weekly D 21-1-22 sent
600x80 banner 28-4-21 sent
600x80 banner 15-4-21 sent

Vodafone: need for speed

Ανεβάζει ταχύτητα στο ρυθμό υλοποίησης των έργων συνδεσιμότητας η Vodafone, σε μία προσπάθεια να φέρει όσο γίνεται πιο κοντά την ολοκλήρωση του επενδυτικού της προγράμματος 2021-2025.
Σκοπός της είναι, μέχρι το 2024, να φέρει οπτική ίνα σε περίπου 400.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις ενώ άλλα τόσα θα τη δουν τα φτάνει στο κοντινότερο καφάο.
Τα συνεργεία αυτό τον καιρό, έχουν πέσει με τα μούτρα στο άπλωμα των οπτικών ινών σε περιοχές της Αθήνας, όπως το Γηροκομείο, η Κυψέλη, το ιστορικό κέντρο, το Κουκάκι, το Παγκράτι και ο Νέος Κόσμος, ενώ τα κομπρεσέρ κροταλίζουν στο κέντρο του Πειραιά και στο Μενίδι.
Αντίστοιχες εργασίες υλοποιούνται στη Θεσσαλονίκη στο ιστορικό κέντρο και Ελευθέριο – Κορδελιό, αλλά και σε Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλο, Βέροια και Κοζάνη.
Στο επόμενο πακέτο υλοποιήσεων, σειρά θα έχει η κατασκευή και ανάπτυξη νέων δικτύων FTTH και σε άλλα Αστικά Κέντρα Τηλεπικοινωνιών σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Βόλο, Κοζάνη και Ιωάννινα, καλύπτοντας τους εσωτερικούς δακτυλίους, ενώ στο επενδυτικό πλάνο της Vodafone θα ενταχθεί και η κάλυψη με FTTH, περιοχών που είχαν μείνει εκτός του αρχικού πλάνου.
Ο ελληνικός κλάδος του Vodafone Group, έχει μπει από καιρό δυνατά στον χορό των δικτύων νέας γενιάς, βλέποντας ότι οι επενδύσεις αυτές παράγουν προστιθέμενη αξία και δίνουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για όσους παρόχους φτάνουν κοντά στον καταναλωτή με οπτική ίνα.
Όπως φαίνεται, σε μία διετία περίπου, σαν χώρα θα έχουμε περάσει το ψηφιακό χάσμα και ίσως να έχουμε ανέβει πάνω από τα μισά του πίνακα DESI.
Site_banner_600x80_upd
micro-satellite

5,4,3,2,1… ignition

Ξεκινάει δυναμικά το έργο της κατασκευής τηλεπικοινωνιακών δορυφόρων, το οποίο έχει ενταχθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης και έχει εξασφαλίσει χρηματοδότηση 200,3 εκατ. ευρώ.
Από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, έχει προχωρήσει η μελέτη και ο σχεδιασμός, και το τεχνικό δελτίο μεταβιβάστηκε στην Ειδική Υπηρεσία Συντονισμού Ταμείου Ανάκαμψης (ΕΥΣΤΑ) προκειμένου να δώσει το πράσινο φως για τη μεταβίβαση της χρηματοδότησης στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Διαστήματος, ο οποίος έχει αναλάβει να εκτελέσει τις διαγωνιστικές διαδικασίες.
Η συμφωνία υλοποίησης του έργου προβλέπει ότι οι ελληνικές εταιρείες θα έχουν συμμετοχή τουλάχιστον 30% σε ότι αφορά το hardware και το software των μικροδορυφόρων, και περίπου 60% στις υπηρεσίες (κυρίως τηλεπικοινωνιακές) που θα αναπτυχθούν.
Μέχρι το τέλος του 2021 που ολοκληρώθηκε η αρχική φάση της διαδικασίας κατάθεσης προτάσεων, έφτασαν στην ESA 11 προτάσεις, από τις οποίες θα επιλεγούν 3.
Σε 5 από τις 11 προτάσεις που έχουν κατατεθεί, ηγούνται ελληνικές εταιρείες. Στο σύνολο των προτάσεων συμμετέχουν με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο 37 ελληνικές εταιρείες, 9 ελληνικά ερευνητικά ινστιτούτα και 11 ακαδημαϊκοί φορείς, ενώ θα εμπλακούν κοντά στους 2.500 εξειδικευμένους επιστήμονες.
Οι μικροδορυφόροι είναι ένα από τα τέσσερα έργα συνδεσιμότητας που έχει εντάξει στο Ταμείο Ανάκαμψης το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης (τα άλλα τρία είναι η εσωτερική καλωδίωση των κτιρίων, ως επιδότηση της ζήτησης για οπτικές ίνες, τα υποθαλάσσια καλώδια οπτικών ινών και το 5G για την αυτόνομη οδήγηση στους εθνικούς οδικούς άξονες).
grid_600x80
telecoms

Telecoms: αντίσταση στην ακρίβεια

Μπορεί οι τιμές να ανεβαίνουν παντού και να κάνουν καθημερινά το κόστος ζωής δυσβάσταχτο, αλλά υπάρχει ένας τομέας στον οποίο οι τιμές πέφτουν συνεχώς, και αυτός δεν είναι άλλος από τις τηλεπικοινωνίες.
Οι τελευταίες ανακοινώσεις της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας, αφού μας επιβεβαίωσαν αυτά που βλέπαμε στα supermarket και στους λογαριασμούς, έδειξαν ότι έχει επιτευχθεί μείωση του κόστους τηλεπικοινωνιών κατά 2,9% σε 12-μηνη βάση, ενώ από το 2019 η συνολική μείωση είναι στο 5%.
Η μείωση οφείλεται σε ένα συνδυασμό της μείωσης των -άδικων- φόρων, στην ενίσχυση των καταναλωτών με χαμηλότερα εισοδήματα, στην εξάπλωση των δικτυακών υποδομών, και φυσικά στην τόνωση του ανταγωνισμού.
Συγκεκριμένα για το τελευταίο, είναι φανερό ότι την τελευταία διετία οι πάροχοι τηλεπικοινωνιών προσπαθούν να προσφέρουν καλύτερες τιμές στα οικονομικά πακέτα ή αυξάνουν τις παροχές στα υπάρχοντα.
Σημαντική ήταν και «συμβολή» της πανδημίας, η οποία ανέδειξε την αναγκαιότητα των τηλεπικοινωνιών, αποτελώντας ένα εφαλτήριο τόσο για την ανάπτυξη των υποδομών, όσο και για την καθιέρωση στη σύνδεση των καταναλωτών της σημαντικής θέσης κάθε μορφής «τηλέ» στην καθημερινότητά μας.
Η ίδια η πολιτεία έχει βάλει ψηλά στην ατζέντα της την ενίσχυση των τηλεπικοινωνιών.
Πως προέκυψε αυτό; Ξεκινώντας από το 2019, όταν ο υπουργός Κυριάκος Πιερρακάκης ζήτησε από τους παρόχους να μειώσουν τις τιμές, από τη μείωση των κρατικών επιβαρύνσεων στους λογαριασμούς, μέχρι τα πακέτα ενίσχυσης της ζήτησης για συνδέσεις υψηλών ταχυτήτων, όπως -για παράδειγμα- το πρόγραμμα Superfast Broadband με το οποίο νοικοκυριά και επιχειρήσεις επιδοτούνται με 360 ευρώ ανά σύνδεση για την εγκατάσταση οπτικής ίνας.
ΦΑΣΑ INSIDE 600x300_WEEKLY LEAKS1
nokia 7-10-21 sent

ΔΙΚΤΥΑ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ - ΠΑΡΟΧΟΙ

  • Κινητικότητα στο FTTH, αλλά και κινητικότητα στα smartphones, δείχνουν να είναι οι δύο τομείς που θα απασχολήσουν την αγορά τους επόμενους μήνες. Και αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με τις ανακοινώσεις της Cosmote που υπόσχεται 3 εκατ. συνδέσεις μέχρι το 2026 και της Vodafone που υπόσχεται 800.00 μέχρι το 2024…
  • Επιτάχυνση της υλοποίησης του επενδυτικού της προγράμματος (2021 – 2025 συνολικά 600 εκατ. ευρώ) κατασκευής δικτύων νέας γενιάς ανακοίνωσε η Vodafone Ελλάδας.
  • Στόχος της είναι να διασυνδέσει μέχρι το 2024 περίπου 400.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις με δίκτυα οπτικών ινών μέχρι το σπίτι (FTTH) και άλλα 400.000 μέχρι την υπαίθρια καμπίνα (FTTC).
  • Στην επόμενη διετία, η Vodafone θα προχωρήσει στην κατασκευή και ανάπτυξη νέων δικτύων FTTH και σε άλλα Αστικά Κέντρα Τηλεπικοινωνιών, καλύπτοντας τους εσωτερικούς δακτύλιους, ενώ θα εντάξει στο επενδυτικό της πλάνο και την κάλυψη με FTTH περιοχών που είχαν μείνει εκτός του αρχικού πλάνου.
  • Σε επιχειρήσεις που διαθέτουν συνδέσεις σταθερού συμμετρικού Ιnternet Cosmote Dedicated Internet Access (DIA), επεκτείνεται η δωρεάν αναβάθμιση ταχυτήτων για εταιρικούς πελάτες Cosmote. Οι αναβαθμίσεις θα πραγματοποιούνται όπου είναι εφικτό και μετά από συνεννόηση με τον πελάτη. Θα ξεκινήσουν άμεσα και αναμένεται να ολοκληρωθούν σταδιακά μέσα στο 2022.
  • Οι συνδρομητές της υπηρεσίας DIA, στους οποίους είναι εφικτή η αναβάθμιση, θα μεταφερθούν στην επόμενη εμπορικά διαθέσιμη ταχύτητα Internet, από 10Mbps μέχρι 10 Gbps, διατηρώντας την ίδια τιμή και διάρκεια του συμβολαίου τους, αλλά και τις πρόσθετες υπηρεσίες που διαθέτουν, όπως Internet Back Up, Managed Network Services και DDoS.
  • H NovaWind ήταν ο πάροχος των εσωκομματικών εκλογών του ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής, για την επιλογή των 4602 αντιπροσώπων που θα συμμετέχουν στο επερχόμενο συνέδριο και την τελική ονομασία η οποία, όπως δείχνουν όλα, θα φέρει την επιστροφή του «Πράσινου Ήλιου», ευελπιστώντας στην ολική επαναφορά το κινήματος.
  • Η ψηφοφορία έγινε με όλους τους κανόνες της τέχνης, της τεχνικής και της ασφάλειας που είχε εφαρμόσει και στις προεδρικές εκλογές του ΚΙΝΑΛ (με 250.000 συμμετοχές αν ενθυμείστε) και με 650 κέντρα σε όλη την Ελλάδα που λειτούργησαν άψογα. Άντε, και στις βουλευτικές. Για τη Nova Wind μιλάω φυσικά!!!
  • Η Samsung επιλέχθηκε για την ανάπτυξη λύσεων 5G Open Radio Access Network σε όλο το δίκτυο SMART 5G της DISH Wireless. Σύμφωνα με την πολυετή συμφωνία, οι εταιρείες θα συνεργαστούν για την ανάπτυξη λύσεων vRAN (virtualized RAN) και μονάδων ραδιοεπικοινωνίας, συμβατών με το δίκτυο 5G O-RAN της Samsung, σε αγορές σε όλη την Αμερική, υποστηρίζοντας τις εμπορικές υπηρεσίες 5G της DISH. Η συνεργασία της DISH και της Samsung θα επεκταθεί σε πελάτες στον τομέα λιανικής ασύρματης σύνδεσης, παρέχοντάς τους συσκευές αιχμής 5G και πρόσβαση στο δίκτυο SMART 5G της DISH Wireless.
  • Η METRO (My market, METRO Cash & Carry), μία αμιγώς ελληνική εταιρεία στον χώρο του χονδρικού και λιανικού εμπορίου τροφίμων, επέλεξε το Vodafone Business για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των αλυσίδων καταστημάτων της My market και METRO Cash & Carry, επενδύοντας στο υπερσύγχρονο δίκτυο Vodafone SD-WAN.
  • Σε συνεργασία με τη VMware, το Vodafone SD-WAN επιτρέπει σε όλες τις επιχειρήσεις να συνδέσουν γρήγορα, εύκολα και αξιόπιστα τις εγκαταστάσεις τους με cloud-based υπηρεσίες δικτύου, παρέχοντας αδιάλειπτη συνδεσιμότητα. Πρόκειται για μία υπηρεσία, που εκσυγχρονίζει την επιχείρηση και την ετοιμάζει για την ψηφιακή εποχή.
  • Η δυνατότητα διαχείρισης ολόκληρου του δικτύου από μία και μόνο κεντρική πλατφόρμα, καθώς και η ενσωματωμένη ευφυία του, επιτρέπουν την επίβλεψη 3.000 και πλέον εφαρμογών και πρωτοκόλλων, την αναγνώριση και την ταξινόμησή τους ανά προτεραιότητα, αλλά και τον ποιοτικό έλεγχο για την απόδοσή τους, με βάση τη ζήτηση και τις απαιτήσεις κάθε επιχείρησης.
  • Η Nova ξεκινά τη συνεργασία της με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ως Χρυσός Χορηγός Επικοινωνίας, με στόχο τη δημιουργία περιεχομένου για την ανάδειξη των αθλητών αλλά και του έργου της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής.
  • Την Πέμπτη πραγματοποιήθηκε η μετάδοση της Ετήσιας Εκδήλωσης Τιμητικών Βραβεύσεων της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής από το Novasports. Στο πλαίσιο της ετήσιας εκδήλωσης τιμητικών Βραβεύσεων η Nova, απένειμε ειδικό βραβείο, που θεσμοθετεί φέτος, με στόχο την αναγνώριση ενός αθλητή ή μίας αθλήτριας για τον ελληνικό αθλητισμό και την Ολυμπιακή Ιδέα.
  • Η εταιρεία πάντως συνεχίσει την έντονη διαφημιστική καμπάνια αφού με 30 ευρώ προσφέρει ένα πακέτο all inclusive (τηλεόραση, fiber, τηλεφωνία), 75+ κανάλια, 3000 ταινίες και σειρές και 3 μήνες δωρεάν. Ο αγώνας για την κατάκτηση μεριδίου ξεκίνησε. Sell in May and go your way!
  • Πυκνώνουν οι φήμες για αποεπένδυση του ΟΤΕ από την τελευταία του «αποικία», την Telekom Romania Mobile. Υπενθυμίζουμε, ότι την τελευταία δεκαετία, ο Οργανισμός έχει αποχωρήσει από την Αλβανία, τη Σερβία τη Βουλγαρία και μερικώς από την Ρουμανία. Έτσι, όμως, θα γίνει πάλι «ο ΟΤΕ των Ελλήνων» και θα επικεντρωθούμε στα του οίκου μας!
  • H TCL ανακοίνωσε την επίσημη διανομή των προϊόντων της μέσα από το δίκτυο του ομίλου Globalsat – Teleunicom (AVE) ο οποίος ήδη διαθέτει με επιτυχία στην αγορά τα προϊόντα των Samsung, Huawei, Sony, Lenovo και Sencor.. Η συγκεκριμένη κίνηση εντάσσεται στο πλαίσιο της ενίσχυσης του ομίλου και του εμπλουτισμού της προϊοντικής γκάμας με νέες κατηγορίες προϊόντων (λευκές συσκευές, τηλεοράσεις κ.α.). Παράλληλα, η μητρική εταιρεία AVE ανακοίνωσε αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου κατά 4 εκατ. ευρώ. Another Valuable Enterpise!
  • Όσον αφορά τα λευκά μπήκαμε στην τελική ευθεία για την υλοποίηση της πλατφόρμας του προγράμματος «ανακυκλώνω – αλλάζω συσκευή» δηλαδή της αντικατάστασης και ανακύκλωσης ενεργοβόρων συσκευών με επιδότηση, όπως ανακοίνωσε και ο πρωθυπουργός. Οι αλυσίδες έχουν γεμίσει τις αποθήκες τους με καταψύκτες, ψυγεία και κλιματιστικά και αναμένουν τα 100 μύρια των επιδοτήσεων, για να τονώσουν τα ταμεία τους!
  • Όπως δήλωσε σχετικά ο υπουργός Ενέργειας και Περιβάλλοντος Κώστας Σκρέκας τις πρώτες ημέρες του Ιουνίου, θα ανοίξει η ηλεκτρονική πλατφόρμα για το πρόγραμμα «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Συσκευή» στην οποία θα ενταχθούν 350.000 νοικοκυριά. Οι παλαιές συσκευές που θα ανακυκλωθούν θα πρέπει να λειτουργούν, ενώ η επιδότηση θα κυμανθεί από 35% έως 50% ανάλογα με το εισόδημα του επιδοτούμενου.
  • Η Vivo έκανε επίσημο ντεμπούτο στη χώρα μας λανσάροντας τέσσερεις συσκευές στη μεσαία και high end κατηγορία. Αν σκεφτεί κανείς ότι η συγκριμένη εταιρεία έχει παρουσία σε 60 χώρες και τα κινητά της βρίσκονται στα χέρια 400 εκατ. ευχαριστημένων χρηστών καταλαβαίνει ότι πρόκειται για έναν παίκτη που ήρθε για να μείνει και να διεκδικήσει επάξια το ποσοστό αγοράς που του αναλογεί.
  • Σε όλα αυτά συνηγορεί και η πολύ δυναμική στελέχωση του ελληνικού team από άτομα που έχουν γράψει ιστορία στην αγορά. Η επίσημη εκκίνηση θα δοθεί στις 23/5 τα logistics τα έχει αναλάβει η Logicom και το service η Smartec.Viva Vivo!
  • Παράλληλα ανακοινώθηκε και επίσημα η «επιστροφή» της Motorola στην ελληνική αγορά με αρκετές συσκευές. Βέβαια, η Motorola -δηλαδή η Lenovo- δεν δείχνει να θέλει να σηκώσει σκόνη, λειτουργώντας ως «ήρεμη δύναμη. Διανομέας θα είναι η Smart4all.
  • Τέλος, το καλοκαίρι στους παίκτες της αγοράς θα προστεθεί και η Oppo και θα έχουμε πολλά και ενδιαφέροντα να ασχοληθούμε. Σημειώστε πάντως ότι ακόμη και αν το α’ τρίμηνο είχαμε πτώση 7% στις πωλήσεις smartphones με βάση τα τεμάχια, αυξήθηκε η αξία τους κατά 1%. Αυτό σε απλά ελληνικά, σημαίνει ότι πήραμε πιο ακριβές συσκευές. Μία και καλή δηλαδή!
  • Οι εφοπλιστές και υποψήφιοι μιντιάρχες Δημήτρης Μπάκος και Γιάννης Καϋμενάκης «έριξαν» στην Ελλάκτωρ πριν από 15 μήνες 125 εκατ. και την περασμένη εβδομάδα αποχώρησαν με 189 εκατ. ήτοι με κέρδος 65 μύρια. Τώρα, αν αυτά τα χρήματα θα κατευθυνθούν στα media θα σας γελάσω. Σημασία έχει ότι λεφτά υπάρχουν, ο χώρος βρίθει ήδη από εφοπλιστές και πετρελαιάδες και όλοι ετοιμάζονται για εκλογές! Ιδανικό κλίμα για εξαγορές
  • Η S&P αναβάθμισε την ΔΕΗ σε «ΒΒ-» μετά την αναβάθμιση της Ελλάδας σε «ΒΒ+» από «ΒΒ». Παράλληλα, διατηρεί σταθερές τις προοπτικές της εταιρείας, υποστηρίζοντας πως αναμένει πως η ΔΕΗ θα συνεχίσει να υλοποιεί το σχέδιο μετασχηματισμού της, με σταθερή ρευστότητα, βελτιωμένα περιθώρια κέρδους και υψηλές επενδύσεις. Του πλάνου για τις Τηλεπικοινωνίες συμπεριλαμβανομένου θα συμπληρώναμε εμείς…
  • Το Smart Home αρχίζει να ανεβαίνει ξανά. Τα σπίτια σε όλο τον κόσμο γίνονται «εξυπνότερα», με τους κατόχους τους να αναζητούν εμπλουτισμένη λειτουργικότητα. Στις επιλογές κυριαρχούν ο «έξυπνος» φωτισμός, με συσκευές που ενεργοποιούνται ή απενεργοποιούνται αυτόματα ή αλλάζουν χρώμα. Μια δεύτερη κατηγορία αποτελούν τα «έξυπνα» ηχεία στα οποία μπορείς να μιλήσεις -και αυτά να απαντήσουν- οι «έξυπνες» κάμερες ασφαλείας, οι πρίζες, οι οθόνες, οι θερμοστάτες, ακόμη και τα κουδούνια για την εξώπορτα. Δείτε αναφορές σε όλες τις σχετικές μελέτες…
  • Και αν το προηγούμενο νέο είναι χαρμόσυνο για τις αλυσίδες, απογοήτευση έχει προκαλέσει το γεγονός ότι το Παγκόσμιο Κύπελλο πέφτει φέτος πολύ κοντά με την Black Friday, οπότε δεν θα μπορέσουν οι αλυσίδες να «πάρουν τον αφρό των πωλήσεων» πριν από τις εκπτώσεις, όπως μου έλεγε στέλεχος της αγοράς. Εκεί θα φανεί ποιος παίζει καλή μπάλα…
knowcrunch-elearning-masterclass-600x80-2x-02

DIGITAL TRANSFORMATION - TECHNOLOGY

  • Υστερούμε στις ψηφιακές δεξιότητες: Σύμφωνα με ανάλυση των Ευρωπαϊκών Αρχών, και όσον αφορά στα άτομα ηλικίας μεταξύ 16 και 74 ετών που κατοικούν στη Γηραιά ήπειρο, το 2021, περισσότεροι από τους μισούς (ένα ποσοστό που φτάνει στο 54%) είχαν «τουλάχιστον βασικές συνολικές ψηφιακές δεξιότητες».
  • Με 79% η καθεμία, η Ολλανδία και η Φινλανδία έχουν την υψηλότερη βαθμολογία στις βασικές συνολικές ψηφιακές δεξιότητες. Ακολουθεί η Ιρλανδία, με 70%. Η Ρουμανία, η Βουλγαρία και η Πολωνία παρουσιάζουν το χαμηλότερο μερίδιο βασικών συνολικών ψηφιακών δεξιοτήτων, με 28%, 31% και 43% αντίστοιχα. Η Ελλάδα, με ένα ποσοστό που φτάνει στο 52%, βρίσκεται κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο ενώ η Κύπρος είναι λίγο χαμηλότερα, στο 50%.
  • Η Παγκόσμια Ημέρα Password έχει οριστεί την πρώτη Πέμπτη του Μαΐου κάθε χρόνο και είναι η τέλεια στιγμή για να θυμηθείτε τη σημασία της ύπαρξης ενός ασφαλούς κωδικού πρόσβασης για όλους τους διαδικτυακούς λογαριασμούς σας. Το UK’s National Cyber Security Centre (NCSC) (Εθνικό Κέντρο Κυβερνοασφάλειας του Ηνωμένου Βασιλείου) αποκάλυψε ότι 23 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούσαν τον κωδικό πρόσβασης “123456”, αποδεικνύοντας ότι πολλοί εξακολουθούν να αγνοούν τους αυξανόμενους κινδύνους. Αυτό δεν είναι τίποτα. Μου έλεγε συνάδελφος ότι ο άλλος είχε βάλει κωδικό aek21. Και βέβαια τον χάκαραν!
  • Το 2022 η σημασία της ύπαρξης ενός ισχυρού κωδικού πρόσβασης δεν μπορεί να υπερεκτιμηθεί καθώς ο αριθμός των εφαρμογών και υπηρεσιών που χρησιμοποιεί ένα άτομο αυξάνεται μέρα με τη μέρα. Για να μην αναφέρουμε το γεγονός ότι πολλές επιχειρήσεις επιτρέπουν τώρα στους υπαλλήλους τους – για να προσφέρουν μεγαλύτερη ευελιξία – τη σύνδεση τους με το εταιρικό δίκτυο από προσωπικές συσκευές.
  • Ως αποτέλεσμα, αυτές οι συσκευές λειτουργούν ως πύλη, πράγμα που σημαίνει ότι οι ευκαιριακοί χάκερ μπορούν να επωφεληθούν από ένα ευάλωτο τελικό σημείο για να κλέψουν τόσο προσωπικά όσο και επαγγελματικά εμπιστευτικά δεδομένα που είναι αποθηκευμένα στην ευρύτερη υποδομή της εταιρείας.
  • Διανύουμε την Εβδομάδα των Μικρών Επιχειρήσεων οι οποίες αποτελούν τον αγαπημένο στόχο των κυβερνοεγκληματιών καθώς διαθέτουν περισσότερα περιουσιακά στοιχεία και χρήματα από τους καταναλωτές, ενώ ταυτόχρονα η άμυνά τους είναι λιγότερο εξελιγμένη από αυτή των μεγαλύτερων εταιρειών.
  • Σε μεγάλο ποσοστό, τα μέσα ενημέρωσης επικεντρώνονται σε παραβιάσεις των συστημάτων ασφάλειας μεγάλων εταιρειών και έτσι πολλοί ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων πιστεύουν ότι η επιχείρησή τους δεν κινδυνεύει. Κάθε άλλο. Σύμφωνα με την ESET, στην εποχή μας, καμία εταιρεία δεν είναι πολύ μικρή για να αποφύγει το στόχαστρο των κυβερνοεγκληματιών.
  • Η διαχείριση και η ανάπτυξη μιας επιχείρησης είναι σκληρή δουλειά ακόμη και σε καλές εποχές, πόσο μάλλον σε περιόδους κρίσης που οι προκλήσεις αυξάνονται. Χωρίς τους πόρους που διαθέτουν οι μεγάλες επιχειρήσεις, οι μικρές επιχειρήσεις μπορεί να δυσκολευτούν να αμυνθούν κατά των κυβερνοεγκληματιών ή να ανακάμψουν μετά από μια επιτυχημένη επίθεση.
  • Στατιστικά στοιχεία από εκπαιδευόμενους μίας εταιρικής πλατφόρμας ευαισθητοποίησης για την ασφάλεια, δείχνουν ότι οι άνθρωποι κάνουν πιο συχνά λάθη απαντώντας σε ερωτήσεις που σχετίζονται με τη χρήση email και κωδικών πρόσβασης. Οι εργασίες γύρω από αυτά τα θέματα βρίσκονται στα 5 κορυφαία που αποτυγχάνουν συχνότερα οι χρήστες.
  • Η συμμόρφωση του προσωπικού παραμένει μία από τις μεγαλύτερες ανησυχίες όσον αφορά την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο: μια πρόσφατη έρευνα στην οποία συμμετείχαν εργαζόμενοι στον τομέα της πληροφορικής δείχνει ότι η ακατάλληλη χρήση των πόρων πληροφορικής από τους υπαλλήλους είναι το πιο συνηθισμένο περιστατικό που αντιμετωπίζουν στην εργασία τους. Ταυτόχρονα, το 90% των εργαζομένων τείνει να υπερεκτιμά τις γνώσεις του για τα βασικά στοιχεία της κυβερνοασφάλειας.
  • Η Accenture Interactive μετονομάζεται πλέον σε Accenture Song. Η κίνηση αυτή αντανακλά τις υπηρεσίες παγκόσμιας κλάσης και εμβέλειας που προσφέρει η εταιρεία στην εποχή μετά την πανδημία. Υπηρεσίες οι οποίες επαναπροσδιορίζουν τις σχέσεις με τα κοινά στόχους, τις πωλήσεις, το εμπόριο, το marketing και την επιχειρηματική καινοτομία με στόχο να καλύψουν την αυξανόμενη ζήτηση των πελατών για ανάπτυξη, διατηρώντας τη συνάφειά τους με την αγορά σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.
  • Έρευνα που θα δημοσιευτεί σύντομα από την Accenture Song δείχνει ότι το ~90% των υψηλόβαθμων στελεχών πιστεύει ότι οι τρέχουσες ανάγκες των πελατών και των εργαζομένων αλλάζουν πιο γρήγορα από ό,τι οι ηγέτες μπορούν να αλλάξουν τις επιχειρήσεις τους, δίνοντας έμφαση στην ανάγκη για νέα μοντέλα ανάπτυξης. Κάτι μας λέει ότι το… Song της Accenture θα σπάσει σύντομα τα κοντέρ των charts!
protocol_banner

ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ - ΕΡΓΑ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

  • Επιτυχημένη και αποδοτική αποδεικνύεται η πρόσφατη επένδυση στην Ελληνική αγορά για την EMPIST, βραβευμένο πάροχο επιχειρησιακών λύσεων τεχνολογίας και ψηφιακού μετασχηματισμού.
  • Μετά το στρατηγικό της άνοιγμα στην Ελληνική αγορά και τη δημιουργία τοπικού γραφείου στην Αθήνα, η αμερικανική εταιρεία είχε μια δυναμική οικονομική χρονιά, ενώ έχει ήδη ενσωματώσει στο πελατολόγιό της σημαντικές επιχειρήσεις όπως οι Public Group, Avax SA, Mercedes Benz Hellas και Μέλισσα Κίκιζας ΑΒΕΕΕ Τροφίμων.
  • Τη Uni Systems, μέλος του Ομίλου Quest, επέλεξε ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός για τη Λειτουργική Διαχείριση Συστημάτων ΤΠ Μεγάλης Κλίμακας στο Χώρο Ελευθερίας, Ασφάλειας και Δικαιοσύνης (eu-LISA) για την παροχή Υπηρεσιών Διαχείρισης συστημάτων πληροφορικής (LISA-2020-OP-08 – Lot 1 Managed ICT Services).
  • Η σύμβαση-πλαίσιο έχει τριετή διάρκεια με τη δυνατότητα δύο ετήσιων ανανεώσεων και η συνολική του αξία είναι 19.3 εκ. ευρώ. Οι υπηρεσίες θα παρασχεθούν στα κεντρικά γραφεία του eu-LISA στην Εσθονία και σε όλες τις επιχειρησιακές μονάδες του στη Γαλλία, στο Βέλγιο και στην Αυστρία.
  • Ο ανεξάρτητος, διεθνής, μη κερδοσκοπικός οργανισμός Keep Sea Blue που εδρεύει στην Αθήνα, επέλεξε τις λύσεις Oracle Cloud Infrastructure και την Oracle Blockchain για να στηρίξει την αποστολή του να απαλλάξει τη Μεσόγειο Θάλασσα από τα πλαστικά. Η Keep Sea Blue προωθεί μια στρατηγική κυκλικής οικονομίας για τα παράκτια πλαστικά και διασφαλίζει πλήρη διαφάνεια και ιχνηλασιμότητα καθ’ όλα τα στάδια της αλυσίδας αξίας της παραγωγής πλαστικού, από τη συλλογή και την ανακύκλωση, μέχρι την επαναχρησιμοποίηση.
  • Η εταιρεία Χρυσαφίδης, ο παλαιότερος και ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές υδραυλικών και βιομηχανικών ειδών στην Ελλάδα, επέλεξε τη WITSIDE για την υλοποίηση έργου επιχειρηματικής ευφυΐας. Εμπιστεύθηκαν την πλατφόρμα Qlik Sense για την αποτελεσματική διαχείριση των πωλήσεων, προμηθειών, και αποθεμάτων.
  • Σκοπός του έργου είναι η βελτίωση της παραγωγικότητας και η συνολική αναβάθμιση των εσωτερικών λειτουργιών του οργανισμού. Έτσι, στις εφαρμογές που αναπτύχθηκαν από την ομάδα της WITSIDE, έχει δοθεί πρόσβαση σε όλες τις διευθύνσεις της Χρυσαφίδης, ορισμένες εξ αυτών, η οικονομική, η διεύθυνση πωλήσεων, η υποστήριξη πελατών και η διοίκηση.
  • Με αυτό τον τρόπο ο οργανισμός μπορεί να διαχέει την απαραίτητη πληροφορία γρήγορα, εύκολα και άμεσα στους ανθρώπους που τη χρειάζονται. Καταφέρνει, λοιπόν, να μηδενίζει το χρόνο και την προσπάθεια που απαιτούνταν παλαιότερα για την αποτελεσματική διαχείριση των δεδομένων της. Το έργο έχει υλοποιηθεί μέσα στο 2021, ενώ γίνονται συζητήσεις για περαιτέρω επέκταση αυτού.
  • Η Sunlight, εταιρεία τεχνολογίας που ειδικεύεται στις ολοκληρωμένες και καινοτόμες λύσεις αποθήκευσης ενέργειας για βιομηχανικές και εκτός δρόμου εφαρμογές, ανακοινώνει την εξαγορά της PBM. Πρόκειται για διεθνώς αναγνωρισμένη εταιρεία, ηγέτη στην παραγωγή φορτιστών για μπαταρίες και βιομηχανικές ηλεκτρονικές συσκευές.
  • Η συμφωνία μεταξύ των δύο εταιρειών υπογράφηκε στις 29 Απριλίου από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Sunlight Group, κ. Λάμπρο Μπίσαλα και από τους μετόχους της PBM. Βάσει της συμφωνίας, η Sunlight Group αποκτά το 80% της εταιρείας, ενώ ο Διευθύνων Σύμβουλος της PBM κ. Maurizio Pelloni διατηρεί μερίδιο 20% και θα συνεχίσει να ηγείται της λειτουργίας.
  • Η TÜV AUSTRIA Hellas, ο κορυφαίος Οργανισμός Πιστοποίησης και Επιθεωρήσεων στην Ελλάδα, ανταποκρίνεται στις ανάγκες της αγοράς και τις νέες περιβαλλοντικές απαιτήσεις μέσω του portfolio πράσινων υπηρεσιών «TÜV AUSTRIA Green Action», το οποίο περιλαμβάνει τα εξειδικευμένα σχήματα πιστοποίησης που σχετίζονται με περιβαλλοντικούς ισχυρισμούς, όπως το ISO 14064-1, το Zero Carbon Organization, το Carbon Neutral Product και το Zero Waste to Landfill.
  • Μία χαρά πάνε τα πράγματα για την LG στην Ελλάδα. Στο +30% και στα 160 εκατ. ευρώ έφθασαν οι πωλήσεις το 2021. Βέβαια, για φέτος οι στόχοι είναι μετριοπαθείς, ένεκα και της εισβολής στην Ουκρανία, ήτοι προβλέπουν 10% αύξηση.
  • Εκεί που η LG πάει εξαιρετικά, είναι στα λευκά και στο B2B. Ειδικά στο Β2Β, η άνοδος του τουρισμού έχει δώσει μεγάλη ώθηση, καθώς οι ξενοδόχοι που περιμένουν μία εξαιρετική χρονιά σπεύδουν να αναβαθμίσουν τις υποδομές τους.
  • Η CL8 είναι επίσημος μεταπωλητής του λογισμικού Tracker, προσφέροντας λογισμικό επεξεργασίας PDF-XCHANGE και εργαλεία προγραμματισμού στους πελάτες της. Με αυτή τη νέα συνεργασία, η CL8 προσφέρει προηγμένα εργαλεία επεξεργασίας PDF και προγραμματισμού, τα οποία μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την παραγωγικότητα ενός σύγχρονου γραφείου!
  • Το λογισμικό PDF-XCHANGE της Tracker προσφέρει όλα όσα χρειάζεστε για να δημιουργήσετε, να επεξεργαστείτε, να βελτιώσετε και να μετατρέψετε έγγραφα σε PDF. Μπορείτε να δημιουργήστε έγγραφα που συμμορφώνονται με τα διεθνή πρότυπα ISO για αρχεία PDF, εξοικονομώντας χρήμα και χρόνο.
  • Τέσσερα βραβεία απέσπασαν τα προϊόντα της EcoFlow στο πλαίσιο του θεσμού iF Design Award 2022, σε συνέχεια μίας σειράς από διακρίσεις που έχουν λάβει τόσο για την καινοτομία που ενσωματώνουν, όσο και για την εξαιρετική τους σχεδίαση. Κατά τη φετινή ανακοίνωση των βραβείων τον Απρίλιο, διακρίθηκαν στην κατηγορία των προϊόντων τα Power Stations DELTA Pro & DELTA Max, το ηλιακό πάνελ 400W και η Smart Generator της EcoFlow.
  • Οσονούπω, ανακοινώνεται η δράση «Έξυπνη Μεταποίηση», προϋπολογισμού 73 εκατ. ευρώ, του Ταμείου Ανάκαμψης. Η δράση αφορά την οικονομική ενίσχυση επιχειρήσεων του βιομηχανικού οικοσυστήματος για την ψηφιακό μετασχηματισμό και τη βελτίωση της τεχνολογικής τους υποδομής, μέσω της χρήσης σύγχρονων έξυπνων τεχνολογιών και εφαρμογών που εντάσσονται στο Industry 4.0.
  • Ψηφιοποιείται και η ΝΔ. Τους επόμενους μήνες, θα παρουσιαστεί η εφαρμογή για κινητά MyND, η WebTV του κόμματος, καθώς και η ψηφιακή ακαδημία και η δημιουργία συστήματος ερευνών, με στόχο την ενίσχυση του κυβερνητικού έργου. Η ανακοίνωση του Ψηφιακού Μετασχηματισμού του κόμματος έγινε στο πλαίσιο των εργασιών του 14ου συνεδρίου παρουσία του πρωθυπουργού.
GY-1537-600X80-1

e-GOVERMENT - ΔΗΜΟΣΙΟ

  • Το ΓΕΜΗ και το ΥΜΣ δεν θα λειτουργούν σήμερα Δευτέρα λόγω μεταφοράς στο κυβερνητικό ψηφιακό νέφος (G-Cloud). Από αύριο όλα θα λειτουργούν κανονικά, πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη ασφάλεια.
  • Ένα εμβληματικό έργο ψηφιοποίησης του δημοσίου, το Gov-ERP, το πρώτο που εντάχθηκε στο Ταμείο Ανάκαμψης και ένα από τα πρώτα του Σχεδίου Ελλάδα 2.0 τέθηκε σε τροχιά υλοποίησης.
  • Πρόκειται για το έργο «Μεταρρύθμιση του Δημοσιονομικού Συστήματος στην Κεντρική Διοίκηση και τη λοιπή Γενική Κυβέρνηση», όπως είναι η πλήρης ονομασία του, το οποίο στοχεύει στη συνολική αναβάθμιση του συστήματος χρηματοοικονομικής και δημοσιονομικής διαχείρισης του Δημοσίου και στην αύξηση της αποτελεσματικότητάς του.
  • Η χρηματοδότηση για το Gov-ERP από το Ταμείο Ανάκαμψης είναι 36,1 εκατ., ενώ ο συνολικός του προϋπολογισμός είναι 51,522 εκατ. (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και δικαιωμάτων προαίρεσης).
  • Την Παρασκευή, παρουσία του υπουργού Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκου Πιερρακάκη και του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών Θόδωρου Σκυλακάκη πραγματοποιήθηκε η υπογραφή της σχετικής σύμβασης, ανάμεσα στην αναθέτουσα αρχή (Κοινωνία της Πληροφορίας) και τον ανάδοχο, την κοινοπραξία, Uni Systems – PwC – Real Consulting. Αμήν και πότε!
  • Το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης έθεσε σε τροχιά υλοποίησης το έργο της κατασκευής τηλεπικοινωνιακών δορυφόρων το οποίο χρηματοδοτείται με 200,3 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) από το Ταμείο Ανάκαμψης.
  • Η εκκίνηση του έργου των μικροδορυφόρων θεωρείται πολύ σημαντική από την ελληνική διαστημική βιομηχανία (περίπου 45 επιχειρήσεις με 2.500 εξειδικευμένους επιστήμονες και ετήσιο τζίρο περί τα 200 εκατ. ευρώ).
  • Έργο για την ψηφιακή καταγραφή, αποθήκευση και διάθεση των πρακτικών των συνεδριάσεων των δικαστηρίων, προϋπολογισμού 42,2 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και δικαιωμάτων προαίρεσης) σχεδιάζει να προκηρύξει η Κοινωνία της Πληροφορίας, εκτελεστικός βραχίονας του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
  • Σήμερα, η ηχογράφηση και αποηχογράφηση των πρακτικών γίνεται στα Εφετεία και Πρωτοδικεία (πολιτικά και ποινικά) καθώς και στα Ειρηνοδικεία της χώρας με την χρήση εξωτερικού αναδόχου. Ο ανάδοχος θα αναβαθμίσει και θα διασυνδέσει τις υπάρχουσες υποδομές, θα υλοποιήσει τις αναβαθμίσεις και διασυνδέσεις του υπάρχοντος λογισμικού και θα παρέχει υπηρεσίες ηχογράφησης και από-ηχογράφησης των πρακτικών των δικαστηρίων για 36 μήνες.
600x80 LTBC digital banner

e-COMMERCE – e-BUSINESS

  • Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Καινοτομίας, στις 21 Απριλίου, ενεργοποιήθηκε στην ιστοσελίδα της ACS η ψηφιακή βοηθός ACiStant, η οποία εξυπηρετεί τους επισκέπτες της ιστοσελίδας με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, όλο το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα.
  • Η ACiStant εμφανίζεται σταθερά στο δεξί κάτω μέρος του site www.acscourier.net, ανοίγει με ένα «χτύπημα» στο σχετικό εικονίδιο και εξυπηρετεί τον επισκέπτη, τόσο στα Ελληνικά, όσο και στα Αγγλικά, στα εξής θέματα: αναζήτηση αποστολής, αναζήτηση καταστήματος, κόστος και χρόνος παράδοσης, αλλαγή σημείου ή ημέρας παραλαβής (ACS ReDirect).
  • Προμελετημένη μοιάζει η περίπτωση του 365shop.gr που κατέβασε ρολά φεσώνοντας τους καταναλωτές και το Σκρουτζ. Δύο μήνες πριν κλείσει, μεταφέρθηκε το 100% της εταιρείας στον Νικόλαο Τσεσμερλή με έδρα την οδό Δημητρίου Κατσούλη 4 στον Άγιο Στέφανο. Μόνο που τα GPS που δοκιμάσαμε αγνοούν τη συγκεκριμένη διεύθυνση… Άρα, δεν έτυχε, πέτυχε!
  • Η ΑΒ Βασιλόπουλος ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας της με το InstaShop, την υπηρεσία on-demand delivery, και ήδη περιοχές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης εξυπηρετούνται από την εφαρμογή! Με εμπειρία 7 ετών και εξειδίκευση στις online πωλήσεις προϊόντων σούπερ μάρκετ, η εφαρμογή InstaShop υπόσχεται μια μοναδική αγοραστική εμπειρία, αντίστοιχη με εκείνη του φυσικού καταστήματος ΑΒ, στις ίδιες τιμές και με παράδοση σε 1 ώρα από τη στιγμή της παραγγελίας. Στην εφαρμογή είναι διαθέσιμα περισσότερα από 10.000 προϊόντα.
  • Στις πληρωμές, πολλοί περιμένουν να δουν τη σουηδική Klarna να καταφθάνει και να δουν πως θα επηρεάσει το BNPL ή buy now pay later, ένα μοντέλο που έχει αρχίσει να γίνεται πολύ δημοφιλές στο εξωτερικό.
  • Κάποιοι ισχυρίζονται ότι εφευρέθηκε για να βάλει στο λούκι της πίστωσης τη γενιά του ΤικΤοκ. Η αλήθεια είναι ότι δεν αγοράζει μόνο η generation Z από το Internet. Άλλωστε, στην Ελλάδα υπήρχε πάντα αυτό το σύστημα. Απλά το λέγαμε άτοκες δόσεις!
Supervoice Banner for Weekly Telecom_July2020_Final

STARTUPS – ΝΕΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

  • Η Spotawheel, η ελληνική πλατφόρμα των Χάρη Αρβανίτη, Χρήστου Ζη και Κυριάκου Αγαδάκου που εστιάζει στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων κατάφερε να σηκώσει από τις αγορές 100 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία που φέτος έχει σαν στόχο να πιάσει τα 200 εκατ. ευρώ δραστηριοποιείται με επιτυχία όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στην Πολωνία και τη Ρουμανία, και στοχεύει να επεκταθεί σε 6 ακόμη χώρες. Όλα αυτά βέβαια δεν γίνονται με τον… «τροχό της τύχης», αλλά με σκληρή δουλειά. Μπράβο!
  • Έρευνα σχετικά με τη δημιουργία κέντρου έρευνας και ανάπτυξης κάνει η Amazon Web Services (AWS) στη χώρα μας. Πιθανοί τόποι εγκατάστασης είναι η Κρήτη ή ενδεχομένως και η Πάτρα που έχουν μεγάλη παραγωγή από ένα είδος δυσεύρετο τόσο στην ελληνική όσο και την παγκόσμια αγορά. Μηχανικούς!
  • Ο Elon Musk αναμένεται ότι θα αναλάβει προσωρινός διευθύνων σύμβουλος της Twitter Inc, για μερικούς μήνες, αφού ολοκληρωθεί η εξαγορά της πλατφόρμας, ύψους 44 δισ. δολαρίων, μετέδωσε το αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο CNBC, επικαλούμενο πηγές.
  • Ο επιχειρηματίας έχει εξασφαλίσει μέχρι στιγμής χρηματοδότηση ύψους 7,14 δισ. δολαρίων από μια ομάδα επενδυτών, για να προχωρήσει στην εξαγορά του ιστοτόπου κοινωνικής δικτύωσης. Από την άλλη πλευρά ο Bill Gates προειδοποίησε ότι ο Elon Musk θα μπορούσε να κάνει το twitter χειρότερο
600x80 avm 7-7-20 sent

ΣΤΕΛΕΧΗ - HR

  • Ο Γιάννης Γαβριηλίδης Chief Brand and Strategy Officer στα Public, αναλαμβάνει καθήκοντα CEO στην Pet City, την εταιρεία που αγόρασε πριν λίγο καιρό ο Νίκος Σταθόπουλος. Πρόκειται, για τη μεγαλύτερη εταιρεία στον κλάδο προϊόντων και υπηρεσιών κατοικίδιων ζώων στην Ελλάδα. Από τα gadgets στα pets. Όλο με ωραία πράγματα ασχολείται ο Γιάννης!
  • Στέλεχος για να αναλάβει τη διεύθυνση εταιρικής επικοινωνίας αναζητά η Kaizen Gaming. Το ενδιαφέρον είναι ότι μέσα στα προσφερόμενα περιλαμβάνεται και πακέτο μετακόμισης, καθώς και brain gain bonus για επιστροφή στην Ελλάδα. Μπράβο και ελπίζουμε να βλέπουμε όλο και πιο συχνά ανάλογες αγγελίες.
  • Κυβερνητική Επιτροπή Δεξιοτήτων με επικεφαλής τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Παναγιώτη Πικραμμένο, σύστησε η κυβέρνηση. Συμμετέχουν επίσης: η υπουργός Παιδείας (Νίκη Κεραμέως), ο υπουργός Εργασίας (Κωστής Χατζηδάκης), ο υπουργός Εσωτερικών (Μάκης Βορίδης), ο υπουργός Επικρατείας (Ακης Σκέρτσος), ο αν. υπουργός Οικονομικών (Θόδωρος Σκυλακάκης), ο υφυπουργός Ανάπτυξης (Γιάννης Τσακίρης) κ.ά. Η Επιτροπή, σύμφωνα με τη σχετική Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου (ΠΥΣ), «θα είναι αρμόδια για τον συντονισμό των υπουργείων, των οργάνων και των φορέων που ασκούν πολιτική σε ζητήματα δεξιοτήτων στον τομέα της αρχικής και συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης και διά βίου μάθησης, και ιδίως στη διαχείριση των σχετικών χρηματοδοτούμενων ή συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων».
  • Παρόλο που έχουν γίνει σημαντικά βήματα όσον αφορά την ενημέρωση και την ενασχόληση των γυναικών στον τομέα της τεχνολογίας, τα ποσοστά τόσο των γυναικών που απασχολούνται επαγγελματικά στον κλάδο όσο και αυτών που βρίσκονται σε υψηλόβαθμες θέσεις είναι σε χαμηλά επίπεδα.
  • Ενδεικτικά οι γυναίκες καλύπτουν μόλις το 25% των θέσεων εργασίας, ενώ μόνο το 3% εξ αυτών βρίσκονται σε θέσεις ευθύνης και ηγεσίας. Αυτό το συμπέρασμα προέκυψε στις δύο πρώτες διαδικτυακές εκδηλώσεις της πρωτοβουλίας «Women in Tech Greece» που διοργανώθηκαν από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET SA), φορέα του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
  • Με την καταβολή μπόνους 1 εκατομμυρίου ευρώ αντάμειψε τους εργαζομένους της η Πλαίσιο, αναγνωρίζοντας πως κατά τη διάρκεια της πανδημικής κρίσης η ομάδα των 1.500 μελών ήταν απόλυτα συντονισμένη και έτοιμη να καλύψει τις ανάγκες του προέκυψαν.
  • Το 2021 το Πλαίσιο κατέγραψε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη των τελευταίων 15 χρόνων, ωστόσο η εταιρεία δεν μετρά την επιτυχία σε απόλυτα νούμερα. To 2021 επένδυσε στο δυναμικό με 56.789 ανθρωποώρες εκπαίδευσης, ενώ σε ό,τι αφορά την εξέλιξη της ομάδας της, 108 εργαζόμενοι ανέλαβαν νέα, εμπλουτισμένα καθήκοντα εντός της εταιρείας από όλες τις δομές, μέσω μηχανισμού που στηρίζει την προώθηση εκ των έσω. Σημειωτέον, ότι το 47% των εργαζομένων είναι γυναίκες και το 53% άνδρες.
Wadata banner v2 - 600x80

ΕΙΠΑΝ:

  • «Υλοποιήσαμε το όραμα του πρωθυπουργού, γκρεμίσαμε τα εσωτερικά τείχη του κράτους, βελτιώσαμε την καθημερινότητα των πολιτών και τώρα 1.400 υπηρεσίες εξυπηρετούν ψηφιακά. Παραλάβαμε μια χώρα με κάτω από 9 εκατομμύρια ψηφιακές συναλλαγές, και πέρσι είχαμε 567 εκατομμύρια συναλλαγές. Πάνω από 60 ουρές γλύτωσε ο καθένας. Η ψηφιακή πολιτική είναι μια κοινωνική πολιτική επειδή ακριβώς βοηθά την καθημερινότητα των πολιτών.»
    Κυριάκος Πιερρακάκης, Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης
  • «Υπό αυτές τις συνθήκες και αν δεν ζούμε με ψευδαισθήσεις, το πεπρωμένο φυγείν αδύνατο. Εκτός κι αν συμβούν πράγματα που ανατρέπουν τα μελλούμενα, δηλαδή να σταματήσει ο πόλεμος, να επιστραφούν τα εδάφη που έχει καταλάβει η Ρωσία, να εξαφανιστεί ο κορωνοϊός και να έρθει Μεσσίας στην Κίνα που θα μας διαβεβαιώσει ότι είμαστε ασφαλείς. Όποιος αγνοήσει τα σημάδια, ο Θεός να τον βοηθήσει, διότι θα τον χρειαστεί. Ο κόσμος δεν έχει συνειδητοποιήσει τι σημαίνει μια σχέση ευρώ δολαρίου 1:1, ποιες είναι οι μεσοπρόθεσμες επιπλοκές του πολέμου και για ποιο λόγο η Ασία προχωρά σε δυναμικά lockdown.»
    Απόστολος Βακάκης, CEO, Jumbo (αναφορικά με τις απαισιόδοξες δηλώσεις που έκανε στην πρόσφατη ΓΣ και πως θα μπορούσαν να ανατραπούν)
synedria monofyllo 27-4-22 sent

ΔΙΕΘΝΗ ΝΕΑ

(powered by inCITES Consulting)
inCITES banner

Κινητή Συνδεσιμότητα

Σταθερή Συνδεσιμότητα

Ασφάλεια δεδομένων

Άλλα Νέα

ΦΑΣΑ INSIDE 600x300_Mobilus in Mobilis_2
Με κεντρικό μήνυμα #hellomoto καλωσορίζουμε και πάλι στην Ελλάδα την θρυλική motorola, που ξεκίνησε τη διάθεση νέων σειρών smartphones, μέσω της Smart4all.
Mε πάνω από 90 χρόνια πορεία, η motorola έχει αλλάξει το πρόσωπο του tech industry πολλές φορές στη ιστορία της, οδηγώντας τις εξελίξεις στην τεχνολογία και προσφέροντας καινοτόμα προϊόντα σε ανθρώπους σε όλο τον πλανήτη, μεταμορφώνοντας τον τρόπο που ανακαλύπτουν, μοιράζονται και συνδέονται με τον κόσμο γύρω τους.
Από την κατασκευή του πρώτου φορητού αμφίδρομου ραδιοφώνου FM το 1943 και την επικοινωνία της γης με την πρώτη σεληνιακή προσγείωση, έως το RAZR V3 - το κινητό ορόσημο που άλλαξε το σχεδιασμό του κινητού τηλεφώνου και έγινε η πρώτη συσκευή που ήταν παράλληλα και αξεσουάρ μόδας ή την τεχνολογία moto mod, που έδωσε τη δυνατότητα στο τηλέφωνό σας να μετατραπεί σε boombox, σε εκτυπωτή φωτογραφιών, σε gamepad ή σε φωτογραφική μηχανή 360 - αλλά και στο πρώτο κινητό στον κόσμο με αναδιπλουμένη οθόνη (Razr 5G), η motorola ήταν πάντα επικεντρωμένη στους ανθρώπους. Με μια φιλοσοφία που εστιάζει σε προϊόντα που έχουν αναπτυχθεί για να κάνουν τη ζωή καλύτερη.
cl8-sept-2019-600x80
Η vivo, η εταιρεία smartphones που βρίσκεται στην 5η θέση παγκοσμίως, ανακοίνωσε επίσημα την παρουσία της στην Ελλάδα.
Mε δραστηριότητα σε περισσότερες από 60 αγορές παγκοσμίως, έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 400 εκατομμυρίων πελατών, καθώς χαρακτηρίζεται από τον έντονο προσανατολισμό των προϊόντων της στις ανάγκες των καταναλωτών, με καινοτόμα προϊόντα, ενώ επίσης είναι η πρώτη που παρουσίασε μερικά από τα πρωτοποριακά χαρακτηριστικά της βιομηχανίας των smartphones, όπως ο σαρωτής δακτυλικών αποτυπωμάτων επί οθόνης και το σύστημα κάμερας με σταθεροποίηση gimbal.
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να πούμε «Γεια σου Ελλάδα!» στα ΜΜΕ και στο ελληνικό κοινό και να συστηθούμε επίσημα.
Από το πρώτο μας «Γεια σου Ευρώπη», τον Οκτώβριο του 2020, αναπτυσσόμαστε σταθερά σε 12 αγορές και τα vivo smartphones έχουν λάβει θερμή υποδοχή από τελικούς καταναλωτές και από επιχειρηματικούς συνεργάτες.
Ανυπομονούμε να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη του ελληνικού κοινού καθώς συνεχίζουμε να εξελισσόμαστε με γνώμονα τη φιλοσοφία Ben Fen να κάνουμε τα σωστά πράγματα με το σωστό τρόπο.», τόνισε ο Βασίλης Κατσαφάδος, Διευθυντής Marketing και Omnichannel, στην vivo Ελλάδας.
16-05-2018-BANNER-FOR-WEEKLY-TELECOM-600x74
Διανύουμε μια περίοδο που τα passwords βρίσκονται παντού, αποτελώντας μια δικλείδα ασφαλείας που συχνά κάνει τη ζωή μας δύσκολη. Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε δεκάδες κωδικούς για τους τραπεζικούς λογαριασμούς, για τα social media, για τα smartphones και τα tablets, τους οποίους συχνά ξεχνάμε ή πρέπει να αντικαθιστούμε ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Άραγε βρισκόμαστε κοντά στην εποχή που θα έχουμε ασφαλή πρόσβαση χωρίς passwords;
Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι καταφατική, αφού οι κολοσσοί της τεχνολογίας αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους ακριβώς γι' αυτό το σκοπό.
Συγκεκριμένα, χτες το πρωί οι εταιρείες Apple, Google και Microsoft ανακοίνωσαν ότι θα επεκτείνουν μέσα στην επόμενη χρονιά, αναβαθμίζοντας το λειτουργικό τους, την πρόσβαση χωρίς passwords με το standard που δημιούργησε η FIDO Alliance και το World Wide Web Consortium.
Με τον τρόπο αυτό, θα είναι εφικτή η ασφαλής είσοδος σε ιστοσελίδες και apps, ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιεί ο χρήστης, χωρίς την ανάγκη να πραγματοποιηθεί το sign-in με κωδικό.
Με την αυθεντικοποίηση χρήστη της FIDO θα πραγματοποιείται η πρόσβαση αυτόματα, ακόμα και στην περίπτωση μιας καινούριας συσκευής.
Θα υπάρχει μόνο ένα PIN ή η χρήση δακτυλικού αποτυπώματος ως πιστοποίηση, το οποίο θα εμποδίζει φυσικά τα σχέδια των hackers που πραγματοποιούν ψηφιακές επιθέσεις αποσπώντας τους κωδικούς.
600x80 banner 28-4-21 sent
600x80 banner 15-4-21 sent
facebook twitter youtube instagram linkedin