Newsletter Banner 600x150_Nokia

Επενδύσεις reloaded

Τηρώντας την παράδοση των τελευταίων ετών, η διοίκηση του ΟΤΕ, συνάντησε τον πρωθυπουργό, κάνοντας έναν απολογισμό του έτους που ολοκληρώνεται οσονούπω και την προαναγγελία των επενδύσεων που βρίσκονται προ των πυλών.
Το 2021 λοιπόν κλείνει με περισσότερα από μισό εκατομμύριο νοικοκυριά να διαθέτουν σύνδεση υψηλών ταχυτήτων τουλάχιστον 100 Mbps, ενώ άλλα τόσα θα δουν το speedtest τους να δείχνει τριψήφιο νούμερο.
Για όσους δεν έχουν καμπίνα οπτικών ινών κοντά τους και συνδέονται ακόμη με DSL, η διοίκηση του ΟΤΕ δεσμεύτηκε ότι θα διπλασιάσει την ταχύτητα που λαμβάνουν, αρκεί βέβαια να είναι αυτό τεχνικά δυνατό.
Στη συνάντηση με τον κ. Μητσοτάκη, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ, η επικεφαλής της Deutsche Telekom, Dominique Leroy και -σε μια guest σύνδεση μέσω video- o διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής μητρικής, Timotheus Hottges, ενημέρωσαν τον πρωθυπουργό ότι οι επενδύσεις του ΟΤΕ την ερχόμενη εξαετία θα αυξηθούν μέσο όρο κατά 100 εκατ. ευρώ ετησίως και συνολικά θα διαμορφωθούν σε πάνω από 3 δισ. ευρώ προκειμένου, έως το 2027 να έχει εγκαταστήσει οπτική ίνα σε 3 εκατ. συνδέσεις, από το σύνολο των 4,8 εκατομμυρίων που διαθέτει στην χώρα.
Έτσι, σε συνδυασμό με τις επενδύσεις που έχουν ανακοινωθεί από τους υπόλοιπους παρόχους, τόσο σε αστικές περιοχές, όσο και μέσω του UFBB, η κάλυψη FTTH δικτύων θα φτάσει τις 4,6 εκατομμύρια γραμμές μέσα στην επόμενη πενταετία.
Τότε, ίσως θα πετύχουμε ένα σημαντικό επιχειρησιακό στόχο και σχεδόν όλα τα νοικοκυριά της χώρας θα έχουν σύνδεση μέσω οπτικών ινών.
Neo_Creatures_Display_600x80
ote-ftth-2021

Κόκκινο χαλί στο FTTH

Και η Vodafone ανεβάζει ταχύτητα στις επενδύσεις που πρόκειται να πραγματοποιήσει την επόμενη πενταετία, φέρνοντας ακόμα πιο κοντά την ψηφιακή αναβάθμιση της χώρας.
Όπως είπε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας, Χάρης Μπρουμίδης, σε ενημέρωση του Τύπου, έχει ξεκινήσει η επέκταση του δικτύου οπτικών ινών στο σταθερό δίκτυο.
Θα κατασκευαστούν 150.000 νέες γραμμές Fiber to the Home (FTTH) στην επόμενη τριετία έτσι ώστε, στο τέλος του επενδυτικού προγράμματος, η Vodafone να διαθέτει περίπου 650.000 γραμμές νέας γενιάς.
Αναβάθμιση στις ταχύτητες και την ποιότητα διασύνδεσης προβλέπεται και για 10 ελληνικά νησιά.
Το εμβληματικό έργο της υποθαλάσσιας διασύνδεσης 10 νησιών με οπτική ίνα, βρίσκεται στη φάση της αδειοδότησης και όταν ολοκληρωθεί θα αναβαθμίσει σημαντικά δώσει τη δυνατότητα υψηλότερων ταχυτήτων σε περίπου 1 εκατ. συνδρομητές.
Φυσικά, σύμφωνα με τον κ. Μπρουμίδη, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας, η συμμετοχή της Vodafone σε έργα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών είναι έντονη, δεδομένης της πολιτικής βούλησης της κυβέρνησης και φυσικά της χρηματοδότησης από το Ταμείο Ανάκαμψης.
Παρά την αισιοδοξία για την εξέλιξη των έργων ΤΠΕ στη χώρα, ο επικεφαλής της Vodafone εξέφρασε τον προβληματισμό του για την ιδιαίτερα αργή πρόοδο που σημειώνει η υλοποίηση του Σύζευξης 2.
Ένα έργο που «τραβάει» χρόνια, με συνεχείς καθυστερήσεις και εμπλοκές, το όποιο δεν είναι ιδιαίτερα πολύπλοκο και ο σχεδιασμός του έχει ολοκληρωθεί εδώ και μία πενταετία.
Αυτή η εξέλιξη δεν είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντική για την εξέλιξη των μελλοντικών πολύπλοκων έργων ΤΠΕ, αλλά όλοι ελπίζουν ότι η συνεχής πίεση από το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής θα κρατήσει τα χρονοδιαγράμματα εντός πλάνου.
infinitum_600x80
dei-cosmos

ΔΕΗ - ΑΕΠΠ: σημειώσατε 2

Απορρίφθηκε από την Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών, όπως αναμενόταν άλλωστε, η προσφυγή της ΔΕΗ με την οποία ζητούσε να ακυρωθούν οι αποφάσεις του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης που δεν έκαναν δεκτή την προσφορά της για το ΣΔΙΤ του Ultra-Fast Broadband (UFBB).
Η προσφορά της ΔΕΗ δεν είχε γίνει αποδεκτή γιατί, η υποβολή των αναγκαίων εγγράφων στο ΕΣΗΔΗΣ (Εθνικό Σύστημα Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων), έγινε εκπρόθεσμα.
Η ΔΕΗ ισχυρίστηκε ότι από την στιγμή που είχε αναρτήσει στο ΕΣΗΔΗΣ τους τρεις πρώτους φακέλους, η προσφορά της θα πρέπει να θεωρείται έγκυρη και ότι η συμπλήρωση ενός πεδίου (παραπομπή) την καθυστέρησε με αποτέλεσμα να μην μπορέσει να λάβει την επιβεβαίωση κατάθεσης προσφοράς, ενώ αποδίδει την καθυστέρηση σε τεχνικό πρόβλημα.
Η απόφαση αναφέρει ότι η ΔΕΗ, αν και γνώριζε ότι η προθεσμία έληγε στις 14:00’:00’’, ανάρτησε τον τρίτο Φάκελο στις 13:59’:57’’ με αποτέλεσμα να απομένουν μόλις 3 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει τις υπόλοιπες αναγκαίες ενέργειες υποβολής του.
Οι υπόλοιπες ενέργειες ήταν να εξαχθούν τα αρχεία τεχνικής και οικονομικής προσφοράς από το σύστημα σε μορφή PDF, να υπογραφούν ψηφιακά, να αναρτηθούν εκ νέου στο σύστημα και να γίνει η διενέργεια αυτοματοποιημένων ελέγχων επιβεβαίωσης της ηλεκτρονικής προσφοράς σε σχέση με τα παραχθέντα ηλεκτρονικά αρχεία.
Είναι προφανές ότι τα στελέχη της Επιχείρησης δεν υπολόγισαν σωστά τον απαιτούμενο χρόνο σε σχέση με τη διαδικασία και δεν κατάφεραν να καταθέσουν εγκαίρως την προσφορά τους.
Η ΔΕΗ προσέφυγε και για ένα επιπλέον λόγο. Όπως ισχυρίζεται, ο μόνος λόγος για τον οποίο εμποδίστηκε από το να υποβάλει ηλεκτρονικά οριστικά την προσφορά της και να εξαχθεί η σχετική βεβαίωση από το σύστημα, ήταν η αντίθεση του σχεδιασμού του ηλεκτρονικού τόπου υποβολής των προσφορών με το κανονιστικό πλαίσιο της διακήρυξης.
Βέβαια, όπως σημειώνει η ΑΕΠΠ στην απόφασή της, η ΔΕΗ αμφισβητεί εκ των υστέρων το θεσμικό πλαίσιο του διαγωνισμού, στρεφόμενη κατά όρων της Πρόσκλησης Υποβολής Δεσμευτικών Προσφορών, τους οποίους αποδέχθηκε ανεπιφύλακτα, υποβάλλοντας τη συμμετοχή της στο διαγωνισμό.
Έτσι αυτό το κεφάλαιο έκλεισε, έχοντας επιβαρύνει το έργο με τουλάχιστον έναν μήνα καθυστέρηση, και το μόνο που ελπίζουμε είναι να συνεχίσει απρόσκοπτα από εδώ και πέρα.
600x80 avm 7-7-20 sent
ΦΑΣΑ INSIDE 600x300_WEEKLY LEAKS1
Web Banners for website and more

ΔΙΚΤΥΑ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ - ΠΑΡΟΧΟΙ

  • Φθάσαμε στο τέλος του έτους για να έχουμε μία από τις πιο ενδιαφέρουσες εξελίξεις της χρονιάς. Γιατί πολύ απλά ο Μιχάλης Τσαμάζ άλλαξε εκ νέου τους όρους της αγοράς με αυτά που ανακοίνωσαν στον Κυριάκο Μητσοτάκη, μαζί με τον CEO της DT, τον 59χρονο Timotheus Höttges.
  • Παρούσα και η επικεφαλής για την Ευρώπη της Deutsche Telekom Dominique Leroy (πρώην CEO της Proximus για τους παλαιούς), που δήλωσε σχετικά σε ανάρτησή της: «Πραγματοποιούμε τη μεγαλύτερη επένδυση σε υποδομές δικτύου των τελευταίων δεκαετιών στην Ελλάδα! Γιατί; Επειδή είμαστε απόλυτα πεπεισμένοι ότι τα δίκτυα αιχμής θέτουν τα θεμέλια για την ευημερία στην ψηφιακή εποχή. Αυτή είναι η ισχυρή ψήφος εμπιστοσύνης μας στο ψηφιακό μέλλον της Ελλάδας».
  • Ποιο ήταν το αποτέλεσμα της συνάντησης; Καταρχάς είναι οι επενδύσεις 3 δισ. ευρώ για οπτικές ίνες. Δεν είναι μόνο τα λεφτά που είναι πολλά, αφού στην επόμενη εξαετία θα επενδυθούν 100 εκατ. ευρώ περισσότερα / έτος. Είναι και ο τελικός απολογισμός με 3.000.000 γραμμές με οπτικές ίνες, που θα καλύψουν σχεδόν τα 2/3 των γραμμών της χώρας με οπτική ίνα μέχρι το σπίτι (FTTH) από 560.000 γραμμές σήμερα.
  • Παρεμπιπτόντως, και επειδή πρέπει να φροντίζουμε και τα νώτα μας, εξαιρετικά ενδιαφέρον ήταν το γεγονός ότι υπήρξε έγκαιρά καθησυχαστική ανακοίνωση προς τους επενδυτές ότι η μερισματική πολιτική θα συνεχιστεί κανονικά -ανεξάρτητα από τις επενδύσεις- προκειμένου να μην υπάρξει γκρίνια. Σε κάποιο βαθμό μάλιστα υπάρχει η εγγύηση ότι τα μερίσματα του 2022 θα είναι τουλάχιστον ίσα με το 2021! Ε, κάτι ξέρουν προφανώς για το 2022…
  • Το ζητούμενο είναι πως ο ΟΤΕ θα φθάσει να καλύπτει με δυνατότητα για FTTH περίπου 3 εκατ. γραμμές σε όλη την Ελλάδα. Γιατί αυτό; Διότι, αν προσθέσει κανείς και το 1 εκατ. που θα έχουν Vodafone – Wind τα επόμενα χρόνια και με ολίγη από Grid Telecom και UFBB, όπως ίσως και το UFBB 2, τότε το όραμα για πλήρη αποχαλκοποίηση της χώρας θα είναι εφικτό. Και όχι τίποτα άλλο αλλά μετά δεν θα έχει και πολύ νόημα για τη ΔΕΗ -ή την όποια ΔΕΗ- να φτιάξει το δικό της δίκτυο.
  • Όπως έλεγε μέσα στην εβδομάδα και ένα πολύ υψηλόβαθμο στέλεχος ανταγωνιστή του ΟΤΕ, η κίνηση του Μιχάλη ήταν όλα τα λεφτά και καθάρισε το τοπίο. Και φυσικά και η έτερη κίνηση του ΟΤΕ είναι πολύ σημαντική. Κυρίως για το βραχυπρόθεσμο μέλλον. Γιατί ο διπλασιασμός των ταχυτήτων σύνδεσης στις vectoring συνδέσεις αλλάζει και εκεί το σκηνικό. Άμεσα! Τόσο άμεσα που από την επομένη το call center άρχισε να δέχεται κλήσεις για διευκρινίσεις (πως και πότε θα γίνει, ποιους καλύπτει κλπ). Μιλάμε για κανονικό overload!
  • Χρειάζεται βέβαια έγκριση από τη ρυθμιστική αρχή και θα υπάρχουν ούτως ή άλλως και μειώσεις στις χρεώσεις χονδρικής, αλλά οι αλλαγές είναι προφανείς. Καταρχάς, θα πέσει το μέσο κόστος των ευρυζωνικών συνδέσεων. Και φυσικά θα ακολουθήσουν και οι ανταγωνιστές, έστω κι αν αυτό δεν είναι τόσο απλό. Last but not least, θα πάρουμε και αρκετούς πόντους στο DESI κάτι που θέλει πολύ και η κυβέρνηση, η οποία δια του Κυριάκου Πιερρακάκη έχει πει ότι «μέχρι την ολοκλήρωση της τετραετίας θέλει να έχουμε φθάσει στο μέσο όρο του DESI».
  • Παρατάθηκε η θητεία του Μιχάλη Τζαμάζ μέχρι τις 30 Ιουνίου 2024. Αναμενόμενη απόφαση, αφού ο ΟΤΕ είναι η πιο επιτυχημένη επένδυση της DT εκτός Γερμανίας. Και δεν είναι μόνο το «ευπρεπές» τακτικό, αλλά και το συχνά έκτακτο μέρισμα. Είναι οι καινοτομίες και η πρωτοπορία των ΟΤΕ / Cosmote τόσο σε τεχνολογικό, όσο και σε επίπεδο management.
  • Εμείς να θυμίσουμε απλά ότι υπό τη διοίκησή του, ο ΟΤΕ εξυγίανε τα οικονομικά του, δημιούργησε νέες πηγές εσόδων και μετασχηματίστηκε σε μια σύγχρονη εταιρεία τεχνολογίας, με την Cosmote ως ενιαία εμπορική μάρκα για τα προϊόντα του Ομίλου σε σταθερή, κινητή, Ιnternet και τηλεόραση.
  • Επίσης έχει αποδείξει ότι μπορεί να θυμίζει μερικές φορές Παναγή στα ...καλύτερά του, αλλά ξέρει να ακούει. Στο πρόσφατο InfoCom o υπουργός είπε ότι μας λείπουν 2.000.000 γραμμές. Και πριν αλέκτορα φωνήσαι έλυσε την εξίσωση...
  • Για την ιστορία είναι μακράν ο μακροβιότερος Πρόεδρος του ΟΤΕ αφού επελέγη στις 19 Οκτωβρίου 2010, δηλαδή πριν από 11 χρόνια, και μάλιστα την ίδια ημέρα που έγινε το 12ο InfoCom 2010. Επίσημα, ανέλαβε τα καθήκοντά του στις 3 Νοεμβρίου 2010 ενώ βεβαίως στον Όμιλο ήταν από το 2001 αρχικά στην ΟΤΕ International και στη συνέχεια -από το 2007 στην Cosmote.
  • Θέλετε να δείτε ποια ήταν η κατάσταση το 2010; Μείωση εσόδων 8%, απώλεια 500.000 πελατών και καθαρός δανεισμός 4,3 δις. Συγκρίνετέ το με σήμερα και μάλιστα σε εποχές «ισχνών» αγελάδων -διάβαζε κρίσης- που μεσολάβησαν…
  • Αυτό που ίσως θυμούνται πολύ λίγοι πλέον είναι ότι ο Μιχάλης Τσαμάζ είναι ο αναμορφωτής της κινητής τηλεφωνίας στη χώρα μας. Πριν από αυτόν λειτουργούσε ένα «παρασιτικό» σύστημα με "μαϊμού" συνδέσεις και παιζόταν το παιχνίδι «ποιος θα πάρει την επιδότηση». Ο Μιχάλης πήρε το ρίσκο, τα κατάργησε όλα αυτά και όρισε ξεκάθαρους όρους στο παιχνίδι...
  • Η ΔΕΗ (Δεν Έχουμε Ηρεμία) έχασε την προσφυγή στην Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών (ΑΕΠΠ) αναφορικά με τη συμμετοχή της στον διαγωνισμό για το UFBB (Ultra Fast Broadband) συνολικού προϋπολογισμού 870 εκατ. ευρώ. Έτσι, το έργο προχωρά στα επόμενα βήματα, που είναι η ανάθεση των lots στους αναδόχους (3 στον έναν και 4 στον άλλον δεδομένου ότι στον 2ο γύρο δεν υφίσταται ο περιορισμός του άρθρου 13 της επιτροπής αναθέσεων. Τώρα αν η «χαμένη» προχωρήσει σε περαιτέρω ενέργειες καθυστέρησης, θα κινδυνεύει να χαρακτηριστεί ότι «Δεν Έχει Ήθος» και αυτό μάλλον δεν θα το ήθελε η συγκεκριμένη επιχείρηση. Σωστά;
  • Πάντως, ο τρόπος που απορρίφθηκε η προσφυγή -σε πρωτόδικο βαθμό τουλάχιστον- δεν είναι και ότι καλύτερο για την εικόνα της ΔΕΗ. Σε συνδυασμό με την «ήττα» όσον αφορά τα πλάνα της για το δίκτυο οπτικών ινών και θα μπορούσε να πει κανείς ότι δύσκολα η ΔΕΗ θα μπορέσει να κινηθεί άμεσα προς την αγορά των τηλεπικοινωνιών. Εκτός και αν έχει κρυμμένο κανένα άσο στο μανίκι του ο Γ. Στάσσης, πιθανότητα που δεν πρέπει να αποκλείεται...
  • Όσοι νομίζατε ότι η Vodafone θα μείνει έξω από το παιχνίδι της συνδρομητικής TV μάλλον χάσατε. Ο Χάρης… περιχαρής στο δημοσιογραφικό γεύμα ανακοίνωσε ότι η Vodafone βρίσκεται στα πρόθυρα συμφωνίας τόσο με την HBO όσο και με την Disney. Η συμφωνία είναι win – win, γιατί οι μεν πλατφόρμες θα εξασφαλίσουν μία αξιοπρεπή συνδρομητική βάση από την πρώτη ημέρα η δε Vodafone υψηλής ποιότητας περιεχόμενο.
  • Ο Χάρης την Πέμπτη ήταν χειμαρρώδης και δεν άφησε ερώτηση αναπάντητη! Αναφορικά με τον ανταγωνισμό τα «έχωσε» μεν μιλώντας για «μονοπώλια», αλλά παράλληλα δήλωσε ότι «η δική μας αντίδραση στον ανταγωνισμό, είναι η ανάπτυξη του δικού μας δικτύου οπτικής ίνας και η ανάπτυξη του retail». Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στο επενδυτικό πρόγραμμα των 600 εκατ. ευρώ, που προβλέπει πληθυσμιακή κάλυψη 5G τον Μάρτιο του 2022 στο 40%, 150.000 νέες γραμμές FTTH και συνολικά 650.000 στο τέλος του προγράμματος. Για τους αριθμολάγνους δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι το 68% των εσόδων προέρχεται από την κινητή και το 32% από σταθερή, TV και Internet προβλέποντας ένα «καλό» 2022 με αύξηση 4%.
  • Αναρωτήθηκε επίσης πώς θα υλοποιηθούν οι πολύ σημαντικές επενδύσεις για το 5G όταν, για να τοποθετηθεί και λειτουργήσει μια νέα κεραία κινητής τηλεφωνίας, απαιτείται αδειοδοτική και γραφειοκρατική διαδικασία 18 μηνών, χρόνος αισθητά βελτιωμένος σε σχέση με το παρελθόν, όπως χαρακτηριστικά τόνισε.
  • Για τα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης εξέφρασε μία επιφυλακτικότητα και επισήμανε τρεις προϋποθέσεις που πρέπει να συνυπάρξουν για να έχουμε επιτυχία: «Συνθήκη να γίνουν γρήγορα, όσοι θέλουν και μπορούν να είναι μέρος της συζήτησης και τρίτον, να έχουμε τις σωστές δράσεις».
  • Είπε επίσης ότι προχωρά το έργο της υποθαλάσσιας διασύνδεσης 10 νησιών με οπτική ίνα. Βρίσκεται στη φάση της αδειοδοτικής διαδικασίας και όταν ολοκληρωθεί θα δώσει τη δυνατότητα υψηλότερων ταχυτήτων σε περίπου 1 εκατ. συνδρομητές (ιδιώτες και επιχειρήσεις).
  • Πάντως και η Vodafone έφερε υψηλόβαθμα στελέχη από το εξωτερικό και μίλησαν με την κυβέρνηση. Βέβαια, οι φλεγματικοί Βρετανοί δίνουν πολύ μεγάλη έμφαση στην «πράσινη» ανάπτυξη, αλλά και αυτό είναι part of the game και θα έχει ενδιαφέρον πως θα αλλάξει και τη συμπεριφορά των καταναλωτών, οι οποίοι σύμφωνα με τις έρευνες δίνουν πλέον ιδιαίτερη σημασία στην παράλληλη ψηφιακή και πράσινη ανάπτυξη.
  • Και δεν ήρθε βέβαια όποιος κι όποιος… Ο 47χρονος Διευθυντής Εξωτερικών Υποθέσεων του Ομίλου Vodafone, Joakim Reiter που μας τίμησε με την παρουσία του έχει πλούσιο βιογραφικό. Ήταν Γενικός Διευθυντής στο υπουργείο Εξωτερικών της Σουηδίας, στη συνέχεια πέρασε στον ΟΗΕ ως Γενικός Γραμματέας Ανάπτυξης και Εμπορίου και πλέον είναι ο «υπουργός Εξωτερικών» της Vodafone. Στην Αθήνα είδε -μαζί με τον Χάρη φυσικά- τον Κυριάκο Πιερρακάκη και τον Χρήστο Στυλιανίδη.
  • Σαφώς βέβαια και οι «Κόκκινοι» γνωρίζουν πως θα πρέπει να διορθώσουν τα ζητήματα με το δίκτυο τους και ειδικά την εικόνα που έχει δημιουργηθεί προς τους καταναλωτές για το συγκεκριμένο θέμα. Μη νομίζετε βέβαια ότι από την άλλη και εκείνοι που «πρωτοπορούν» δεν έχουν τα προβλήματά τους. Στα γραφεία του περιοδικού είμαστε μία εβδομάδα χωρίς τηλέφωνο…
  • Με κεντρικό μήνυμα «Καλύτεροι, κάθε μέρα, για σένα», η Public – Media Markt υλοποιεί τη νέα στρατηγική με σημαντικές επενδύσεις και πρωτοβουλίες που ενισχύουν τη θέση της ως Νο 1 omnichannel retailer σε Ελλάδα και Κύπρο. Τη συγκεκριμένη στρατηγική που περιλαμβάνει 4 πυλώνες παρουσίασαν σε ειδική εκδήλωση για τους διευθυντές και τα στελέχη της.
nokia 7-10-21 sent

DIGITAL TRANSFORMATION - TECHNOLOGY

  • Χαράς ευαγγέλια και για τον Αντώνη Τζωρτζακάκη. Η Deutsche Telekom δεσμεύτηκε ότι θα επενδύσει και στο Phaistos. Μάλιστα, τα στελέχη της που βρέθηκαν στο Μέγαρο Μαξίμου δήλωσαν ότι επιθυμούν η επένδυση να εστιάσει στην παραγωγή καινοτόμων προϊόντων. Από την πλευρά του και ο πρωθυπουργός έδωσε ιδιαίτερη σημασία στο συγκεκριμένο σημείο, γεγονός που σημαίνει ότι «εγκρίνει και επαυξάνει», όπως λέγαμε στο στρατό, τις συγκεκριμένες δράσεις. Ιδίως όταν γίνονται με σοβαρότητα και υπεύθυνο τρόπο… Στο συγκεκριμένο σημείο της συζήτησης για να δείξει τη σοβαρότητα της δουλειάς που γίνεται, αναφέρθηκε στις unicorns λέγοντας «υπάρχουν ήδη τέτοια παραδείγματα (στην Ελλάδα), κάτι που ήταν αδιανόητο πριν από λίγα χρόνια». Πριν από πολύ λίγα, θα τολμήσουμε να συμπληρώσουμε εμείς…
  • Η Vantage Towers και η Signify συμφώνησαν να συνεργαστούν και με τις οκτώ επιχειρήσεις που ελέγχονται από τη Vantage Towers σε όλη την Ευρώπη. Συνδυάζοντας την τεχνογνωσία υποδομών και τις υπηρεσίες της Vantage Towers, με το χαρτοφυλάκιο ΒrightSites της Signify που περιλαμβάνει έξυπνους στύλους φωτισμού, ψηφιακούς κόμβους και συνδεδεμένο σύστημα και λογισμικό Interact IoT, οι δύο εταιρείες θέλουν να δημιουργήσουν μια κοινή επιχειρηματική πρόταση για τη μετατροπή του εξωτερικού φωτισμού σε πλατφόρμα ασύρματης επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πολιτών. Ανοίγουν οι δουλειές που Σάκη αφού όλα αυτά θα πρέπει να διαχειριστεί σύντομα ως τοπικός Έξαρχος!
  • Η τεχνολογία και η γκλαμουριά κοστίζουν! Ενάμιση εκατομμύριο το ένα κοστίζουν τα δύο νέα καταστήματα paperless branch της Eurobank. Ωστόσο, η αίσθηση -με την προοπτική ότι θα κλείσουν 25 παραδοσιακά καταστήματα- είναι ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός και τα νέου τύπου καταστήματα θα διευθυνθούν ακόμα περισσότερο στο μέλλον.
  • Το σύστημα παρακολούθησης μπαταριών της Sunlight KnoWi, προσφέρει αυτόνομη σύνδεση σε Wi-Fi και GSM προσφέροντας παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο, ανάλυση δεδομένων, ενισχυμένη προστασία, μεγαλύτερη διάρκεια ζωής μπαταρίας, σε μπαταρίες και περονοφόρα οχήματα.
knowcrunch-elearning-masterclass-600x80-2x-02

ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ - ΕΡΓΑ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

  • Οι καταναλωτές επιστρέφουν στα φυσικά καταστήματα, ενώ και η ψυχαγωγία εκτός σπιτιού παρουσιάζει ανοδική τάση, με ένα εντυπωσιακό 61% (τρεις στους πέντε) των συμμετεχόντων στην έρευνα Global Consumer Insights της PwC να εκφράζουν αισιοδοξία για το μέλλον. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 9.370 καταναλωτές σε 26 κράτη και δείχνει ότι, οι εμβολιασμένοι καταναλωτές εμφανίζονται πολύ πιο θετικοί σε σχέση με όσους δεν έχουν ακόμη εμβολιαστεί. Πιο συγκεκριμένα, το 66% όσων έχουν εμβολιαστεί, εκφράζουν μεγαλύτερη αισιοδοξία σε σύγκριση με το 43% των μη εμβολιασμένων.
  • H Intracom Telecom θα υλοποιήσει το έργο «Έξυπνης Πόλης» στον Δήμο Αιγάλεω, μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2022. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται: πλατφόρμα uiTOP για την παρακολούθηση και διαχείριση υποδομών και εφαρμογών «Έξυπνης Πόλης», δίκτυο WiFi, καινοτόμο σύστημα καταγραφής της ποιότητας του αέρα και των επιπέδων ηχορύπανσης, καθώς και τη λύση wifio CrowdSensing για την αποφυγή συνωστισμού στο Άλσος Αιγάλεω.
  • Το Πλαίσιο ολοκλήρωσε την εξαγορά βιομηχανικού κτιρίου επιφάνειας 6.313,30 τ.μ. από την εταιρεία Ακρίτας, στη θέση Λούτσα, εντός του Βιομηχανικού Πάρκου Μαγούλας Αττικής, σε οικόπεδο 16 στρεμμάτων, έναντι συνολικού τιμήματος 2.851 εκατ. ευρώ. Με τη νέα εξαγορά, η Πλαίσιο θα έχει πλέον ιδιόκτητους χώρους αποθήκευσης 40.000 τ.μ. σε εκτάσεις 74 στρεμμάτων ενώ παράλληλα ενοικιάζει 10.000 τ.μ. επιπλέον. Η εταιρεία στο 9μηνο του 2021 εμφάνισε κύκλο εργασιών 303,489 εκατ. ευρώ έναντι 234,905 εκατ. το 2020, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 29%.
  • Με αρκετές κατασκευαστικές εταιρείες συζητά ο ΟΤΕ για τις ανάγκες του νέου επενδυτικού του προγράμματος. Διότι, μπορεί να αφορά οπτικές ίνες αλλά μεγάλο κομμάτι είναι στο πεδίο των πολιτικών μηχανικών των υπεργολάβων και των κατασκευαστικών. Οπότε «πεδίο δόξης λαμπρό» για όλους και φυσικά με τα ανάλογα έσοδα. Εν ολίγοις καλό είναι να σκεφτούμε ότι 3 δις επενδύσεις σημαίνουν και θέσεις εργασίας, μεροκάματα, υπερωρίες κ.α…
  • Η εταιρεία συμβούλων Planet που κέρδισε πριν λίγο καιρό το διαγωνισμό ύψους 5 εκατ. ευρώ για την παροχή υπηρεσιών στον ΑΔΜΗΕ σε σχέση με τον ψηφιακό μετασχηματισμό του έχει αναλάβει να σχεδιάσει και δύο ΣΔΙΤ για τα νέα ηλεκτρονικά διόδια και την εγκατάσταση δικτύου 5G στο εθνικό οδικό δίκτυο.
  • O Τάσος Μάνος (που ενδεχομένως θυμάστε από την PD Neurotechnology) παρουσίασε ως διευθύνων σύμβουλος του ΔΕΔΔΗΕ πλέον, σε ειδική εκδήλωση, το νέο λογότυπο και την νέα εταιρική ταυτότητα της εταιρείας. Ακούστηκαν πολλά για ψηφιακό μετασχηματισμό, αλλά για επενδύσεις σε τηλεπικοινωνίες δεν ακούσαμε κάτι ιδιαίτερα ενδιαφέρον. Από την άλλη όταν ακούς για 2.500 χιλιόμετρα υπόγειο δίκτυο τα επόμενα δύο χρόνια, ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να περάσει από αυτό.
  • Η συνεργασία της Entersoft με το Πανεπιστήμιο της Πάτρας, αναφορικά με το Κέντρο Υλοποίησης και Ανάπτυξης Λογισμικού θα δημιουργήσει 60 νέες θέσεις εργασίας και περιλαμβάνει: κοινές δράσεις σε υπάρχοντα και νέα ακαδημαϊκά προγράμματα του Ακαδημαϊκού Ιδρύματος, πρακτική άσκηση φοιτητών του σε τομείς συναφείς με τις δραστηριότητες της Entersoft, συνεργασία σε ερευνητικά έργα κοινού ενδιαφέροντος, δημοσιεύσεις κ.α.
  • Γενικώς, υπάρχει μεγάλη κινητικότητα στην Πάτρα και προφανώς όσοι επενδύουν κάτι καλό βλέπουν εκεί. Σίγουρα βλέπουν ευκαιρίες και κυρίως ότι υπάρχει εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό προς αξιοποίηση, αλλά και ένα Πανεπιστήμιο με άξιους δασκάλους.
  • Περισσότεροι από 80 φοιτητές, μαζί με εκπροσώπους νεοφυών επιχειρήσεων, ΜΚΟ, συμβούλων και πανεπιστημίων από όλη την Ευρώπη συγκεντρώθηκαν στο Ελσίνκι της Φινλανδίας για το Huawei Talent Summit, με στόχο να γιορτάσουν τα επιτεύγματά τους σχετικά με το πρόγραμμα ανάπτυξης ταλέντων της Huawei. Η επίλυση μελλοντικών προκλήσεων όπως το χάσμα στις ψηφιακές δεξιότητες, η έλλειψη ταλέντων στον τομέα των ΤΠΕ, η ισότητα και η βιωσιμότητα αποτέλεσαν το επίκεντρο των συζητήσεων.
  • Μέχρι τώρα είχαμε τις τράπεζες να βάζουν τρικλοποδιές στην VivaWallet. Τα πράγματα άλλαξαν και η VivaWallet κατέφυγε και κέρδισε προσφυγή στo Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ) έναντι της Eurobank για τον ισχυρισμό ότι είναι η πρώτη τράπεζα που προσφέρει το πιο έξυπνο POS σε συνεργασία με τη Visa. Το ΣΕΕ αναγνώρισε ότι η VivaWallet διαθέτει εδώ και 6 μήνες στην ελληνική αγορά ανάλογο POS (Tap to Phone) και υποχρέωσε την τράπεζα να διορθώσει άμεσα τις διαφημίσεις της. Μάλλον γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος…
protocol_banner

e-GOVERMENT - ΔΗΜΟΣΙΟ

  • Ο Υφυπουργός Εξωτερικών για την Οικονομική Διπλωματία και Εξωστρέφεια Κώστας Φραγκογιάννης και ο Υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων για την Έρευνα και την Τεχνολογία ολοκλήρωσαν με επιτυχία την επίσκεψή τους στις ΗΠΑ. Βέβαια η ύπαρξη επαφής με επιβεβαιωμένο κρούσμα, δεν επέτρεψε τη μετάβαση της αποστολής στο Λος Άντζελες για επαφές με την επιχειρηματική κοινότητα που ήταν το δεύτερο σκέλος του ταξιδιού, ωστόσο έγιναν πολλές επαφές σε ακαδημαϊκό αλλά και επιχειρηματικό επίπεδο στη Βοστώνη.
  • Στην τηλεδιάσκεψη με τον CEO της DT Tim Hoettges, τα πλαστικά ποτηράκια για το νερό είχαν αντικατασταθεί από χάρτινες συσκευασίες μίας χρήσης που μοιάζουν με αυτές του γάλακτος. Η πράσινη οικολογική πολιτική plastic free στην πράξη, γιατί στα λόγια όλοι είναι οικολόγοι…
  • Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η ανάρτηση του Δημάρχου Τρικκαίων και προέδρου της ΚΕΔΕ Δημήτρη Παπαστεργίου στο Intagram: «Με ιδιαίτερη χαρά υποδεχτήκαμε στα Τρίκαλα την ηγεσία του Υπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης, τον Υπ. Κυριάκο Πιερρακάκη @pierrakakis , τους Υφυπ. Θοδωρή Λιβάνιο @tlivanios και Γιώργο Γεωργαντά, καθώς και τον ΓΓ Λεωνίδα Χριστόπουλο @christopoulosgr . Συζητήσαμε για τις δύο μεγάλες χρηματοδοτήσεις 320 εκ.€ των Δήμων που έρχονται μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και του ΕΣΠΑ για έξυπνες πόλεις, παρουσιάσαμε όσα μέχρι σήμερα έχουμε κάνει αλλά και αυτά που σχεδιάζουμε, δείξαμε το ΚΕΠ της επόμενης μέρας, αυτό που σύντομα θα λειτουργήσει στην οδό Μιαούλη, συναντηθήκαμε με το τοπικό οικοσύστημα της πληροφορικής, πήγαμε στην λαϊκή και είδαμε πώς η τεχνολογία μπορεί να φανεί χρήσιμη σε κάθε λειτουργία της πόλης, κινηθήκαμε με τα δύο νέα υπό δοκιμή ηλεκτρικά λεωφορεία, είδαμε τη νέα ασφαλή διάβαση πεζών στην οδό Στρ. Σαράφη, μιλήσαμε για το νέο σύστημα κοινόχρηστων ηλεκτρικών ποδηλάτων. Στην ουσία πήραμε μία γεύση από τί μπορεί να έχει μία σύγχρονη, ασφαλής και βιώσιμη πόλη».
  • To πιο ενδιαφέρον είναι το τι θα ακολουθήσει αυτή την επίσκεψη, αλλά και ο τίτλος της ανάρτησης -στην ουσία και λεζάντα της φωτογραφίας- που ανέβασε ο Δήμαρχος με τον Πιερρακάκη- όπου έγραψε «το σήμερα και το αύριο των πόλεων μας σε μία ημέρα». Αντίστοιχα και ο Πιερρακάκης στην ανάρτησή του ανέφερε ότι «διαπίστωσα πως μιλάμε την ίδια γλώσσα», γεγονός που η στήλη επιβεβαιώνει ότι δεν έχει στοιχείο υπερβολής. Με τέτοια παραδείγματα (το μέλλον), μόνο καλύτερο μπορεί να είναι!
  • Ενδιαφέρον είχε και η ομιλία του Πιερρακάκη στη συζήτηση για τον προϋπολογισμό όπου ανέφερε ότι φέτος μέσω του gov.gr έγιναν 500.000.000 συναλλαγές (έναντι 94 εκατ. το 2020) λέγοντας σχετικά «μιλάμε χονδρικά για 500 εκατομμύρια ψηφιακές συναλλαγές. Περίπου δηλαδή για 55 ουρές που γλιτώσαμε, για κάθε ενήλικο πολίτη της χώρας για 55 ουρές που δεν έλαβαν χώρα, ειδικά σε μια περίοδο πανδημίας». Η επιβεβαίωση ήρθε από την έρευνα του ΣΕΒ όπου το 71% των ερωτηθέντων επιχειρηματιών δήλωσαν απόλυτα ικανοποιημένοι από την ποιότητα των υπηρεσιών του gov.gr το 2021, σε σχέση με το 48% το 2020.
  • Ένα εργαλείο που θα συμβάλει δραστικά στην καταπολέμηση της γραφειοκρατίας και την αναβάθμιση της ευρύτερης λειτουργίας του Δημοσίου παρουσίασε στους Υπηρεσιακούς και Γενικούς Γραμματείς όλων των υπουργείων την περασμένη Πέμπτη η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
  • Πρόκειται για το Εθνικό Μητρώο Διαδικασιών, ένα έργο που θα οδηγήσει στον μετασχηματισμό της Δημόσιας Διοίκησης, καθώς θα αποτυπώνονται βήμα προς βήμα όλες οι διαδικασίες του Ελληνικού Δημοσίου, τα απαραίτητα δικαιολογητικά, το πότε αυτά δίνονται ψηφιακά ή φυσικά και πού.
  • Τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν το Freedom Pass μέχρι και την 30 Ιουνίου 2022 θα έχουν οι νέοι ηλικίας 18-25 ετών (γεννηθέντες από 1/1/1996 έως 31/12/2003) που έχουν ολοκληρώσει την πρώτη (ή μοναδική) δόση του εμβολιασμού τους κατά της Covid-19 έως και τις 31/12/2021. Διευκρινίζεται ότι η παράταση αφορά τη δυνατότητα αξιοποίησης των Freedom Pass που θα έχουν εκδοθεί μέχρι το τέλος του 2021 για ένα επιπλέον εξάμηνο και όχι στη δυνατότητα έκδοσης νέου μετά την 01/01/2022.
GY-1537-600X80-1

e-COMMERCE - e-BUSINESS

  • Στην πιο ώριμη αλλά και κρίσιμή του φάση βρίσκεται το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στην Ελλάδα καθώς online αγορές πραγματοποίησαν το Α΄ τρίμηνο του 2021 το 60% των καταναλωτών (στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ), με την αύξηση να αγγίζει το 22% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
  • Περισσότερο φως στη νέα συνήθεια Αγορών που ήρθε για να μείνει «ρίχνει» η νέα ποσοτική έρευνα της της Plushost σε συνεργασία με τη Focus Bari, η οποία μελετά τη σχέση των καταναλωτών με το e-Commerce πριν, κατά και μετά τα περιοριστικά μέτρα σε 24 διαφορετικούς κλάδους της Αγοράς.
  • Συγκεκριμένα, οι κατηγορίες που εκτοξεύτηκαν την περίοδο της καραντίνας είναι τα Καλλυντικά / Αρώματα (+17%), τα Ρούχα & Υποδήματα (+12%), τα Εσώρουχα / Πιτζάμες (+12%), τα Παιχνίδια (+10%), τα Φάρμακα / Συμπληρώματα (+8%), τα Είδη Δώρων (+8%), ο Αθλητικός Εξοπλισμός (+8%), τα Βιβλία (+7%) και η Αθλητική Ένδυση / Υπόδηση (+6%).
  • Στους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής των Public – Media Markt (PMM για τους φίλους) που παρουσιάστηκαν σε πρόσφατη εκδήλωση, περιλαμβάνεται και ο τομέας των logistics και του last mile, που ισχυροποιείται χάρη στις νέες συνεργασίες με μεταφορικές εταιρίες και courier, την ενίσχυση του στόλου της αλλά και την υπερσύγχρονη αποθήκη της εταιρίας στην Αττική. Αυτή τη στιγμή η PMM διαχειρίζεται περισσότερα από 1.000.000 προϊόντα! Με τις επενδύσεις και τον σωστό προγραμματισμό προσφέρει ήδη στους πελάτες της 100.000 προϊόντα με δυνατότητα για αυθημερόν παραλαβή από το κατάστημα της επιλογής τους ή δωρεάν παράδοση σε 1-3 μέρες σε όλη την Ελλάδα (για παραγγελίες άνω των 35 ευρώ). Τελικά το last mile αναδεικνύεται σε first thing fist!
  • Το mobile commerce κερδίζει σημαντικό έδαφος και σύμφωνα με μελέτη της PwC από 24% το 2019 έχει ανέβει στο 41% και μάλιστα με ανοδικές τάσεις. Χαρακτηριστικό είναι ότι οι millennials κάνουν αγορές με το κινητό τους σε εβδομαδιαία βάση σε ποσοστό 59%! Επίσης, στο θέμα των επαναλαμβανόμενων αγορών οι καταναλωτές προτιμούν κατά 47% τις εταιρείες που προστατεύουν τα δεδομένα τους, κατά 39% αυτές που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες τους και κατά 36% αυτές που μοιράζονται εκπτώσεις και προτάσεις με τον πελάτη.
  • Η συντριπτική πλειοψηφία όσων υιοθετούν πρώτοι νέες τεχνολογίες, αναμένει ότι το 2030 θα βιώσουμε μια θεαματική βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας, καθώς ένα υβριδικό μείγμα τεχνολογίας με δυνατότητα συνδεσιμότητας, θα είναι ενσωματωμένο σε πραγματικά φυσικά περιβάλλοντα, αποτελώντας κοινό στοιχείο της καθημερινότητάς μας. Η πρόβλεψη αυτή συγκαταλέγεται στα ευρήματα της τελευταίας έκθεσης της Ericsson «Δέκα Καυτές Καταναλωτικές Τάσεις για το 2030».
  • Η έκθεση του Δεκεμβρίου 2021 σηματοδοτεί την ενδέκατη έκδοση της έκθεσης του Ericsson ConsumerLab «Δέκα Καυτές Καταναλωτικές Τάσεις». Όπως και οι προηγούμενες εκθέσεις “Ten Hot Consumer Trends”, έτσι και η έκθεση που μόλις εκδόθηκε, στοχεύει στην ανίχνευση των απόψεων των καταναλωτών που υιοθετούν πρώτοι νέες τεχνολογίες (early adopters) σε ένα χρονικό ορίζοντα του 2030, και αυτήν τη φορά καλύπτει υβριδικές εμπειρίες αγορών σε ένα φανταστικό εμπορικό κέντρο “Everyspace Plaza”.
  • Οι καταναλωτές κλήθηκαν να αξιολογήσουν 15 εγκαταστάσεις υβριδικών εμπορικών κέντρων που επεκτείνουν την καταναλωτική εμπειρία μέσω φυσικής παρουσίας με τη χρήση ψηφιακής τεχνολογίας. Σχεδόν τέσσερις στους πέντε ερωτηθέντες πιστεύουν ότι και οι 15 δοκιμασμένες ιδέες θα είναι διαθέσιμες σε κάποια μορφή μέχρι το 2030.
  • Την περασμένη εβδομάδα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρότεινε δέσμη μέτρων για να βελτιωθούν οι συνθήκες εργασίας όσων εργάζονται σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες όπως είναι οι Delivery Hero, Deliveroo, Wolt, κ.ά.
17367_Acbg-Banner-New-applied-now-600x80-01_18_02-768x102

STARTUPS - ΝΕΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

  • Το Papaki, ο κορυφαίος digital enabler στην Ελλάδα, είναι μία από τις 254 εταιρικές επωνυμίες που έλαβαν τον τίτλο Superbrands Greece 2021-2022, και βρέθηκε ανάμεσα στα 7 Superbrands που ξεχώρισαν στην κατηγορία “Ψηφιακές υπηρεσίες”.
  • Στην καλύτερη και πιο παραγωγική περίοδο της ιστορίας της εισέρχεται η Upstream, πεποίθηση που εξέφρασε η διοικητική ομάδα της εταιρείας κατά την ετήσια συνάντηση στρατηγικής για το 2022. Στη διάρκεια της συνάντησης, την οποία παρακολούθησαν περίπου 300 εργαζόμενοι, έγιναν γνωστά οικονομικά στοιχεία σχετικά με την πλατφόρμα Grow, η οποία γνωρίζει ανάπτυξη της τάξης του 33% σε ετήσια βάση. Η λειτουργική κερδοφορία της Upstream, έχει ενισχυθεί κατά 34% στο διάστημα μεταξύ 2018 και 2021.
  • Επειδή το ηλεκτρονικό έγκλημα έχει πάρει απίστευτες διαστάσεις και οι κάθε λογής επιτήδειοι μηχανεύονται απίστευτους τρόπους σύντομα ξεκινάει τηλεοπτική καμπάνια, η οποία θα διευρυνθεί σε όλα τα μέσα μετά τις γιορτές. Το μήνυμα προς τους πολίτες θα είναι: «Μην δίνετε κανένα κωδικό, μην πατάτε κανένα κουμπί».
Supervoice Banner for Weekly Telecom_July2020_Final

ΕΙΠΑΝ:

  • «Καθώς σας άκουγα θυμήθηκα μια ατάκα από την ταινία “Top Gun”, μια ταινία του 1986. Εκεί ο Tom Cruise λέει “Nιώθω την ανάγκη, την ανάγκη για ταχύτητα”. Όλοι, λοιπόν, νιώθουμε την ανάγκη για ταχύτητα, ταχύτητα όσον αφορά τις συνδέσεις internet, την ευρυζωνικότητα, αλλά και ταχύτητα όσον αφορά την εκτέλεση του επιχειρηματικού σας σχεδίου».
    Κυριάκος Μητσοτάκης, Πρωθυπουργός, (απευθυνόμενος στον CEO της Deutsche Telekom Tim Hoettges)
  • «Όλα αυτά τα χρόνια, εργαζόμαστε κάθε μέρα για να γινόμαστε καλύτεροι για τους πελάτες μας και τους ανθρώπους της PMM. Η δυναμική που δίνουν τα δύο κορυφαία brands της αγοράς, οι ανανεωμένες εμπειρίες που δημιουργούμε, η πολυκαναλική μας προσέγγιση, οι νέες υπηρεσίες και συνεργασίες, αλλά και η αδιάκοπη επένδυση στους ανθρώπους μας είναι μόνο μερικά απ’ όσα μας διαφοροποιούν ως τον κορυφαίο omnichannel retailer, σε Ελλάδα και Κύπρο. Η PMM είναι εδώ, ακόμη καλύτερη, ακόμη πιο δυνατή, έτοιμη να δημιουργήσει αξία για τους καταναλωτές και τους ανθρώπους της».
    Ρόμπυ Μπουρλάς, CEO, Public – Media Markt
  • «Mε το στρατηγικό πλάνο ταχείας ανάπτυξης του FTTH, στηρίζουμε δυναμικά το όραμα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας και δίνουμε ψήφο εμπιστοσύνης στις αναπτυξιακές της προοπτικές. Η επένδυση της Deutsche Telekom στην Ελλάδα είναι για εμάς στρατηγικής σημασίας. Ειδικά τα τελευταία χρόνια, η χώρα έχει σημειώσει μεγάλη πρόοδο σε όλους τους τομείς, αποδεικνύοντας ότι έχει θέση μεταξύ των πιο προηγμένων χωρών της Ευρώπης».
    Tim Hoettges, CEO, Deutsche Telecom
inCITES banner

ΔΙΕΘΝΗ ΝΕΑ

(powered by inCITES Consulting)

Κινητή Συνδεσιμότητα

Σταθερή Συνδεσιμότητα

Ασφάλεια δεδομένων

Άλλα Νέα

ΦΑΣΑ INSIDE 600x300_Mobilus in Mobilis_2
combox
Στις 23 Δεκεμβρίου η Huawei αναμένεται να ανακοινώσει το P50 Rocket, ένα clamshell foldable, το οποίο όπως όλα δείχνουν πρόκειται να "αναμετρηθεί" με το Samsung Galaxy Z Flip3 της Samsung! Σε αυτή τη φάση λίγα πράγματα είναι γνωστά για το hardware της νέας ναυαρχίδας, παρόλα αυτά είναι βέβαιο ότι ο κινεζικός κολοσσός της τεχνολογίας θα ποντάρει πολλά στο νέο premium smartphone του...
Και ενώ δεν γνωρίζουμε και πολλά πράγματα για αυτό, σήμερα είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μια πρώτη καλή γεύση από την τελική μορφή που θα έχει, καθώς το τελικό design του διέρρευσε μέσω του περιοδικού Harper's Bazaar, ενός fashion έντυπου που ανέβασε τις φωτογραφίες από το photo shooting της συσκευής στο κινεζικό Weibo. Φυσικά, ουδέν κρυπτόν υπό του Internet, για αυτό και τα τσακάλια του διαδικτύου το πήραν εύκολα είδηση... Πάντως, εκ πρώτης όψεως βγάζει έναν αρκετά premiuum και elegant στιλ και ελπίζουμε ότι θα μας εκπλήξει το ίδιο ευχάριστα και στον τομέα των hardware features...
cl8-sept-2019-600x80
H Oppo εδώ και καιρό έχει ανεβάσει τις μετοχές της στην αγορά της Κίνας, με το όνομα της να συνδέεται με αξιόπιστα και καινοτόμα προϊόντα. Όπως όλα δείχνουν η Oppo παίζει μπάλα παντού εκτός από τα smartphones, για αυτό και πρόσφατα παρουσίασε τα Oppo Air Glass, τα οποία αποτελούν τα γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας (ή μάλλον Assisted Reality όπως συνηθίζει να τα αποκαλεί η κινεζική εταιρεία).
H Ιδιαιτερότητα των smart glasses της Oppo είναι ότι χρησιμοποιώντας έναν λιλιπούτειο micro-LED projector μπορούν να προβάλλουν περιεχόμενο ακριβώς μπροστά στα μάτια του χρήστη τους, αναπαράγοντας 2D content. Σύμφωνα με το development team της Oppo, ο ανταγωνιστής των Google Glass διαθέτει Qualcomm Snapdragon 4100 επεξεργαστή και βάρος μόλις στα 30 γραμμάρια! H δε αυτονομία τους ανέρχεται στις 3 ώρες (σε active χρήση) και σε 40 ώρες όταν βρίσκονται σε standby mode. Όπως αναφέρουν οι δημιουργοί των Air Glass, προβαλλόμενο αποτέλεσμα θα είναι μονόχρωμο και θα διαθέτει φωτεινότητα στα 1.400 nits, ενώ παράλληλα θα τρέχουν το Oppo ColorOS 11, ένα ειδικό app που θα χαρίζει στο χρήστη τους άνεση και ευκολία χειρισμού.
Όπως γνωστοποίησε η ίδια Oppo, τα high-tech γυαλιά της μπορεί να μην γίνουν ποτέ ένα mainstream προϊόν που θα κυκλοφορήσει στο εμπόριο, παρά θα τα δούμε να έχουν ένα περιορισμένο release.
16-05-2018-BANNER-FOR-WEEKLY-TELECOM-600x74
Το τελευταίο διάστημα η συζήτηση για τα NFTs δεν έχει τελειωμό, καθώς όλο και περισσότερες εταιρείες επιθυμούν να μπουν στο «παιχνίδι» και να υλοποιήσουν τα σχέδιά τους για το metaverse. H Nike δε θα μπορούσε φυσικά να μείνει εκτός. Για το λόγο αυτό, προχώρησε στην εξαγορά της RTFKT Studios, μιας εταιρείας που σχεδιάζει NFTs, όπως ψηφιακά παπούτσια για το metaverse.
Η Nike, σε σχετική ανακοίνωση, χαρακτήρισε την RTFKT ως ένα «κορυφαίο brand που αξιοποιεί τεχνολογίες αιχμής για να προσφέρει συλλεκτικά αντικείμενα νέας γενιάς, τα οποία συνδυάζουν την κουλτούρα και το gaming».
Η συμφωνία ανακοινώθηκε επίσημα και συνοδεύτηκε από ένα νέο εικαστικό, το οποίο τοποθετεί το λογότυπο της RTFKT πλάι στα δημοφιλή Jordan και Converse brands της Nike.
facebook twitter youtube instagram linkedin