Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AI Brief
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Σάββατο, 24 Μαΐου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AI Brief
InfoCom
Home»Επιχειρήσεις»Οικ. αποτελέσματα

Η LG ανακοινώνει τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμηνου 2025

25/04/2025infocomBy infocom5 Mins Read Οικ. αποτελέσματα

Η LG ανακοίνωσε ενοποιημένα έσοδα ύψους 22,74 τρισεκατομμυρίων KRW (15,98 δισ. USD) και λειτουργικά κέρδη ύψους 1,26 τρισεκατομμυρίων KRW (885,78 εκατ. USD) για το πρώτο τρίμηνο του 2025. Αυτό σηματοδοτεί τα υψηλότερα έσοδα πρώτου τριμήνου στην ιστορία της εταιρείας και το έκτο συνεχόμενο έτος κατά το οποίο τα λειτουργικά κέρδη ξεπέρασαν το 1 τρισεκατομμύριο KRW (703,00 εκατ. USD) κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου. Οι ισχυρές επιδόσεις οφείλονται στην ποιοτική ανάπτυξη σε όλους τους βασικούς επιχειρηματικούς τομείς, ιδίως στα τμήματα B2B, μη-hardware (όπως οι συνδρομές και η πλατφόρμα webOS) και πωλήσεις απευθείας στον καταναλωτή (D2C).

Οι λύσεις για οχήματα και η θέρμανση, ο εξαερισμός και ο κλιματισμός (HVAC), οι οποίες αποτελούν κρίσιμες για τη στρατηγική B2B και τη μελλοντική ανάπτυξη της LG, σημείωσαν ρεκόρ τριμηνιαίων εσόδων και λειτουργικών κερδών. Τα συνδυασμένα λειτουργικά κέρδη από την Vehicle Solution Company και την Eco Solution Company αυξήθηκαν κατά 37,2% σε σχέση με πέρυσι, με τα έσοδα να αυξάνονται κατά 12,3%.

Η Home Appliance Solution Company, η ναυαρχίδα της LG και η κύρια πηγή κερδών, κατέγραψε επίσης τα υψηλότερα τριμηνιαία έσοδα όλων των εποχών, διατηρώντας παράλληλα την παγκόσμια ηγετική θέση στην αγορά. Η επιχείρηση μετασχηματίζεται ταχύτατα μέσω καινοτόμων μοντέλων, όπως οι συνδρομητικές υπηρεσίες και οι πωλήσεις D2C. Εν τω μεταξύ, ο τομέας των μέσων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας επέδειξε σταθερή απόδοση, καθοδηγούμενος από τη συνεχή ανάπτυξη της πλατφόρμας διαφήμισης και περιεχομένου της LG που βασίζεται στο Λογισμικό webOS.

Η LG Home Appliance Solution Company ανακοίνωσε έσοδα πρώτου τριμήνου ύψους 6,70 τρισεκατομμυρίων KRW (4,71 δισ. USD) και λειτουργικά κέρδη ύψους 644,6 δισεκατομμυρίων KRW (452,94 εκατ. USD). Σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 9,3%, σημειώνοντας νέο ρεκόρ, και τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 9,9%. Η Εταιρεία συνεχίζει να διατηρεί την ηγετική της θέση στην αγορά, ενώ παράλληλα επιταχύνει την αύξηση των συνδρομητικών και D2C πωλήσεών της.

Όσον αφορά το δεύτερο τρίμηνο, η Εταιρεία αναμένει αυξημένη αβεβαιότητα λόγω των μεταβαλλόμενων παγκόσμιων εμπορικών πολιτικών και του αυξανόμενου ανταγωνισμού στην αγορά. Για την αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων, η Εταιρεία θα επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο των νέων και όγκου-ζώνης προϊόντων, ενώ παράλληλα θα εμβαθύνει την εστίασή της σε συνδρομητικές και διαδικτυακές δραστηριότητες. Στις πρόσθετες προτεραιότητες περιλαμβάνονται οι ευκαιρίες στον τομέα Β2Β, όπως οι εντοιχιζόμενες συσκευές και οι εξωτερικές πωλήσεις βασικών εξαρτημάτων, όπως οι κινητήρες και οι συμπιεστές. Οι προσπάθειες κερδοφορίας θα επικεντρωθούν στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας κόστους μέσω της βελτιστοποίησης της λειτουργικής αποδοτικότητας.

Η LG Media Entertainment Solution Company ανακοίνωσε έσοδα πρώτου τριμήνου ύψους 4,95 τρισεκατομμυρίων KRW (3,48 δισ. USD) και λειτουργικά κέρδη ύψους 4,9 δισεκατομμυρίων KRW (3,45 εκατ. USD). Ενώ η ζήτηση των τηλεοράσεων παρέμεινε υποτονική, η ανάπτυξη των υπηρεσιών διαφήμισης και περιεχομένου που βασίζονται στο webOS συνέβαλε σημαντικά στις επιδόσεις. Τα έσοδα παρέμειναν στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο έτος, αν και η κερδοφορία επηρεάστηκε από την αύξηση των τιμών των πάνελ LCD και τις υψηλότερες δαπάνες μάρκετινγκ.

Κατά το δεύτερο τρίμηνο, η εταιρεία θα επιδιώξει να δημιουργήσει συνέργειες σε όλες τις δραστηριότητες της που επικεντρώνονται στις οθόνες, συμπεριλαμβανομένων των τηλεοράσεων, των εμπορικών οθονών και των IT οθονών, όπως οι φορητοί υπολογιστές και τα monitors. Ενώ η αγορά ανακάμπτει αργά, η Εταιρεία θα δώσει έμφαση στην κερδοφορία, κυρίως μέσω των premium προϊόντων. Η επεκτεινόμενη πλατφόρμα που βασίζεται στο webOS θα στοχεύσει στην αύξηση της γεωγραφικής εμβέλειας και της βάσης προϊόντων, ενώ θα προωθήσει στρατηγικές συνεργασίες με παρόχους περιεχομένου για να διατηρήσει την αναπτυξιακή της πορεία.

Η LG Vehicle Solution Company κατέγραψε τα υψηλότερα τριμηνιαία έσοδα και λειτουργικά κέρδη όλων των εποχών, με έσοδα 2,84 τρισεκατομμυρίων KRW (1,99 δισ. USD) και λειτουργικά κέρδη 125,1 δισεκατομμυρίων KRW (88,00 εκατ. USD). Η ανάπτυξη συνεχίζει να τροφοδοτείται από ένα ισχυρό ανεκτέλεστο υπόλοιπο παραγγελιών συνολικού ύψους 100 τρισεκατομμυρίων KRW (70,30 δισ. USD). Ειδικότερα, η κερδοφορία βελτιώθηκε στον τομέα της ενημέρωσης και ψυχαγωγίας εντός του οχήματος, όπου το μερίδιο των premium προϊόντων αυξάνεται σταθερά. Κατά το δεύτερο τρίμηνο, η Εταιρεία στοχεύει στη διατήρηση της αύξησης των εσόδων και την εδραίωση μιας σταθερής δομής κερδών μέσω της επέκτασης των πωλήσεων προϊόντων υψηλής αξίας, της βελτιστοποίησης των λειτουργιών στον τομέα των εξαρτημάτων EV και της βελτίωσης της αποδοτικότητας των πόρων.

Η LG Eco Solution Company πέτυχε επίσης ρεκόρ υψηλών τριμηνιαίων εσόδων και λειτουργικών κερδών. Τα έσοδα του πρώτου τριμήνου έφτασαν τα 3,05 τρισεκατομμύρια KRW (2,14 δισ. USD), με λειτουργικά κέρδη 406,7 δισεκατομμυρίων KRW (285,94 εκατ. USD), με αποτέλεσμα ένα ισχυρό λειτουργικό περιθώριο κέρδους 13,3%. Σε ετήσια βάση, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 18,0% και τα λειτουργικά κέρδη κατά 21,2%. Από τις αρχές του 2025, η LG λειτουργεί την επιχείρησή της HVAC ως ανεξάρτητο τμήμα, με αξιοσημείωτη αύξηση των επιδόσεων που οφείλεται στην αποτελεσματική κατανομή των πόρων και σε μια οργανωτική δομή με επίκεντρο το B2B.

Παράλληλα με την εταιρεία Vehicle Solution Company, η Eco Solution Company αποτελεί τον βασικό μοχλό ανάπτυξης της LG στον τομέα B2B. Κατά το δεύτερο τρίμηνο, η Εταιρεία θα επιδιώξει να επεκτείνει τις πωλήσεις νέων οικιακών προϊόντων HVAC και να εξασφαλίσει συμβόλαια εμπορικού κλιματισμού στις αναδυόμενες αγορές. Σχεδιάζει ,επίσης, να στοχεύσει σε μεγάλης κλίμακας βιομηχανικά έργα και έργα παραγωγής ενέργειας – συμπεριλαμβανομένων των κέντρων δεδομένων AI – αξιοποιώντας τις λύσεις υπερμεγέθους ψύξης της.

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

LG
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
infocom

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η LG αναβαθμίζει τον τομέα των μεταφορών με καινοτόμες λύσεις ψηφιακής σήμανσης

Lenovo: οικονομικά αποτελέσματα 4ου τρίμηνου και έτους FY24/25

Η LG παρουσίασε δορυφορική λύση για συνδεδεμένα οχήματα επόμενης γενιάς στο συνέδριο 5GAA 2025

Σε άνοδο τα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου Quest κατά το Α’ τρίμηνο του 2025

Τα έργα του δημοσίου και η κινητή ενίσχυσαν τα έσοδα της Vodafone

Η LG πραγματοποίησε εντυπωσιακή είσοδο στο Data Center World 2025

Comments are closed.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Το Airports for Innovation ανακοινώνει τις νικήτριες εταιρείες startups
  • Μνημόνιο συνεργασίας ΕΕΕΠ και ΟΔΙΠΥ για τον εθισμό στα τυχερά παιχνίδια
  • Bitget και LaLiga συνδύασαν ποδόσφαιρο και κρυπτονομίσματα σε μοναδικό VIP Event 
  • Επίσημη Επίσκεψη Εμπορικών και Οικονομικών Ακολούθων στη Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης A.E.
  • Η Vodafone φέρνει το καλοκαίρι ακόμη πιο κοντά με απεριόριστα data
  • Δόμνα Μιχαηλίδου: “Σε 3 μήνες απορροφήθηκε το 40% του προγράμματος Σπίτι μου ΙΙ”
  • Παρουσία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη η 44η «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ
RSS itsecuritypro.gr
  • Total Business Transformation 2025: Η επιχειρηματικότητα στη νέα εποχή – Στρατηγική, τεχνολογία, άνθρωπος!
  • Από την NIS2 στην CRA –  Το επόμενο βήμα για την κυβερνοασφάλεια των προϊόντων  
  • Συνεργασία Info Quest Technologies & Huawei στον τομέα των επιχειρηματικών λύσεων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ)
  • Αξιοποίηση παλαιού λογισμικού Microsoft – Πώς από κόστος μετατρέπεται σε πλεονέκτημα
  • “Γιατροί-μαϊμού“ μέσω deepfake προωθούν ψεύτικες θεραπείες στο TikTok προειδοποιεί η ESET
  • Εκμετάλλευση της άνθησης της Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς οι κυβερνοεγκληματίες στοχεύουν στην εμπιστοσύνη στις generative πλατφόρμες
  • Πρωταγωνιστεί στην έρευνα για τα δίκτυα του μέλλοντος η COSMOTE TELEKOM
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.