Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AI Brief
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Σάββατο, 24 Μαΐου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AI Brief
InfoCom
Home»AI

Skroutz Βοηθός AI: το επόμενο βήμα στο online shopping

15/04/2025infocomBy infocom2 Mins Read AI

Το Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, συνεχίζει να επενδύει στην καινοτομία, παρουσιάζοντας τον νέο Βοηθό ΑΙ, έναν ψηφιακό σύμβουλο αγορών που προσφέρει μια προσωπική, άμεση και φιλική εμπειρία αγορών. Μέσω της τεχνητής νοημοσύνης, η Skroutz απλοποιεί ακόμα περισσότερο τη διαδικασία των online αγορών και προσφέρει σε κάθε καταναλωτή την εμπειρία ενός φυσικού καταστήματος στον online κόσμο.

Με τον Βοηθό AI, η εμπειρία εξυπηρέτησης ενός έμπειρου πωλητή μεταφέρεται στο ψηφιακό περιβάλλον του Skroutz, προσφέροντας προσωποποιημένες προτάσεις, άμεσες απαντήσεις και υποστήριξη σε κάθε στάδιο της αγοραστικής διαδικασίας.

Τι προσφέρει ο Βοηθός AI:

  • Αναζήτηση με φυσική γλώσσα: Ο χρήστης μπορεί να επικοινωνήσει με τον Βοηθό AI όπως θα μιλούσε σε έναν πωλητή ή σε έναν φίλο του. Μπορεί να περιγράψει αυτό που ψάχνει, ακόμα κι αν δε θυμάται την ακριβή ονομασία του προϊόντος.

Ερωτήσεις όπως “Ποιο κινητό έχει καλή κάμερα;” “Χρειάζομαι παπούτσια για τρέξιμο” “Θέλω να αγοράσω τηλεόραση – τι μου προτείνεις;” που θα έκανε ο κάθε καταναλωτής σε έναν πωλητή, τώρα μπορούν να γίνουν στον Βοηθό ΑΙ και ο καταναλωτής να λάβει μια λεπτομερή και εμπεριστατωμένη απάντηση με βάση τις δικές του αγοραστικές ανάγκες.

  • Σύγκριση προϊόντων: Ο Βοηθός AI συγκρίνει χαρακτηριστικά, τιμές και αξιολογήσεις μέσα σε δευτερόλεπτα και προτείνει το προϊόν που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες του χρήστη.

Για παράδειγμα, αν ο καταναλωτής ψάχνει ένα νέο ψυγείο, ο Βοηθός ΑΙ δε θα προσφέρει απλά μια λίστα με μοντέλα. Θα ρωτήσει για το μέγεθος της κουζίνας, τις ανάγκες αποθήκευσης, την εξοικονόμηση ενέργειας που επιθυμεί ο κάθε καταναλωτής και άλλες σημαντικές παραμέτρους. Έτσι, η πρότασή του θα είναι πραγματικά προσωποποιημένη.

  • Έξυπνη έρευνα αγοράς: Προτείνει εναλλακτικές επιλογές για προϊόντα που είναι εκτός διαθεσιμότητας, ενημερώνει για τις τελευταίες τάσεις και δημοφιλή προϊόντα σε κάθε κατηγορία
  • Άμεσες και αξιόπιστες απαντήσεις: Λύνει απορίες και παρέχει χρήσιμες πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο.

Στο μέλλον, ο Βοηθός AI θα εξελιχθεί ακόμα περισσότερο με κύριο στόχο να προστεθούν και άλλες δυνατότητες όπως παραδείγματος χάριν η σύνδεση με άλλες υπηρεσίες του Skroutz για μια πιο ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών.

Η Μαρία Αρναουτάκη, Head of Product Management, δηλώνει: “Πιστεύουμε ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να μεταμορφώσει τον τρόπο που ψωνίζουμε online, κάνοντας την εμπειρία πιο φυσική και λιγότερο τεχνική. Με τον Βοηθό AI, το Skroutz επαναπροσδιορίζει τι σημαίνει “εύκολες online αγορές”.

Περισσότερες λεπτομέρειες για το Βοηθό ΑΙ, τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάστηκε εσωτερικά, αλλά και το πως στοχεύει να κάνει το online shopping ακόμα πιο απλό, εύκολο και γρήγορο, μπορείτε να βρείτε εδώ.

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

AI Skroutz
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
infocom

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Hewlett Packard Enterprise διευρύνει τη συνεργασία της με τη NVIDIA με τις λύσεις AI Factory

Data centers: Διπλάσια κατανάλωση ενέργειας λόγω τεχνητής νοημοσύνης

1 στις 4 θέσεις εργασίας κινδυνεύει να μετασχηματιστεί από τη GenAI

H Τράπεζα Πειραιώς ξεκινά τη συνεργασία της με τη Skroutz

Η αξιοποίηση των AI Agents αναμένεται να αυξηθεί κατά 327% έως το 2027

2.000 δημόσιοι υπάλληλοι εκπαιδεύονται σε Cloud και AI τεχνολογίες το 2025

Comments are closed.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Το Airports for Innovation ανακοινώνει τις νικήτριες εταιρείες startups
  • Μνημόνιο συνεργασίας ΕΕΕΠ και ΟΔΙΠΥ για τον εθισμό στα τυχερά παιχνίδια
  • Bitget και LaLiga συνδύασαν ποδόσφαιρο και κρυπτονομίσματα σε μοναδικό VIP Event 
  • Επίσημη Επίσκεψη Εμπορικών και Οικονομικών Ακολούθων στη Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης A.E.
  • Η Vodafone φέρνει το καλοκαίρι ακόμη πιο κοντά με απεριόριστα data
  • Δόμνα Μιχαηλίδου: “Σε 3 μήνες απορροφήθηκε το 40% του προγράμματος Σπίτι μου ΙΙ”
  • Παρουσία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη η 44η «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ
RSS itsecuritypro.gr
  • Total Business Transformation 2025: Η επιχειρηματικότητα στη νέα εποχή – Στρατηγική, τεχνολογία, άνθρωπος!
  • Από την NIS2 στην CRA –  Το επόμενο βήμα για την κυβερνοασφάλεια των προϊόντων  
  • Συνεργασία Info Quest Technologies & Huawei στον τομέα των επιχειρηματικών λύσεων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ)
  • Αξιοποίηση παλαιού λογισμικού Microsoft – Πώς από κόστος μετατρέπεται σε πλεονέκτημα
  • “Γιατροί-μαϊμού“ μέσω deepfake προωθούν ψεύτικες θεραπείες στο TikTok προειδοποιεί η ESET
  • Εκμετάλλευση της άνθησης της Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς οι κυβερνοεγκληματίες στοχεύουν στην εμπιστοσύνη στις generative πλατφόρμες
  • Πρωταγωνιστεί στην έρευνα για τα δίκτυα του μέλλοντος η COSMOTE TELEKOM
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.