Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Τετάρτη, 9 Ιουλίου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
InfoCom
Home»Επιχειρήσεις»Στρατηγική

Η Cablenet επιλέγει την Salesforce για τη διαχείριση των πελατειακών της σχέσεων

30/06/2023infocomBy infocom3 Mins Read Στρατηγική

Η Cablenet, ένας από τους μεγαλύτερους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους στην Κύπρο, επέλεξε τη Salesforce, τον παγκόσμιο ηγέτη στο CRM, για την αντικατάσταση του συστήματος CRM που διαθέτει. Η νέα πλατφόρμα Salesforce CRM, αξιοποιώντας τις ισχυρές δυνατότητες του Service Cloud, θα επιτρέψει στην Cablenet να εξυπηρετήσει καλύτερα τους πελάτες της, με στόχο την καλύτερη αλληλεπίδραση και ικανοποίησή τους.

Με την εγκατάσταση του Service Cloud, η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της Cablenet θα έχει πρόσβαση σε ένα ενοποιημένο προφίλ κάθε πελάτη, συμπεριλαμβανομένου του ιστορικού αγορών, των αιτημάτων εξυπηρέτησης και των προτιμήσεων επικοινωνίας. Αυτό θα επιτρέψει στην ομάδα να παρέχει εξατομικευμένη υποστήριξη και λύσεις στους πελάτες, οδηγώντας σε αυξημένα επίπεδα ικανοποίησης. Επιπλέον, τα προηγμένα εργαλεία δημιουργίας αναφορών και αναλυτικών δεδομένων του Service Cloud θα επιτρέψουν στην Cablenet να αποκτήσει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των πελατών, επιτρέποντας στην εταιρεία να λαμβάνει αποφάσεις βάσει δεδομένων για τη βελτίωση της εμπειρίας τους.

«Η Cablenet θέτει τον ικανοποιημένο πελάτη στο επίκεντρο της φιλοσοφίας της και η συνεργασία μας με τη Salesforce θα μας επιτρέψει να πάμε την εμπειρία των πελατών μας στο επόμενο επίπεδο», δήλωσε ο Γιάννος Μιχαηλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Cablenet. «Με την πλατφόρμα CRM της Salesforce, θα είμαστε σε θέση να παρέχουμε στους πελάτες μας ταχύτερες, πιο αποτελεσματικές και πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες, διασφαλίζοντας ότι οι ανάγκες τους ικανοποιούνται πάντα. Ανυπομονούμε για τον θετικό αντίκτυπο που θα έχει αυτό τόσο στην επιχείρησή μας όσο και στους πελάτες μας».

«Στη Salesforce η επιτυχία των πελατών είναι μία από τις βασικές μας αξίες», δήλωσε ο Robin Fisher, Senior Area Vice President ΕΜΕΑ της Salesforce. «Είμαστε πολύ περήφανοι που η Cablenet πέτυχε έναν τόσο σημαντικό στόχο στο ψηφιακό της ταξίδι. Ο πελάτης είναι ο «θησαυρός» κάθε εταιρείας και εμείς επιτρέπουμε στους πελάτες μας να εξυπηρετούν καλύτερα και να προβλέπουν τις ανάγκες των δικών τους πελατών, χάρη σε μια ολιστική στρατηγική που βασίζεται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (AI), στα δεδομένα, και στις δυνατότητες του CRM. Η Cablenet είναι στρατηγικός μας πελάτης στον κλάδο των Επικοινωνιών στην Κυπριακή αγορά. Ανυπομονούμε να αναπτύξουμε περαιτέρω αυτή τη σχέση και να αξιοποιήσουμε τις συνέργειες μεταξύ των εταιρειών μας».

Εστιάζοντας στο μέλλον, η Salesforce και η Cablenet δεσμεύονται να συνεχίσουν τη συνεργασία τους για να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες τους. Η Cablenet σχεδιάζει να επεκτείνει τη συνεργασία της με τη Salesforce και σε άλλους τομείς, αξιοποιώντας την ολοκληρωμένη σουίτα λύσεων της Salesforce, ώστε να βελτιστοποιήσει όλο και περισσότερες διαδικασίες και να συνεχίσει το ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού της.

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

Cablenet salesforce
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
infocom

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Aboutnet απορροφά την Digital Square

Η ΚΑΥΚΑΣ ολοκληρώνει με επιτυχία το έργο ψηφιακού μετασχηματισμού της σε συνεργασία με την IBM

Η FREENOW και η AUTODOC προσφέρουν αποκλειστικά προνόμια σε οδηγούς ταξί

Η Real Consulting αποκτά το 95% της ρουμανικής Smart UX Development

Στρατηγική συνεργασία Poseidon Marine Supplies – Epsilon SingularLogic

Στρατηγική συνεργασία της LG με την LogisValley στον τομέα των έξυπνων logistics

Comments are closed.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • 200 εκατ. ευρώ για να μπουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην παγκόσμια αγορά
  • IRIS: Στα 1.000 ευρώ το συνολικό ημερήσιο όριο – Αύξηση και μέχρι το τέλος του έτους
  • Πλαίσιο: Ιστορικό ρεκόρ στις πωλήσεις και συγκρατημένη αισιοδοξία για το 2025
  • Υπογραφή πρόσκλησης για την εξωστρέφεια μικρομεσαίων επιχειρήσεων, ύψους 200 εκατ. ευρώ
  • Startups: Ρεκόρ 91 δισ. δολαρίων στις χρηματοδοτήσεις venture capital το 2025
  • Πιερρακάκης: Υποστηρίζουμε τη δημιουργία του ψηφιακού ευρώ
  • Η Mind The Hack καλωσορίζει τον Γιώργο Γεωργίου στο Management Board της εταιρείας
RSS itsecuritypro.gr
  • Στις 19 Νοεμβρίου το InfoCom World 2025 – AI-Volution: A Brave New World!
  • Η HP επεκτείνει τη διαθεσιμότητα της πλατφόρμας Workforce Experience Platform στην ελληνική αγορά
  • Απειλή η Κβαντική Υπολογιστική για την Παγκόσμια Κυβερνοασφάλεια: Οι τρεις μεγαλύτεροι κίνδυνοι σύμφωνα με την Kaspersky
  • VigorAP 905: νέο AX3000 Dual Band Wi-Fi 6 Access Point από τη DrayTek
  • SOC4SME: Δωρεάν Παροχή Υπηρεσιών Κυβερνοασφάλειας για τις Ελληνικές ΜμΕ
  • ClickFix: Η νέα απειλή στον κυβερνοχώρο για τη διάδοση ransomware σύμφωνα με την πρόσφατη έκθεση της ESET
  • Στρατηγική διάκριση για την Infinitum που λαμβάνει την πιστοποίηση GitLab Select-Level Partner ενισχύοντας τη δυναμική της στο χώρο των DevSecOps
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.