Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AI Brief
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Σάββατο, 17 Μαΐου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AI Brief
InfoCom
Home»IT

Στο 4% το ποσοστό των επιχειρήσεων που έκαναν χρήση AI – Διπλάσιος ο μέσος όρος της ΕΕ

29/05/2024Χρήστος ΚοτσακάςBy Χρήστος Κοτσακάς2 Mins Read AI IT

Σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat, μόλις το 4% των ελληνικών επιχειρήσεων έκαναν χρήση τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης το 2023, με τη χώρα μας να βρίσκεται πέμπτη από το τέλος στον σχετικό πίνακα. Εντούτοις, το ποσοστό αυτό είναι αυξημένο, σε σύγκριση με το 2,6% του 2021.

Γενικότερα, σύμφωνα πάντα με την Eurostat, το 2023, το 8% των επιχειρήσεων στην Ευρωπαϊκή Ένωση με 10 ή περισσότερους υπαλλήλους χρησιμοποίησαν τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης (AI) για να πραγματοποιήσουν τις εργασίες τους.

Η τεχνητή νοημοσύνη αφορά σε συστήματα που χρησιμοποιούν τεχνολογίες όπως το text mining, το computer vision, η αναγνώριση ομιλίας, η παραγωγή φυσικής γλώσσας, η μηχανική μάθηση και η βαθιά μάθηση για τη συλλογή ή/και τη χρήση δεδομένων για την πρόβλεψη, τη σύσταση ή την απόφαση -με διαφορετικά επίπεδα αυτονομίας– της βέλτιστης δράσης για την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων.

Τα υψηλότερα ποσοστά επιχειρήσεων με 10 ή περισσότερους υπαλλήλους που χρησιμοποίησαν τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης μέσα στην περασμένη χρονιά ήταν στη Δανία (15,2%), στη Φινλανδία (15,1%) και στο Λουξεμβούργο (14,4%). Εν τω μεταξύ, τα χαμηλότερα μερίδια καταγράφηκαν στη Ρουμανία (1,5%), στη Βουλγαρία (3,6%), στην Πολωνία (3,7%) και στην Ουγγαρία (3,7%).

Όσον αφορά στον τύπο της τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης που χρησιμοποιούσαν αυτές οι επιχειρήσεις, η αυτοματοποίηση διαφορετικών ροών εργασίας ή η βοήθεια στη λήψη αποφάσεων (ρομποτική αυτοματοποίηση διαδικασιών με βάση το λογισμικό AI) παρουσίασε τη σημαντικότερη υιοθέτηση, με το 3% των επιχειρήσεων να τη χρησιμοποιούν. Ακολούθησε η εκτέλεση ανάλυσης γραπτού λόγου (text mining, 2,9%) και μηχανικής μάθησης (π.χ. βαθιά μάθηση, 2,6%).

Άλλοι τύποι τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης που χρησιμοποιούνται περιλαμβάνουν τη μετατροπή ομιλούμενης γλώσσας σε μορφή αναγνώσιμη από μηχανή (αναγνώριση ομιλίας, 2,5% των επιχειρήσεων), αναγνώριση αντικειμένων ή προσώπων με βάση εικόνες (αναγνώριση εικόνας, επεξεργασία εικόνας, 2,2%), δημιουργία γραπτής ή προφορικής γλώσσας (παραγωγή φυσικής γλώσσας, 2,1%) και η δυνατότητα φυσικής κίνησης μηχανών μέσω αυτόνομων αποφάσεων που βασίζονται στην παρατήρηση του περιβάλλοντος (αυτόνομα ρομπότ, αυτοοδηγούμενα οχήματα και αυτόνομα drones, 0,9%).

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

Artificial Intelligence Eurostat
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
Avatar photo
Χρήστος Κοτσακάς
  • Website
  • LinkedIn

Ο Χρήστος Κοτσακάς είναι δημοσιογράφος με πολυετή εμπειρία στον χώρο του τεχνολογικού, επιχειρηματικού και διεθνούς ρεπορτάζ, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον του στα new media, τις νέες τεχνολογίες και τις startups. Έχει συνεργαστεί με μια σειρά από ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, σε τομείς όπως η αρθρογραφία, η επικοινωνία και η ενημέρωση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

DOTSOFT: αναβαθμίζει την εκπαιδευτική διαδικασία σε 65 σχολεία της Μεταμόρφωσης

Vodafone Business: έργα 325 εκατ. ευρώ για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Δημοσίου

Μήνυμα Τραμπ στην Apple: «Χτίστε στις ΗΠΑ, όχι στην Ινδία»

2.000 δημόσιοι υπάλληλοι εκπαιδεύονται σε Cloud και AI τεχνολογίες το 2025

Η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι αόρατη, έχει αποτύπωμα

KPMG: η εμπιστοσύνη στην Τεχνητή Νοημοσύνη παραμένει κρίσιμη πρόκληση

Comments are closed.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Πανελλαδική Έρευνα από τη Focus Bari: Η Ναυτιλία Ελκύει, το Εξωτερικό Μαγνητίζει
  • Έρευνα Bank of America: Τι επιλέγουν οι Αμερικάνοι για τις διακοπές τους
  • Το ίδρυμα του Lewis Hamilton, Mission 44 και η HP Inc. ενώνουν τις δυνάμεις τους
  • Στ. Καφούνης: Το Εμπόριο πρέπει να έχει κεντρική θέση στην αναπτυξιακή πολιτική
  • Halcyon Equity Partners: Στρατηγική επένδυση στην AlfaOmega A.E.
  • kariera.gr polls: Τάσεις και προκλήσεις στα ΙΤ επαγγέλματα
  • LTIMindtree, Eurobank και Fairfax Digital Services δημιουργούν το Κέντρο στην Κύπρο
RSS itsecuritypro.gr
  • Η Orthology ανακοινώνει στρατηγική συνεργασία με την Netwrix για την ενίσχυση της ασφάλειας μέσω της λύσης Netwrix 1Secure
  • Η ESET λαμβάνει για δεύτερη φορά την υψηλού κύρους πιστοποίηση Anti-Tampering
  • Το Δημόσιο στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης: 2.000 δημόσιοι υπάλληλοι εκπαιδεύονται σε Cloud και AI Τεχνολογίες εντός του 2025
  • O ENISA δημιούργησε Ευρωπαϊκή Βάση Δεδομένων Ευπαθειών (European Vulnerability Database – EUVD),
  • Συνεργασία της Akeydor Digital με τον κορυφαίο οργανισμό Barric Reqodiq Mining Company στο Πακιστάν
  • Εκπαιδευτικά ιδρύματα στο στόχαστρο: Η ESET αποκαλύπτει αυξανόμενη απειλή κυβερνοεπιθέσεων στον εκπαιδευτικό τομέα
  • Το FakeUpdates στην Κορυφή της Λίστας Κυβερνοαπειλών για τον Απρίλιο 2025
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.