Επιστροφή της Nova (πρώην Forthnet) στο «παιχνίδι» του ανταγωνισμού

0

Τις προϋποθέσεις για την επαναφορά της Nova (πρώην Forthnet) στην κανονικότητα και κατ΄ επέκταση στον ανταγωνισμό «κτίζει» η νέα διοίκησή της υπό τη στενή καθοδήγηση της μητρικής United Group.

Η Nova (η ονομασία Forthnet αποτελεί από χθες παρελθόν) βρίσκεται εν μέσω ενός συνολικού μετασχηματισμού.

«Αυτή είναι η αρχή μίας δυναμικής νέας εποχής για τη Nova. Χτίζουμε πάνω στην κληρονομιά καινοτομίας της εταιρείας και μεταμορφώνουμε τη Nova σε έναν ισχυρό ανταγωνιστή στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών και media, ενδυναμώνοντάς τη με τη σημαντική εμπειρία μας, την εξειδίκευση και το εκτόπισμά μας» τόνισε η διευθύνουσα σύμβουλος της United Group Victoriya Boklag κατά την διαδικτυακή παρουσίαση χθες του νέου λογοτύπου.

Η κα. Boklag καλά ενημερωμένη επί όλων των θεμάτων απάντησε σε μια σειρά από ερωτήματα και έδωσε ενδιαφέρουσες απαντήσεις.

Καταρχάς για την Wind: «Ναι ενδιαφερόμαστε για τη Wind, είναι ένα λογικό βήμα για εμάς η απόκτησή της ώστε να παγιώσουμε τη θέση μας στην Ελλάδα και να γίνουμε ολοκληρωμένος πάροχος», σημείωσε, ωστόσο, αρνήθηκε να παρέχει περισσότερη πληροφόρηση όταν ρωτήθηκε αν βρίσκονται σε εξέλιξη σχετικές διαπραγματεύσεις.

Από την πλευρά της Wind κύκλοι της εταιρείας ανέφεραν: «Όποιος ενδιαφέρεται για τη Wind μπορεί να επικοινωνήσει με τους μετόχους μας».

Για τη εμπορική συνεργασία της Nova με τις Vodafone και Wind στο τηλεοπτικό περιεχόμενο: Όπως είπε η διευθύνουσα σύμβουλος της United βρίσκονται σε εξέλιξη διαπραγματεύσεις για τις υπηρεσίες τηλεοπτικού περιεχομένου που πουλά η Nova χονδρική στις Vodafone και Wind. Τα σχετικά συμβόλαια λήγουν στο τέλος του έτους και από ότι έγινε φανερό από τις απαντήσεις που δόθηκαν χθες από την επικεφαλής της United η Nova δεν συζητά μείωση των τιμών χονδρικής επικαλούμενη τις επενδύσεις της σε περιεχόμενο, ύψους 100 εκατ. ετησίως. «Οι δύο εταιρείες πιθανόν να ανέμεναν πτώση τιμών…» σημείωσε σχετικά και συμπλήρωσε ότι αμφότερες οι εταιρείες θα δουν αύξηση καταναλωτών όταν υπάρξει ανάσχεση της πειρατείας.

Σύμφωνα με την κα. Boklag τα τελευταία δύο χρόνια έχει αυξηθεί σημαντικά το φαινόμενο της πειρατείας στερώντας πόρους από την ανάπτυξη περιεχομένου. Η εκτίμησή της, βασισμένη και σε σχετική μελέτη είναι ότι σήμερα υπάρχουν στη χώρα μας περί τις 400 χιλ. πειρατικές συνδέσεις. Ειδικά όσο αφορά το ποδόσφαιρο η διοίκηση της Nova είπε ότι οι επενδύσεις που έκανε πέρσι η εταιρεία δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα και αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην πειρατεία.

Για τις υποδομές: «Η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα όπου δε μας ανήκει η υποδομή και υπάρχουν αυτή την στιγμή πολλές συζητήσεις σε εξέλιξη» ανέφερε η επικεφαλής της United, προσθέτοντας πως αν υπάρξει πληθώρα υποδομών δεν αποκλείεται η Nova να συνεχίσει παρέχοντας υπηρεσίες μέσω τρίτων δικτύων.

«Στόχος μας είναι να γίνουμε ξανά κερδοφόροι, προσφέροντας νέα προϊόντα και υπηρεσίες. Το βάρος των προσπαθειών μας σήμερα είναι να μεταμορφώσουμε τη Nova» συμπλήρωσε.

Όπως είπε η κα. Boklag δεν έχει αποφασιστεί ακόμα αν η εταιρεία θα κτίσει τις δικές της τηλεπικοινωνιακές υποδομές ή αν θα συνεχίσει να βασίζεται στις υποδομές τρίτων ως πάροχος λιανικής.

Μεταξύ άλλων συζητά με τη ΔΕΗ την πιθανότητα συνεργασίας. Η ΔΕΗ όπως είναι γνωστό έχει ανακοινώσει πως θα εισέλθει στις τηλεπικοινωνίες παρέχοντας υπηρεσίες χονδρικής που θα βασίζονται στο υφιστάμενο εναέριο δίκτυό της.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Nova Παναγιώτης Γεωργιόπουλος συμπλήρωσε σχετικά πως ένας σημαντικός στόχος της εταιρείας είναι η εξασφάλιση πρόσβασης σε ανοιχτά NGA δίκτυα και – όπου είναι εφικτό – η κατασκευή ιδιόκτητων υποδομών, ενώ προανήγγειλε την ανάπτυξη και τοπικού περιεχομένου από τη Nova.

Για την είσοδο της Nova στην κινητή τηλεφωνία ο κ. Γεωργιόπουλος είπε πως συνεχίζονται οι διαπραγματεύσεις με τη Vodafone για τις τιμές χονδρικής.

Από την επόμενη σεζόν και παράλληλα με το ελληνικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου, τη EuroLeague και άλλα αθλήματα που προβάλλονται παραδοσιακά στη Nova, οι Έλληνες φίλαθλοι θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν μεταξύ άλλων αγώνες στους προκριματικούς της UEFA, τη Bundesliga και τη LaLiga καθώς και τις αναμετρήσεις αστέρων του τένις στο Wimbledon, το Davis Cup και το ATP Cup. Η Nova έχει επίσης εξασφαλίσει τα δικαιώματα για σημαντικές διοργανώσεις της FIBA, το Coppa Italia, τα ολλανδικά και βελγικά πρωταθλήματα.

Στο πλαίσιο της πρώτης φάσης του επενδυτικού της σχεδίου, η United Group προχωρά σε επένδυση επιπλέον 50 εκατ. ευρώ στην Nova μέχρι το τέλος του έτους. Περίπου 150 εκατ. ευρώ επενδύθηκαν το τελευταίο εξάμηνο για την απόκτηση και την αναδιάρθρωση της εταιρείας.

Υπενθυμίζεται ότι η United Group είναι πάροχος υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, που εξυπηρετεί 11 εκατομμύρια πελάτες και παράγει 55 κανάλια σε 8 χώρες. Πλειοψηφικός μέτοχος της United Group είναι η BC Partners, μία από τις μεγαλύτερες επενδυτικές εταιρείες παγκοσμίως, της οποίας Managing Partner είναι ο Νίκος Σταθόπουλος.

Share.

Comments are closed.