Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Σάββατο, 14 Ιουνίου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
InfoCom
Home»IT

Αυστηρότεροι κανόνες για τις στοχευμένες πολιτικές διαφημίσεις στην ΕΕ

07/11/2023Χρήστος ΚοτσακάςBy Χρήστος Κοτσακάς2 Mins Read IT

Οι μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες θα βρεθούν αντιμέτωπες με νέους ευρωπαϊκούς κανόνες, βάσει των οποίων θα πρέπει να επισημαίνουν ξεκάθαρα την πολιτική διαφήμιση στις πλατφόρμες τους, ποιος πλήρωσε γι’ αυτήν και πόσα, αλλά και ποιες εκλογές αφορούν, εν όψει των σημαντικών εκλογικών αναμετρήσεων που αναμένονται μέσα στο επόμενο έτος.

Οι νέοι κανόνες για την πολιτική διαφήμιση, οι οποίοι συμφωνήθηκαν από τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τους νομοθέτες του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου αργά τη Δευτέρα, θα αναγκάσουν εταιρείες που δραστηριοποιούνται γύρω από την κοινωνική δικτύωση, όπως η Google και η Meta, να είναι πιο διαφανείς και υπεύθυνες.

Οι παραβιάσεις της νέας νομοθεσίας ενδέχεται να τιμωρούνται με πρόστιμα που θα φτάνουν έως και το 6% του ετήσιου κύκλου εργασιών ενός παρόχου διαφημίσεων.

Οι κανόνες θα απαγορεύουν σε οντότητες τρίτων χωρών να χορηγούν πολιτική διαφήμιση στην ΕΕ για τρεις μήνες πριν από εκλογές ή δημοψήφισμα και θα περιλαμβάνουν απαγόρευση διαφημίσεων που στοχεύουν προφίλ ατόμων με βάση την εθνικότητα, τη θρησκεία ή τον σεξουαλικό προσανατολισμό.

«Οι νέοι κανόνες θα δυσκολέψουν τους ξένους παράγοντες να διαδίδουν παραπληροφόρηση και να παρέμβουν στις ελεύθερες και δημοκρατικές διαδικασίες μας», όπως δήλωσε ο ευρωβουλευτής Sandro Gozi, ο οποίος ηγείται της διαδικασίας στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.

Όλες οι διαδικτυακές πολιτικές διαφημίσεις θα είναι διαθέσιμες σε ένα διαδικτυακό χώρο αποθήκευσης διαφημίσεων. «Εξασφαλίσαμε, επίσης, ένα ευνοϊκό περιβάλλον για εκστρατείες εγκαίρως για τις επόμενες εκλογές του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου», είπε ο Gozi.

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο θα διεξαγάγει εκλογές τον Ιούνιο του επόμενου έτους, με πολλούς να ανησυχούν για την παραπληροφόρηση και τις ξένες παρεμβάσεις ενόψει των εκλογών. Οι κανόνες σε όλο το ευρωπαϊκό μπλοκ θα ισχύουν 18 μήνες μετά την έναρξη ισχύος τους, που αναμένεται να είναι το 2025.

Μέχρι τότε, τα μέτρα που ρυθμίζουν την αμερόληπτη διάταξη της διασυνοριακής πολιτικής διαφήμισης -συμπεριλαμβανομένων των ευρωπαϊκών πολιτικών κομμάτων και πολιτικών ομάδων- θα ισχύουν ήδη για τις εκλογές του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου το 2024.

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

advertising big tech europe politics social networks
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
Avatar photo
Χρήστος Κοτσακάς
  • Website
  • LinkedIn

Ο Χρήστος Κοτσακάς είναι δημοσιογράφος με πολυετή εμπειρία στον χώρο του τεχνολογικού, επιχειρηματικού και διεθνούς ρεπορτάζ, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον του στα new media, τις νέες τεχνολογίες και τις startups. Έχει συνεργαστεί με μια σειρά από ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, σε τομείς όπως η αρθρογραφία, η επικοινωνία και η ενημέρωση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

561 εκατ. ευρώ η συνεισφορά του MWC25 στην τοπική οικονομία

Ξεκινά η υποβολή των προτάσεων για τα Βραβεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης στο digitalawards.gov.gr

Cosmote Telekom: έργο ψηφιακοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα για την ΗΔΙΚΑ

Στην τέταρτη θέση παγκοσμίως ο ευρωπαϊκός υπερυπολογιστής Jupiter

ΟΗΕ: Παγκόσμια έκκληση για κοινωνική πρόοδο μέσω εικονικών κόσμων με τεχνητή νοημοσύνη

SmartTalks #77: Σπυρίδων Παπαγεωργίου & Αθανάσιος Στάβερης-Πολυκαλάς – Εθνική Κυβερνοασφάλεια!

Comments are closed.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Η τεχνολογική πρόοδος της Ελλάδας στο μικροσκόπιο έκθεσης για το Ταμείο Ανάκαμψης
  • Το ΕΛΚΑΚ Ανανεώνει τον Προγραμματικό Ορίζοντα Έργων για το 2025 και Ανακοινώνει Νέα Πρόσκληση
  • Επιβεβαιώνεται η θετική πορεία υλοποίησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης
  • Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: Ένα έργο ψηφιακοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα
  • ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 5,9% παρουσίασε ο δείκτης μισθολογικού κόστους το Α’ τρίμηνο του 2025
  • Vodafone: 10 χρόνια δράσης για την ισότητα και τη συμπερίληψη στον χώρο εργασίας
  • ΕΛΣΤΑΤ: Πτώση 26,5% στις κενές θέσεις εργασίας για το Α΄τρίμηνο
RSS itsecuritypro.gr
  • PeS και Infoblox «απογειώνουν» την κυβερνοασφάλεια επενδύοντας σε σύγχρονες λύσεις
  • Το Discord ως Δούρειος Ίππος: Πώς Κακόβουλοι Παράγοντες Εξαπέλυσαν Παγκόσμιες
  • Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: ένα έργο ψηφιακοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα από την COSMOTE TELEKOM για την Η.ΔΙ.ΚΑ
  • Operation Secure: Η Kaspersky υποστηρίζει την INTERPOL στην αντιμετώπιση των infostealer
  • Η Schneider Electric ανάμεσα στους κορυφαίους εργοδότες στην Ελλάδα για το 2025
  • Κακόβουλο Λογισμικό Μαΐου 2025: Το SafePay Αναδεικνύεται ως Κορυφαία Κυβερνοαπειλή
  • Η CPI Αναλαμβάνει Κρίσιμο Ρόλο στην υποστήριξη χρηστών του Ομίλου ΕΛΤΡΑΚ
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.