσφορών.
Έτσι, καταρρέει ο αρχικός ισχυρισμός των υπευθύνων ότι επρόκειτο για τεχνικό πρόβλημα στην πλατφόρμα.
Ουσιαστικά το ερώτημα είναι για ποιον λόγο η ΔΕΗ αποφάσισε να σταθεί στη «γκρίζα ζώνη» μεταξύ της εμπρόθεσμης εισόδου στην πλατφόρμα και εκπρόθεσμης υποβολής, αφού το πιθανότερο θα ήταν να απορριφθεί η συμμετοχή της.
Το μόνο που θα μπορούσε να πετύχει με αυτή τη στάση, θα ήταν να καταθέσει προσφυγή εναντίον της διαδικασίας, κερδίζοντας μία «δεύτερη ευκαιρία», εν όψει της αύξησης μετοχικού κεφαλαίου και της εισόδου στρατηγικού επενδυτή στην εταιρεία. Έτσι, για να «σέρνεται» η πιθανότητα, αν και οι επενδυτές μάλλον θα έμεναν ασυγκίνητοι.
Μέχρι τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, η ΔΕΗ δεν έχει προχωρήσει σε κατάθεση προσφυγής κατά τις διαδικασίας, κάτι που σημαίνει ότι στην πραγματικότητα δεν επιθυμούσε εξ αρχής τη συμμετοχή της στο διαγωνισμό, και η «περίεργη» συμπεριφορά της την ώρα της διεξαγωγής του, ήταν μάλλον προσχηματική.
Στην περίπτωση που τελικά κατατεθεί προσφυγή, οι πιθανότητες αυτή να απορριφθεί είναι πολύ υψηλές και έτσι, πάλι θα βρεθεί εκτός διαγωνισμού, οπότε πάλι ο -όποιος- στόχος δεν θα έχει επιτευχθεί.
Παραμένουμε σε αναμονή για να ξεκαθαρίσει σύντομα το τοπίο, με την ελπίδα ότι θα αποφευχθούν καθυστερήσεις στο μεγάλο έργο ΣΔΙΤ που είναι προ των πυλών.
Web Banners for website and more
nova-new

The New Nova Team

Στην στελεχιακή ενδυνάμωση της Nova προχώρησε η United, δημιουργώντας μία ισχυρή διοικητική ομάδα.
Η Κική Σιλβεστριάδου αναλαμβάνει τη θέση της CEO, προερχόμενη από το Open που κατείχε ανάλογη θέση, ενώ έχει θητεύσει και στο Mega (επί Τηλέτυπου). Πρόκειται για μία δυνατή μεταγραφή που δείχνει τη μορφή των πραγμάτων που θα ακολουθήσουν.
Τη θέση του Chief Commercial Officer, αναλαμβάνει ο γνωστός μας Αλέξανδρος Ντάβος, ο οποίος έχει επιτυχημένη πορεία σε μεγάλα «μαγαζιά» του κλάδου των Τηλεπικοινωνιών, αλλά και των Καταναλωτικών Προϊόντων, όπως στον Όμιλο ΟΤΕ, στη FrieslandCampina και στη Schwarzkopf-Henkel. Πρόκειται για ιστορικό στέλεχος της αγοράς με εξαιρετική εμπειρία και ιδιαίτερο δυναμισμό.
Η Μαρία Στεργίου, αναλαμβάνει τη θέση της Business Commercial Director, προερχόμενη από έναν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό χώρο που είναι αυτός των τυχερών παιχνιδιών και συγκεκριμένα την Intralot, όπου διετέλεσε Senior VP Group Chief Sales & Operations Officer, Global Operations Director και Group PMO Director.
Νέος Marketing Director είναι ο Γεώργιος Ζαρόγιαννης, έχοντας στις αποσκευές του εικοσαετή εμπειρία στον χώρο του Marketing και των Επικοινωνιών.
Μετακινήθηκε από τη Vikos SA, όπου κατείχε τον ρόλο του Director of Communications αναβαθμίζοντας σημαντικά την εικόνα της εταιρείας, ενώ παλαιότερα ήταν Διευθύνων Σύμβουλος στη διαφημιστική εταιρεία Soho Square Athens και General Manager στην Ogilvy Albania.
Τέλος, η Σταυρούλα Κάβουρα αναλαμβάνει τη θέση της Human Resources Director, με αδιαμφισβήτητες περγαμηνές εικοσαετίας ως HR στη Victus Networks και στη Vodafone.
Με αυτές τις αλλαγές, η Nova έχει ανανεώσει πλήρως την ομάδα και είναι πλέον έτοιμη να μπει δυναμικά στην αρένα του ανταγωνισμού, προκειμένου να ανεβάσει τον πήχη ακόμα πιο ψηλά.
FortinetAP-Promo-banner-600x80px
ote-hq-new

Τρέχουμε τώρα

Θα ξεπεράσουν το 1 εκατομμύριο οι συνδέσεις FTTH του ΟΤΕ. Αυτός ο στόχος βρίσκεται στις προτεραιότητες του Οργανισμού, μιας και ο ΟΤΕ θέλει να παραμείνει στην πρωτοκαθεδρία των παρόχων συνδέσεων οπτικών ινών. Σήμερα, 480.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα έχουν ήδη πρόσβαση στις ταχύτητες της οπτικής ίνας μέχρι το σπίτι, μέσω του Cosmote Fiber, ενώ πολύ πρόσφατα 10 νέες περιοχές εντάχθηκαν στο δίκτυο.
Αν στο FTTH προστεθεί και το FTTC (Fiber to the Cabinet), τότε ταχύτητες από 50 ως 200 Mbps, έχουν περισσότερα από 3,4 εκατομμύρια νοικοκυριά και επιχειρήσεις πανελλαδικά.
Είναι βέβαιο ότι οι υψηλές ταχύτητες είναι η ατμομηχανή των εσόδων, και αυτές μπορούν να φέρουν νέες πωλήσεις υπηρεσιών.
Αυτό το έχουν διαπιστώσει πλέον όλοι οι πάροχοι και πρόσφατα το είδαμε και στη παρουσίαση που έκανε η United Group, ανακοινώνοντας την απόκτηση της Wind Hellas.
Την ίδια στιγμή, η ανάπτυξη σταθερών δικτύων νέας γενιάς, έχει γίνει βασικός στόχος των παρόχων, ιδιαίτερα τώρα που υπάρχει η ευκαιρία του Ταμείου Ανάκαμψης και των προγραμμάτων ΕΣΠΑ, ώστε να δημιουργηθεί ένα ισχυρός κορμός υποδομών και εσόδων.
Μια και το έφερε η κουβέντα, η είσοδος της United στη Wind δεν αφήνει περιθώριο εφησυχασμού ούτε στην Cosmote, ούτε στη Vodafone, αφού όπως δείχνουν όλα, η United είναι έτοιμη να δώσει πολλά «γκάζια», προς την κατεύθυνση των δικτύων υψηλών ταχυτήτων.
Stay tuned, δεν θα πλήξουμε ποτέ σε αυτή την αγορά!
Fortinet-Cyber-Threat-Assessment-banner_600x80
ΦΑΣΑ INSIDE 600x300_WEEKLY LEAKS1
  • Σύμφωνα με ανακοίνωση του GRECA, η Ελλάδα ήταν πρωταθλήτρια την Ευρώπη στο e-Commerce με ανάπτυξη 77% πέρσι, τη στιγμή που η αντίστοιχη ανάπτυξη στην Ευρώπη ήταν 10% (757 δις από 690 δις το 2019). Αν και το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν έχει αντισταθμίσει τις απώλειες των φυσικών καταστημάτων έχει απορροφήσει μεγάλο μέρος από αυτές. H Ελλάδα είναι 4η στο E-GDP ranking πίσω από την Αγγλία, τη Δανία και την Εσθονία!
  • Αυτή -αλλά και μία εξειδικευμένη μελέτη της Focus για την Ελλάδα- θα παρουσιαστούν στο διήμερο 10ο Συνέδριο E-Business World - Social Media & Digital Marketing World που θα υλοποιηθεί αύριο Τρίτη 28/9 και μεθαύριο Τετάρτη 29/9
  • Δείτε το πρόγραμμα με τους ομιλητές της 1ης ημέρας καθώς και αυτό με τους ομιλητές της 2ης ημέρας, δηλώστε δωρεάν συμμετοχή και απολαύστε τους gurus του χώρου να σας μεταδίδουν την εμπειρία και τις γνώσεις τους. To συνέδριο θα γίνει μέσα από τη νέα πλατφόρμα της Smart Press.
  • Μια νέα πρωτοβουλία ξεκίνησε από η Vodafone σε συνεργασία με τη Διεθνή Ένωση Τηλεπικοινωνιών των Ηνωμένων Εθνών, με στόχο την αντιμετώπιση του παγκόσμιου ψηφιακού χάσματος, ώστε 3,4 δισεκατομμύρια επιπλέον άτομα να έχουν δυνατότητα πρόσβασης και χρήσης του διαδικτύου μέσω smartphone έως το 2030.
  • Σύμφωνα με τους παγκόσμιους στόχους της επιτροπής ευρυζωνικότητας για το 2025, μία νέα ομάδα εργασίας θα αναλάβει την αύξηση της πρόσβασης στα smartphone, καθώς τα δίκτυα της κινητής καλύπτουν πλέον το 82% του πληθυσμού των χωρών χαμηλού και μέσου εισοδήματος, αλλά το χάσμα μεταξύ χρήσης και κάλυψης παραμένει υψηλό.
  • Την πρόσληψη έξι νέων στελεχών στη διοικητική ομάδας της ανακοίνωσε η Nova. Οι νέες προσθήκες αφορούν τις θέσεις της CEO της Nova Media, του Chief Commercial Officer, της Business Commercial Director, καθώς και στελέχη που τίθενται επικεφαλής των Διευθύνσεων Marketing, Ανθρώπινου Δυναμικού καθώς επίσης και της Νομικής Διεύθυνσης.
  • Από τη στιγμή που η εταιρεία σκοπεύει να «παίξει» δυνατά στην αγορά, και όχι απλώς να δώσει το παρών, ήταν λογικό ότι θα προχωρούσε σε ανάλογα δυναμικό μετασχηματισμό, όχι μόνο σε εμπορικό αλλά και σε διοικητικό επίπεδο, κάτι που γίνεται εμφανές από την εμπειρία και το επίπεδο των νέων στελεχών.
  • Σίγουρα η τύχη παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στις business. Το να μην έχεις καλά στελέχη είναι… πολύ κακή τύχη! Και στη Nova δεν θέλουν να αφήσουν τίποτα στην τύχη!!! Στο φινάλε, την πρώτη εντύπωση που σχηματίζει κάποιος για έναν ηγέτη και το μυαλό του, την αποκομίζει παρατηρώντας τους ανθρώπους που αυτός έχει γύρω του…
  • Μιλώντας για στελέχη ο Δημήτρης Βάγιας, προερχόμενος από την Forthnet όπου παρέμεινε 21 έτη, ανέλαβε Γενικός Εμπορικός Διευθυντής στο Action 24 και τον Όμιλο Δ. Παναγιωτάκη.
protocol_banner
  • Επίσης, η Lenovo απέκτησε νέο Enterprise and Public Sector Sales Manager για την Ελλάδα και την Κύπρο. Ο Βασίλης Παλαιολόγος, με πάνω από 15 χρόνια εμπειρίας, θα είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη των πωλήσεων σε μεγάλες εταιρείες ιδιωτικού και δημοσίου τομέα, στις δύο αυτές αγορές.
  • Ο πρωθυπουργός συνάντησε τελικά τον πρόεδρο της Microsoft, Brand Smith, στην Αμερική, και συζήτησαν για την παρουσία της εταιρείας όχι μόνο στη χώρα μας, αλλά και στην ευρύτερη περιοχή. Παράλληλα ανακοινώθηκε η ίδρυση της θυγατρικής εταιρείας «Microsoft Operations 4733», με κεφάλαιο 140 ‘μύρια, της οποίας αντικείμενο είναι τα data centers.
  • Αναφορικά με τις εγκαταστάσεις όπως γράψαμε σε προηγούμενο weekly έχουν αγοραστεί 85 στρέμματα στο επιχειρηματικό πάρκο Σπάτων και συγκεκριμένα στην περιοχή Βούλια Προκαλήσι, στη λεωφόρο Πικερμίου. Σημειώστε, ότι το γραφείο της Microsoft στην Αθήνα έχει μία από τις μεγαλύτερες αυξήσεις σε αριθμό υπαλλήλων, από όλα τα γραφεία του ομίλου παγκοσμίως.
  • Αν κρίνει κάποιος από τα αποτελέσματα των εταιρειών πληροφορικής που ανακοινώθηκαν τις περασμένες μέρες και αφορούσαν το Α’ εξάμηνο, θα καταλάβει γιατί επιμένουμε ότι το κλίμα είναι θετικό και η αγορά έχει πολύ καλό μέλλον. Διψήφιες αλλά και τριψήφιες ποσοστιαίες αυξήσεις, είδαμε να ανακοινώνουν αρκετές εταιρείες…
  • H EpsilonNet π.χ. ανακοίνωσε: Άνοδο 111% στον κύκλο εργασιών, 238% άνοδο στα EBITDA και 406,39% στα κέρδη προ φόρων και προχωρά σε reverse split που θα αποφασιστεί στη ΓΣ της 12ης Οκτωβρίου.
  • Το Πλαίσιο από την άλλη, ανέβασε τις πωλήσεις από 148,5 στα 199,2 εκατ., τα καθαρά κέρδη από 330 χιλ. στο 1,426 εκατ. και έχει θετικό καθαρό ταμείο 21,8 εκατ. ευρώ.
  • Αν μάλιστα προσθέσει κάποιος και τα αποτελέσματα που είχαν ήδη ανακοινωθεί καταλαβαίνει τι γίνεται. Και φυσικά, το βλέμμα είναι στραμμένο προς τις προκηρύξεις έργων τους επόμενους μήνες, όπου αναμένεται να γίνει χαμός, ενώ βέβαια δεν είναι καθόλου αμελητέες και οι επενδύσεις στον ψηφιακό μετασχηματισμό από τον ιδιωτικό τομέα.
  • Όσον αφορά την αγορά λιανικής οι εταιρείες ανακοινώνουν τα προϊόντα το ένα μετά το άλλο, οι συμφωνίες κλείνουν και άπαντες ετοιμάζονται για την Black Friday, αλλά και την αγορά των Χριστουγέννων. Τα πάντα εξαρτώνται από το βαλάντιο αλλά και την ψυχολογική διάθεση των καταναλωτών. Ο Νοέμβριος θα είναι κρίσιμός μήνας…
  • Μιλώντας για λιανική, οι αλλαγές στην Public Media Markt αποτέλεσαν μία μικρή έκπληξη. Κυρίως λόγω της επιστροφής στην Ελλάδα του Κώστα Στράτη που αναλαμβάνει καθήκοντα Chief Commercial Officer.
GY-1537-600X80-1
  • Το ενδιαφέρον είναι πως ο Κώστας θα έχει πετύχει να είναι -πιθανότατα ο μόνος ή έστω ένας από τους ελάχιστους- που θα έχει περάσει από όλο το Big-3 του tech retail, καθώς τον είχαμε γνωρίσει στον Κωτσόβολο, μετά στο Πλαίσιο και τώρα στην PMM.
  • Όσο για την άλλη αλλαγή που ανακοινώθηκε, το γεγονός ότι η ΡΜΜ αποκτά Chief Omnichannel Officer με τον Γιάννη Σίμο δείχνει την έμφαση που θέλει να δώσει η εταιρεία στα εναλλακτικά κανάλια και το φορτσάρισμα στο e-commerce. Αναρωτηθείτε, πόσες εταιρείες έχουν Chief Omnichannel Officer στην Ελλάδα, για να καταλάβετε τη σημασία της κίνησης.
  • Και ενώ στην Ελλάδα πάμε καλά, ο όμιλος Media-Martk-Saturn ανακοίνωσε την πρόθεσή του να κλείσει 13 καταστήματα στη Γερμανία. Αυτό γίνεται εξαιτίας της αλλαγής στην καταναλωτική συμπεριφορά των πελατών λόγω της πανδημίας, με αποτέλεσμα πολλά καταστήματα να καθίστανται ζημιογόνα από τη στροφή των καταναλωτών στο διαδίκτυο, γεγονός που αποτυπώθηκε και στα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου.
  • Και μπορεί να υπάρχουν δημοσιεύματα για κλείσιμο 10 – 15 υποκαταστημάτων στο εξωτερικό, αλλά αυτό δεν αφορά σε καμία περίπτωση τη χώρα μας, χάρη στο σχήμα Public-Media Markt (PMM), που έχει επιλεγεί. Το συγκεκριμένο σχήμα αποτελεί joint venture του ομίλου Olympia του Πάνου Γερμανού με τη Media-Saturn-Holding GmbH (MSH), με συμμετοχή 75% και 25% αντίστοιχα.
  • Την επέκταση της χωρητικότητας του κεντρικού συστήματος αποθήκευσης του δικτύου της ΕΛΑΣ, γνωστού και ως PoL (Police On Line), ανέλαβε η Byte Computer. Το έργο ύψους 73,3 χιλ. ευρώ, θα συνδυαστεί με την εγκατάσταση του νέου συστήματος διαχείρισης υλικού (ERP).
  • Σύμφωνα με την συμβουλευτική εταιρεία H2 Gambling Capital, το online, η πιο ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία της ελληνικής αγοράς τυχερών παιγνίων, εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει σε αξία το 1 δισεκατομμύριο ευρώ μέχρι το 2024. Το ποσοστό διείσδυσης του online τζόγου στη χώρα μας ξεπερνά το 36% και τείνει να συγκλίνει με αυτό (40%) της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Κάτι είχαμε υποψιαστεί από τις διαφημίσεις, αλλά θυμηθήκαμε και τη γνωστή ρήση για τα 3G που έχουν χρήμα (Girls Gaming Gambling)!
  • Η PWC επεκτείνει τη δραστηριότητά της στην Πάτρα με τη δημιουργία ενός Technology Innovation Hub προκειμένου να αξιοποιήσει το τοπικό οικοσύστημα τεχνολογίας. Ας μην ξεχνάμε το υψηλό ακαδημαϊκό και τεχνολογικό υπόβαθρο της Πάτρας που μεταξύ άλλων τείνει να γίνει και πρωτεύουσα του 5G.
  • Η ιστορία με το e-food έδειξε σίγουρα πόση σημασία έχει ο παράγοντας ESG για τις επιχειρήσεις. Παράλληλα, σίγουρα θα έχει επίδραση στην αγορά του e-commerce που γνωρίζει τεράστια ανάπτυξη και βασίζεται κυρίως στους διανομείς. Όταν πιάσει φωτιά το σπίτι του γείτονα…
  • Πολλά χρήματα -180 μύρια- σήκωσε η Blueground. Στην πράξη ίσως αναδειχθεί στο μέλλον σε έναν μονόκερο «made in Greece». Πρόκειται, για μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στο χώρο του real estate και της τεχνολογίας (prop-tech).
17367_Acbg-Banner-New-applied-now-600x80-01_18_02-768x102
  • Ξεκίνησε με λίγα διαμερίσματα στην Αθήνα και πλέον έχει διεθνή παρουσία σε Η.Π.Α., Μ. Βρετανία, Γαλλία, Αυστρία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Τουρκία. Πρόθεσή της είναι να προσλάβει 300 νέα άτομα μέσα στους επόμενους 12 μήνες, οι μισοί εκ των οποίων θα έχουν ως βάση την Ελλάδα.
  • Συνεχής και με αυξητική τάση είναι η εμπιστοσύνη της Wind προς τους εγχώριους προμηθευτές, με το 93,4% των συνολικών δαπανών για το 2020 που αντιστοιχεί σε 496 εκατ. ευρώ, να πηγαίνει σε 1.320 επιχειρήσεις με έδρα την Ελλάδα. BTW, βρίσκουμε πολύ ευρηματικά τα σποτάκια με τα «κολλήματα» του δικτύου. Κάποια εποχή τα βρίσκαμε (δυστυχώς) και πολύ οικεία. Μέχρι που βάλαμε SimpleFi και ησυχάσαμε…
  • Ήρθε πάλι η περίοδος να φέρουμε και πάλι έντονα στο μυαλό μας τον αξέχαστο Ζαχαρία Πιπερίδη, μέσα από το ομώνυμο πρόγραμμα υποτροφιών της Cosmote, το οποίο φέτος γιορτάζει αισίως τα 20ά γενέθλια του, με τις συμμετοχές να έχουν deadline υποβολής τις 8 Οκτωβρίου. Μέχρι σήμερα, περισσότεροι από 724 φοιτητές έχουν υποστηριχθεί με 6,5 εκατ. ευρώ. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 30 υποτροφίες για πρωτοετείς φοιτητές.
  • Το ποσό για σχολές τετραετούς φοίτησης ανέρχεται σε 15.000, ενώ για σχολές πενταετούς φοίτησης αυξάνεται σε 18.750. Για την υποτροφία «Ζαχαρίας Πιπερίδης», το ποσό είναι 25.000. Επιπλέον η Cosmote προσφέρει σε όλους τους υποτρόφους laptop και υπηρεσίες σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, Internet και Cosmote TV.
  • Μέσα στο 2021, 57 επιπλέον φορείς του Δημοσίου απέκτησαν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τους κωδικούς Taxisnet ως κλειδί για την πρόσβαση των πολιτών σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες του gov.gr. Έτσι, ο συνολικός αριθμός των φορέων που ταυτοποιούν τους πολίτες μέσω του Taxisnet ανέρχεται πλέον σε 209, ενώ ο αντίστοιχος αριθμός το 2020 ανερχόταν σε 152, δηλαδή τους τελευταίους οκτώ μήνες καταγράφηκε αύξηση της τάξης του 37,5%.
  • Όλοι αποχαιρετήσαμε με λύπη τα δωρεάν απεριόριστα mobile data με το τέλος του ημερολογιακού καλοκαιριού, όμως η Cosmote φρόντισε να μη μας αφήσει παραπονεμένους. Έτσι επέκτεινε την προσφορά και για τον Σεπτέμβριο, τόσο για συμβόλαια όσο και για καρτοκινητά, με το κάθε πακέτο προσαρμοσμένο στο εκάστοτε είδος συνδρομής.
  • Σε λίγες ημέρες παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα το νέο e-shop Huaweistore.gr με προϊοντικές κατηγορίες όπως: smartphones, tablets και laptops, ασύρματα ακουστικά και smartwatches, WiFi routers, κτλ. Ο «δράκος» μπορεί να τα έχει βρει σκούρα με τον «αετό», όμως υπάρχουν και άλλα μέρη όπου είναι καλοδεχούμενος…
  • Νέα μελέτη της Accenture εστιάζει στις επιχειρήσεις που αντιμετωπίζουν το cloud ως ένα νέο λειτουργικό μοντέλο για τη διαρκή επανεφεύρεσή τους. Οι επιχειρήσεις αυτές αξιοποιούν τις καινοτόμες δυνατότητες σε όλο το φάσμα του cloud (public, private και edge) και αποκομίζουν μεγαλύτερη επιχειρηματική αξία, πέρα ​​από την εξοικονόμηση κόστους.
  • Η μελέτη αποκαλύπτει επίσης, ότι ενώ οι επιχειρήσεις σκοπεύουν να μεταφέρουν περισσότερα από τα 2/3 του όγκου εργασίας τους στο cloud, κατά μέσο όρο τα επόμενα 3 έως 5 χρόνια, μόνο οι μισές θα χρησιμοποιούν τις πλήρεις δυνατότητες του cloud στις διάφορες μορφές του για να μετασχηματίσουν τις καθημερινές επιχειρηματικές τους δραστηριότητες και να εκσυγχρονίσουν εφαρμογές για την κάλυψη των επιχειρηματικών τους αναγκών.
combox
  • Συμπέρασμα: υπάρχει πεδίο δόξης λαμπρό για όσους θυμούνται ότι ο ήλιος της κερδοφορίας λάμπει πάντα πάνω από τα σύννεφα! Οι επιχειρήσεις περνούν στην εποχή «όλα σε ένα (server), νοικοκυρεμένα» και αυτό είναι ανάγκη και όχι μόδα. Στο κάτωκάτω της γραφής όπως έχει πει και ο Paul Maritz “ cloud is about how you do computing, not where you do computing”.
  • Περίπου 480.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα έχουν σήμερα πρόσβαση στις υπερυψηλές ταχύτητες και τις βελτιωμένες δυνατότητες της οπτικής ίνας μέχρι το σπίτι (FTTH), μέσω του Cosmote Fiber, ενώ μέχρι το τέλος του έτους ο στόχος είναι οι 550.000 FTTH γραμμές.
  • Η Cosmote ενεργοποίησε υποδομές FTTH σε 10 νέες περιοχές και συνέχισε να επεκτείνει τη διαθεσιμότητα σε περιοχές που ήδη έχουν πρόσβαση. Πάντως, υπάρχουν ακόμα πολλοί που αναζητούν κάθε μέρα τον ταχυδρομικό κωδικό τους στο Superfast Broadband και λαμβάνουν αρνητικό αποτέλεσμα…
  • Τέλος στο fragmentation της αγοράς όσον αφορά τους φορτιστές φιλοδοξεί να βάλει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, καθώς ο στόχος της είναι να καθιερώσει για όλες τις φορητές συσκευές το USB-C ως ενιαίο πρότυπο. Αυτή τη στιγμή κυριαρχούν τρία interfaces: το USB-C για τις high end και τις καινούργιες συσκευές, το microUSB για τις mid-range, low end, και παλαιότερες συσκευές, και το Lightning για τις mobile συσκευές της Apple.
  • Μάλιστα η απορία όλων είναι αν η τελευταία, που υποστηρίζει ότι «η ομοιομορφία βλάπτει σοβαρά την καινοτομία», θα συμβιβαστεί με αυτή την απόφαση, καθώς όχι μόνο συνηθίζει, αλλά και επιμένει να χρησιμοποιεί proprietary τεχνολογίες, συχνά ασύμβατες με τα διαδεδομένα πρότυπα της υπόλοιπης αγοράς.
  • Η πρόταση της Ε.Ε. πάντως έχει γερή βάση, καθώς το USB-C είναι δημοφιλές, ταχύτατο, βολικό και με βύσμα που συνδέεται από οποιαδήποτε πλευρά του, οπότε ελπίζουμε να εγκριθεί από τα αρμόδια νομοθετικά όργανα της Ευρώπης.
  • Το στοίχημα είναι βέβαια αν το… iPhone 15 θα έχει θύρα USB-C ή μόνο ασύρματη φόρτιση για να ξεπεραστεί ο σκόπελος. Τώρα θα πείτε γιατί το iPhone 15... Πολύ απλά, μέχρι να περάσει η σχετική νομοθεσία από όλα τα κύματα της γραφειοκρατίας της Ε.Ε., απαιτούνται 24 μήνες!
  • Η ΔΕΗ μπήκε στο Εθνικό Σύστημα Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων ένα λεπτό και λίγα δευτερόλεπτα πριν από τις δύο το μεσημέρι, ώρα που έληγε η προθεσμία για την κατάθεση των προσφορών για το έργο ανάπτυξης υποδομών υπερυψηλής ευρυζωνικότητας, UltraFast Broadband (UFBB). Έγινε από λάθος; Η ΔΕΗ ήθελε πράγματι να συμμετέχει στο UFBB; Και αν ναι, θα αποδοθούν ευθύνες για την αστοχία;
  • Η γενική άποψη που επικρατεί είναι ότι όλο αυτό το «μπέρδεμα» έγινε επίτηδες, ώστε η επιχείρηση να μη συμμετάσχει, χωρίς όμως να φανεί ότι απέφυγε «εσκεμμένα» τη συμμετοχή της. Αυτό αναμένεται να επιβεβαιωθεί και από την πιθανή προσφυγή της, η οποία εκτιμάται ότι κατά πάσα πιθανότητα θα απορριφθεί.
Supervoice Banner for Weekly Telecom_July2020_Final
  • Από την άλλη, η ΔΕΗ μας εντυπωσίασε με την Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου, μία κίνηση έκπληξη, αφού το 1,3 δις που θα εισπράξει από το Macquarie συν τα διαθέσιμα ξεπερνούν το 1,5 δισ., ενώ το χρέος είναι κάτω από τα 3 δισ.! Γιατί λοιπόν η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου; Μήπως για εξαγορές στο χώρο της Ανανεώσιμης Ενέργειας με 3 δισ., όπως φημολογείται; Και θα είναι μόνο μία; Και αν ναι που θα γίνει; Γιατί ακούστηκαν τα Βαλκάνια, αλλά εκεί βρίσκεται και η χώρα μας!
  • Πάντως όσον αφορά το ίδιο το UFBB, άνοιξαν τα νομιμοποιητικά και οι τεχνικές προσφορές. Ο ΟΤΕ και η κοινοπραξία των Grid Telecom – Τέρνα Ενεργειακή θα μοιραστούν τις 7 γεωγραφικές περιοχές του έργου, αναλαμβάνοντας αρχικά από 3 περιοχές, ενώ στον 2ο γύρο θα κριθεί ποιος θα πάρει και 4η άδεια.
  • Περισσότερες από 12 εταιρείες και φορείς τεχνολογίας συμφώνησαν να συνεργαστούν για να αυξήσουν την διαφορετικότητα και την ισότητα στον κλάδο της τεχνολογίας στο πλαίσιο της συμμαχίας ChangeTheFace. Η συμμαχία αυτή δημιουργήθηκε από τις Deloitte, Digital Boost, Ericsson, Expedia Group, Facebook, Founders4Schools, Girl Effect, IBM, Nokia, PwC, Samsung, UN Women και φυσικά τη Vodafone, που πάντα πρωταγωνιστεί σε ανάλογες δράσεις.
  • Όσον αφορά τις προσωρινές άδειες οδήγησης που λαμβάνουν ηλεκτρονικά με τους κωδικούς Taxisnet εντός δύο ημερών οι υποψήφιοι οδηγοί που πετυχαίνουν στην πρακτική δοκιμασία, από τις 11 Μαΐου 2020 μέχρι σήμερα, έχουν εκδοθεί πάνω από 210.000 προσωρινές άδειες οδήγησης. Πριν από τη θέσπιση του προσωρινού ψηφιακού διπλώματος, η μέση διάρκεια αναμονής για να πάρει κάποιος το δίπλωμά του ήταν περίπου τέσσερις μήνες και σε κάποιες περιπτώσεις, το διάστημα αυτό άγγιζε τους έξι μήνες.
  • Ψηφιακά, απλά, γρήγορα και με ασφάλεια, γίνεται πλέον και η έκδοση των ιατρικών βεβαιώσεων, μέσω της εφαρμογής MyHealth. Οι ιατρικές βεβαιώσεις αποτελούν την επίσημη πιστοποίηση από τον γιατρό ότι ένας πολίτης μπορεί να συμμετάσχει σε αθλητικές δραστηριότητες. Σε λίγο η γραφειοκρατία θα είναι μόνο κάτι retro / vintage, που θα… θυμούνται μόνο οι παλιοί!
  • Η CFO της κινεζικής Huawei Meng Wanzhou, κόρη του ιδρυτή της εταιρείας που συνελήφθη τον Δεκέμβριο του 2018, έχει αφεθεί ελεύθερη και επέστρεψε στην Κίνα, μετά την επίτευξη συμφωνίας με την αμερικανική κυβέρνηση και την απόσυρση του αιτήματος έκδοσής της.
  • Στο πλαίσιο της συμφωνίας για την πώληση μετοχών της «Cardlink Α.Ε.» που ανακοινώθηκε στις 28 Μαΐου η Quest Συμμετοχών Α.Ε. ενημέρωσε ότι υπεγράφη συμφωνία με την «Edgepay Holdings Limited» για τη μεταβίβαση μετοχών που αναλογούν στο 20% του μετοχικού κεφαλαίου της «Cardlink Α.Ε.». Μετά από αυτό η «Quest Συμμετοχών Α.Ε.» κατέχει το 65% του μετοχικού κεφαλαίου της «Cardlink A.E.» και η «Edgepay Holdings Limited» το 35%.
  • Η Κίνα στην προσπάθειά της να ασκήσει πίεση στα κρυπτονομίσματα ξεκίνησε ελέγχους αναφορικά με αυξημένους κινδύνους απάτης, περιορισμό της κερδοσκοπίας, ξέπλυμα χρήματος και υπερβολική χρήση ενέργειας. Σαν αποτέλεσμα των πιέσεων υπήρξε πτώση 7% στην αξία των κρυπτονομισμάτων.
  • Από την άλλη το Twitter ανακοίνωσε ότι οι χρήστες θα μπορούν να χρησιμοποιούν Bitcoin για να κάνουν πληρωμές μέσα από τη λειτουργία «Tips».
anycast-m4-plus-600x80
ΦΑΣΑ INSIDE 600x300_Mobilus in Mobilis_2
Λίγο πριν έρθουν και στην Ελλάδα τα νέα iPhone 13, η Apple από χτες διαθέτει τις νέες ενημερώσεις iOS 15 και iPad OS 15.
Η τελευταία έκδοση του iOS προσθέτει νέες δυνατότητες. Αλλαγές έχουμε στο FaceTime και την εφαρμογή μηνυμάτων, πιο έξυπνες ειδοποιήσεις και μια νέα δυνατότητα του LiveText.
Οι κάτοχοι iPhone και iPad μπορούν να επωφεληθούν από τη βελτίωση του FaceTime, συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης του spatial audio και της μείωσης θορύβου.
Παράλληλα, η εφαρμογή μηνυμάτων αποκτά το νέο χαρακτηριστικό. Πρόκειται για το “shared with you”.
Η Apple αλλάζει επίσης τις ειδοποιήσεις, με νέα εργαλεία για τον έλεγχο του πώς και πότε λαμβάνετε push notifications.
Το νέο iOS 15 μπορεί να χρησιμοποιεί την κάμερα για να σαρώσει το περιβάλλον σας και να εμφανίσει σχετικές πληροφορίες.
cl8-sept-2019-600x80
Οι εποχές που επικρατούσε η θεωρία πως το PC gaming ήταν αποκλειστικό προνόμιο των desktops, έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί, καθώς τα gaming laptops δεν έχουν πλέον να ζηλέψουν τίποτα από τα σταθερά συστήματα!
Οι συνήθειες άλλαξαν και βλέπουμε ολοένα και περισσότερους gamers αποφασίζουν να επενδύσουν σε αυτά και οι προτάσεις πλέον είναι πιο πολλές από κάθε άλλη φορά.
Στις εταιρείες που ετοιμάζονται να λανσάρουν νέο gaming laptop συγκαταλέγεται πλέον και η Xiaomi με το… Redmi G 2021.
Θα είναι η δεύτερη προσπάθεια της Xiaomi και η εταιρεία λέει ότι θα προσφέρει “ανίκητη απόδοση” στους παίκτες.
Με ένα σύντομο σχόλιό της στον επίσημο λογαριασμό στο Weibo, η Xiaomi αποκάλυψε ότι όλες οι παραλλαγές των φορητών υπολογιστών Redmi G 2021 θα είναι εξοπλισμένες με μια υπερ-άνετη οθόνη 16,1 ιντσών και ομαλότατη λειτουργία με έως 144Hz refresh rate.
Ωστόσο, αξίζει να αναφερθεί ότι και η προηγούμενη γενιά είχε τις ίδιες προδιαγραφές οθόνης.
Αυτό που μένει να δούμε είναι αν θα αναβαθμιστούν άλλες προδιαγραφές όπως, για παράδειγμα, η μέγιστη φωτεινότητα.
Άλλες γνωστές προδιαγραφές περιλαμβάνουν τον mobile επεξεργαστή AMD Ryzen 7 5800H σε συνδυασμό με την κάρτα γραφικών NVIDIA RTX 3060. Σύμφωνα με την εταιρεία, το Redmi G 2021 με RTX 3060 έχει κατανάλωση ισχύος 130W. Φυσικά, η προσθήκη GPU RTX σημαίνει επίσης ότι θα υποστηρίζει raytracing για βελτιωμένα οπτικά στοιχεία σε υποστηριζόμενα παιχνίδια.
Υπάρχει επίσης ένα νέο σύστημα ψύξης που ονομάζεται “Hurricane Cooling 3.0“ και θα περιλαμβάνει δύο μεγάλους ανεμιστήρες των 12V, πέντε σωλήνες θερμότητας από χαλκό και τέσσερις διαμορφώσεις εξόδου του θερμού αέρα. Τέλος, μια σελίδα προπώλησης του Redmi G 2021 είχε δείξει νωρίτερα ότι ο φορητός υπολογιστής έρχεται επίσης με έκδοση επεξεργαστή Intel.
16-05-2018-BANNER-FOR-WEEKLY-TELECOM-600x74
Κάτι λιγότερο από μήνας έχει απομείνει για το release των Windows 11 και όλοι οι λάτρεις του OS της Microsoft αναμένουν με αγωνία την κυκλοφορία του νέου λειτουργικού.
Πέραν όμως των Windows 11 ως είθισται μαζί θα κυκλοφορήσει και η νέα suite του Office, με το Office 2021 να κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στις 5 Οκτωβρίου.
Όπως χαρακτηριστικά αποκάλυψε η Microsoft, τα Office 2021 ουσιαστικά θα βγουν μαζί με τα νέα Windows και έτσι οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να πάρουν το «ολοκληρωμένο» πακέτο.
Σε αυτή τη φάση βέβαια, η Microsoft δεν έχει αποκαλύψει πολλά για το νέο βελτιωμένο Office, παρόλα αυτά πρόκειται για μια καλή εναλλακτική για τους users, οι οποίοι δεν θέλουν να αναλωθούν στην διαδικασία της μηνιαίας συνδρομής με το Office 365 (και απλώς θέλουν να πληρώοουν μια και καλή και να ξεμπερδεύουν).
Όπως έγινε γνωστό, μέσα στις επόμενες μέρες η Microsoft θα δημοσιεύσει όλες τις λεπτομέρειες που θα αφορούν στο νέο Office, οπότε και εμείς θα κάνουμε ότι πρέπει και θα σας ενημερώσουμε για να είστε έτοιμοι…
clickevents 600x80 banner 21-4-20 sent
facebook twitter youtube instagram linkedin