weekly D 21-1-22 sent

OTE: Go2Bank ή τα μέγαρα payzy

Στον χώρο των ηλεκτρονικών πληρωμών μπαίνει δυναμικά η Cosmote, παρουσιάζοντας επίσημα το «payzy», επιβεβαιώνοντας τον προσανατολισμό του ομίλου και σε άλλες αγορές, όπως άλλωστε έχουμε δει τον τελευταίο καιρό.
Μέσω εφαρμογής στο κινητό (iOS & Android), ο χρήστης μπορεί να αποκτήσει έναν ελληνικό IBAN λογαριασμό, να εκδώσει χρεωστική VISA κάρτα (ψηφιακή ή/και φυσική) και να κάνει όλες τις αγορές του σε φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα.
Περιλαμβάνει επίσης καινοτόμες λειτουργικότητες, όπως η δυνατότητα του χρήστη να ανταλλάσσει χρήματα με τους φίλους του μέσω chat, άμεσα, μέσω του Chat & Pay.
Μπορεί ακόμα να μοιράζεται κοινά έξοδα με τους δικούς του ανθρώπους μέσω του Split it.
Για παράδειγμα μπορεί να μοιράζεται τα έξοδα με τους φίλους του ή την οικογένειά του στο φαγητό, στο σινεμά, σε ένα ταξίδι, κτλ.
Φυσικά, μέσα από αυτό το κανάλι, ανοίγει ακόμη περισσότερο το cross-selling μεταξύ προϊόντων και υπηρεσιών, μέσω προνομίων και ανταμοιβών, όπως είδαμε και σε άλλες από τις νέες δραστηριότητες του ομίλου το τελευταίο διάστημα.
Ουσιαστικά, ο ΟΤΕ έχει λάβει άδεια από την Τράπεζα της Ελλάδος ως «Ίδρυμα Ηλεκτρονικού Χρήματος», και βάσει των Ευρωπαϊκών Οδηγιών PSD και PSD 2, συνδέεται με τις τράπεζες, κάτι που επιτρέπει πλήρη χρήση των e-payments της Cosmote, σε οποιοδήποτε POS.
Από τον ΟΤΕ, θεωρούν ότι η νέα υπηρεσία, του δίνει συγκριτικό πλεονέκτημα απέναντι στις τράπεζες, εκτιμώντας ότι οι τηλεπικοινωνιακές εταιρείες έχουν ευκολότερη πρόσβασή στα νεανικά κοινά, ενώ οι τράπεζες είναι πιο δύσκαμπτοι γραφειοκρατικοί μηχανισμοί, με πιο πολύπλοκες διαδικασίες.
Το σίγουρο είναι ότι η πίτα των ηλεκτρονικών πληρωμών είναι πολύ μεγάλη, και το περιθώριο ανάπτυξης ακόμη πιο μεγάλο.
Επίσης κανείς δεν μπορεί να θεωρεί τον εαυτό του ασφαλή και εδραιωμένο στην αγορά, και πρέπει να είναι συνεχώς εν κινήσει με νέα προϊόντα, υπηρεσίες και καινοτομίες.
Όσο αργούν να το καταλάβουν οι δεινοσαυρικές τράπεζες, τόσο μεγαλώνει το fintech παράθυρο ευκαιρίας.
gsma

Στο τρίτο βαγόνι του 5G η Ευρώπη

Μία ακόμη γενιά τηλεπικοινωνιών βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, και η Ευρώπη, επίσης για μία ακόμη φορά, αδυνατεί να βρεθεί σε ηγετική θέση στην ανάπτυξη και υιοθέτησή της.
Η φετινή έκθεση Mobile Economy Report for Europe είναι ξεκάθαρη και αμείλικτη, και αναφέρει χωρίς περιστροφές ότι η ΕΕ δεν θα επιτύχει τους «ψηφιακούς στόχους της δεκαετίας», εκτός εάν επιταχύνει τη διάθεση του 5G σε ολόκληρη τη Γηραιά ήπειρο.
Αυτό το «εκτός εάν» δεν φαίνεται να είναι πιθανόν για αρκετούς λόγους.
Ο ένας βέβαια είναι ο προφανής. «Εάν» μπορούσε, θα το είχε κάνει ήδη όταν ξεκινούσε το 5G.
Οι πολλαπλοί διαγωνισμοί φάσματος, οι πολλές και διαφορετικές νομοθεσίες, οι διαφορετικές προτεραιότητες, καθιστούν τη Γηραιά Ήπειρο, Πύργο της Βαβέλ, απέναντι στις ΗΠΑ και αρκετές χώρες της ανατολικής Ασίας.
Πιο συγκεκριμένα, σε μία άλλη έκθεση του στα τέλη Ιουνίου, ο GSMA αναφέρει ότι 108 πάροχοι σε 34 αγορές σε ολόκληρη την Ευρώπη είχαν προχωρήσει σε εμπορική διάθεση υπηρεσιών 5G, ενώ η αποδοχή από τους καταναλωτές ήταν στο 6%.
Η έκθεση προέβλεπε ότι έως το 2025, η μέση υιοθέτηση του 5G στην Ευρώπη θα έχει φτάσει στο 44%.
Αντίστοιχα οι προβλέψεις για τα απόμενα τρία χρόνια λένε ότι, η Νότια Κορέα αναμένεται να έχει φτάσει σε ποσοστό της τάξεως του 73%, ενώ Ιαπωνία και ΗΠΑ θα βρίσκονται κοντά στο 68%.
Οι Ευρωπαίοι αντιτείνουν το επιχείρημα της «δίκαιης συνεισφοράς» υποστηρίζοντας την ασύμμετρη σχέση μεταξύ παρόχων τηλεπικοινωνιών και παρόχων περιεχομένου.
Το γεγονός δηλαδή ότι εταιρείες Big Tech, όπως το Netflix, η Google, το Facebook και άλλοι, βγάζουν πολλά χρήματα διακινώντας τις υπηρεσίες τους μάσα από τα δίκτυα, χωρίς να συνεισφέρουν στο ελάχιστο στην ανάπτυξη αυτών των υποδομών…
Την ίδια στιγμή, στην Ευρώπη η κοινή επιχείρηση «Έξυπνα δίκτυα και υπηρεσίες» δημιούργησε το πρώτο της χαρτοφυλάκιο ύψους περίπου 250 εκατ. ευρώ, επιλέγοντας 35 έργα έρευνας, καινοτομίας και δοκιμών για την εξέλιξη των οικοσυστημάτων 5G και την προώθηση της έρευνας για την τεχνολογία 6G στην Ευρώπη.
Δεν μένει παρά να δούμε αν θα μείνουμε στην έρευνα, ή αν η Ευρώπη θα βγει μπροστά στις τηλεπικοινωνιακές καινοτομίες, και στην εμπορική τους εφαρμογή και διάθεση.
Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία. Συνήθως από την πείνα…
phaistos

Φαιστός: Πάμε Ταμείο

Προχωρούν οι επενδύσεις του Ταμείου Φαιστός. Δύο νέες επενδύσεις ετοιμάζονται να ανακοινωθούν εντός του επόμενου τριμήνου, οι οποίες έχουν ως αντικείμενο την κυβερνοασφάλεια και το Internet of Things.
Ακόμη άλλες τρείς εταιρείες βρίσκονται στο στάδιο της προκαταρκτικής έγκρισης για χρηματοδότηση, εκ των οποίων οι δύο ειδικεύονται στον τομέα των εφαρμογών για τη λιανική, και η τρίτη είναι κατασκευαστής ολοκληρωμένων κυκλωμάτων που προέρχεται από τις ΗΠΑ.
Στόχος του επενδυτικού ταμείου είναι τα 100 εκατ. ευρώ να αποδοθούν σε 15-20 εταιρείες μέσα στο επόμενα πέντε χρόνια.
Το ίδιο το ταμείο έχει προγραμματιστεί να έχει διάρκεια ζωής πέντε χρόνια, και επιπλέον πέντε χρόνια για αποεπένδυση.
Από το Μάρτιο του 2022 που έχει ξεκινήσει τη λειτουργία του, το «Φαιστός» έχει πραγματοποιήσει δύο επενδύσεις.
Η μία στη Matternet, η οποία παρέχει υπηρεσίες μεταφοράς ιατρικού και βιολογικού υλικού με τη χρήση drones, και στην οποία εκτός του «Φαιστός» έχουν επίσης επενδύσει η Boeing, η Sony, η Mercedes-Benz και η Swiss Post.
Η άλλη είναι στην OQ Technology, η οποία χρησιμοποιεί δορυφόρους χαμηλής τροχιάς για την παροχή απρόσκοπτης συνδεσιμότητας σε εγκαταστάσεις Διαδικτύου των Πραγμάτων. Σε αυτή την επένδυση συμμετέχει και η Wa’ed Ventures, το ταμείο επιχειρηματικών κεφαλαίων της Saudi Aramco.
Ένας από τους βασικούς όρους για τη χρηματοδότηση από το Ταμείο, μίας εταιρείας που προέρχεται από το εξωτερικό, είναι η εταιρεία αυτή να μεταφέρει μέρος της δραστηριότητας της στην Ελλάδα.
Βασικός χρηματοδότης του «Φαιστός» είναι το Ελληνικό Δημόσιο, με κεφάλαια που προήλθαν από το 25% των εσόδων, από τη δημοπρασία για τις άδειες 5G, ενώ κάποια κεφάλαια έχουν εισφέρει ο όμιλος ΟΤΕ / Deutsche Telekom, το Latsco family office της Μαριάννας Λάτση και το family office του Δημήτρη Δασκαλόπουλου.
Όσοι πιστοί και ικανοί προσέλθετε. Βάλτε τώρα που γυρίζει (ο δίσκος της Φαιστού)…
ΦΑΣΑ INSIDE 600x300_WEEKLY LEAKS1

Εβδομάδα επενδύσεων!

Κατ’ αρχάς η στήλη εύχεται περαστικά στον υπουργό Κυριάκο Πιερρακάκη, που μάλλον “τον μάτιασαν” στην Νάξο. Εγχειρίστηκε στο Metropolitan με επιτυχία και ευελπιστούμε ότι σύντομα θα επιστρέψει στις επάλξεις.
Ας μείνουμε στον τομέα της υγείας: επειδή πολλοί ρωτάτε τι θα γίνει με τον Covid -με δεδομένα τα 209.000 κρούσματα τον Σεπτέμβριο- η απάντηση είναι απλή: η πανδημία είναι σαν τα χαλιά. Τα στρώνουμε τον Οκτώβριο και τα μαζεύουμε τον Μάρτη. Άρα καλού κακού «προσέχουμε για να έχουμε» την υγεία μας, έστω και αν όλα -π.χ. η προσέλευση στα συνέδρια- δείχνουν ότι είμαστε σε εποχή “business as usual”.
Κατά τα άλλα η Cosmote κάνει disrupt στον εαυτό της, με την κυκλοφορία του payzy, προκειμένου να μετατραπεί κυρίως σε πάροχο ψηφιακών υπηρεσιών.
Είχαμε επίσης το “Smart Island” της Νάξου «by Amazon & friends», καθώς και την ανακοίνωση για το νέο data center της Lamda Hellix στην Κρήτη. Τρέμε Μασσαλία!
Ένα νέο που δεν θα έπρεπε να περάσει απαρατήρητο γιατί μας αφορά όλους, αλλά και τον πλανήτη, είναι η απόφαση της ΕΕ για ενιαίο φορτιστή, τόσο για τα κινητά και τα tablets όσο και για όλες τις άλλες συσκευές. Η χαρά της Apple δηλαδή!
Και για να μη λέτε ότι δεν σας ειδοποιήσαμε έγκαιρα το 24ο συνέδριο InfoCom World -το μεγαλύτερο event της αγοράς- θα γίνει στις 29 & 30 Νοεμβρίου στο Divani Caravel.
Save the date για την ώρα και θα έχετε πολλά νέα σύντομα.
Ε, και μιλώντας για συνέδρια θα ήταν παράλειψη να μην αναφερθούμε στο 11ο E-Business & Digital Marketing World που έγινε στις 5 & 6 Οκτωβρίου στο Σεράφειο. Μέγα πλήθος και μέγα πάθος που έδειξαν ότι η αγορά “διψούσε” για ένα event “όπως παλιά”, πριν την πανδημία.
Θα αναφερθούμε εκτενώς στο επόμενο Weekly όταν θα έχουν ανέβει οι παρουσιάσεις και τα videos για να μπορείτε να κάνετε link. Λίγο πολύ πάντως όλοι έδωσαν το “παρών”, “πλην Λακεδαιμονίων”...
Η πιο ενδιαφέρουσα στιγμή ήταν το Leaders Summit, που έκλεισε την πρώτη ημέρα του συνεδρίου, με τίτλο «Η επόμενη μέρα του e-Commerce», με τη συμμετοχή των Δημήτρη Ανδριώτη, CEO, BOX NOW, Γιάννη Βασιλάκου, CEO, Κωτσόβολος, Κωνσταντίνου Βούζα, Διευθυντή BU Retail Ομίλου ΟΤΕ και Ηλία Πίτσαβου, Head of Klarna Greece.
Απονεμήθηκαν επίσης τα e-Bizz Awards στις εταιρείες και τα στελέχη που διακρίθηκαν τη χρονιά που πέρασε και ήταν:
  • Logistics Solution of the Year: ΕΛΤΑ
  • Innovator of the Year: WARPLY
  • B2B Solution of the Year: Advisable
  • Digital Transformation of the Year: ΓΕΡΜΑΝΟΣ
  • Best Customer Experience of the Year: Funky Buddha
  • Total Business Transformation of the Year: Public
  • eTailer of the Year: Cosmos Sport
  • Ε-Commerce Manager of the Year: Φίλιππος Μελλισουργός
  • Entrepreneur of the Year: Μιχάλης Τσικνάκης
  • Leader of the Year: Γιάννης Βασιλάκος
Αυτά γι’ αυτή την εβδομάδα. Stay tuned, γιατί τα καλύτερα έρχονται!
New-Eshop-4you-600x80

ΔΙΚΤΥΑ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ - ΠΑΡΟΧΟΙ - ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ

  • Ο ΟΤΕ μπήκε με το δεξί σε μια νέα αγορά, αυτή των ηλεκτρονικών συναλλαγών, λανσάροντας την mobile εφαρμογή, payzy by Cosmote. Πρόκειται για προϊόν της Cosmote Payments, θυγατρικής του Ομίλου, με προοπτική μελλοντικά να διατεθεί και εκτός Ελλάδος. Κατά την παρουσίαση της εφαρμογής ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ, είπε χαρακτηριστικά πως πρόκειται για τη γέννηση ενός νέου «παιδιού», ένα μεγάλο βήμα για τον Όμιλο, που είναι πιθανό σε δέκα χρόνια να αποφέρει τον ίδιο τζίρο με αυτόν από τις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες.
  • Η λύση είναι δοκιμασμένη και ενδεικτικό είναι ότι την περίοδο Ιουνίου – Δεκεμβρίου 2021, από τα τερματικά της COSMOTE Payments, φυσικά και ηλεκτρονικά, πραγματοποιήθηκαν 9,2 εκατ. συναλλαγές, με αξία 226 εκατ. και αντίστοιχα, την περίοδο Ιανουαρίου – Αυγούστου 2022 έγιναν 25,9 εκατ. συναλλαγές, με αξία 679 εκατ. ευρώ.
  • Στο ερώτημα γιατί ο ΟΤΕ “παίζει” μπάλα με το payzy η απάντηση είναι εύκολη: Γιατί, είναι μία αναδυόμενη αγορά, είναι το μέλλον! Ενδεικτικά το 2021 σύμφωνα με στοιχεία της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας πραγματοποιήθηκαν 1,5 δισ ηλεκτρονικές συναλλαγές αξίας 49 δισ ευρώ. Στην Ελλάδα μέχρι το 2025 προβλέπεται διπλασιασμός των ηλεκτρονικών συναλλαγών, ενώ το payzy, αν πάει καλά στην Ελλάδα -που θα πάει- εκτιμάται ότι θα υιοθετηθεί από όλες τις εταιρείες της DT. Έτσι κι αλλιώς όλη τη μέρα σε mode “pay ζειν” είμαστε όλοι!
  • Ποιο είναι το αρχικό target group του νέου προϊόντος; Μα το νεανικό κοινό, αφού ακόμα και οι αρχαίοι το είχαν πει και μάλιστα με Αττική σύνταξη: “τα παιδία payzy”!!!
  • Η Amazon Web Services (AWS) ανακοίνωσε, στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στη Νάξο, το σχεδιασμό της για το «Smart Island». Το Smart Island είναι ένα πιλοτικό έργο το οποίο θα αξιοποιήσει την τεχνολογία AWS Cloud με σκοπό τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους μόνιμους κατοίκους καθώς και της συνολικής εμπειρίας των πολλών επισκεπτών που υποδέχεται το νησί κάθε χρόνο. Δείτε τη σχετική ανάρτηση του Κυριάκου Πιερρακάκη
  • Στο project συμμετέχουν αρκετές εταιρείες και φορείς όπως οι: Vodafone, Cisco, Deloitte, e-Food, Eurobank, Nova, ΕΛΤΑ Courier, OTE Academy, IoTech, ALTUS, Eunice Energy Group, Aegean Neorion Innovation Center, CyTech, Lambda Automata, Onex Technologies, SaMMy, Sparkworks, Travelotopos, Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (ΔΥΠΑ), Δίκτυο Αειφόρων Νήσων – ΔΑΦΝΗ, Εθνικό Κέντρο Έρευνας Φυσικών Επιστημών «Δημόκριτος», Επιμελητήριο Κυκλάδων, Ελληνικό Κέντρο Διαστήματος κ.α.
  • Η Vodafone ανακοίνωσε τη συμμετοχή της στην πρωτοβουλία της Amazon “Naxos, Smart Island”, η οποία υλοποιείται μέσα από τις δύο πλέον καθιερωμένες και επιτυχημένες δράσεις του Ιδρύματος Vodafone και περιλαμβάνει την παροχή πρόσβασης στο δωρεάν Πρόγραμμα Τηλεϊατρικής για τους κατοίκους, και την υλοποίηση σεμιναρίων STEM για τους εκπαιδευτικούς του νησιού, στο πλαίσιο του προγράμματος Generation Next.
  • Σύντομα ετοιμάζεται να ακολουθήσει και η Σύρος όπου θα εγκατασταθεί -στο Νεώριο- το δεύτερο κέντρο καινοτομίας της Cisco (το πρώτο είναι στη Θεσσαλονίκη), σε συνεργασία με την Onex. Εξ Οneχος τον λέοντα…
  • Υπερσύγχρονο δίκτυο SD-WAN (Software - Defined Wide Area Network) υλοποιεί η COSMOTE για τη Euromedica. Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη λύση εικονικής αρχιτεκτονικής WAN, που απευθύνεται σε εταιρείες με πολλαπλά σημεία παρουσίας. Με το SD-WAN, η Euromedica θα διαχειρίζεται κεντρικά και με ασφάλεια 30 σημεία παρουσίας της, εκσυγχρονίζοντας τις λειτουργίες της και αυξάνοντας την αποτελεσματικότητά της.
  • Τους παρόχους απασχολεί ιδιαίτερα το ενεργειακό με δεδομένες τις μεγάλες καταναλώσεις που απαιτούνται για τη λειτουργία τους. Ενδεικτικά, ο όμιλος ΟΤΕ με 500 GWh είναι ο 4ος μεγαλύτερος καταναλωτής ενέργειας στην Ελλάδα. Και ναι μεν έχουν γίνει κάποιες συμφωνίες που εξασφαλίζουν σταθερές τιμές, αλλά σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον είναι λογικό να ανησυχεί κανείς.
  • Let’s make a party! Πάρτι «to know us better» διοργάνωσε για το προσωπικό ο όμιλος ΟΤΕ, την Τετάρτη το απόγευμα στο ΟΑΚΑ. Guest star o Κωνσταντίνος “Αργυρός” για να γιορτάσουν τη “χρυσή εποχή” και τα ανάλογα αποτελέσματα του Οργανισμού.
  • Η Nova έδωσε ισχυρό παρών στη Διεθνή Έκθεση Καινοτομίας και Τεχνολογίας Beyond 4.0 – «Get Future Ready». Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, το κοινό ενημερώθηκε σχετικά με το πενταετές επενδυτικό πλάνο 2 δισ. ευρώ της Nova, που αφορά μεταξύ άλλων και την ανάπτυξη υπερσύγχρονου δικτύου οπτικών ινών 10 Gigabit έως το 2027, για την κάλυψη της αυξανόμενης ζήτησης για γρήγορες ταχύτητες. Επιπλέον, παρουσιάστηκαν τα καινοτόμα προϊόντα και έργα Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνιών (ICT) , που η εταιρεία υλοποιεί και τα οποία θα συμβάλλουν στο ψηφιακό άλμα της χώρας.
  • Η Digital Realty ανακοίνωσε τα σχέδιά της για την κατασκευή του πρώτου data center του Ομίλου στην Κρήτη, ενισχύοντας το ρόλο της ως κόμβος συνδεσιμότητας στην Ελλάδα και τη Μεσόγειο.
  • Με έδρα το Ηράκλειο, το νέο data center θα είναι η πρώτη εγκατάσταση carrier-neutral στο νησί και αναμένεται να υποστηρίξει την ανάπτυξη έως και 6,5 MW εγκατεστημένου φορτίου ΙΤ, με την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης να έχει προγραμματιστεί το 2025. Η Digital Realty θεωρεί ότι η εγκατάσταση θα λειτουργεί ως κόμβος διασύνδεσης για διηπειρωτικά και περιφερειακά υποθαλάσσια καλώδια, που θα καταλήγουν μελλοντικά στην Κρήτη, συμπεριλαμβανομένων των Χανίων, του Τυμπακίου και της Σητείας.
  • Ως καταλύτης στην κατεύθυνση η Ελλάδα να καταστεί κέντρο συνδεσιμότητας, μεταφοράς και αποθήκευσης δεδομένων θα λειτουργήσει το 5ο data center της Lamda Hellix (όμιλος Digital Realty) στην Κρήτη, που ανακοινώθηκε. Πρόκειται για μία επένδυση της τάξεως των 100 εκατ. ευρώ. Θα είναι η πρώτη εγκατάσταση carrier – neutral στο νησί και αναμένεται να υποστηρίξει την ανάπτυξη έως και 6,5 MW εγκατεστημένου φορτίου ΙΤ. Η πρώτη φάση του θα ολοκληρωθεί το 2025. Δείτε την ανάρτηση της εταιρείας με όλες τις τεχνικές λεπτομέρειες αλλά και το σχετικό tweet του Α. Γεωργιάδη
  • Το “γιατί στην Κρήτη” -κάντο όπως η Lancom- δεν νομίζω ότι χρειάζεται να το απαντήσουμε, αλλά αν υπάρχει κάποιος που έχει αμφιβολίες, η απάντηση είναι location, location, location!
  • Και φυσικά σε συνδυασμό με τα δύο υφιστάμενα data centers στην Αθήνα και τα δύο “υπό κατασκευή”, ανοίγουν νέους ψηφιακούς δρόμους προς τα Βαλκάνια και την Ανατολική Ευρώπη. Βέβαια, ακόμη απέχουμε παρασάγγας από το να γίνουμε Μασσαλία -που διαχειρίζεται το 90% της υποθαλάσσιας καλωδιακής κυκλοφορίας- αλλά είναι βέβαιο ότι αυτό το ποσοστό θα αλλάξει στο μέλλον.
  • Όσον αφορά την Digital Realty είναι προγραμματισμένο - εκτός απροόπτου- στις 9 Δεκεμβρίου να γίνουν τα εγκαίνια του κτιρίου για το Athens 3 και να μπει ο θεμέλιος λίθος για το Athens 4 στο Κορωπί, το οποίο βρίσκεται στη φάση έκδοσης της οικοδομικής άδειας
  • Σημειώστε ότι δεν αποκλείονται συνεργασίες της Lamda Hellix με την Microsoft τη στιγμή που Google & AWS συνεργάζονται ήδη μαζί της. Οι δύο τελευταίες συνεργάζονται και με την Equinix, που “κατεβαίνει” στην Ελλάδα με ένα δυνατό επενδυτικό πλάνο. Δεν ξέρω αν στο τέλος θα μπορούμε να αναφωνήσουμε “We are a Data Center Nation!” αλλά δεν θα απέχουμε και πολύ από αυτό.
  • Η ένωση εταιρειών «Wind - Profile» αναλαμβάνει, το έργο «ψηφιοποίηση των περιεχομένων φυσικών εγγράφων των ατομικών φακέλων των Πολιτών Τρίτων Χωρών (ΠΤΧ)», προϋπολογισμού 27,7 εκατ. ευρώ πλέον ΦΠΑ που προκηρύχθηκε στις 7 Ιουλίου. Το έργο περιλαμβάνει ψηφιοποίηση 5 εκατ φακέλων και διαδικασιών, με περισσότερες από 100.000.000 σελίδες. Η πλήρης υλοποίηση τοποθετείται στα τέλη του 2025.
  • Ο Νίκος Σταθόπουλος εκτός από εθνικός επενδυτής είναι -πολύ περισσότερο- international. Έτσι, πρόσφατα είδε το όνομά του να φιγουράρει στην πολυπόθητη λίστα των CEO council της Wall Street, που περιλαμβάνει τους top CEOs της διεθνούς επιχειρηματικής κοινότητας. Respect!
  • Η Cosmote TV χτύπησε φλέβα χρυσού. Ο Ολυμπιακός μπορεί να παραπαίει, αλλά παραμένει η πιο δημοφιλής ομάδα στην Ελλάδα. Από κοντά όμως είναι και ο 7 στα 7 Παναθηναϊκός με την εξαιρετική μέχρι τώρα πορεία του που “φέρνει κόσμο”, ενώ τα εγκαίνια της Αγίας Σοφίας και ο ενθουσιασμός από τους οπαδούς της ΑΕΚ προσθέτουν επίσης συνδρομητές στην πλατφόρμα. Πως λέμε τρία στα τρία ή τρίποντο αν προτιμάτε; Τρεις – τρεις θα ανοίγει τις σαμπάνιες ο Δημήτρης…
  • Οι Μπάκος - Καϋμενάκης “φλαράσισαν” και θα ήθελαν το brand “Flash” για ομπρέλα του μιντιακού τους Ομίλου. Είναι βέβαια ένα από τα πολλά σενάρια που “παίζουν” και πολλά εξαρτώνται από το τίμημα. Διότι, λεφτά υπάρχουν αλλά όχι για …πέταμα!
  • Στο χώρο της λιανικής υπάρχει η αίσθηση ότι κάτι δυνατό θα ακούσουμε σύντομα από τα Public. Μία μίνι “πορτοκαλί επανάσταση”, λένε όσοι γνωρίζουν…
  • Σημειώστε επίσης, ότι τα καταστήματα iStorm κατέγραψαν στο πρώτο εξάμηνο του 2022 πωλήσεις ενισχυμένες κατά 43% σε σχέση με την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2021. Και που να ανοίξουν και τα νέα καταστήματα που είναι στο πλάνο… Ένα μήλο κάθε μήνα και τα έσοδα παν’ φίνα!
knowcrunch-elearning-masterclass-600x80-2x-02

DIGITAL TRANSFORMATION - TECHNOLOGY - SECURITY

  • Το 2020, ο αριθμός των επιθέσεων σε ATM και τερματικά PoS μειώθηκε σημαντικά λόγω της πανδημίας. Πλέον, με την επανεμφάνιση των προγενέστερων προτύπων καταναλωτικής συμπεριφοράς, η δραστηριότητα των απειλητικών φορέων στον κυβερνοχώρο σημειώνει ξανά άνοδο. Το HydraPoS και το AbaddonPoS αποτέλεσαν τις πιο διαδεδομένες οικογένειες κακόβουλου λογισμικού για το 2022, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 71% όλων των ανιχνεύσεων. Για τα ΑΤΜ, το πιο ενεργό κακόβουλο λογισμικό είναι το Ploutus. Αυτά και άλλα ευρήματα αποτελούν μέρος ενός νέου malware report για ATM και PoS της Kaspersky.
  • Δεν εξελέγη η χώρα μας στο 8 μελές Συμβούλιο Δ. Ευρώπης της ITU. Λίγο το «μπάσιμο» που έκαναν οι Αγγλία και Σουηδία, λίγο η Τουρκία που μπήκε 8η, γιατί την ψήφισε όλο το Ισλάμ, βρεθήκαμε στην 9η θέση εκτός νυμφώνος, με 99 ψήφους έναντι 125 της 8ης Τουρκίας.
  • Στο FT Tech & Politics Forum, που πραγματοποιήθηκε στις 26 Σεπτεμβρίου στις Βρυξέλλες συμμετείχε ως ομιλητής ο Πρόεδρος της ΕΕΤΤ και Αντιπρόεδρος του BEREC για το 2022, Καθηγητής Κωνσταντίνος Μασσέλος.
  • Το τελευταίο τεύχος της Έκθεσης Απειλών της ESET καλύπτει την περίοδο Μαΐου-Αυγούστου 2022 και ρίχνει φως στα συνηθέστερα δολώματα phishing (ηλεκτρονικό ψάρεμα), στο πώς η κατακόρυφη πτώση των συναλλαγματικών ισοτιμιών των κρυπτονομισμάτων επηρέασε τις διαδικτυακές απειλές, στις αλλαγές που παρατηρήθηκαν στο ransomware που γίνεται για ιδεολογικούς λόγους, στη δραστηριότητα του Emotet, και τέλος στη συνεχή ραγδαία εξασθένιση των επιθέσεων του πρωτοκόλλου απομακρυσμένης επιφάνειας εργασίας (RDP).
600x80-samsung-xcover

ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ - ΕΡΓΑ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

  • Αύξηση ύψους 46,1% παρουσίασε ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της Space Hellas το Α' εξάμηνο του 2022 και ανήλθε σε € 53,0 εκ., έναντι € 36,3 εκ. το 2021. Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε € 11,0 εκ. το Α' εξάμηνο του 2022 έναντι € 8,2 εκ. το 2021, ενώ το EBITDA έκλεισε σε € 4,2 εκ. έναντι € 3,3 εκ. το αντίστοιχο διάστημα του 2021 παρουσιάζοντας αύξηση 25,9%. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε € 2,7 εκ. το Α' εξάμηνο του 2022 έναντι € 1,3 εκ. το 2021 παρουσιάζοντας αύξηση 106%. Τέλος, τα κέρδη μετά φόρων ανήλθαν σε € 2,0 εκ. έναντι € 1,1 εκ. την αντίστοιχη περίοδο του 2021 παρουσιάζοντας αύξηση 88,3%.
  • Η Συνεταιριστική Τράπεζα Καρδίτσας ανακοίνωσε τη σύναψη συνεργασίας με την εταιρεία Retail Management Solutions για την εγκατάσταση της cloud ταμειακής SmartCashier στα νέα της POS. Πλέον, τα σύγχρονα Android POS της Τράπεζας Καρδίτσας προσφέρουν λύση Ηλεκτρονικής τιμολόγησης με υψηλή ταχύτητα και ασφάλεια εκτέλεσης συναλλαγών.
  • Κατατέθηκε η πρόταση της Ideal Holdings για την αγορά του συνόλου των μετοχών της Byte. Συγκεκριμένα, υποβλήθηκε προς έγκριση προς την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, αίτημα για την άσκηση του δικαιώματος εξαγοράς του συνόλου των κοινών, ονομαστικών, μετά ψήφου μετοχών της Εταιρείας, που δεν κατέχει ο “Προτείνων” και τα “Συντονισμένα Πρόσωπα”, όπως αυτά ορίζονται στο από 04/08/2022 Πληροφοριακό Δελτίο.
  • Το BEAT ενσωματώνεται στο FREE NOW, το Super App Μετακίνησης στην Ευρώπη. Με τη νέα εφαρμογή και τη νέα εμπορική ονομασία “FREE NOW”, οι επιβάτες και οι οδηγοί ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα έχουν περισσότερες επιλογές. Το μόνο που χρειάζεται να κάνουν, είναι μεταφορά του λογαριασμού τους από τη BEAT στη FREE NOW εφαρμογή, ακολουθώντας τα βήματα μέσα από το BEAT app.
  • Η ΓΕΚ Τέρνα επέλεξε την Dell Technologies και τις λύσεις που βασίζονται στο Dell PowerProtect και το Cyber Recovery. Στόχος είναι να διατηρούν τις απομακρυσμένες τοποθεσίες σε κορυφαία απόδοση, διατηρώντας τα κρίσιμα επιχειρησιακά δεδομένα σε ένα ασφαλές και ξεχωριστό “θησαυροφυλάκιο” στον κυβερνοχώρο, μακριά από πιθανούς εισβολείς.
  • Με προληπτικό έλεγχο ασφαλείας 24 ώρες το 24ωρο και ανίχνευση απειλών σε πραγματικό χρόνο, συστήματα υποδομής ζωτικής σημασίας, όπως μονάδες θερμικής και αιολικής ενέργειας, είναι σε θέση να συνεχίσουν να λειτουργούν ακόμη και μετά από μια πιθανή προσπάθεια υπονόμευσης των λειτουργιών τους. Το έργο υλοποίησε ο Titanium Partner της Dell, INFINITUM.
  • Επιταχύνονται οι διαδικασίες για μετατροπή της Intracom σε εταιρεία συμμετοχών με ποικίλες δραστηριότητες: πράσινη ενέργεια, real estate, ναυτιλία είναι μόνο μερικοί από τους νέους τομείς δράσης.
  • Στο Huawei Connect 2022, η Huawei παρουσίασε τη Λύση Easy CloudFabric, την πιο πρόσφατη αναβάθμιση της λύσης CloudFabric 3.0 Data Center, η οποία ξεχωρίζει με τρία χαρακτηριστικά: εύκολη ανάπτυξη, εύκολo O&M και εύκολη εξέλιξη. Η λύση αυτή δημιουργεί μια απόλυτη εμπειρία εξυπηρέτησης για την εποχή του υβριδικού cloud, επιταχύνοντας τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων.
  • Με επιτυχία ολοκληρώθηκε στις 4 Οκτωβρίου 2022, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, το Fortinet Security Day 2022. Το παρόν έδωσαν πάνω από 700 στελέχη της πολιτείας, της αγοράς τεχνολογίας, πελάτες και συνεργάτες της Fortinet. Οι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τις τελευταίες τάσεις της αγοράς στον τομέα του cybersecurity, από τους κορυφαίους του τομέα, ενώ στα παράλληλα workshops, συνεργάτες της Fortinet παρουσίασαν τις λύσεις τους.
  • Η SoftOne, ηγέτης στην αγορά επιχειρηματικού λογισμικού και cloud εφαρμογών, παρουσίασε την πρωτοποριακή λύση ταμείου λιανικής πώλησης GO Retail on Cloud. Πρόκειται για μια εξειδικευμένη cloud λύση σχεδιασμένη για τις ανάγκες της μικρής λιανικής, που αξιοποιεί επώνυμο εξοπλισμό, απαλλάσσοντας τα καταστήματα από την πολυπλοκότητα και τους περιορισμούς που συνεπάγεται η χρήση παραδοσιακών ταμειακών και φορολογικών μηχανισμών.
  • Η ελληνική αντιπροσωπεία του Εθνικού Οργανισμού Εμπορίου της Ουγγαρίας (HEPA) -του θεσμικού φορέα προώθησης της ουγγρικής επιχειρηματικότητας- με την υποστήριξη της πρεσβείας της Ουγγαρίας, πήρε μέρος, στην διεθνή τεχνολογική έκθεση BEYOND 4.0 στις εγκαταστάσεις της Δ.Ε.Θ.
GY-1537-600X80-1

e-GOVERMENT - ΔΗΜΟΣΙΟ

  • Σύμφωνα με κοινή υπουργική απόφαση (ΚΥΑ), η έναρξη ισχύος επίδειξης της ειδικής ηλεκτρονικής εφαρμογής του άρθρου 80 του Νόμου 4954/2022 («Gov.gr Wallet») στα πιστωτικά ιδρύματα, τους λοιπούς χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς και τους παρόχους υπηρεσιών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας για ταυτοποίηση (ταυτότητα / δίπλωμα αυτοκινήτου), θα παραταθεί μέχρι την 1η Νοεμβρίου.
  • Η Κομισιόν έλαβε από την Ελλάδα το δεύτερο αίτημα πληρωμής στο πλαίσιο του Μηχανισμού Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, για την εκταμίευση χρηματοδοτικής στήριξης ύψους 3,56 δισ. ευρώ (χωρίς να υπολογίζεται η προχρηματοδότηση), εκ των οποίων 1,72 δισ. ευρώ σε επιχορηγήσεις και 1,85 δισ. ευρώ σε δάνεια. Το ελληνικό σχέδιο ανάκαμψης και ανθεκτικότητας θα χρηματοδοτηθεί με συνολικά 17,43 δισ. ευρώ σε επιχορηγήσεις και 12,73 δισ. ευρώ σε δάνεια. Αυτό το δεύτερο αίτημα πληρωμής αφορά 28 ορόσημα και στόχους που καλύπτουν διάφορες μεταρρυθμίσεις και επενδύσεις, μεταξύ των οποίων βρίσκεται και εκείνο του ψηφιακού μετασχηματισμού.
  • «Στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας έχουν ήδη ενταχθεί 372 έργα, συνολικού προϋπολογισμού 13,5 δισ. ευρώ που εμπίπτουν στους 4 βασικούς πυλώνες του Σχεδίου», ανέφερε, σε ανάρτηση του στο Twitter, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου.«Η Ελλάδα με σχέδιο βρίσκεται ανάμεσα στους πρωτοπόρους στην αξιοποίηση πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης».
  • «Η δημιουργία ενός “sandbox” για τη βιώσιμη ανάπτυξη (sustainability) στην ελληνική αγορά, αποτελεί μία δράση που εντάσσεται στο πλαίσιο πολιτικών που προωθεί η Επιτροπή Ανταγωνισμού για την ενθάρρυνση και ενίσχυση του ανταγωνισμού». Αυτό σημείωσε ο υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Χρίστος Δήμας στην τηλε-ημερίδα που διοργάνωσε η Επιτροπή Ανταγωνισμού για την έναρξη του Sandbox που αφορά στην βιώσιμη ανάπτυξη.
  • Συμφωνία συνεργασίας μεταξύ των Υπουργείων Εργασίας της Κύπρου και της Ελλάδας υπέγραψαν ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων της Κυπριακής Δημοκρατίας, Κυριάκος Ι. Κούσιος και ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων της Ελληνικής Δημοκρατίας, Κωστής Χατζηδάκης. Με τη συμφωνία αυτή, παραχωρείται η τεχνογνωσία του πληροφοριακού συστήματος ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ και της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας, ώστε να εφαρμοστεί στην Κύπρο.
600x80 LTBC digital banner

e-COMMERCE – e-BUSINESS

  • Αν κρατούσαμε μόνο ένα πράγμα από το συνέδριο E-Business & Digital Marketing Word, εκτός από το μέγα πλήθος και το μέγα πάθος, θα ήταν η ομιλία του Φώτη Αντωνόπουλου με τίτλο «Μικρά μυστικά με μεγάλη αποδοτικότητα του e-Commerce», όπου αναφέρθηκε στη σημασία των δεδομένων, τα οποία χαρακτήρισε ως το πιο σημαντικό «αγαθό», προσθέτοντας πως όταν έχουμε έναν σωστό συνδυασμό τεχνολογίας και δεδομένων το αποτέλεσμα, πολλές φορές, μπορεί να είναι εκκωφαντικό.
  • Άλλωστε, με τα δεδομένα μπορούμε να μειώσουμε τα κόστη, δεν παίρνουμε αποφάσεις στην τύχη ή βάσει ενστίκτου και μπορούμε να προσφέρουμε νέες υπηρεσίες και προϊόντα βάσει των στοιχείων που μας προσφέρουν οι καταναλωτές. Την επόμενη εβδομάδα θα σας δώσουμε το link για να την απολαύσετε, στην περίπτωση που δεν την είδατε live!
  • Στο 11o Συνέδριο eBusiness & Digital Marketing World, ο Senior Sales Director της Rakuten Viber, Konstantin Konstantinov, περιέγραψε το τοπίο των messaging apps στην Ευρώπη και τον κόσμο και μας έβαλε να σκεφτούμε μήπως τελικά το app στο οποίο περνάμε τον περισσότερο χρόνο μας online είναι αυτό που μπορεί να ενσωματώσει απρόσκοπτα πολλές υπηρεσίες σε ένα μέρος, σε ένα Superapp!
  • Τι σημαίνει αυτό; Σήμερα οι άνθρωποι δεν θέλουν πλέον να χρησιμοποιούν εφαρμογές για διαφορετικές ανάγκες ξεχωριστά. Κατά μέσο όρο οι χρήστες εφαρμογών ξοδεύουν το 77% του χρόνου τους στις 3 κορυφαίες εφαρμογές τους και σχεδόν το ήμισυ του χρόνου τους σε μία μόνο εφαρμογή. Τα Superapps προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών, από μηνύματα και πληρωμές μέχρι μεταφορά και παράδοση φαγητού. Είναι εξαιρετικά δημοφιλή στην Ασία, ενώ κερδίζουν έδαφος και σε άλλα μέρη του κόσμου.
  • Στον τηλεοπτικό και διαδικτυακό «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια της Skroutz, την οποία δημιούργησε το τμήμα Marketing της εταιρείας. Η καμπάνια αποτελείται από οκτώ main videos, τα οποία, με minimal και σουρεάλ αισθητική, επικοινωνούν τα κύρια USPs του Skroutz Marketplace. Καιρός ήταν να αποφασίζει ο θείος Skroutz να δώσει και κάποια χρήματα για διαφήμιση. Ο ανταγωνισμός του «adflix» βλέπετε…
  • Το Shopflix αποφάσισε να αυξήσει τις πωλήσεις του μέσω της AI-powered μηχανής αναζήτησης Algolia Site Search, της οποίας την αντιπροσώπευση διαθέτει σε αποκλειστικότητα η Generation Y.
  • Τη Sleed επέλεξε το Porto Zante Villas & Spa για την ανάδειξη και διαχείριση της online παρουσίας του. Η συνεργασία του Porto Zante Villas & Spa με τη Sleed στοχεύει στην ανάπτυξη μίας ισχυρής online παρουσίας, διατηρώντας και ενισχύοντας το luxurious feel που εκπέμπει, μέσω δημιουργίας και διαχείρισης πολυκαναλικής στρατηγικής διαφήμισης, αλλά και συμβουλευτικών υπηρεσιών.
  • Σύμφωνα με δημοσιεύματα στον ρουμανικό Τύπο, η ελληνική on line ασφαλιστική εταιρεία Hellas Direct, προετοιμάζει την είσοδό της στη ρουμανική ασφαλιστική αγορά, έχοντας ήδη συμφωνία με την τοπική Safety Broker, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες ασφαλιστικής διαμεσολάβησης της χώρας.
  • Σε μια σημαντική συνεργασία με τον Μουσικό Οίκο ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΝΑΚΑΣ προχώρησε η Lighthouse, η οποία λανσάρει 5 digital projects του (nakas.gr, nakas.com.cy, nakasconcept.gr, nakasb2b. nakas.gr, nakas.edu.gr). Η συνεργασία αφορούσε στον πλήρη ανασχεδιασμό τόσο των e-shops του Μουσικού Οίκου με νέες σύγχρονες λειτουργικότητες όσο και του επίσημου site του Ωδείου. Αυτό δεν είναι «φάρος». Ο ήλιος ο ηλιάτορας είναι!
  • Το super market του μεσονυκτίου! Το efood market διεύρυνε το ωράριο λειτουργίας του και πλέον θα πραγματοποιεί διανομές έως τις 12.30 μετά τα μεσάνυχτα. Ο ανταγωνισμός γαρ… Από την άλλη αν ξεμείνετε από μπύρες μετά τον αγώνα είναι μία καλή λύση…
  • Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση του Cross-Border Commerce Europe, η online αγορά λιανικής προϊόντων μόδας στην Ευρώπη πρόκειται να αυξηθεί κατά 50% έως το επόμενα τρία χρόνια δηλαδή το 2025.
  • Σύμφωνα με τη Statista το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αυξηθεί περίπου 5,4 φορές τα τελευταία 10 χρόνια με τις πωλήσεις του να έχουν εκτοξευθεί από $1 τρις σε $5,4 τρισ. Τώρα όμως οι εφαρμογές μέσω των οποίων πραγματοποιούνται ως επί το πλείστον οι αγορές αυτές, φαίνεται να υπαναχωρούν. Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές σήμερα κατεβάζουν εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου σε περιβάλλον Android κατά 5% λιγότερο σε σχέση με πέρυσι. Λίγο μικρότερη, 4%, ήταν η μείωση που σημείωσαν οι λήψεις τέτοιων εφαρμογών, σε λειτουργικό σύστημα IOS την ίδια περίοδο.
  • Την επιβολή ελάχιστου πάγιου τέλους 3 € για αγορές έως 35 ευρώ, στις παραδόσεις βιβλίων που παραγγέλθηκαν ηλεκτρονικά, αντί του 0,1 € που ισχύει σήμερα, προωθεί η γαλλική κυβέρνηση. Η επιβολή του τέλους, που πρέπει να εγκριθεί από την ΕΕ, είναι μια προσπάθεια της κυβέρνησης, προκειμένου να επιβιώσουν τα ανεξάρτητα βιβλιοπωλεία στις πιέσεις τιμών που ασκεί η Amazon.
  • Για να προσδιορίσει τις τρέχουσες δυνατότητες αλλά και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τόσο οι καταναλωτές όσο και οι επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου με τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, το αυξανόμενο ενεργειακό κόστος και τη γεωπολιτική αβεβαιότητα, η Checkout.com, πραγματοποίησε μία έρευνα σε 3.000 καταναλωτές από την Ισπανία, την Πορτογαλία και την Ελλάδα.
Supervoice Banner for Weekly Telecom_July2020_Final

ΣΤΕΛΕΧΗ - HR - ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • Καθήκοντα νέου Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΥ Ελλάδος αναλαμβάνει από την 1η Ιανουαρίου 2023, ο Γιώργος Παπαδημητρίου, διαδεχόμενος τον Παναγιώτη Παπάζογλου.
  • Ο Γιάννης Γκέκας αναλαμβάνει Managing Director της ForestView, εταιρείας του Think Digital Group (TDG). Ο Γ. Γκέκας, με 15ετή εμπειρία στο χώρο της τεχνολογίας και καινοτομίας, έχει εργαστεί ως management consultant σε μεγάλα business and digital transformation projects σε εταιρείες συμβούλων του Ηνωμένου Βασιλείου, όπως επίσης και ως senior executive σε IT & Telecommunication projects.
  • Η Acromove ανακοίνωσε πως ο Γιώργος Κορωνιάς, πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, εντάχθηκε στο διοικητικό συμβούλιο της. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «είναι ένας από τους πιο επιτυχημένους ηγέτες της Ευρώπης στους τομείς των τηλεπικοινωνιών και της υψηλής τεχνολογίας. Η εμπειρία, η προοπτική και η εις βάθος γνώση του για την αγορά των τηλεπικοινωνιών θα είναι τεράστιο πλεονέκτημα, καθώς συνεχίζουμε τις προσπάθειές μας να πυροδοτήσουμε την επανάσταση του Edge». Εμείς πάντως ψηφίζουμε Acromove διότι αν έχεις το «θεό» μαζί σου, έχεις τα πάντα!
  • Εγκαινιάστηκε το MAXhub της Sitel στην Αθήνα, το πρώτο Κέντρο Υπηρεσιών της εταιρείας στην Ελλάδα, γεγονός που σημαίνει -τι άλλο; αρκετές θέσεις εργασίας. Άλλωστε και στη χώρα μας η εταιρεία των 160.000 υπαλλήλων ξεκίνησε με 30 άτομα, βρίσκεται ήδη στα 700 και οι πληροφορίες μιλούν για 1500 στο εγγύς μέλλον. Όσοι πιστοί και πολύγλωσσοι προσέλθετε!
  • Google Cloud Region έχουμε. Δύο ή τρία κέντρα αριστείας, αφιερωμένα στη βιωσιμότητα και την τεχνητή νοημοσύνη, θα έχουμε. Τι μας μένει; Να γίνουμε πλήρως hub της αμερικανικής εταιρείας και να έρθουν για δουλειά η να προσληφθούν locally μερικές χιλιάδες εργαζόμενοι. Το Δουβλίνο π.χ. γιατί έχει 9000 στελέχη της Google; Σε κάθε περίπτωση ως χώρα “γκουγκλάρουμε” και τα αποτελέσματα είναι πολύ καλά…
  • Ο Μιχάλης Μπλέτσας, καθηγητής του ΜΙΤ λέγεται ότι θα είναι υποψήφιος βουλευτής Επικρατείας για τον απόδημο Ελληνισμό με το ψηφοδέλτιο του κυβερνώντος κόμματος.
  • Κέντρο Ανάπτυξης Λογισμικού επικεντρωμένο στα Big Data και την Τεχνητή Νοημοσύνη θα αναπτύξει η αμερικανική εταιρεία ασφαλειών Chubb σε συνεργασία με την Deloitte. Σε πρώτη φάση εκτιμάται ότι θα απασχολήσει περί τα 100 άτομα, κυρίως μηχανικούς λογισμικού και ειδικούς στις ασφάλειες.
  • Η Samsung συνεχίζει τα προγράμματα ψηφιακών δεξιοτήτων που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο των δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας, ανακοινώνοντας το επιμορφωτικό πρόγραμμα «Solve For Tomorrow – Στρατηγική και Ψηφιακό Μάρκετινγκ». Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς και τον Δήμο Αμαρουσίου και ξεκινά στις 18 Οκτωβρίου.
  • Το πρόγραμμα παρέχεται δωρεάν. Απευθύνεται σε φοιτητές, επαγγελματίες, ανέργους και όλους όσοι επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους στη σύγχρονη Διοίκηση Επιχειρήσεων & Ανθρώπινων Πόρων και στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ. Μέσα από το πρόγραμμα συνολικής διάρκειας 2 μηνών/56 διδακτικών ωρών, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ενισχύσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες και να αποκτήσουν βασικές γνώσεις πάνω σε θεματικές απαραίτητες στη σύγχρονη αγορά εργασίας. Ακόμα το σκέφτεστε;
  • Ο Όμιλος Eunice, προσφέροντας ολοκληρωμένες και υψηλής τεχνολογικής αξίας λύσεις στο τομέα του e-mobility, συνεργάστηκε με τον αμερικανικό τεχνολογικό κολοσσό Amazon Web Services για την ανάπτυξη των πρώτων φορτιστών EEG-1S-22W ηλεκτρικών οχημάτων στο νησί της Νάξου, στα πλαίσια του έργου Naxos Smart Island.
600x80 avm 7-7-20 sent

ΕΙΠΑΝ:

  • «Ο κόσμος δεν έχει ανάγκη από τη λέξη “θα”, αλλά από τη λέξη “να”. Να μπορείς να μιλάς με πεπραγμένα και τετελεσμένα. Η εκτίναξη από 8,8 εκ. ψηφιακές συναλλαγές το 2018, δηλαδή κάτω από μία ανά άτομο το χρόνο, σε περισσότερες από 1 δις. ψηφιακές συναλλαγές φέτος, ή 10 ουρές λιγότερες που δεν είναι μόνο κερδισμένος χρόνος, είναι κερδισμένη αξιοπρέπεια. Το κράτος δεν είχε χτιστεί με τον πολίτη στο επίκεντρο. Γυρνάμε την εξίσωση και είναι απολύτως εφικτό να γίνει.»
    Κυριάκος Πιερρακάκης, Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης
  • «Σε δέκα χρόνια το προϊόν αυτό θα εμφανίζει τον ίδιο τζίρο που πραγματοποιούν οι τηλεπικοινωνίες. Από πολύ νωρίς ο οργανισμός διέκρινε την ανάγκη μετασχηματισμού του και της αναγκαιότητας να πραγματοποιήσει ένα “disrupt” τον εαυτό του.»
    Μιχάλης Τσαμάζ, Πρόεδρος & CEO, ΟΤΕ (στην παρουσίαση του Payzy)
hpe_vmware_600x80

ΔΙΕΘΝΗ ΝΕΑ

(powered by inCITES Consulting)
inCITES banner

Κινητή Συνδεσιμότητα

Σταθερή Συνδεσιμότητα

Δεδομένα & Ασφάλεια

Άλλα Νέα

ΦΑΣΑ INSIDE 600x300_Mobilus in Mobilis_2
Στη λίστα με τα vintage προϊόντα της πρόσθεσε τις τελευταίες μέρες η Apple το κλασικό πια iPhone 6, μια συσκευή που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2014.
Το iPhone 6 και το iPhone 6 Plus μπήκαν πλέον στο «ράφι» με τις αντίκες, όπως ακριβώς συνέβη με τα μοντέλα iPhone 6s και iPhone 6s Plus το Φεβρουάριο του 2022, σύμφωνα με το AppleInsider.
Ο τεχνολογικός κολοσσός συνέχισε τις πωλήσεις του iPhone 6 και μετά την κυκλοφορία του iPhone 6s.
Η ζήτηση όμως μειώθηκε δραματικά όταν βγήκε στην αγορά το iPhone 7 το 2016. Με την παρουσίαση της iPhone 6 σειράς, το μεγαλύτερο «plus» μοντέλο έγινε και επίσημα διαθέσιμο, με ένα μάλιστα ολοκαίνουριο design για την εποχή, με καμπύλες στις άκρες, που διαφοροποιήθηκε από τα παλαιότερα iPhone 4 και iPhone 5s.
Το Apple Pay επίσης, ήταν μια υπηρεσία που λάνσαρε η εταιρεία μαζί με το iPhone 6.
Η Apple όταν σταματά να πουλά ένα προϊόν της για περισσότερα από 5 χρόνια -αλλά λιγότερο από 7- το χαρακτηρίζει ως vintage. Για συσκευές που ξεπερνούν την επταετία, προσφέρει επιδιόρθωση και αντικατάσταση εξαρτημάτων για ιστορικούς λόγους.
cl8-sept-2019-600x80
H Ευρωπαϊκή Ένωση ψήφισε και αποφάσισε με συντριπτική πλειοψηφία ότι η USB-C θα είναι η θύρα φόρτισης στις συσκευές που θα κυκλοφορούν στην Ευρώπη.
Όλες οι κινητές συσκευές, δηλαδή τα smartphones, τα tablets και τα earbuds, μέχρι το 2024, θα πρέπει υποχρεωτικά να προσαρμοστούν πλήρως στην νέα συνθήκη, ενώ τα Laptops θα κάνουν τη μετάβαση μέχρι την άνοιξη του 2026.
Στόχος της απόφασης είναι να περιοριστούν τα ηλεκτρονικά απόβλητα, αφού οι καταναλωτές θα μπορούν να χρησιμοποιούν τους φορτιστές που ήδη διαθέτουν στις νέες συσκευές που αγοράζουν.
Πρόκειται για ένα βήμα που συζητιέται εδώ και καιρό και δεν είναι μυστικό ότι η Apple είναι η εταιρεία που θα επηρεαστεί κυρίως, αφού έχει «κολλήσει» στις θύρες Lightning στα iPhones και σε κάποιες άλλες συσκευές, τη στιγμή που όλη η βιομηχανία έχει μετακινηθεί στις USB-C.
Οι φήμες, βέβαια, που κυκλοφορούν το τελευταίο διάστημα, ισχυρίζονται ότι η Apple ήδη δοκιμάζει τη θύρα USB-C στα iPhones που θα κυκλοφορήσουν το 2023, ενώ το νέο iPad που θα δούμε μέσα στο χειμώνα ίσως διαθέτει την εν λόγω αλλαγή.
Σύμφωνα με τη νομοθεσία, οι νέες συσκευές θα συνοδεύονται επίσης με ετικέτες που θα περιγράφουν λεπτομερώς τα «χαρακτηριστικά φόρτισης», βοηθώντας τους ανθρώπους να καταλάβουν εάν οι υπάρχοντες φορτιστές τους είναι συμβατοί.
16-05-2018-BANNER-FOR-WEEKLY-TELECOM-600x74
Μπορεί την παράσταση στο ειδικό φθινοπωρινό Pixel event της Google να την έκλεψαν τα Pixel 7, Pixel 7 Pro και Pixel Watch, ωστόσο ο κολοσσός της τεχνολογίας είχε έναν ακόμη κρυμμένο άσσο στο μανίκι του, παραθέτοντας περισσότερες λεπτομέρειες για το Google Pixel tablet, το οποίο εξακολουθεί και βρίσκεται στη φάση του σχεδιασμού και είναι προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει μέσα στο 2023.
Μία από τις σχεδιαστικές ιδιαιτερότητές του είναι ότι έρχεται με ένα Charging Speaker Dock, το οποίο ουσιαστικά θα λειτουργεί ως ένα είδος smart display, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα μιας always-on επικοινωνίας με τον Assistant της Google.
Οι υπεύθυνοι της Google το χαρακτηρίζουν ως ένα tablet που είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας του χρήστη.
Σύμφωνα άλλωστε με την Google, το tablet αποτελεί ένα high-tech gadget, το οποίο σε πολλές περιπτώσεις διαφεύγει της προσοχής του user μένοντας απενεργοποιημένο σε κάποιο κλειστό συρτάρι και αυτό είναι κάτι που οι εμπνευστές του επιθυμούν να το αλλάξουν.
Σε ότι έχει να κάνει με τα υλικά κατασκευής του, το Pixel Tablet θα είναι κατασκευασμένο από premium υλικά, ενώ το φινίρισμα θα συνδυάζει νανοκεραμική τεχνολογία.
Σε ότι έχει να κάνει με τα tech specs του (αν και δεν γνωρίζουμε πολλές τελικές λεπτομέρειες), είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα διαθέτει Tensor G2 chipset, εντυπωσιακό display και οι υπεύθυνοι της Google υπόσχονται high-end επιδόσεις.
facebook twitter youtube instagram linkedin