Η ετήσια μελέτη αναφέρει πως ενώ το 2020 υποχρέωσε τους ανθρώπους να επανεξετάσουν τον τρόπο που ζουν, εργάζονται και διασκεδάζουν, το 2021 θα αναδυθούν επτά τάσεις οι οποίες χαρτογραφούν ένα νέο, ελπιδοφόρο έδαφος για τις επιχειρήσεις, τους καταναλωτές και την κοινωνία συνολικά
Browsing: Μελέτες
Η συμβολή του κύκλου εργασιών του κλάδου στο ΑΕΠ της Ελλάδας κυμάνθηκε στο 2,7% το 2019
Η οικοδόμηση εμπιστοσύνης και η ορθή επικοινωνία των σχεδίων για το 5G, αποτελούν κρίσιμες προτεραιότητες
Το ψηφιακό στοιχείο βασιλεύει, αλλά το φυσικό κατάστημα παίζει βασικό ρόλο στην πολυκαναλική προσέγγιση
Οι τράπεζες οφείλουν να κερδίσουν πάλι την εμπιστοσύνη των καταναλωτών προκειμένου να είναι σε θέση να προσφέρουν επικερδείς συμβουλευτικές υπηρεσίες, ως βάση της αναπτυξιακής τους στρατηγικής
Μας απασχόλησαν και ένα σωρό άλλα θέματα που αποτυπώνονται στις αναζητήσεις μας ανά κατηγορία
Μόνο το 18 % των ειδικών στις τεχνολογίες της πληροφορίας και των επικοινωνιών είναι γυναίκες
Όπως επισημαίνεται από τον ΣΕΠΕ η πανδημία πλήττει τόσο τα νοικοκυριά, όσο και τις επιχειρήσεις
Καταναλωτικές δαπάνες ύψους $7 τρισεκατομμυρίων θα πραγματοποιούνται με κάρτες και ψηφιακές πληρωμές αντί μετρητών έως το 2023
«Σκοπός μας στην ΕΕΤΤ είναι να προβλέπουμε τις επερχόμενες εξελίξεις επιφέροντας τα μέγιστα οφέλη για τους καταναλωτές»