Νέα έρευνα της Salesforce βρίσκει τους marketers αποφασισμένους να επιτύχουν παρά τις αντιξοότητες

0

Η Salesforce, ο παγκόσμιος ηγέτης στο CRM, δημοσίευσε πρόσφατα την όγδοη ετήσια έκθεση “State of Marketing”, σύμφωνα με την οποία η δουλειά των marketers παρέχει αυξανόμενη αξία παρά τις μακροοικονομικές και εργασιακές αντιξοότητες, ενώ τα στελέχη του κλάδου προσαρμόζονται στους νέους κανονισμούς απορρήτου, παρόλο που διαχειρίζονται περισσότερες πηγές δεδομένων από ποτέ.

Το 87% των marketers επισημαίνει ότι η δουλειά τους παρέχει μεγαλύτερη αξία τώρα από ό, τι πριν από έναν χρόνο, – μια αύξηση 10% σε σχέση με πέρυσι. Ωστόσο, 1 στους 3 marketers αναφέρει ότι, σε μια αβέβαιη οικονομία, οι δημοσιονομικοί περιορισμοί αποτελούν σημαντική πρόκληση. Επίσης, το 71% τονίζει ότι η ικανοποίηση των προσδοκιών των πελατών είναι δυσκολότερη τώρα από ό,τι ήταν το περασμένο έτος.

Για να ανταποκριθούν στις προκλήσεις, οι marketers επικεντρώνονται στον πειραματισμό με νέες στρατηγικές και τακτικές μάρκετινγκ, καθώς και στη βελτίωση της χρήσης εργαλείων και τεχνολογιών.

«Οι εταιρείες περιμένουν από στις ομάδες μάρκετινγκ να ανταποκριθούν στις ψηφιακές προσδοκίες των πελατών τους, να κάνουν περισσότερα με λιγότερα, να προσαρμοστούν στους νέους νόμους ιδιωτικού απορρήτου και να προετοιμαστούν για ένα μέλλον χωρίς cookies», αναφέρει ο Χάρης Λιναρδάκης, Strategic Account Executive της Salesforce. «Η φετινή έκθεση “State of Marketing” αποτελεί έναν χρήσιμο οδηγό για την πλοήγηση στο συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο μάρκετινγκ και την παροχή εξαιρετικών εμπειριών πελάτη που δημιουργούν μακροχρόνιες σχέσεις».

Οι κυριότερες τάσεις που διαφαίνονται στην ετήσια State of Marketing της Salesforce, η οποία βασίζεται σε στοιχεία που συλλέχθηκαν έπειτα από έρευνα σε 6.000 επιτυχημένους marketers από 35 χώρες και 6 ηπείρους, είναι οι εξής:

  • Η ψηφιακή αλληλεπίδραση βαδίζει σε νέα και γνώριμα μονοπάτια. Οι marketers επενδύουν σε έναν συνδυασμό καναλιών και τεχνολογιών για να προσεγγίσουν νέα κοινά και να δημιουργήσουν μακροχρόνιες σχέσεις. 89% των B2B και B2B2C marketers χρησιμοποιούν ΑΒΜ (account based marketing) πλατφόρμες, βοηθώντας τις ομάδες τους να δημιουργήσουν στοχευμένες καμπάνιες πωλήσεων και υπηρεσιών. Ωστόσο, το email μάρκετινγκ εξακολουθεί να κυριαρχεί, αντιπροσωπεύοντας πάνω από το 80% όλων των εξερχόμενων μηνυμάτων μάρκετινγκ, βάσει των τρισεκατομμυρίων μηνυμάτων που αποστέλλονται από το Salesforce Marketing Cloud.
  • Οι marketers περιηγούνται σε ένα πολύπλοκο τεχνολογικό και κανονιστικό πλαίσιο. Οι marketers προσαρμόζονται στους νέους κανονισμούς απορρήτου και στη διαφάνεια δεδομένων. Παρόλο που το 75% των marketers εξακολουθεί να επενδύει σε third party data, το 68% έχει ήδη σχεδιάσει μια στρατηγική first party data.
  • Τα KPI αλλάζουν καθώς οι marketers επιδιώκουν τη συλλογή πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο. Πλέον οι marketers χρειάζεται να παρακολουθούν ολοένα περισσότερες μετρήσεις. Η ταχύτητα πρόσβασης στην πληροφορία παραμένει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Σχεδόν τα τρία τέταρτα (72%) των πιο επιτυχημένων marketers μπορούν να αναλύσουν την απόδοση μάρκετινγκ σε πραγματικό χρόνο, έχοντας ένα πλεονέκτημα στην απόκριση αλλά και στη βελτιστοποίηση της απόδοσης της καμπάνιας. Σύμφωνα με την έρευνα, οι εταιρείες μάρκετινγκ προσελκύουν πελάτες σε πραγματικό χρόνο σε ένα ή περισσότερα κανάλια μάρκετινγκ.
  • Οι εξ αποστάσεως εργασία γίνεται ευκολότερη μέσω της τεχνολογίας. Αναγνωρίζοντας ότι η εξ αποστάσεως εργασία ήρθε για να μείνει, οι ηγέτες της αγοράς πραγματοποιούν επενδύσεις σε νέα εργαλεία συνεργασίας. 69% των marketers λένε ότι είναι πιο δύσκολο να συνεργαστούν τώρα από ό, τι πριν από την πανδημία, γι’ αυτό και επενδύουν σε νέες τεχνολογίες που διευκολύνουν την ψηφιακή συνεργασία, όπως π.χ. οι βιντεοκλήσεις, οι cloud πλατφόρμες και οι εφαρμογές chatting.
Share.

Comments are closed.