Browsing: Συνεντεύξεις

Σε μια αποκλειστική συνέντευξη κατά τη διάρκεια του MWC24, ο Matthieu Bourguignon, Senior Vice-President, Network Infrastructure Europe της Nokia, μίλησε στο Infocom για τον τομέα των τηλεπικοινωνιών, τις προκλήσεις και τις μελλοντικές εξελίξεις, εστιάζοντας στους κβαντικούς υπολογιστές, την εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης, τις κρίσιμες υποδομές και τις στρατηγικές που διαμορφώνουν το μέλλον της συνδεσιμότητας σε ολόκληρο τον κόσμο, τονίζοντας πως «στη Nokia, πιστεύουμε ότι όλα αρχίζουν να γίνονται business και mission critical».

Στο πλαίσιο του MWC24 που πραγματοποιείται στη Βαρκελώνη, η Intracom Telecom παρουσίασε το όραμά της για το μέλλον των τηλεπικοινωνιών, όπως και τα σημαντικά βήματα που έχουν επιτευχθεί στην ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης και των analytics σε κάθε βιομηχανία. Μιλώντας στην κάμερα του Infocom, ο Σωτήρης Μπίθας, Διευθυντής Marketing Λύσεων Λογισμικού της εταιρείας, αναφέρθηκε στις λύσεις που φέρνουν στο προσκήνιο τις μετασχηματιστικές δυνατότητες που προσφέρουν αυτές οι τεχνολογίες – όχι μόνο στις τηλεπικοινωνίες, αλλά σε κάθε τομέα.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε η Dominique Leroy, Board Member της Deutsche Telekom και υπεύθυνη για την Ευρώπη, κατά τη διάρκεια συνάντησης με Έλληνες δημοσιογράφους στο περιθώριο του φετινού Mobile World Congress, αναφέρθηκε στις προοπτικές και τις προκλήσεις που παρουσιάζει ο τηλεπικοινωνιακός τομέας, στον ψηφιακό μετασχηματισμό που λαμβάνει χώρα στην Ελλάδα, αλλά και στη σημαντική «αλλαγή εποχής» στον ΟΤΕ, που θα πραγματοποιηθεί μέσα στο ερχόμενο καλοκαίρι.

Ο Μάνος Πέπης, Technology Manager της Team Candi, μιλάει στο Infocom για την τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης και την προσέγγιση που έχει υιοθετήσει η Team Candi γύρω από το συγκεκριμένο ζήτημα, τονίζοντας πως «η αγορά μας έχει ωριμάσει αρκετά στην έννοια του ΑΙ, κάτι που φαίνεται στα αποτελέσματα των ερευνών που γίνονται».

Ο Felix Zhao, Country Manager Ελλάδας, Βουλγαρίας και Κύπρου της Dahua Technology, μιλάει στο Infocom για την παρουσία της εταιρείας στην Ελλάδα και τους τομείς στους οποίος στοχεύει. Υπογραμμίζει πως «επενδύει κάθε χρόνο περίπου το 10% των εσόδων από τις πωλήσεις σε Ε&Α» και τονίζει πως στόχος, για την ελληνική αγορά, είναι να προσφέρει ένα υψηλής ποιότητας χαρτοφυλάκιο προϊόντων και λύσεων, τόσο σε B2B όσο και B2C. Σημειώνει, παράλληλα, πως «ως κορυφαίο brand AIoT, πιστεύει ότι η μελλοντική πρόκληση στην αγορά θα είναι οι λύσεις τεχνητής νοημοσύνης».

Άμεσα διαθέσιμο είναι το 25ο επεισόδιο των SmartTalks, της διαδικτυακής εκπομπής που φιλοξενεί σημαντικά πρόσωπα από τον κόσμο της τεχνολογίας, των τηλεπικοινωνιών, της πληροφορικής και του επιχειρείν!

Άμεσα διαθέσιμο είναι το 24ο επεισόδιο των SmartTalks, της διαδικτυακής εκπομπής που φιλοξενεί σημαντικά πρόσωπα από τον κόσμο της τεχνολογίας, των τηλεπικοινωνιών, της πληροφορικής και του επιχειρείν!

Άμεσα διαθέσιμο είναι το 23ο επεισόδιο των SmartTalks, της διαδικτυακής εκπομπής που φιλοξενεί σημαντικά πρόσωπα από τον κόσμο της τεχνολογίας, των τηλεπικοινωνιών, της πληροφορικής και του επιχειρείν!

Άμεσα διαθέσιμο είναι το 22ο επεισόδιο των SmartTalks, της διαδικτυακής εκπομπής που φιλοξενεί σημαντικά πρόσωπα από τον κόσμο της τεχνολογίας, των τηλεπικοινωνιών, της πληροφορικής και του επιχειρείν!

Άμεσα διαθέσιμο είναι το 21ο επεισόδιο των SmartTalks, της διαδικτυακής εκπομπής που φιλοξενεί σημαντικά πρόσωπα από τον κόσμο της τεχνολογίας, των τηλεπικοινωνιών, της πληροφορικής και του επιχειρείν!