Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AI Brief
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Παρασκευή, 23 Μαΐου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AI Brief
InfoCom
Home»Telecoms

Πιο κοντά στο «Τ» ο ΟΤΕ με την αλλαγή brand από Cosmote σε Cosmote Telekom

25/04/2025Τέτη ΗγουμενίδηBy Τέτη Ηγουμενίδη3 Mins Read Focus - Ελληνική Αγορά Telecoms

Πιο κοντά με το brand του βασικού του μετόχου έρχεται ο ΟΤΕ, με το «Cosmote Telekom», με το “T” στο νέο λογότυπο να κυριαρχεί, όπως και το κόκκινο – μωβ χρώμα της Deutsche Telekom (magenta).

Η αλλαγή της εμπορικής ονομασίας στην κατεύθυνση της υιοθέτησης του brand “T”, της γερμανικής εταιρίας, αποτέλεσε αντικείμενο συστηματικής έρευνας από την πλευρά της διοίκησης του ΟΤΕ τα τελευταία τουλάχιστον δύο χρόνια.

Βάσει των χθεσινών ανακοινώσεων της διοίκησης εκτιμάται ότι η αλλαγή γίνεται σταδιακά με το Cosmote, ένα ισχυρό ελληνικό brand, να παραμένει προς το παρόν στην εμπορική ονομασία. Η αφαίρεσή του πιθανότατα θα αποτελέσει ένα επόμενο βήμα έπειτα από επιπλέον μελέτη της συμπεριφοράς του καταναλωτή.

Η Deutsche Telekom εισήλθε στο μετοχικό κεφάλαιο του ΟΤΕ το 2008 και σήμερα κατέχει ποσοστό 53,4%. Η συνεισφορά του Ομίλου ΟΤΕ στις οικονομικές επιδόσεις της Telekom είναι η τρίτη ισχυρότερη διεθνώς, μετά τις ΗΠΑ και τη Γερμανία.

Το brand Cosmote, αντί ΟΤΕ, καθιερώθηκε για όλα τα προϊόντα σταθερής, κινητής και Internet του Ομίλου ΟΤΕ το 2015, ως αποτέλεσμα της επιτυχίας της Cosmote η οποία ξεκίνησε την εμπορική της λειτουργία το 1998, αφού ήδη λειτουργούσαν οι άλλες δύο εταιρίες κινητής τηλεφωνίας, με κεντρικό μήνυμα «Μιλήστε με το αύριο».

«Με την ένταξή μας στο οικοσύστημα του παγκόσμιου brand Telekom, εδραιώνουμε τη θέση μας ως μέλος ενός παγκόσμιου τηλεπικοινωνιακού Ομίλου, με κυρίαρχη παρουσία στην Αμερική και την Ευρώπη, με μεγάλη δύναμη και οικονομίες κλίμακας. Παράλληλα, αποκτάμε διεθνές αποτύπωμα, που δημιουργεί πρόσθετη αξία για τους πελάτες μας, τους ανθρώπους μας, αλλά και όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, και μας διαφοροποιεί ακόμα περισσότερο από τον ανταγωνισμό.», δήλωσε σχετικά ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής και πρόσθεσε:

«Η στρατηγική απόφαση για ένωση των δύο brands σηματοδοτεί μια νέα εποχή δυνατοτήτων. Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom και να υιοθετήσουμε ακόμα πιο προηγμένες λύσεις παγκόσμιας εμβέλειας. Στόχος μας δεν είναι μόνο να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής, αλλά να τις ξεπεράσουμε.»

Όπως επίσης σημειώνεται από τη διοίκηση του ΟΤΕ η ένωση δυνάμεων των δύο μαρκών κάνει πιο γνωστό στο ελληνικό κοινό και το χρώμα magenta, που αποτελεί ταυτότητα του Telekom brand παγκοσμίως. H Telekom είναι μία από τις λίγες μάρκες διεθνώς που αναγνωρίζεται από το εταιρικό της χρώμα, ενώ η ονομασία «Magenta» αξιοποιείται και στο portfolio των προϊόντων και υπηρεσιών της.

Τονίζεται επίσης ότι η Telekom έχει αναγνωριστεί επανειλημμένα από τη μελέτη Brand Finance Global 500 ως το πιο πολύτιμο brand τηλεπικοινωνιών στον κόσμο και ως το κορυφαίο brand στην Ευρώπη, με την τρέχουσα αξία του να ανέρχεται στα 85,3 δις. δολάρια.

Η γερμανική τηλεπικοινωνιακή εταιρία έχει περίπου 261 εκατομμύρια πελάτες κινητής τηλεφωνίας, 25 εκατομμύρια συνδέσεις σταθερής και 22 εκατομμύρια ευρυζωνικές συνδέσεις. Με περίπου 200.000 εργαζομένους σε όλον τον κόσμο έχει παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες. Ιδιαίτερα ισχυρή είναι η παρουσία της στις ΗΠΑ με την T-Mobile US.

Επίσης, η νέα υπογραφή, του Ομίλου ΟΤΕ ευθυγραμμίζεται με το παγκόσμιο brand claim της Telekom, “Connecting your world”. Σύμφωνα με τον Παναγιώτη Γαβριηλίδη, Chief Commercial Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ, «με το “Συνδέουμε τον κόσμο σου” απευθυνόμαστε σε κάθε άνθρωπο, σε κάθε πελάτη ξεχωριστά, με την υπόσχεση να του προσφέρουμε ακόμα πιο ισχυρές συνδέσεις».

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

Cosmote COSMOTE TELEKOM ΟΤΕ
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
Avatar photo
Τέτη Ηγουμενίδη

Η Τέτη Ηγουμενίδη, μέλος της Ένωσης Συντακτών (ΕΣΗΕΑ), είναι δημοσιογράφος του επιχειρηματικού ρεπορτάζ. Καλύπτει θέματα που σχετίζονται με τις τηλεπικοινωνίες, τις κατασκευαστικές εταιρείες, τις εταιρείες real estate και γενικότερα την αγορά ακινήτων. Επίσης, ασχολείται με τις δραστηριότητες των υπουργείων Περιβάλλοντος, Υποδομών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Εργάζεται στον έντυπο Τύπο χωρίς διακοπή από το 1990 (μεταξύ άλλων στις εφημερίδες Νίκη, Εξουσία και Ναυτεμπορική), και έχει συνεργαστεί με ιστοσελίδες, περιοδικά, και τον ραδιοφωνικό σταθμό Flash.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Υπηρεσίες FTTH στον τελικό καταναλωτή από τη ΔΕΗ εντός του 2025

Η Vodafone φέρνει το καλοκαίρι ακόμη πιο κοντά με απεριόριστα data

Total Business Transformation 2025: Η επιχειρηματικότητα στη νέα εποχή – Στρατηγική, τεχνολογία, άνθρωπος!

Smart Cities στην Ελλάδα: Μια ανεκπλήρωτη υπόσχεση και η αναγκαιότητα για μια Κεντρική Κυβερνητική IoT Πλατφόρμα

Καλύτερες τιμές και εκπτώσεις βρίσκουν οι καταναλωτές στα τηλεφωνικά κέντρα των παρόχων και τα προτιμούν

Wi-Fi vs 6G: Αντίπαλα στρατόπεδα για το ίδιο φάσμα

Comments are closed.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Το Airports for Innovation ανακοινώνει τις νικήτριες εταιρείες startups
  • Μνημόνιο συνεργασίας ΕΕΕΠ και ΟΔΙΠΥ για τον εθισμό στα τυχερά παιχνίδια
  • Bitget και LaLiga συνδύασαν ποδόσφαιρο και κρυπτονομίσματα σε μοναδικό VIP Event 
  • Επίσημη Επίσκεψη Εμπορικών και Οικονομικών Ακολούθων στη Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης A.E.
  • Η Vodafone φέρνει το καλοκαίρι ακόμη πιο κοντά με απεριόριστα data
  • Δόμνα Μιχαηλίδου: “Σε 3 μήνες απορροφήθηκε το 40% του προγράμματος Σπίτι μου ΙΙ”
  • Παρουσία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη η 44η «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ
RSS itsecuritypro.gr
  • Total Business Transformation 2025: Η επιχειρηματικότητα στη νέα εποχή – Στρατηγική, τεχνολογία, άνθρωπος!
  • Από την NIS2 στην CRA –  Το επόμενο βήμα για την κυβερνοασφάλεια των προϊόντων  
  • Συνεργασία Info Quest Technologies & Huawei στον τομέα των επιχειρηματικών λύσεων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ)
  • Αξιοποίηση παλαιού λογισμικού Microsoft – Πώς από κόστος μετατρέπεται σε πλεονέκτημα
  • “Γιατροί-μαϊμού“ μέσω deepfake προωθούν ψεύτικες θεραπείες στο TikTok προειδοποιεί η ESET
  • Εκμετάλλευση της άνθησης της Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς οι κυβερνοεγκληματίες στοχεύουν στην εμπιστοσύνη στις generative πλατφόρμες
  • Πρωταγωνιστεί στην έρευνα για τα δίκτυα του μέλλοντος η COSMOTE TELEKOM
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.