Newsletter Banner 600x150_Nokia
600x80 banner 28-1-21 sent

Πάρτε κύριοι SFBB

Αν σε μερικές εβδομάδες, δείτε διαφήμιση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, που να προωθεί το Superfast Broadband, μην παραξενευτείτε.
Για να εξηγηθούμε, το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης προωθεί την ανάθεση έργου αξίας 250.000, με σκοπό την παραγωγή πρωτότυπου οπτικοακουστικού υλικού για μία εκστρατεία επικοινωνίας στα ΜΜΕ, καθώς και στοχευμένες ενημερωτικές δράσεις επικοινωνίας που απευθύνονται στο ευρύ κοινό σε επιλεγμένες περιφέρειες και περιοχές της χώρας.
Η καμπάνια θα αφορά τη δυνατότητα που έχουν νοικοκυριά και μικρομεσαίες επιχειρήσεις να λάβουν επιδότηση μέσω κουπονιού για τη σύνδεσή τους στο internet με υπερυψηλή ταχύτητα.
Όλα αυτά βεβαίως σε περιοχές που αναπτύσσονται με ιδιωτικές επενδύσεις, υποδομές ικανές να προσφέρουν υπηρεσίες σύνδεσης με ταχύτητα τουλάχιστον 100 Mbps.
Τα κανάλια προβολής του περιεχομένου που θα παραχθεί θα είναι ραδιοφωνικές μεταδόσεις, ενέργειες μέσω επιλεγμένων ιστοσελίδων, καθώς και με την προώθηση - ανάρτησή τους σε πλατφόρμες social media.
Επίσης προβλέπονται προωθητικές ενέργειες μέσω της διοργάνωσης ενημερωτικών roadshows που επικεντρώνονται στις περιοχές ενδιαφέροντος της δράσης.
Στόχος του υπουργείου είναι να απορροφηθεί μέχρι τις 31 Μαρτίου 2022, η προσφορά επιδότησης νέων γραμμών υπερυψηλής ταχύτητας σε πρώην λευκές περιοχές χαμηλού εμπορικού ενδιαφέροντος.
Η επιδότηση είναι 360 ευρώ (13 ευρώ το μήνα για διάστημα δύο ετών και το εφάπαξ κόστος σύνδεσης 48 ευρώ) και αφορά τη λιανική υπηρεσία οποιασδήποτε μορφής (2, 3 ή 4 play σταθερή και internet σε συνδυασμό με συνδρομητική τηλεόραση ή και κινητή) που περιλαμβάνει το modem και την πρόσβαση με πραγματική ταχύτητα τουλάχιστον 100Mbps, η οποία θα είναι άμεσα αναβαθμίσιμη σε 1Gbps.
cosmote-jan-2021
vodafone-smart-cities

Αδιαθεσία στην κινητή λόγω COVID-19

Συνεχίζει να επηρεάζει τις εταιρείες κινητής η πανδημία, κάτι που αποτυπώνεται και στα οικονομικά τους αποτελέσματα.
Σειρά την περασμένη εβδομάδα είχε η Vodafone, η οποία ανακοίνωσε μείωση εσόδων κατά 3,6% για το τρίτο τρίμηνο του οικονομικού της έτους, που ξεκινάει από το Μάρτιο του 2020 και τελειώνει το Μάρτιο του 2021. Αποτέλεσμα που κρίνεται αρκετά καλό υπό τις παρούσες συνθήκες.
Επιπλέον, για όλο το 9μηνο (Απρίλιος – Δεκέμβριος 2020) τα έσοδα από υπηρεσίες της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας διαμορφώθηκαν σε 632 εκατ. ευρώ, μειωμένα σε ετήσια βάση κατά 4,8%, δηλαδή κατά 32 εκατομμύρια.
Η πελατειακή βάση της «κόκκινης» εταιρείας, σημείωσε οριακές απώλειες της τάξης του 1,8%, αλλά το μέσο έσοδο ανά συνδρομητή παρέμεινε σχεδόν σταθερό στα 10,5 ευρώ το μήνα.
Η κατανάλωση data το διάστημα Οκτωβρίου – Δεκεμβρίου 2020 ήταν 33.156 TB, αυξημένη έναντι του αντίστοιχου τριμήνου του 2019 κατά 80,9%. Στο 9μηνο η αύξηση είναι 41%, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου οικονομικού έτους της εταιρείας.
Είναι ξεκάθαρο ότι η μείωση της κινητικότητας των συνδρομητών και οι κλειστές επιχειρήσεις, λόγω πανδημίας, δημιούργησαν αρκετές “τρύπες” στα έσοδα των εταιρειών.
Από την άλλη βέβαια, ο COVID-19 έδωσε ιδιαίτερη ώθηση στη χρήση δεδομένων, κάτι που καταγράφεται στα αποτελέσματα όλων των παρόχων.
Παρά την πίεση που δέχεται ο κλάδος λόγω της υγειονομικής κρίσης, οι αντοχές του, παραμένουν αξιοσημείωτες, ενώ παραμένουν σε τροχιά επενδύσεων, τόσο με τα έργα αναβάθμισης των δικτύων κινητής, όσο και την σταθερή προσήλωση στην ανάπτυξη δικτύων νέας γενιάς.
THAT'S_LIFE_business_books_TALK_LIKE_TED_600_80
eu-telecoms

Είμαστε πρώτοι σε όλη την Ευρώπη (!) στην εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Κώδικα Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών

Το Βέλγιο, η Βουλγαρία, η Τσεχία, η Δανία, η Γερμανία, η Εσθονία, η Ιρλανδία, η Ισπανία, η Γαλλία, η Κροατία, η Ιταλία, η Κύπρο, η Λετονία, η Λιθουανία, το Λουξεμβούργο, η Μάλτα, οι Κάτω Χώρες, η Αυστρία, η Πολωνία, η Πορτογαλία, η Ρουμανία, η Σλοβενία, η Σλοβακία και η Σουηδία, έλαβαν προειδοποιητικές επιστολές από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η οποία τις καλεί να ενσωματώσουν εντός δύο μηνών στην εθνική τους νομοθεσία, τις προβλέψεις του Ευρωπαϊκού Κώδικα Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών.
Μέχρι στιγμής, μόνο η Ελλάδα, η Ουγγαρία και η Φινλανδία, έχουν γνωστοποιήσει στην Επιτροπή ότι έλαβαν όλα τα αναγκαία μέτρα για τη μεταφορά της οδηγίας, δηλώνοντας έτσι την πλήρη μεταφορά της στο εθνικό δίκαιο.
Η χώρα μας, το έκανε ήδη πράξη με νομοσχέδιο που εισηγήθηκε στη Βουλή ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, στο τέλος του 2020.
Ο Ευρωπαϊκός Κώδικας Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών εκσυγχρονίζει το ευρωπαϊκό κανονιστικό πλαίσιο για τις ηλεκτρονικές επικοινωνίες, με σκοπό την ενίσχυση των επιλογών και των δικαιωμάτων των καταναλωτών, για παράδειγμα με την εξασφάλιση σαφέστερων συμβάσεων, ποιοτικών υπηρεσιών και ανταγωνιστικών αγορών.
Ο κώδικας διασφαλίζει επίσης υψηλότερα πρότυπα για τις υπηρεσίες επικοινωνίας, συμπεριλαμβανομένων πιο αποδοτικών και προσβάσιμων επικοινωνιών έκτακτης ανάγκης.
Επιπλέον, παρέχει στους φορείς εκμετάλλευσης τη δυνατότητα να επωφελούνται από κανόνες που παρέχουν κίνητρα για επενδύσεις σε δίκτυα πολύ υψηλής χωρητικότητας, καθώς και από ενισχυμένη κανονιστική προβλεψιμότητα, με αποτέλεσμα πιο καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες και υποδομές.
Αν δεν κάνω λάθος είναι η πρώτη φορά που παίρνουμε πρωτιά στην εφαρμογή κοινοτικών οδηγιών! Μέχρι τώρα τρέχαμε την τελευταία στιγμή να προλάβουμε προθεσμίες ή να μην χάσουμε π.χ. τις συχνότητες σε περίπτωση εναρμόνισης συχνοτήτων με γειτονικές χώρες.
Κάτι αλλάζει προς το καλύτερο!
monitoring-600-2
ΦΑΣΑ INSIDE 600x300_WEEKLY LEAKS1
DigitalLife_newsletter_600x80-gif
  • Συνεχίζεται η σχετικά χαμηλή ζήτηση για τις υπηρεσίες πρόσβασης στο Internet με υπερυψηλές ταχύτητες, και έτσι το υπουργείο ψηφιακής διακυβέρνησης αποφάσισε -πολύ απλά- να το… διαφημίσει! Η προβολή θα γίνει μέσω των «παραδοσιακών» ΜΜΕ, αλλά επίσης μέσω online διαφημίσεων σε sites και social media.
  • Όπως έχει πει και ο Edgar Watson Howe, «το να κάνεις κάτι χωρίς να το διαφημίζεις είναι σαν να κλείνεις το μάτι σε μία κοπέλα στα σκοτεινά. Εσύ ξέρεις τι κάνεις, αλλά κανείς άλλος δεν το μαθαίνει»…
  • Μεταξύ μας, το πρόβλημα δεν είναι τόσο η ζήτηση του Superfast Broadband, όσο η διαθεσιμότητα. Όλα ξεκινούν από το πεδίο εισαγωγής του ταχυδρομικού κώδικα, και δυστυχώς πολλές φορές όλα τελειώνουν ακριβώς εκεί. Άντε και κάνεις τη διαφήμιση, και πείθεις τον χρήστη να κάνει το ποθητό «κλικ». Όταν ψάχνει για οπτικές ίνες στην περιοχή του, και το μόνο που βρίσκει είναι… χαλκός, τότε πως ακριβώς να κάνει την αίτηση;
  • Μεγάλο ενδιαφέρον έδειξαν οι ελληνικές εταιρείες για το έργο διαλειτουργικότητας στο Δημόσιο, αφού 19 εταιρείες πληροφορικής και συμβουλευτικών υπηρεσιών, δήλωσαν την επιθυμία τους να εμπλακούν στις διαδικασίες. Ο συνολικός προϋπολογισμός φτάνει τα 55,8 εκατ. ευρώ και αφορά βεβαίως στη διασύνδεση των πληροφορικών συστημάτων του τομέα δημόσιας διοίκησης. Μεταξύ των ενδιαφερομένων οι IBM, Intrasoft, Cosmote, Vodafone, κ.ά.
  • Στην παροχή περιεχομένου δεν μετράει πάντα η ποσότητα, αλλά φυσικά η ποιότητα και η πρόσθετη αξία. Στην περίπτωση της συνδρομητικής τηλεόρασης, υπάρχει ένα κανάλι-σταθμός που τα τελευταία πέντε χρόνια έχει επαναπροσδιορίσει την καλή πλευρά της τηλεόρασης.
GY-1537-600X80-1
  • Το Cosmote History κάνει απολογισμό με 120 πρωτότυπες παραγωγές και συμπαραγωγές ντοκιμαντέρ και πάνω από 800 ώρες τηλεοπτικού υλικού. Σίγουρα αν θέλουμε να συνοδεύουμε την εργασία μας από το σπίτι, με κάτι να παίζει στην τηλεόραση, το περιεχόμενο του Cosmote History είναι μία μοναδική ευκαιρία να βλέπουμε και να μαθαίνουμε, παράλληλα, με έναν τρόπο ενδιαφέροντα και καθόλου… κουραστικό.
  • Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του καναλιού, σίγουρα η ενεργός συμβολή του σε παραγωγές ντοκιμαντέρ, και πολύ περισσότερο οι δικές του παραγωγές υψηλής ποιότητας. Και φυσικά όλο το περιεχόμενο του καναλιού, προβάλλεται με ελληνικούς υπότιτλους, ελληνική μεταγλώττιση, ή ακόμα καλύτερα με απ’ ευθείας ελληνική αφήγηση. Με την ευκαιρία, μην ξεχάσετε το αφιέρωμα για την αρχαία ελληνική τεχνολογία, διότι τελικά, το Cosmote History γράφει ιστορία!
  • Μιλώντας για Cosmote TV, το «Έτερος Εγώ» ετοιμάζεται για διεθνή καριέρα μέσω Netflix, ενώ υπάρχουν ανάλογες φήμες και για το «42°C», ένα ερωτικό ψυχολογικό θρίλερ, που πριν λίγο καιρό ολοκληρώθηκε η παραγωγή του.
  • Γενικά, η συνδρομητική TV στην Ελλάδα δεν πάει και άσχημα. H Cosmote είναι μπροστά με 575 χιλιάδες συνδρομητές, ακολουθεί η Nova με 450 και έπονται η Vodafone με 150 και η Wind με 80, ενώ το Netflix έχει σκαρφαλώσει στις 400 χιλιάδες! Να’ ναι καλά τα ελεύθερα κανάλια και τα (άθλια) προγράμματά τους!
  • Και η Vodafone παρουσίασε οικονομικό απολογισμό (για το Γ’ τρίμηνο του 2020), με αρνητικό πρόσημο, λόγω των ειδικών περιστάσεων που επέβαλλε η πανδημία. Τα έσοδα και οι πελάτες κινητής παρουσίασαν πτωτική πορεία, παρ’ όλα αυτά οι συνδρομητές σταθερής (+5.000 συνδέσεις) και η κίνηση των mobile data, κινήθηκαν ανοδικά.
17367_Acbg-Banner-New-applied-now-600x80-01_18_02-768x102
  • Η πτώση στα έσοδα από υπηρεσίες ήταν στο 3,5% σε ετήσια βάση. Αν σκεφτεί κάποιος τις συνθήκες καραντίνας, είναι μάλλον αρκετά ευπρεπή. Ιδιαίτερα, όταν τα προηγούμενα τρίμηνα υπήρχε πτώση 6% περίπου!
  • Οι απώλειες από περιαγωγή -που θα εκλείψουν όταν ξεκινήσει ο τουρισμός- είχαν σημαντική συνεισφορά στο αρνητικό πρόσημο. Επίσης, έγινε μία πολύ καλή εκκαθάριση στους πελάτες καρτοκινητής, ενώ τα συμβόλαια πλησιάζουν το 40% επί της συνολικής πελατειακής βάσης.
  • Last but not least, είναι το γεγονός ότι το APRU των συμβολαίων στην Ελλάδα είναι το υψηλότερο μεταξύ των ευρωπαϊκών θυγατρικών. Pas mal για τον Χάρη και την ομάδα του!
  • Και για να δείτε ότι όλα αυτά συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες, διαβάστε τη μελέτη της Accenture σε σχέση με τις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις και την κρίση.
  • Σύμφωνα με τη μελέτη «The European Double Up»: Το 49% των ευρωπαϊκών εταιρειών έχουν σημειώσει μείωση εσόδων ή κερδών τους τελευταίους 12 μήνες και δεν αναμένουν βελτίωσή τους επόμενους 12 μήνες.
combox
  • Το 19% των ευρωπαϊκών εταιρειών παρουσίαζε ισχυρή οικονομική επίδοση πριν από την πανδημία, αλλά αναμένει μειωμένα έσοδα και χαμηλότερη κερδοφορία τους επόμενους 12 μήνες. Η μελέτη αναφέρεται σε αυτές τις εταιρείες ως «οι έκπτωτοι άγγελοι» (falling angels).
  • Το 32% των ευρωπαϊκών εταιρειών αναμένει να σημειώσει αύξηση κερδοφορίας τους επόμενους 12 μήνες. Σύμφωνα με τη μελέτη οι συγκεκριμένες εταιρείες περιγράφονται ως «οι ηγέτες του αύριο» (tomorrow’s leaders).
  • Για μία ακόμα φορά ο Κωνσταντίνος Μασσέλος τόνισε τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ των ρυθμιστικών αρχών, τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο, ώστε να διευκολύνονται οι επενδύσεις και κατά συνέπεια να ωφελείται στο μέγιστο βαθμό η εγχώρια οικονομία. Σε αυτά τα θέματα εστίασε η ομιλία του προέδρου της ΕΕΤΤ, στην ενότητα «Ανατρεπτικές τεχνολογίες - Περίπτωση για ρυθμιστική αλλαγή» του συνεδρίου «Moving the regulatory cursor for digital regulation».
  • Όπου υπάρχει ένα θέλω υπάρχουν χίλια μπορώ! Αντί η Ελλάδα να αναλάβει πάλι το συνήθη ρόλο της στην… ουρά της Ευρώπης, αυτή τη φορά αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση, καθώς αυτή τη στιγμή είναι μόλις μία από τις τρεις χώρες που έχουν ενσωματώσει στο νομοθετικό τους πλαίσιο τον Ευρωπαϊκό Κώδικα Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών. Όχι μόνο αυτό, αλλά καταφέραμε να το κάνουμε πριν λήξει η καθορισμένη από την Ε.Ε. προθεσμία.
  • Οι άλλες δύο χώρες που συμμορφώθηκαν έγκαιρα είναι η Φινλανδία και η Ουγγαρία, ενώ «παρατήρηση» έκανε η Ευρωπαϊκή Ένωση σε άλλα 24 κράτη-μέλη, που δεν έχουν κινήσει τις απαραίτητες διαδικασίες.
Supervoice Banner for Weekly Telecom_July2020_Final
  • Θυμίζουμε ότι η Ε.Ε. είχε επαινέσει ξανά πριν από λίγο καιρό την Ελλάδα, για την καινοτομία διαχείρισης των εσόδων από τη δημοπρασία του 5G μέσω του Ταμείου Φαιστός. Σε συνδυασμό με την παγκόσμια οικονομική κρίση, ακολουθούμενη από την παγκόσμια υγειονομική κρίση, και τώρα με αυτές τις ειδήσεις-πρωτιές, δεν θα κατηγορούσαμε κανέναν, αν πίστευε ότι κάποιος φούρνος γκρεμίστηκε… Αυτός της γραφειοκρατίας!
  • Σε άνοδο η αγορά των υπηρεσιών cloud στην Ελλάδα, δεδομένου ότι στην εποχή του WFH, κάθε εταιρεία είναι εταιρεία τεχνολογίας! Με +24% έκλεισε το 2020, ενώ, αντίστοιχο ποσοστό αύξησης αναμένεται το 2021. Και που να δούμε και τα μεγάλα data centers που ετοιμάζονται, να κάνουν την εμφάνιση τους στη χώρα μας!
  • Και αφού μιλάμε για Cloud & Data Centers, κρατήστε από τώρα reserve τις ημερομηνίες 25 & 26 Φεβρουαρίου, που θα γίνει το συνέδριο Digital Business: Cloud - Data Centers & Digital Transformation. Δείτε περισσότερα στο digitaltransformation360.gr Δείτε τις βασικές ενότητες του προγράμματος και δηλώστε δωρεάν συμμετοχή με ένα κλικ!
  • Συνεχίζεται η επέκταση του δικτύου 5G και από τους τρεις παρόχους, καθώς και η διαφήμιση στην TV με προεξέχουσα τη Wind, που έχει δημιουργήσει ένα όντως εντυπωσιακό σποτάκι. BTW, διαβάσαμε κάτι ωραίο στο Internet: «Αν το 5G είναι το δίκτυο του… αντίχριστου, όπως ισχυρίζονται οι συνωμοσιολόγοι, ελπίζω να έχει καλές τιμές στις συνδέσεις»!
  • Ντεμπούτο του 5G και στην Κύπρο. Σε Λευκωσία, Λεμεσό, Λάρνακα, Πάφο και Αμμόχωστο, καθώς και σε τουριστικές περιοχές, μεγάλες κοινότητες και στους αυτοκινητόδρομους, λειτουργεί από τη Δευτέρα 1η Φεβρουαρίου το πρώτο δίκτυο 5G στην Κύπρο από τη Cytamobile-Vodafone.
600x80 dlink 5-11-20 sent
  • Στην Κάντζα προσπαθούν να οργανωθούν στη λογική «άλλοι παπάδες ήρθανε άλλα ευαγγέλια φέραν». Η αίσθηση είναι ότι αναζητούν ακόμα CEO. Σειρά -μετά τον Χρήστο που το διέψευσε last week- είχε αυτή την εβδομάδα το όνομα του Αλμπέρτου, που έχει μεν και με το παραπάνω τα προσόντα, αλλά σύμφωνα με πληροφορίες της στήλης ούτε αυτό ισχύει!
  • Γενικά, δεν θα λέγαμε ότι τα αναγνωρισμένα στελέχη της αγοράς ενδιαφέρονται ιδιαίτερα, και μάλλον δεν θα ενδιαφερθούν όσο δεν είναι σαφής ο ρόλος που θα κληθούν να αναλάβουν. Η αίσθηση είναι ότι το σχετικό job description είναι τόσο «καλό», όσο το πρόσφατο ενημερωτικό για το χρηματιστήριο που μάλλον δεν έδειξε όραμα και δυναμική…
  • Έχουν τρελαθεί στο λιανεμπόριο με τα «άνοιξε – κλείσε» των καταστημάτων, λόγω των μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας. Και αν αυτό είναι σχετικά εύκολο για ένα κατάστημα με 2-3 άτομα προσωπικό, φανταστείτε τι προγραμματισμός χρειάζεται για ένα πολυκατάστημα ή μία μεγάλη αλυσίδα… Χαμός!
  • Κάτι μας λέει ότι οι online παραγγελίες θα αυξηθούν και πάλι συνοδευόμενες από κάποιες πολύ καλές προσφορές…
  • Σήμερα κάνει ντεμπούτο το ICT Weekly. Θα θέλαμε βέβαια οι δημιουργοί του να ήταν πιο… δημιουργικοί και να είχαν βρει έναν άλλο τίτλο, για να μη σας μπερδεύουν, αλλά εσείς ξέρετε τι διαβάζετε 15 χρόνια τώρα… Σε κάθε περίπτωση ευχόμαστε από καρδίας καλοτάξιδο! Χίλιοι καλοί χωράνε…
anycast-m4-plus-600x80
ΦΑΣΑ INSIDE 600x300_Mobilus in Mobilis_2
Όπως θα ξέρουν καλά οι κάτοχοι iPhone, το ξεκλείδωμα μέσω αναγνώρισης προσώπου με μάσκα είναι πολύ δύσκολο. Ωστόσο, η Apple προσπάθησε να λύσει το πρόβλημα και τα κατάφερε στο iOS 14.5, αλλά... κόβοντας δρόμο!
Ουσιαστικά το νέο feature λειτουργεί μόνο αν είστε και κάτοχοι Apple Watch. Αν, λοιπόν, το iPhone ανιχνεύσει ότι φοράτε μάσκα και ταυτόχρονα είναι κοντά στο Apple Watch σας, τότε ξεκλειδώνει αυτόματα, όπως αν λειτουργούσε το Face ID.
Να σημειωθεί ότι πρέπει επίσης να έχετε ορίσει κωδικό στο Apple Watch σας και να είναι ξεκλειδωμένο τη στιγμή που θα συμβούν τα παραπάνω
Επίσης, να σημειώσουμε ότι αυτή η μέθοδος μπορεί μόνο να ξεκλειδώσει το iPhone σας, αλλά δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε άλλες περιπτώσεις, όπως για παράδειγμα κατά το authentication για αγορές μέσω App Store ή iTunes. Τότε θα πρέπει να βάλετε τον κωδικό με το χέρι.
Σε άλλα... νέα, το iOS 14.5 φέρνει υποστηρίξη για Xbox X series και PS5 DualSense χειριστήρια.
Επίσης ενεργοποιεί dual-SIM 5G λειτουργικότητα και AirPlay 2 υποστήριξη για το Apple Fitness+.
Τέλος, φέρνει κάτι αρκετά σημαντικό: Το app tracking transparency που σας επιτρέπει να απαγορεύσετε στα apps να καταγράφουν τη δραστηριότητά σας online.
cl8-sept-2019-600x80
Δύο πράγματα θα κρίνουν το μέλλον των foldable smartphones: η αποτελεσματικότητα του μηχανισμού αναδίπλωσης, και η ευελιξία της οθόνης, ενώ φυσικά η ανθεκτικότητα είναι καίρια και στα δύο αυτά σημεία.
Γι’ αυτό και οι μεγάλοι κατασκευαστές αναπτύσσουν διαρκώς νέες προτάσεις.
Μεταξύ αυτών και η Samsung, που ανακοίνωσε επίσημα ότι πειραματίζεται με κυλιόμενες οθόνες τύπου slide και roll. Όχι μόνο αυτό, αλλά και ότι θα δούμε τέτοιου τύπου οθόνες από την εταιρεία, εντός του 2021!
Αυτό που δεν διευκρινίζεται είναι αν αυτές τις οθόνες θα τις κρατήσει μόνο για τις δικές της συσκευές ή θα τις διαθέσει και σε άλλους κατασκευαστές.
16-05-2018-BANNER-FOR-WEEKLY-TELECOM-600x74
Το γνωστό iFixit έκανε... «βίδες» ένα νέο Samsung Galaxy S21 ώστε να δούμε πως είναι εσωτερικά, αλλά και να βαθμολογήσει το πόσο εύκολα επισκευάζεται.
Το πόρισμα είναι πως το S21 επισκευάζεται ευκολότερα από το S20, αλλά και από τα S21+ και S21 Ultra.
Σε αυτό βοηθά ιδιαίτερα το πλαστικό πίσω μέρος που αφαιρείται πολύ πιο εύκολα από το γυάλινο στα μεγαλύτερα αδερφάκια του.
Η flat οθόνη επίσης αφαιρείται εύκολα σε σχέση με τις curved αλλά ακόμα κι έτσι, η συσκευή πήρε σκoρ 4/10 όσον αφορά την ευκολία επισκευής της.
Αυτό διότι οι δύο πιο κοινές επισκευές αφορούν την οθόνη και τη μπαταρία.
Η Samsung χρησιμοποιεί ισχυρή κόλλα στις μπαταρίες της και έτσι η αφαίρεσή της δεν είναι εύκολη υπόθεση.
Δείτε το video και εκτός των παραπάνω, θα δείτε και τις διαφορές μεταξύ του αισθητήρα δακτυλικών αποτυπωμάτων των S20 και S21.
clickevents 600x80 banner 21-4-20 sent
facebook twitter youtube instagram linkedin