Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Πέμπτη, 19 Ιουνίου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
InfoCom
Home»Telecoms

Μισό τρισεκατομμύριο η αξία των κορυφαίων telecom brands – Στην κορυφή Telekom/T-Mobile

19/05/2025Χρήστος ΚοτσακάςBy Χρήστος Κοτσακάς3 Mins Read Telecoms

Η αξία των κορυφαίων τηλεπικοινωνιακών brands παγκοσμίως έχει αυξηθεί πάνω από 200% από το 2006, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Kantar BrandZ. Πίσω από αυτήν την εντυπωσιακή πορεία στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών κρύβεται μια περίοδος έντονων αλλαγών, με κύρια χαρακτηριστικά τη σύγκλιση των αγορών, την επέκταση πολυεθνικών εταιρειών και τη σταδιακή μετάβαση στην ψηφιακή εποχή της κινητής και έξυπνης συνδεσιμότητας.

Κατά τις πρώτες δεκαετίες του 21ου αιώνα, οι εθνικές αγορές ενοποιήθηκαν γύρω από λίγους ισχυρούς παρόχους, ενώ ακολούθησαν κύματα συγχωνεύσεων, ιδίως στην Ευρώπη, προκειμένου να διατηρηθεί η απαιτούμενη υποδομή για την ανάπτυξη τεχνολογιών όπως το 5G και οι οπτικές ίνες. Ορισμένοι πάροχοι, όπως οι Telekom/T-Mobile, Orange, Airtel και Vodafone, αξιοποίησαν αυτό το περιβάλλον για να αποκτήσουν διεθνή παρουσία, ενώ άλλοι, με χαρακτηριστικά παραδείγματα τις Verizon, China Telecom και Spectrum, επικεντρώθηκαν στην ισχυρή κυριαρχία στην εγχώρια αγορά.

Η επανάσταση των smartphones, με αφετηρία την κυκλοφορία του iPhone το 2007, έφερε για πρώτη φορά δισεκατομμύρια ανθρώπους στο διαδίκτυο, επιταχύνοντας την ανάπτυξη του κλάδου. Οι εταιρείες πάλεψαν σκληρά για μερίδιο σε μια διαρκώς διευρυνόμενη βάση χρηστών, είτε μέσω συμβολαίων είτε με υπηρεσίες τύπου pay-as-you-go, επενδύοντας σε φυσική παρουσία, διαφήμιση και συνεργασίες με διασημότητες και αθλητικά σωματεία.

Ωστόσο, σύμφωνα με την έρευνα, η μακροπρόθεσμη επιβίωση των τηλεπικοινωνιακών brands δεν φαίνεται να εξαρτήθηκε αποκλειστικά από την αναγνωρισιμότητα. Σύμφωνα με τα δεδομένα της Kantar, ο παράγοντας «ουσιαστική διαφορά» (Meaningful Difference) υπήρξε καθοριστικός. Οι μάρκες που διατηρήθηκαν στην κατάταξη για δύο δεκαετίες καλλιέργησαν βαθύτερες και πιο αυθεντικές σχέσεις με το κοινό, ακόμη και αν δεν ήταν πάντα οι πιο προβεβλημένες. Σήμερα, έχουν διατηρήσει τα επίπεδα διαφοροποίησής τους και ενισχύσει σημαντικά τη φήμη τους.

Η καινοτομία αναδεικνύεται επίσης ως βασικός μοχλός δημιουργίας αξίας. Όπως υπογραμμίζει η έκθεση, Τα brands που καινοτόμησαν, είτε μέσω προϊόντων είτε με το να ανατρέψουν τους κανόνες του κλάδου, δημιούργησαν τη μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία στην παγκόσμια κατάταξη τα τελευταία 20 χρόνια.

Το 2025, η συνολική αξία των 10 κορυφαίων τηλεπικοινωνιακών brands ανέρχεται σε 494,8 δισ. δολάρια, αυξημένη κατά 14% σε σύγκριση με το 2024. Στην κατάταξη περιλαμβάνονται, κατά σειρά, οι: Telekom/T-Mobile (105,7 δισ. δολάρια, +44%), Verizon (90,5 δισ., +11%), AT\&T (86,9 δισ., +14%), China Mobile (41,3 δισ., +33%), Spectrum (40,0 δισ., χωρίς μεταβολή), Airtel (37,1 δισ., +47%), Xfinity (36,1 δισ., –21%), Vodafone (19,8 δισ., –3%), NTT (19,3 δισ., –11%) και Orange (18,1 δισ., +3%).

Την εντυπωσιακή άνοδο της Telekom/T-Mobile οδήγησε η T-Mobile στις Ηνωμένες Πολιτείες, φέρνοντας το brand στην κορυφή της λίστας, μπροστά από ανταγωνιστές όπως η Verizon και η AT\&T. Αντιθέτως, άλλοι πάροχοι εμφάνισαν περιορισμένη ή και αρνητική μεταβολή, επηρεασμένοι από τη χαμηλή δυναμική της ευρωπαϊκής αγοράς και τη συνεχιζόμενη πτώση της καλωδιακής τηλεόρασης.

Οι παραπάνω εξελίξεις, σύμφωνα με την επίσημη αναφορά, επιβεβαιώνουν ότι στην τηλεπικοινωνιακή αγορά του σήμερα, η επιτυχία δεν βασίζεται μόνο στην κάλυψη ή την τιμολόγηση. Η ικανότητα ενός brand να διαφοροποιείται ουσιαστικά και να ανατρέπει το status quo παραμένει το σημαντικότερο πλεονέκτημα — προτού το κάνει κάποιος άλλος.

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

telecoms
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
Avatar photo
Χρήστος Κοτσακάς
  • Website
  • LinkedIn

Ο Χρήστος Κοτσακάς είναι δημοσιογράφος με πολυετή εμπειρία στον χώρο του τεχνολογικού, επιχειρηματικού και διεθνούς ρεπορτάζ, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον του στα new media, τις νέες τεχνολογίες και τις startups. Έχει συνεργαστεί με μια σειρά από ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, σε τομείς όπως η αρθρογραφία, η επικοινωνία και η ενημέρωση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Kινητή τηλεφωνία χωρίς συμβόλαια από την Klarna

Η GSMA προτρέπει τον κλάδο να ολοκληρώσει το ταξίδι του 5G πριν το 6G

Αύξηση παραγωγικότητας υπόσχεται η τεχνητή νοημοσύνη στην Ευρώπη

Πτώση 8% στις εκπομπές της κινητής – Απαιτείται διπλάσιος ρυθμός για το net zero

Η Trump Organization εισέρχεται στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας

Η Nova αναβαθμίζει το 5G δίκτυο κινητής με ταχύτητες έως 1 Gbps

Comments are closed.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Στην 27η θέση η Ελλάδα ανάμεσα σε 118 χώρες για την ενεργειακή μετάβαση
  • Οι ευρωβουλευτές ζητούν επέκταση του Μηχανισμού Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
  • Κατακερματισμένη η ελληνική αγορά ενημέρωσης, με ιστορικά χαμηλή εμπιστοσύνη
  • 1 στα 5 ευρώ του ελληνικού e-commerce καταλήγει στην Κίνα
  • ΕΥ: Πώς διαχειρίζονται τις επενδύσεις τους οι Ευρωπαίοι millennials, Gen Xers, baby boomers;
  • Η Nova ICT υλοποιεί τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό του ΕΟΤ
  • ΥΠΕΝ: Εξασφάλισε ύψους 15 εκατ. ευρώ για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος
RSS itsecuritypro.gr
  • PeS και Infoblox «απογειώνουν» την κυβερνοασφάλεια επενδύοντας σε σύγχρονες λύσεις
  • Το Discord ως Δούρειος Ίππος: Πώς Κακόβουλοι Παράγοντες Εξαπέλυσαν Παγκόσμιες
  • Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: ένα έργο ψηφιακοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα από την COSMOTE TELEKOM για την Η.ΔΙ.ΚΑ
  • Operation Secure: Η Kaspersky υποστηρίζει την INTERPOL στην αντιμετώπιση των infostealer
  • Η Schneider Electric ανάμεσα στους κορυφαίους εργοδότες στην Ελλάδα για το 2025
  • Κακόβουλο Λογισμικό Μαΐου 2025: Το SafePay Αναδεικνύεται ως Κορυφαία Κυβερνοαπειλή
  • Η CPI Αναλαμβάνει Κρίσιμο Ρόλο στην υποστήριξη χρηστών του Ομίλου ΕΛΤΡΑΚ
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.