Neil Patel – Διευθυντής European Marketing και Επιχειρησιακής Ανάπτυξης
Browsing: Μελέτες
Υπάρχει μία σαφής ευθυγράμμιση ανάμεσα στις προτεραιότητες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και των Ευρωπαίων πολιτών
Οι εταιρείες στην Ευρώπη που θα επιταχύνουν την μετάβασή τους στον ψηφιακό κόσμο μαζί με την βιωσιμότητα θα ανακάμψουν ταχύτερα από την κρίση
Απαραίτητη η καινοτομία για την διασφάλιση της επιχειρηματικής ευημερίας
Η εξάρτηση των παρόχων από τα παραδοσιακά κανάλια πώλησης είναι χαρακτηριστική
Οκτώ στους δέκα Έλληνες «υπάρχουν», εκφράζονται και αλληλεπιδρούν μέσω των social media
Καθώς όλο και περισσότερος κόσμος στρέφεται σε εφαρμογές μηνυμάτων και άλλα ψηφιακά μέσα επικοινωνίας, οι λειτουργίες που προστατεύουν τις προσωπικές συνομιλίες αποτελούν προτεραιότητα για τους περισσότερους χρήστες
Συχνότερη χρήση του Viber ως πλατφόρμας για διαφήμιση
49% όσων συμμετείχαν στη μελέτη δηλώνει ότι θα συνεχίζει να αγοράζει μέσω διαδικτύου ακόμα και μετά το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων
Πανευρωπαϊκή έρευνα αποκαλύπτει πώς η πανδημία έχει επηρεάσει το μέλλον των σπιτιών και του τρόπου ζωής των καταναλωτών