Newsletter-Banner-600x150_mgn
600x80 security 17-3-20 sent
stay-home
cosmote-april-2020-600x80

Δεν πληρώνω - Δεν πληρώνω!

Σε ένα ιδιότυπο «Δεν πληρώνω! Δεν πληρώνω!» που αναζητά το δικό του Ντάριο Φο, έχει οδηγήσει η πανδημία του COVID-19 τους Έλληνες καταναλωτές τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. Με το δεδομένο ότι οι καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης, σε συνδυασμό με τη μείωση -ή και μηδενισμό- των εισοδημάτων των πελατών, έχει αλλάξει σε σημαντικό βαθμό τις προτεραιότητες των πολιτών, όσον αφορά στις οικονομικές τους υποχρεώσεις, οι απλήρωτοι λογαριασμοί κάθε είδους έχουν πάρει την ανηφόρα.
Επίσης, ένα άτυπο μορατόριουμ διακοπών συνδέσεων οφειλετών εκ μέρους των παρόχων, το οποίο έχει δώσει μία αίσθηση «ασυλίας», καθ’όσον οι τηλεπικοινωνίες τον καιρό του «Μένουμε Σπίτι» είναι στη λίστα με τις βασικές υπηρεσίες.
Όπως και να έχει, οι οφειλές αυξάνονται μήνα με το μήνα, και φυσικά το τελικό τους ύψος θα εξαρτηθεί από τον χρόνο που θα παραμείνουν σε ισχύ τα μέτρα.
Το «σκηνικό» αυτό δεν είναι πρωτόγνωρο για τις τηλεπικοινωνιακές εταιρείες, που έχουν αναγκαστεί κατά τη διάρκεια της δεκαετούς οικονομικής κρίσης που προηγήθηκε να αντιμετωπίσουν ανάλογες καταστάσεις.
Είναι χαρακτηριστικό ότι, όπως είχε γνωστοποιήσει στις αρχές του 2012 η διοίκηση του ΟΤΕ, οι επισφάλειες στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας από 2% επί του συνολικού τζίρου το 2009 (ή 77 εκατ. ευρώ) το 2011 εκτινάχθηκαν στο 3,7% (ή στα 120 εκατ. ευρώ). Το 2018 μόνον ο ΟΤΕ, με βάση τον ισολογισμό του, είχε προχωρήσει στη διαγραφή επισφαλών απαιτήσεων ύψους 98,9 εκατ. ευρώ.
Ως τώρα δεν υπάρχει εκτίμηση για το ύψος που έχουν φτάσει τα ανοιχτά υπόλοιπα, και φυσικά δε γνωρίζουμε πόσοι θα σπεύσουν να τις τακτοποιήσουν μόλις ολοκληρώσει το πέρασμά του ο κορονοϊός, επανέλθει η κανονικότητα και οι …ανάγκες επικοινωνίας και πάψει να υπάρχει η ανοχή. Προς το παρόν, ελπίζουμε να τελειώσει όλο αυτό και να βάλουμε πάλι σε μία σειρά τις δουλειές και τις υποχρεώσεις μας.
To θέμα ωστόσο δεν είναι πρωτόγνωρο και αν αναζητήσει κάποιος πληροφορίες για τις κοινωνικές επιπτώσεις στη διάρκεια του λοιμού της Αθήνας (το 430 π.Χ., που έγινε αιτία να χαθεί το 1/3 των κατοίκων της πόλης μαζί και ο Περικλής), θα δει ότι υπήρχαν και τότε ανάλογες ακραίες συμπεριφορές. Ο άνθρωπος διαμέσου των αιώνων διατηρεί τα ίδια ένστικτα και σχεδόν την ίδια συμπεριφορά. Απλά, αλλάζουν τα μέσα.
Ευτυχώς αυτή είναι η μοναδική ομοιότητα του τότε με το σήμερα και είναι σίγουρο ότι σύντομα όλα όσα μας συμβαίνουν, θα αποτελούν παρελθόν, οπότε κάποιοι θα θέλουν πίσω τις συνδέσεις τους…
Διότι είπαμε, χωρίς πορτοφόλι πας στη δουλειά χωρίς κινητό όχι!
MLS-Weekly-Telecom_600x80-c
5g-uk

Θεωρίες συνομωσίας: τι μας κρύβουν;

Πόσα fake news να αντέξει ο άνθρωπος; Αυτό μας έρχεται στο μυαλό, όταν διαβάζουμε τις θεωρίες συνομωσίας που δημοσιεύονται στα κοινωνικά δίκτυα σχετικά με τον κορονοϊό.
Μετά τα μυστικά εργαστήρια, τα γιατροσόφια, τις κολώνιες, και τη λέσχη Bieldeberg, τα fake news εξελίσσονται και προχώρησαν σε απίστευτους συνδυασμούς και άλματα βλακείας.
Η νέα μόδα είναι η σύνδεση 5G και COVID-19, και ο ισχυρισμός που έχει ως εξής: «Κάθε πανδημία συνδέεται με την εισαγωγή νέας γενιάς ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας. Για παράδειγμα, η πανδημία του 1918, που εμφανίστηκε σχεδόν ταυτόχρονα στον κόσμο και δεν θεμελιώθηκε μεταδοτικότητα, οφειλόταν στην παγκόσμια εφαρμογή ραδιοκυμάτων.
Αντίστοιχα, η τρέχουσα πανδημία οφείλεται στην εφαρμογή της βλαβερής τεχνολογίας 5G, που ξεκίνησε στην πόλη Wuhan. Οι ιοί, άλλωστε, είναι απεκκρίσεις δηλητηριασμένων κυττάρων». Ευτυχώς δηλαδή που την βγάλαμε καθαροί με την τηλεόραση, το 2G, το 3G και το 4G, αλλιώς θα είχαμε ξεκληριστεί!
Ο εμπνευστής της απίθανης αυτής θεωρίας που βρίθει βλακείας και στερείται οποιασδήποτε επιστημονικής τεκμηρίωσης, είναι ένας Αμερικανός γιατρός που βρίσκεται υπό περιοριστικούς όρους της εξάσκησης της ιατρικής.
Δεν θα μπούμε στη λογική να αποδομήσουμε αυτό τον ισχυρισμό, μια και τον θεωρούμε ανάξιο καν για δεύτερη ανάγνωση.
Άλλωστε είμαστε βέβαιοι ότι το κοινό που μας διαβάζει, δεν είναι στο target group αυτών των άθλιων, από κάθε άποψη θεωριών.
Αυτό που μας προβληματίζει είναι ότι αρκετοί συνάνθρωποι μας, σπεύδουν να ενστερνιστούν παρόμοιες θεωρίες και μάλιστα μερικοί να γίνουν και επικίνδυνοι.
Μετά από μία σειρά εμπρησμών, βανδαλισμών, αλλά και επιθέσεων εναντίον εργαζομένων σε εγκαταστάσεις τηλεπικοινωνιών σε διάφορα σημεία της Αγγλίας από φανατικούς ανεγκέφαλους, η κυβέρνηση αναγκάστηκε να προβεί σε ανακοινώσεις, χαρακτηρίζοντας εντελώς ψευδή και επικίνδυνα fake news, όσα λέγονται περί σύνδεσης των κεραιών 5G με την εξάπλωση του νέου κορονοϊού. Και για όσους διαβάζοντας τα παραπάνω σκέφτηκαν «είναι τρελοί αυτοί οι Βρετανοί», ας μάθουν ότι αντίστοιχα περιστατικά εμφανίστηκαν και στην Κύπρο!
Οπότε, αν και η βλακεία είναι άπειρη και ανίκητη, ο πόλεμος εναντίον της ήταν και θα είναι καθήκον μας. Η βοήθεια σας, είναι πολύτιμη!
blackview-oct-2019
supermarket

Wind: Μείνετε Σπίτι - θα σας φέρουμε εμείς τα ψώνια

Ίσως η πιο χρήσιμη και δημιουργική ενέργεια marketing γίνεται αυτή τη στιγμή από τη Wind.
Πρόκειται για μία δράση που μειώνει την ανάγκη μετακινήσεων ευπαθών ομάδων πληθυσμού, για την αγορά βασικών αγαθών. Έτσι, δίνεται λύση σε όσους δεν μπορούν -λόγω ειδικών προβλημάτων- να βγουν από το σπίτι, και μειώνεται δραστικά η πιθανότητα έκθεσης τους σε κίνδυνο.
Στην Αθήνα, το project τρέχει σε συνεργασία με την εταιρεία ταξί «Κόσμος», και στη Θεσσαλονίκη -απ’ όπου ξεκίνησε η ιδέα- με την εταιρεία ταξί TaxiWay. Η Wind λοιπόν που είχε την πολύ καλή ιδέα αναλαμβάνει για όλες τις ευπαθείς ομάδες (ηλικιωμένους, ΑΜΕΑ, μονογονεϊκές οικογένειες κ.α.) τη συλλογή και δωρεάν μεταφορά ειδών πρώτης ανάγκης από οποιοδήποτε κατάστημα τροφίμων ή φαρμακείο, αυθημερόν και με ασφάλεια.
Η πρωτοβουλία «Μείνετε Σπίτι - θα σας φέρουμε εμείς τα ψώνια» αποτελεί μία έμπρακτη προσπάθεια στήριξης των ευπαθών ομάδων που βρίσκονται σε ανάγκη, και ταυτόχρονα προστασίας τους από τον κίνδυνο να προσβληθούν από τον ιό.
Με αυτό τον τρόπο, η Wind συμβάλλει έμπρακτα στην εκστρατεία «Μένουμε Σπίτι» και στη μεγάλη εθνική προσπάθεια περιορισμού της μετάδοσης του κορονοϊού.
Η ενέργεια αυτή γίνεται πράξη στους δήμους Θεσσαλονίκης, Αθήνας, Καλλιθέας, Νέας Σμύρνης, Νίκαιας, Κορυδαλλού, Αιγάλεω και Περιστερίου.
Πως λειτουργεί; Στην Αθήνα οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν καθημερινά μεταξύ 7.00πμ – 11.00πμ στο τηλεφωνικό κέντρο της «Κόσμος» (210 5201300 ή 18300) δηλώνοντας τον κωδικό 180 και τη διεύθυνση της οικίας τους. Ο πλησιέστερος οδηγός ταξί φτάνει άμεσα στην πόρτα τους και παραλαμβάνει τη λίστα με τα ψώνια και το χρηματικό αντίτιμο. Ο ίδιος φροντίζει να συλλέγει και να παραδίδει τα προϊόντα με υπευθυνότητα, τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας.
Εμείς απλά θα επισημάνουμε ότι την ίδια στιγμή που οι περισσότεροι είμαστε κλεισμένοι στο σπίτι, υπάρχουν κάποια στελέχη που σκέφτονται «out of the box» και μπορούν να συνδυάσουν την προσφορά στον πλησίον με το δημιουργικό marketing, σε ένα ιδανικό concept, που μόνο «μπράβο» μπορεί να αποσπάσει!
Samsung_S20_Family_680x80
ecommerce-revenue

Νέοι χρήστες, περισσότερες παραγγελίες και αυξημένος τζίρος για τα e-shops

Μία πιο «άσπρη» μέρα ξημερώνει για το e-commerce στην Ελλάδα μετά την κρίση της πανδημίας Covid-19 σύμφωνα με τα αποτελέσματα της πρώτης έρευνας για το ηλεκτρονικό εμπόριο με τίτλο «Οι προκλήσεις για το e-commerce και η επόμενη ημέρα» που διεξήχθη από την εταιρεία Plushost.gr με τη συμμετοχή 288 ηλεκτρονικών καταστημάτων.
H έρευνα αφορά την περίοδο 1-7 Απριλίου και έγινε από την Plushost.gr, η οποία εξειδικεύεται εξ ολοκλήρου στο e-commerce 360. Σύμφωνα με αυτήν η επισκεψιμότητα σε e shops, τόσο direct όσο και μέσω των social media, εκτοξεύεται κατά 45%, ενώ οι παραγγελίες online βλέπουν τον όγκο τους να μεταβάλλεται κατά +52,3%. Οι αγορές μέσω μεγάλων οθονών κάνουν ηχηρό come back (+50%), οι τηλεφωνικές παραγγελίες από κινητό ανακτούν το χαμένο έδαφος (+53%), ενώ διαπιστώνεται πρόσθεση νέων χρηστών κατά 61%.
Στα θετικά η επάρκεια των αγαθών, η εντυπωσιακή αύξηση του τζίρου των ηλεκτρονικών καταστημάτων και η θετική μεταβολή του Μ.Ο. της παραγγελίας, του Conversion Rate Optimization (CRO) και του διαθέσιμου budget στα κανάλια προώθησης. Στα αρνητικά η αύξηση της εγκατάλειψης του καλαθιού, η διόγκωση του ποσοστού επιστροφών και χρεώσεων (CPC) στα κανάλια προώθησης και οι δραματικές καθυστερήσεις στις παραδόσεις των παραγγελιών.
Ο περιορισμός της μετακίνησης των πολιτών επηρέασε αρχικά θετικά την επισκεψιμότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων στους περισσότερους κλάδους του ηλεκτρονικού εμπορίου. Πιο συγκεκριμένα το 54,4% (157 καταστήματα) δηλώνουν ότι η επισκεψιμότητα αυξήθηκε, το 12,50% (36) ότι παρέμεινε σταθερή, το 28,6% (83) ότι μειώθηκε και το 4,4% απάντησαν ότι δεν γνωρίζουν (13 καταστήματα).
Η πλειονότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων διαπίστωσαν αύξηση της επισκεψιμότητάς τους μέσω των οργανικών αποτελεσμάτων. Το 45,3% (122) δηλώνουν ότι αυξήθηκε, το 22,3% (60) ότι παρέμεινε σταθερή, το 26% (70) ότι μειώθηκε ενώ το 6,3% (17) δεν γνωρίζουν.
Διαπιστώνεται μια γενική αύξηση των online παραγγελιών και αφορά στην πλειονότητα των κλάδων των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Το 52,2% (150) δηλώνουν ότι οι παραγγελίες αυξήθηκαν, το 8,09% (23) ότι παρέμειναν σταθερές, το 31,62% 91) ότι μειώθηκαν και το 8,09% (23) δεν γνωρίζουν ακόμη.
Ενθαρρυντικό είναι, το γεγονός ότι η πλειονότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων πιστεύουν ότι η επόμενη μέρα μετά τον COVID-19 θα είναι θετική για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα, το 57,3% (165) υιοθετούν το πιο αισιόδοξο σενάριο περί «θετικής επόμενης ημέρας για το e commerce», το 26,47% (76) το αρνητικό, το 10,29% (30) εκτιμούν ότι η κατάσταση θα διατηρηθεί ως έχει, ενώ το 5,88% (17) κρίνει ότι είναι ακόμη νωρίς ως εκ τούτου απαντά ότι «δεν γνωρίζει».
Η επίσημη παρουσίαση της έρευνας και η ανάλυση των αποτελεσμάτων θα γίνει σε ειδικό webinar στο οποίο μπορείτε να δηλώσετε δωρεάν συμμετοχή με ένα click. Χορηγός επικοινωνίας της έρευνας είναι η ClickEvents!
ΦΑΣΑ INSIDE 600x300_WEEKLY LEAKS1
tv-box-4k-600x80
Λέμε ότι η κρίση του COVID-19 έχει δημιουργήσει ευκαιρίες στις τηλεπικοινωνίες και στην πληροφορική, με την απομακρυσμένη εργασία και εκπαίδευση, αλλά και με τον πολυπόθητο ψηφιακό μετασχηματισμό του Δημοσίου. Όμως αντίστοιχα, δημιουργεί ευκαιρίες και για τη… «σκοτεινή πλευρά» της τεχνολογίας.

Τι και αν η επιστημονική κοινότητα απεφάνθη ότι το 5G είναι ασφαλές για την ανθρώπινη υγεία; Οι συνομωσίες εξαπλώνονται πιο εύκολα και πιο γρήγορα από τον κορονοϊό, και μάλιστα με μία μεγάλη διαφορά. Τις συνομωσίες δεν τις αποφεύγουμε, αφού ενίοτε μας χαϊδεύουν τα αυτιά. Σε όλους αρέσουν τα παραμύθια…

Κάπως έτσι ήρθε κι έδεσε, και αφού οι flat-earthers είδαν και αποείδαν ότι έχαναν τη μάχη με όπλο το επιχείρημα της στειρότητας, βρήκαν πρόσφορο έδαφος στη νέα κρίση, και στον φόβο που αναπόφευκτα δημιουργεί. Το νέο trend λοιπόν, είναι ότι… το 5G προκαλεί κορονοϊό !!! Βλέπετε, παντού υπάρχει μία Καλαμάτα…

Ο «μεγάλος αρχηγός» αυτής της θεωρίας είναι ένας Αμερικάνος γιατρός που κινδυνεύει να χάσει την άδεια του. Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία η αιτιολογία, αφού έτσι κι αλλιώς είναι άκυρη. Μεγαλύτερη βάση στην πραγματικότητα έχουν οι προσπάθειες επιστημονικής εξήγησης για τους κόσμους των superhero comics!

Το θέμα είναι ότι αυτές οι καταστάσεις, εκτός από τραγελαφικές, είναι και επικίνδυνες, αφού παίρνουν το focus από τις αληθινές αιτίες του ιού. Μπορείτε να φανταστείτε κάποιον που βγαίνει αλόγιστα από το σπίτι του, γιατί υποτίθεται ότι η απαγόρευση κυκλοφορίας είναι συνωμοσία της κυβέρνησης και των πολυεθνικών, αλλά αποφεύγει επιμελώς τους σταθμούς βάσης 5G γιατί μπορεί να… τον σκοτώσουν;

Εκτός από υγειονομικές, έχουμε όμως και άλλες επιπτώσεις αυτής της «θεωρίας». Για να χρησιμοποιήσουμε την κλασική μεταφορά, οι χωρικοί άρπαξαν τις τσουγκράνες και τους πυρσούς, και άρχισαν να καταστρέφουν κεραίες 5G!
GY-1537-600X80-1
Στην Αγγλία, όπου σημειώνονται έντονα περιστατικά, οι ιθύνοντες του συστήματος υγείας προσπαθούν να λογικέψουν τον αντι-5G όχλο. Κάποιοι βεβαίως αστειευόμενοι ισχυρίζονται ότι θα γίνουμε όλοι hot spot!

Ακόμα και στην Κύπρο, όπου όπως και στην Ελλάδα εκκρεμεί η αδειοδότηση, οι «ψεκασμένοι» ανεβάζουν φωτογραφίες με υποτιθέμενες κεραίες 5G (ως στόχους;). Ο CEO της Cyta, Ανδρέας Νικολάου, προσπαθεί να μαζέψει αυτούς τους ανέμους πίσω στον ασκό, γιατί φυσικά όλο αυτό δεν είναι τίποτα παραπάνω από… αέρας!

Η ζημιά πάντως έγινε γιατί μετά από εμπρησμό σε κεραία που υπήρχε ήδη 20 χρόνια αρκετοί Κύπριοι έμειναν χωρίς Internet και κινητό. Στην Κύπρο πάντως -σύμφωνα με χιουμοριστικό site- σκέφτονται να περάσουν απευθείας στο 6G, παρ’όλο που ανακάλυψαν το εμβόλιο για το 5G !!!

Το κερασάκι, όπως πάντα, σας το κρατήσαμε για το τέλος. Το ξέρετε ότι υπάρχει πλέον οργανωμένη ομάδα στο Facebook, με την ονομασία «Stop 5G Ελλάς»; !!! Ανάμεσα στους διαχειριστές (surprise-surprise) βρίσκεται και ο «μπροστάρης» της Καλαματιανής «εξέγερσης», δηλαδή ο Δρ. Θεόδωρος Μέτσης.

Επειδή όμως το γκρουπάκι είναι πριβέ, δηλαδή χρειάζεστε πρόσκληση και έγκριση για να μπείτε, υπάρχει και η δημόσια αντίστοιχη σελίδα για τον… κοσμάκη! Μη βιαστείτε να γραφτείτε, γιατί αν η άποψη σας διαφέρει από τη δική τους, θα φάτε ένα «δημοκρατικό» μπλοκάρισμα. Από την άλλη υπάρχει και η ομάδα ΝΑΙ ΣΤΟ 5G που έχει πάρει στο ψιλό όλους τους νεολουδίτες αντι-5G-ανούς! Και με πολύ χιούμορ μάλιστα!

Αν ψάχνετε ένα αποτελεσματικό μέσο αντιμετώπισης του κορονοϊού, κοιτάξτε προς το μέρος της Hellas Sat, που σε συνεργασία με τη Dynamic Works, ανέπτυξε την πλατφόρμα CovidGuard, και μάλιστα τη διαθέτει δωρεάν στο Ελληνικό Δημόσιο! Παράλληλα γίνονται πολλές ανάλογες προσπάθειες, και είναι απορίας άξιο που δεν έχουμε προχωρήσει σε καμία λύση, όταν μάλιστα δεν υπάρχει κόστος και παρέχονται στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
17367_Acbg Banner New applied now, 600x80 01_18_02
Η λειτουργία του είναι πολύ απλή. Μία εφαρμογή σε κάθε κινητό, ανιχνεύει μέσω Bluetooth τα smartphones που βρίσκονται κοντά σε αυτό. Αν ένας από τους κοντινούς χρήστες έχει καταχωρηθεί ως θετικός στον COVID-19, οι άλλοι χρήστες που έχουν βρεθεί σε κοντινή απόσταση, ειδοποιούνται αυτόματα για να προσέχουν. Ανάλογες τεχνολογίες έχουν εφαρμοστεί με επιτυχία και ικανοποιητικά αποτελέσματα στην Σιγκαπούρη και το Ισραήλ.

Και επειδή διαβάζοντας αυτές τις γραμμές, κάποιοι ίσως το έχετε ήδη απορρίψει λόγω… privacy concerns, σε όλη αυτή τη διαδικασία δεν αποκαλύπτεται κανένα προσωπικό στοιχείο, παρά μόνο ένας ειδικός αριθμός που ανατίθεται στον κάθε χρήστη γι’αυτό τον σκοπό.

Εκτός από το ότι αποκτήσαμε όλοι με το στανιό master στην τεχνολογία λόγω κορονοϊού, μάθαμε και τη σημασία του uploading. Γεγονός που μας καθιστά καλύτερους, αλλά πιο απαιτητικούς πελάτες, κάτι που θα πρέπει να λάβουν υπόψη τα δίκτυα για την μ.Κ. (μετά Κορονοιό εποχή).

Επίσης, αυτή την εποχή αυξήθηκαν και οι αιτήσεις για συνδέσεις μεγαλύτερων ταχυτήτων. Καιρός ήταν! Αν πάντως έπρεπε να δώσουμε (τεχνολογικό) τίτλο στις μέρες που ζούμε τα ήταν «To Boom του Zoom»! Ήταν να μην το ανακαλύψουμε και μάθουμε να zoom-άρουμε σε αυτό…

Boom και στους συνδρομητές της Vodafone TV. Δεν το λες και λίγο +80% αύξηση! Όπως, εντυπωσιακή είναι και η τεράστια αύξηση που υπάρχει στις υπηρεσίες on demand. Θα μπορούσε να πει κάποιος ότι έχει ήδη αρπάξει την ευκαιρία να αυξήσει σημαντικά την πελατειακή βάση, αλλά για να είμαστε σίγουροι, θα πρέπει να δούμε τα σχετικά νούμερα προς το τέλος Μάϊου.

Όσοι ανήκουν στην κατηγορία πελατών που… επιμένουν έντυπα, και δε γνωρίζουν καλά τα μονοπάτια των online συναλλαγών, τότε μάλλον θα έχουν πρόβλημα με τους παρόχους, και αντίστοιχα οι πάροχοι θα έχουν πρόβλημα με αυτούς.
PanelTV_infocom_website_600x80_06_2018
Καθώς τα φυσικά καταστήματα παραμένουν κλειστά, συσσωρεύεται ο όγκος των απλήρωτων λογαριασμών. Βέβαια υπάρχουν πολλοί τρόποι εξόφλησης, μέσω web, mobile, ή ακόμα και το πιο «παραδοσιακό» phone banking, αλλά αν ο άλλος επικαλεστεί τεχνολογική άγνοια… δεν μπορεί ο πάροχος να κάνει και πολλά πράγματα.

Προς το παρόν τουλάχιστον, οι telcos επιλέγουν το δρόμο του «ζεν», δηλαδή σιωπή και απραξία, χωρίς να πιέζουν τους πελάτες, ούτε βεβαίως βάζουν φραγή στα ανεξόφλητα accounts.

Με αυτή την πολιτική, έχουν ανοίξει και αντίθετο ρεύμα στον ίδιο δρόμο, επιτρέποντας σε αρκετούς πελάτες να ακολουθούν την πορεία του… «δεν πληρώνω»! Σε κάθε περίπτωση όμως, όταν περάσει η μπόρα, κάποιοι θα πρέπει να πληρώσουν μαζεμένους τους λογαριασμούς ή να στερηθούν την επικοινωνία τους…

Αυτά ως προς την ανοχή. Διότι ως προς την αντοχή ο ΟΤΕ καλά κρατεί, καθώς μετά την καταξίωση από το Harvard, σειρά έχει η CitiGroup να του δώσει ψήφο εμπιστοσύνης, μέσω έκθεσης η οποία του αποδίδει εύσημα, χαρακτηριζόμενα ως «ιστορικό ανθεκτικότητας σε μακροοικονομικές περιόδους ύφεσης».

Η ίδια έκθεση προβλέπει μείωση εσόδων, τόσο για φέτος όσο και για την επόμενη διετία, δηλαδή… στα χρόνια του κορονοϊού. Αν και αυτά τα νούμερα είναι μικρά, είναι σίγουρα αναμενόμενα, όχι μόνο για τον ΟΤΕ αλλά για κάθε επιχείρηση. BTW, παρ’ όλη την «μαυρίλα» των ημερών να περιμένετε ευχάριστα πράγματα την Τρίτη στην on line press conference του Μιχάλη.

Διότι ακόμα και εν μέσω αυτής της κατάστασης, το Μέγαρο θα αποκτήσει το… «εξοχικό» του! Την Κορινθία, και συγκεκριμένα τη Νεμέα, επέλεξε η ΟΤΕ Estate για να εγκαταστήσει το νέο της data center, το οποίο όταν τεθεί σε λειτουργία, αναμένεται να προσφέρει 10 νέες θέσεις εργασίας.
combox
Και αυτό δεν είναι η μοναδική είδηση που θα ακούσετε από το στόμα του Μεγαράρχη! Ανυπομονούμε να ακούσουμε τι θα μας πει και για τη νέα ΟΤΤ Cosmote TV την οποία δοκιμάσαμε και μας άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις!

Στην MLS έχουμε καινούργιο εμπορικό διευθυντή. Ο Αλέξης (Βλάχος) δεν βρίσκεται μόνο πίσω από τις λέξεις, αλλά και πίσω από τους (πολύ καλούς) αριθμούς που άρχισε να καταγράφει η εταιρεία, η οποία όπως δείχνουν όλα «θα γυρίσει το ματσάκι». Σε πρώτη φάση ξεπούλησε από tablets, και αν είχε μερικές χιλιάδες ακόμα, θα τα είχε σπρώξει σε χρόνο dt. MAIC, βρες μου κι άλλα tablets!

Διότι τα smartphones μπορεί να μην είναι στο forte τους αυτή την εποχή, αλλά τα laptops και τα tablets έχουν την τιμητική τους. Ιδίως στα tablets, όπου και οι δήμοι ψάχνουν λύσεις για να καλύψουν τις ανάγκες των μαθητών που δεν έχουν υπολογιστή.

Από την άλλη πλευρά σε σχετική έρευνα της plushost για το ηλεκτρονικό εμπόριο, διαπιστώνεται ότι αρκετοί χρησιμοποιούν τη μεγάλη οθόνη (PC) για να παραγγείλουν (39.10% δηλώνει αύξηση και 29.84% δηλώνει ότι η κίνηση από τις μεγάλες οθόνες παρέμεινε σταθερή). Θα μπορούσαμε να γράψουμε πολλά για την έρευνα, αλλά είναι καλύτερα να δηλώσετε συμμετοχή στο σχετικό webinar για να ακούσετε την ανάλυση από τους ειδικούς.

Αρκετοί από την πιάτσα φέρνουν πλέον μάσκες και άλλο υγειονομικό υλικό, όπως π.χ. ο Δημήτρης από τη Θεσσαλονίκη. Όποιος έχει τα γένια -και τα κονέ με τους Κινέζους- έχει και τα χτένια. Δεν πάει να έχουν φτάσει τα μεταφορικά 5% (από 2%), γιατί έρχονται όλα κυρίως αεροπορικώς Φρανκφούρτη και από εκεί με φορτηγό; Αυτοί που ήρθαν για να μείνουν στην αγορά πάντα θα βρίσκουν λύσεις…

Ξανά στο προσκήνιο η SingularLogic και η πώληση της. Μιλάνε για 5 ενδιαφερόμενους, όλοι από Ελλάδα με τους τρεις από αυτούς να είναι κοινοπρακτικά σχήματα. Ποιοι εξέφρασαν ενδιαφέρον -γιατί ακόμη είμαστε στο αρχικό στάδιο- δεν έχει γίνει γνωστό αλλά έχουμε πολύ δρόμο και εδώ. Στο φινάλε, εδώ η ιστορία με τη Forthnet κρατάει 5 χρόνια, η SingularLogic θέλετε να κλείσει σε χρόνο dt; Στην Ελλάδα είστε…
Banner_Grandstream_600x80pixels-100
Μιας και ο λόγος για Forthnet, μιλήσαμε με τραπεζίτη και η απάντηση που πήραμε είναι «χαίρετε τι κάνετε, καλά ευχαριστώ», γεγονός που σημαίνει σε απλά ελληνικά ότι δεν ήθελε να μιλήσει, παρ’όλο που υποτίθεται ότι θέλουν να κλείσουν γρήγορα τη δουλειά. Απ’ότι φαίνεται οι τράπεζες άρχισαν πάλι το hava τους, και δεν αποκλείεται σύντομα να μείνουν μόνες και να κλαίνε τη μαύρη μοίρα και τα κόκκινα δάνειά τους…

Και για να μη λέτε ότι είμαστε ενάντια στις τράπεζες -που είμαστε, γιατί όπως όλοι οι Έλληνες τις έχουμε πληρώσει πανάκριβα- θεωρούμε θετικό ότι έχουμε την πρώτη ελληνική τράπεζα που υποστηρίζει Apple Pay. Ο λόγος για την Alpha Bank. Προς το παρόν είναι μόνο για κάρτες Visa, ενώ για τη Mastercard θα πρέπει να περιμένουμε 1-2 μήνες.

Οι υπόλοιπες τράπεζες πάντως είναι πολύ πίσω, γιατί θεωρητικά δεν καίγονται. Ο λόγος είναι οι υψηλές προμήθειες που ζητά η Apple. Και γι’αυτό προτιμούν να πάνε με δικές τους λύσεις όσον αφορά στις ανέπαφες πληρωμές μέσω smartphone. Βέβαια, δεν είναι Apple Pay… Θα θυμάστε όλοι την ατάκα από το Βασικό Ένστικτο σχετικά με την Coca και την Pepsi.

Στο υπουργείο συνεχίζουν να βγάζουν υπηρεσίες. Αφού έβγαλαν site για τον κορωνοϊό, εμπλούτισαν το gov.gr με νέες ψηφιακές υπηρεσίες και τα καλύτερα έρχονται. Τελικά, ο ψηφιακός μετασχηματισμός του κράτους κινείται πιο γρήγορα από ότι περίμενε κάποιος. Να δείτε που αν κρατήσει λίγο ακόμα ο κορονοϊός, θα ξυπνήσουμε (φτωχότεροι βέβαια) σε μία άλλη χώρα…

Πολλές οι εταιρείες που συμμετέχουν στις προσφορές για τον κορονοϊό. Εκτός από τους παρόχους (Cosmote, Vodafone, Wind, Forthnet), προσφορές έκαναν οι πάροχοι ηλεκτρισμού (ΔΕΗ - ΗΡΩΝ – Watt & Volt), η ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, η Kleeman, η Intrakat, η Intracom και αρκετοί ακόμα, έδειξαν εμπράκτως την ευαισθησία τους.

Μπράβο σε όλους, αλλά δύο φορές μπράβο στη Wind που με το slogan «μείνετε σπίτι, θα σας φέρουμε εμείς τα ψώνια», αναλαμβάνει να κάνει τα ψώνια (τρόφιμα και είδη φαρμακείου) για όλες τις ευπαθείς ομάδες (ΑΜΕΑ, ηλικιωμένους, μονογονεϊκές οικογένειες κ.α.) και να τα παραδώσει στο σπίτι αυθημερόν σε συνεργασία με την εταιρεία ταξί COSMOS. Εμείς… «την ψωνίσαμε» με την ιδέα!
ΦΑΣΑ INSIDE 600x300_Mobilus in Mobilis_2
anycast-m4-plus-600x80
Στον κόσμο των hackers υπάρχουν εκείνοι που προβαίνουν σε κακόβουλες ενέργειες και εμπλέκονται έτσι σε εγκληματικές πράξεις (Black Hat) και εκείνοι που ανήκουν στην κατηγορία του «white hat» hacking. Στη δεύτερη κατηγορία ανήκουν τα άτομα εκείνα που χρησιμοποιούν τις ικανότητες τους για να βοηθήσουν οργανισμούς και εταιρείες τεχνολογίας, εντοπίζοντας τα διάφορα κενά ασφαλείας που μπορεί να έχει ένα λογισμικό ή μία συσκευή.
Ένας «white hat» hacker είναι και ο Ryan Pickren, ένας πρώην υπεύθυνος ασφαλείας στα web services της Amazon, ο οποίος πρόσφατα έγινε πλουσιότερος κατά 75.000$ από την ίδια την Apple στο πλαίσιο του προγράμματος Security Bounty!
O Ryan τον Δεκέμβριο του 2019 «ξεψάχνιζε» τον Safari (iOS) browser όταν ανακάλυψε ύστερα από αρκετή προσπάθεια 7 διαφορετικά zero-day bugs, όπου τα τρία εξ΄αυτών θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν από έναν hacker έτσι ώστε να αποκτήσει πρόσβαση στις κάμερες ενός iPhone.
Ο ίδιος κοινοποίησε το κρίσιμο αυτό κενό ασφαλείας στην Apple, η οποία στη συνέχεια κατέθεσε στον τραπεζικό λογαριασμό του το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 75.000 δολαρίων. Όπως χαρακτηριστικά τονίζει ο έμπειρος white hat hacker κανείς user δεν θα πρέπει να αισθάνεται ότι η κάμερα της συσκευής του (ανεξαρτήτως operating system ή κατασκευαστή) του παρέχει 100% ασφάλεια.
Αυτό θα πρέπει όλοι να το έχουμε στο μυαλό μας, ειδικότερα από τη στιγμή που λόγω της εξάπλωσης του κορονοϊού, το video conferencing χρησιμοποιείται πάρα πολύ από τους απλούς χρήστες και τους επαγγελματίες.
cl8-sept-2019-600x80
Η TCL Communication ξεκινά επίσημα την πρώτη της σειρά smartphone TCL-branded, την TCL 10 Series. Αυτή η σειρά πολυτελών αλλά προσιτών συσκευών Android, θα αξιοποιήσει τις TCL οθόνες υψηλής ανάλυσης, αλλά και την οπτική τεχνολογία NXTVISION της εταιρείας.
Κάθε συσκευή διαθέτει υψηλής ποιότητας τετραπλή κύρια κάμερα, επεξεργαστές Qualcomm Snapdragon και άλλα flagship-style χαρακτηριστικά, όλα διαθέσιμα για λιγότερο από €450. Η σειρά 10 περιλαμβάνει το πρώτο smartphone 5G της TCL και την πρώτη συσκευή της εταιρείας που χρησιμοποιεί κυρτή AMOLED οθόνη, κατασκευασμένη από την TCL.
Υπηρετώντας την φιλοσοφία της εταιρείας Display Greatness, κάθε smartphone της σειράς TCL 10 εκμεταλλεύεται το καλά ενσωματωμένο οικοσύστημα της TCL χρησιμοποιώντας τις TCL οθόνες και TCL NXTVISION, μια ιδιόκτητη προηγμένη οπτική τεχνολογία οθόνης και κάμερας για να δώσει στις εικόνες πιο ρεαλιστικό χρώμα, μεγαλύτερη σαφήνεια και αντίθεση σε πραγματικό χρόνο.
Η τεχνολογία οθόνης της TCL δημιουργεί τέτοια ακρίβεια χρώματος έτσι ώστε ο χρήστης δεν μπορεί να διαχωρίσει την πραγματική εικόνα από την εικόνα στην οθόνη. Η σειρά 10 διαθέτει επίσης δυνατότητα μετατροπής SDR σε HDR σε πραγματικό χρόνο, παρέχοντας βελτιωμένο video HDR με φωτεινότερα σημεία, πιο σκούρες σκιές, αυξημένη αντίθεση και ενισχυμένο χρώμα.
16-05-2018-BANNER-FOR-WEEKLY-TELECOM-600x74
Τα αποτελέσματα του βραβείου Red Dot Design Award 2020, το οποίο θεωρείται Όσκαρ στη βιομηχανία σχεδιασμού́, κυκλοφορούν επίσημα.
Το Realme X2 Pro, η ναυαρχίδα του ταχύτερα αναπτυσσόμενου smartphone brand του κόσμου, έγινε ο νικητής στο βραβείο Red Dot: Product Design 2020. Είναι η πρώτη φορά́ που η Realme κερδίζει το Red Dot Design Award.
Το Βραβείο Design Red Dot, το οποίο ιδρύθηκε από́ το Γερμανικό́ Συμβούλιο Design, είναι διεθνώς αναγνωρισμένο παγκόσμιο βραβείο βιομηχανικού́ σχεδιασμού́ με πάνω από́ 60 χρόνια ιστορίας.
Επιπλέον, είναι μια από της μεγαλύτερες καταξιώσεις και αποτελεί́ σύμβολο υψηλής ποιότητας σχεδιασμού́.
Το 2020, η Realme θα αφιερωθεί στην ρύθμιση της τάση της τεχνολογίας Dare to Leap, ανοίγοντας τον κύκλο, ορίζοντας τη μόδα στον τομέα της τεχνολογίας και στα προϊόντα που περιλαμβάνουν τόσο την Trendsetting Technology όσο και το Trendsetting Design στους νέους.
Προς το παρόν, η Realme ξεκινάει επίσημα ι το πρόγραμμα Realme Trendsetters, το οποίο καλεί́ πρωτοπόρους σχεδιαστές, μοντέρνους καλλιτέχνες και σχεδιαστές σε κάθε σημείο του κόσμου να συν-δημιουργούν τα Tech Trendsetter gadget μαζί. Επιπλέον, η Realme έχει καθιερώσει ένα στούντιο εσωτερικού́ σχεδιασμού́, το Realme Studio, για να συγκεντρώσει κορυφαίους σχεδιαστές της βιομηχανίας για να φέρει στους καταναλωτές μοντέρνα και διασκεδαστικά́ smartphones και προϊόντα IoT και να δημιουργήσει Smart Trendsetter Life για τους νέους ενσωματώνοντας τις τελευταίες τεχνολογίες 5G, AI, Απεικόνισης και του Realme UI με απρόσκοπτη διασκέδαση.
600x80 security 17-3-20 sent
facebook instagram twitter youtube linkedin