Να διαφημίσει το SFBB σχεδιάζει το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης

0

Να διαφημίσει τη δράση «Κουπόνι Υπερυψηλής Ευρυζωνικότητας (Superfast Broadband – SFBB)» έχει αποφασίσει το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και για το λόγο αυτό έχει θέσει σε δημόσια διαβούλευση για 15 μέρες τη διακήρυξη για την επιλογή αναδόχου που θα αναλάβει τη δημοσιότητα.

Η μέγιστη εκτιμώμενη αξία της σύμβασης που θα υπογραφτεί ανέρχεται στο ποσό των 250.000 ευρώ μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ (310.000 με ΦΠΑ 24%) ενώ όπως σημειώνεται για την κατανομή του προϋπολογισμού μεταξύ των διαφόρων κατηγοριών μέσων ενημέρωσης καθώς και τη συμμετοχή περιφερειακών μέσων θα τηρηθούν τα όρια των ποσοστών και οι προϋποθέσεις που καθορίζονται στο άρθρο 4 §2 του Π.Δ. 261/97 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.

Υπενθυμίζεται ότι η δυνατότητα που έχουν νοικοκυριά και μικρομεσαίες επιχειρήσεις να λάβουν επιδότηση μέσω κουπονιού για τη σύνδεσή τους στο internet με υπερυψηλή ταχύτητα έχει παραταθεί έως 31/03/2022. Η επιδότηση της ζήτησης μέσω της δράσης SFBB είναι συνολικού ύψους 50 εκατ. ευρώ (χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων) και αφορά σε περιοχές που αναπτύσσονται με ιδιωτικές επενδύσεις υποδομές ικανές να προσφέρουν υπηρεσίες σύνδεσης με ταχύτητα τουλάχιστον 100 Mbps.

Αντικείμενο της προκήρυξης για τη δημοσιότητα του SFBB είναι τόσο η παραγωγή πρωτότυπου οπτικοακουστικού υλικού για μια εκστρατεία επικοινωνίας στα ΜΜΕ καθώς και στοχευμένες ενημερωτικές δράσεις επικοινωνίας που απευθύνονται στο ευρύ κοινό σε επιλεγμένες περιφέρειες και περιοχές της χώρας.

Ειδικότερα, ο ανάδοχος θα αναλάβει την προβολή και προώθηση της δράσης SFBB στο ευρύ κοινό με τη διενέργεια των παρακάτω ενεργειών:

1: Στρατηγικός σχεδιασμός, (με αναλυτική περιγραφή ανά δράση) για την παραγωγή, την ανάπτυξη και την υλοποίηση των 3 επικοινωνιακών δράσεων προβολής της πράξης SFBB.

2: Διαφημιστική καμπάνια για την προβολή της δράσης SFBB σε συγκεκριμένα ΜΜΕ, δηλαδή στο ραδιόφωνο και το διαδίκτυο. Συγκεκριμένα, για την υλοποίηση της διαφημιστικής καμπάνιας απαιτείται η δημιουργία και παραγωγή πρωτότυπου ηλεκτρονικού οπτικοακουστικού υλικού το οποίο θα προβληθεί με ραδιοφωνικά μηνύματα (radio-spots) και με ενέργειες μέσω διαδικτύου οι οποίες θα φθάσουν στους αποδέκτες τους μέσω επιλεγμένων ιστοσελίδων καθώς και με την προώθηση – ανάρτησή τους μέσα από συγκεκριμένες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.

3: Προωθητικές ενέργειες μέσω της διοργάνωσης ενημερωτικών Roadshows που επικεντρώνονται στις περιοχές ενδιαφέροντος της δράσης. Αυτές αφορούν στην διοργάνωση στοχευμένων ενημερωτικών δράσεων σε επιλεγμένες από την Αναθέτουσα Αρχή περιφέρειες και περιοχές της χώρας που έχουν αναπτυχθεί οι απαιτούμενες ευρυζωνικές υποδομές για την παροχή των υπηρεσιών σύνδεσης με το Superfast Broadband.

Share.

Comments are closed.