Vodafone Group: Σχέδιο περικοπής του κόστους λειτουργίας κατά 1 δισ. ευρώ

0

Ο Όμιλος Vodafone αποκάλυψε πως προχωρά σε σημαντικά μέτρα περικοπής του κόστους, με στόχο να μετριαστεί ο αντίκτυπος από την επιδείνωση του οικονομικού κλίματος. Αυτό αφορά σε μια προσπάθεια περικοπής κόστους 1 δισ. ευρώ, με την εταιρεία να προειδοποιεί πως δεν αποκλείεται να αυξηθούν οι τιμές για τους πελάτες της.

Σύμφωνα με τα διεθνή μέσα, ο πάροχος ανέφερε ότι θα λάβει μέτρα σε όλη την Ευρώπη για να μετριάσει τους υψηλούς λογαριασμούς ενέργειας και τον αυξανόμενο πληθωρισμό – που σημαίνει ότι οι τιμές που προσφέρει θα μπορούσαν να ανέβουν.

Η εταιρεία έχει ήδη εφαρμόσει αλλαγές τιμών σε 12 από τις 13 ευρωπαϊκές αγορές, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης των τιμών των συμβολαίων, της μείωσης των εκπτώσεων και της σύνδεσης των τιμών με τον πληθωρισμό.

Η εταιρεία είπε ότι η επιδείνωση του παγκόσμιου μακροοικονομικού κλίματος, η αύξηση του ενεργειακού κόστους και ο αυξημένος πληθωρισμός έχουν πλήξει τις χρηματοοικονομικές επιδόσεις της.

Τα έσοδα του ομίλου αυξήθηκαν κατά 2% στα 22,9 δισ. ευρώ, αλλά τα προσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων μειώθηκαν κατά 2,5%, στα 7,2 δισ. ευρώ, λόγω της εμπορικής υποαπόδοσης στην αγορά της Γερμανίας και ενός νομικού διακανονισμού στην Ιταλία.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Vodafone, Nick Read, δήλωσε: «Στο πλαίσιο ενός απαιτητικού μακροοικονομικού περιβάλλοντος, προσφέρουμε ανθεκτικές επιδόσεις φέτος, παράλληλα με καλή πρόοδο σε σχέση με τις λειτουργικές προτεραιότητες και τις προτεραιότητες του χαρτοφυλακίου μας.

«Λαμβάνουμε μια σειρά μέτρων για να μετριαστεί το οικονομικό περιβάλλον του υψηλού ενεργειακού κόστους και του αυξανόμενου πληθωρισμού. Αυτά περιλαμβάνουν τη λήψη μέτρων για την τιμολόγηση σε όλη την Ευρώπη, ενώ ταυτόχρονα υποστηρίζουμε τους πιο ευάλωτους πελάτες μας και υιοθετούμε μέτρα ενεργειακής απόδοσης σε όλη τη δραστηριότητα μας.

«Ανακοινώνουμε επίσης σήμερα έναν νέο στόχο εξοικονόμησης κόστους ύψους ενός και πλέον δισεκατομμυρίου ευρώ, που επικεντρώνεται στον εξορθολογισμό και την περαιτέρω απλούστευση του ομίλου».

Η Vodafone είπε ότι έχει επίγνωση των οικονομικών πιέσεων που αντιμετωπίζουν οι πελάτες της και πως έχει εφαρμόσει ένα σχέδιο για να βοηθήσει τους ανθρώπους. Αυτό περιλαμβάνει κοινωνικά ή χαμηλού κόστους τιμολόγια αλλά και βοήθεια προς τους πελάτες να μειώσουν τη χρήση ενέργειας.

Share.

Comments are closed.