weekly D 21-1-22 sent

Εσείς τι χρώμα ίνα θέλετε;

Έφτασε λοιπόν η ώρα που οι κόκκινοι αποφάσισαν να μπουν κι εκείνοι με δική τους εταιρεία στον χορό των οπτικών ινών.
Για να μην παρεξηγηθούμε, κάθε άλλο παρά απουσίαζαν, αφού η εταιρεία έχει ήδη υλοποιήσει -και κληροδοτεί στη νεοσυσταθείσα- 280.000 γραμμές οπτικής ίνας απευθείας στο σπίτι (FTTH) και 450.000 γραμμές οπτικής ίνας μέχρι την καμπίνα, που βρίσκονται υπό κατασκευή, οι οποίες σταδιακά θα μετατρέπονται σε FTTH.
Η ίδρυση της Fiber2all, που είναι 100% θυγατρική της Vodafone, έχει ως αποκλειστικό στόχο τον σχεδιασμό και την κατασκευή, ως αυτόνομη εταιρεία, ώστε να μπορεί να προσελκύει ευκολότερα επενδυτές και χρηματοδότηση, όπως επίσης να είναι ξεκάθαρος ο σκοπός και η διαχείριση των κεφαλαίων.
Επιπλέον, η αυτονομία αποφάσεων είναι εξαιρετικά σημαντική για την ταχύτητα και την ευελιξία, μακριά από την πολυπλοκότητα και τις αγκυλώσεις ενός μεγάλου οργανισμού.
Μιλώντας με νούμερα, η Fiber2all καλείται να δημιουργήσει ένα δίκτυο οπτικών ινών απευθείας στο σπίτι, σε 850.000 οικίες και επιχειρήσεις, έχοντας σαν προίκα τα περιουσιακά στοιχεία του κλάδου οπτικών ινών, που της μεταβιβάζει η Vodafone Ελλάδας, και έχουν λογιστική αποτίμηση 39,5 εκατ. ευρώ.
Το εγχείρημα που αναλαμβάνει η νέα εταιρεία ενσωματώνει σοβαρές προκλήσεις, σε μία δύσκολη συγκυρία, και σε έναν τομέα που βαρύνεται με αυξημένο κόστος ενέργειας, ανθρώπινου δυναμικού, και συνεχείς ανατιμήσεις σε πρώτες ύλες.
Ενδεικτικά, ο Χάρης Μπρουμίδης, πρόεδρος της Vodafone Ελλάδας, έχει πει πρόσφατα ότι μόνο το κόστος για την προμήθεια καλωδίων οπτικών ινών, έχει αυξηθεί κατά 70% συγκριτικά με πέρυσι.
Ο ίδιος άλλωστε συμπληρώνει: «μέσω της Fiber2all, η Vodafone Ελλάδας πρόκειται να επιταχύνει το έργο που υλοποιεί ως στρατηγικός επενδυτής και φορέας τεχνογνωσίας για την ψηφιακή και πράσινη μετάβαση της χώρας, προσφέροντας μία νέα μοναδική εμπειρία συνδεσιμότητας, με υψηλές ταχύτητές δεδομένων και ευρεία πληθυσμιακή κάλυψη».
Συνεπώς, πρώτη προτεραιότητα για τη νέα εταιρεία, είναι η προσέλκυση επενδυτών, οι οποίοι θα βάλουν την αναγκαία ρευστότητα σε μία μεσοπρόθεσμη επένδυση, με (σχεδόν) εγγυημένη απόδοση.
Όσοι πιστοί, επενδύσατε!

Red October

Μήπως κάποιος από εσάς θυμάται τον Οκτώβριο του 2012, όταν βγήκε η ανακοίνωση: «αλλάζουμε τους κανόνες στην επικοινωνία - τα Public και η Wind εγκαινιάζουν τη συνεργασία τους και προσκαλούν τους καταναλωτές να επισκεφθούν τα 20 καταστήματα του δικτύου για να βιώσουν την πλέον ολοκληρωμένη καταναλωτική εμπειρία».
Έντεκα χρόνια συνεργασίας πέρασαν μεταξύ του ομίλου Olympia Development (του Πάνου Γερμανού) και της Wind και η σχέση λύθηκε αυτοδικαίως με την αλλαγή που προέκυψε.
Η Vodafone είναι αυτή που παίρνει θέση στα Public, με το μοντέλο συνεργασίας «shop in shop», και έτσι τα κόκκινα stands θα κάνουν οσονούπω την εμφάνιση τους μέσα στα πορτοκαλί μαγαζιά.
Η συνεργασία αυτή, τολμούμε να πούμε, θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τη Vodafone, η οποία αποκτά παρουσία σε σημεία εξασφαλισμένης επισκεψιμότητας, με τεχνολογική κατεύθυνση και με ισχυρό brand awareness.
Αν και το μοντέλο συνεργασίας είναι το «shop in shop», οι συνέργειες μεταξύ των Public και της Vodafone είναι δεδομένες, αφού τα περισσότερα τεχνολογικά προϊόντα έχουν ανάγκη πλέον την σύνδεσή τους, οπότε η αλληλεπίδραση είναι δεδομένη.
Βέβαια, η συνεργασία αυτή είναι και μία επιτυχία του Ρόμπυ Μπουρλά, CEO του Public Group, ο οποίος είναι από τα πιο παλιότερα και δυναμικότερα στελέχη του Ομίλου του Πάνου Γερμανού, τα τελευταία 17 χρόνια.
Επίσης, είναι αποτέλεσμα της δουλειάς της Κάτιας Σταθάκη, εμπορικής διευθύντριας καταναλωτικών προϊόντων της Vodafone, η οποία έβαλε πλάτη για να ολοκληρωθεί το εγχείρημα, και να βρεθούν τα σημεία επαφής των δύο μεγάλων εταιρειών, την εποχή που τα τάνκερ καλούνται να έχουν ευελιξία… κανό.
Σας το είχαμε πει άλλωστε όταν ήρθε η Κάτια στην Ελλάδα. Δεν έχετε δει τίποτα!

Τελικά φταίει η κακή ώρα ή η κακή χώρα;

Προφανώς, φταίνε και τα δύο. Και η “κακή ώρα”, αφού αντιμετωπίσαμε ένα πρωτόγνωρο φαινόμενο, αλλά και η “κακή χώρα”, όπου προφανώς κάποια πράγματα δε λειτούργησαν με την ταχυτητα και την επιμέλεια που θα έπρεπε.
Πριν από τρία χρόνια ο Ιανός μας είχα στείλει τηλεγράφημα. Τώρα πήραμε συστημένο και το γράμμα.
Θα έπρεπε, αντιλαμβανόμενοι τις αλλαγές που φέρνει η κλιματική κρίση να έχουμε κάνει όλες τις ενέργειες για να προετοιμαστούμε. Δεν φαντάζομαι ότι θα βγει κανείς να πει ότι είναι περήφανος για τα έργα που υλοποιήθηκαν.
Από την άλλη βέβαια, δεν φταίει τόσο “η κακή μας η χώρα”. Στη χώρα μας και οικοδομικοί κανονισμοί υπάρχουν, και έργα έγιναν (σε κάποιες περιπτώσεις όπως - όπως), και κάποιες δομές λειτούργησαν, ίσως με κάποιες ατέλειες, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι είναι λογικό και ανθρώπινο οι βασανισμένοι και ταλαιπωρημένοι συνάνθρωποί μας που τα έχασαν όλα σε μία στιγμή να βγάζουν δυσαρέσκεια.
Δείτε τι έκανε ο Daniel στη Λιβύη, όπου ενδεχομένως οι κανονισμοί είναι ανύπαρκτοι και τα μέσα μηδαμινά. Δεν είναι μέτρο σύγκρισης, αλλά δείχνει ότι ίσως να μην είμαστε τόσο “κακιά χώρα”.
Σημασία δεν έχει να κλαίμε πάνω από το χυμένο γάλα. Αν υπάρχουν ευθύνες η δικαιοσύνη οφείλει να τις αναζητήσει και να κάνει το καθήκον της. Εμάς θα πρέπει να μας απασχολήσει άμεσα α) πως θα απαλύνουμε τις οικονομικές, οικολογικές και κοινωνικές επιπτώσεις από την καταστροφή και β) πως θα θωρακιστούμε για την επόμενη φορά. Για να μη λέμε και να μη γράφουμε και τότε τα ίδια.
Η τεχνολογία παρέχει πολλά χρήσιμα εργαλεία τα οποία αν αξιοποιηθούν σωστά μπορούν να σώσουν ζωές αλλά και ολόκληρες περιοχές από την καταστροφή.
Αυτός είναι ο λόγος που στις 5 Οκτωβρίου στο Caravel η πρώτη ενότητα του Mobile Connected World θα έχει θέμα: Φυσικές καταστροφές και Τεχνολογία.
Είστε όλοι καλεσμένοι, για να αναζητήσουμε τις λύσεις και να θωρακίσουμε τη χώρα, προκειμένου να μην αντικρύσουμε ξανά τις εικόνες που είδαμε τον τελευταίο μήνα. Δηλώστε απλά συμμετοχή στο συνέδριο με ένα click.
Μαζί με το Mobile Connected World θα γίνει και το Hotel Tech, που είναι αφιερωμένο στην τεχνολογία της πιο βαριάς βιομηχανίας της χώρας, του Τουρισμού.
Δηλώστε λοιπόν συμμετοχή και σας περιμένουμε να τα πούμε από κοντά.
CU there!
ΦΑΣΑ INSIDE 600x300_WEEKLY LEAKS1
  • Η Nova προσφέρει 1 εκατ. ευρώ και κάνει τη διαφορά!
    Η Nova ανακοινώνει τη δέσμευση 1 εκατομμυρίου ευρώ για την εκπόνηση προγράμματος υποστήριξης των πληγεισών περιοχών από τις δασικές πυρκαγιές και τις πρόσφατες πλημμύρες.
    Σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς της Πολιτείας, η Nova δεσμεύεται να συμβάλλει στην εθνική προσπάθεια, τόσο με οικονομικούς πόρους όσο και με τεχνογνωσία. Παράλληλα, η Nova θα συνεχίσει να υποστηρίζει τους συνδρομητές της σε όλες τις πληγείσες περιοχές.
    Η Nova αντιλαμβανόμενη τις ανάγκες εκκινεί το πρόγραμμα, αναλαμβάνοντας ως ανάδοχος τις αντιπλημμυρικές και αντιδιαβρωτικές παρεμβάσεις, που θα λάβουν χώρα σε συγκεκριμένες πληγείσες περιοχές. Πρόκειται για ένα έργο άμεσης προτεραιότητας και υψηλής σημασίας στη μακρά διαδικασία αποκατάστασης των συγκεκριμένων περιοχών. Τέλος, υπάρχει η αίσθηση ότι η συγκεκριμένη δράση είναι το σημείο εκκίνησης για ένα μεγάλο restart της εταιρείας!
    Μια σημαντική απόφαση, η οποία, πέρα από την αξία της ίδιας της πράξης, είναι βέβαιο πως θα δώσει το καλό παράδειγμα και σε άλλες εταιρείες, και θα βρει μιμητές. Πως λέμε, “εμπρός στο δρόμο που χάραξε η Nova”;
  • ΟΤΕ: Άμεση αποκατάσταση του δικτύου!
    Άμεσα ανταποκρίθηκε ο Όμιλος ΟΤΕ στις ανάγκες που δημιουργήθηκαν από τις καταστροφικές πλημμύρες στη Θεσσαλία. Από την πρώτη στιγμή και υπό ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες, μεγάλος αριθμός συνεργείων και τεχνικών του Ομίλου εργάζονται εντατικά για την όσο το δυνατόν συντομότερη αποκατάσταση του μεγάλου εύρους ζημιών στα δίκτυα σταθερής και κινητής. Παράλληλα, ο Όμιλος ΟΤΕ είναι δίπλα στους πληγέντες, προσφέροντας δωρεάν τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες, αλλά και υλική στήριξη. Από την πρώτη στιγμή, η κινητοποίηση του συνόλου του μηχανισμού του ΟΤΕ ήταν άμεση, υπό ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες.
    Αυτό πάει να πει αποκατάσταση του δικτύου σε χρόνο dt, ή έστω μέχρι να πεις… DT!
  • Εταιρεία οπτικών ινών και από την Vodafone
    Στην ίδρυση της νέας εταιρίας «Fiber2All» προχώρησε η Vodafone Ελλάδας, μέσω της απόσχισης του κλάδου οπτικών ινών της και της δημιουργίας μιας νέας οντότητας, η οποία στοχεύει στην περαιτέρω ανάπτυξη και εκμετάλλευση τηλεπικοινωνιακών δικτύων νέας γενιάς και δικτύων υπερυψηλών ταχυτήτων, με ιδιαίτερη έμφαση στα δίκτυα οπτικών ινών.
    Συγκεκριμένα, η νεοσυσταθείσα «Fiber2All», η οποία είναι 100% θυγατρική της Vodafone Ελλάδας, θα έχει ως αντικείμενο τον σχεδιασμό, την κατασκευή, και την χονδρική πώληση της υποδομής οπτικών ινών εστιάζοντας στην επιτάχυνση της επέκτασης και τον μετασχηματισμό του δικτύου οπτικών, ανταποκρινόμενη στην αυξανόμενη ζήτηση για υπηρεσίες high-speed internet. Στόχος της νέας εταιρίας είναι η απόκτηση σημαντικού μεριδίου αγοράς στη χονδρική πώληση οπτικών ινών, καθώς εκτιμάται ότι η ζήτηση για υψηλής ταχύτητα διαδίκτυο θα κορυφωθεί τα επόμενα χρόνια.
    Αναμενόμενη εξέλιξη, μέσω της οποίας αυξάνεται και ο ανταγωνισμός στην αγορά του fiber - κάτι ιδιαίτερα θετικό καθώς συνεπάγεται περισσότερες επενδύσεις και καλύτερες υπηρεσίες. Και στο βάθος η ΔΕΗ…
  • Smart Readiness: Μες το μήνα, επιδότηση στην ίνα!
    Με καθυστέρηση περίπου δύο μηνών αναμένεται να βγει στον «αέρα» η πλατφόρμα για την επιδότηση 1.000 ευρώ για οπτικές ίνες (Smart Readiness) ένα πολυαναμενόμενο έργο, το οποίο έχει συνολικό κόστος περίπου 100 εκατ. ευρώ.
    Όπως αναφέρουν πληροφορίες η πλατφόρμα αναμένεται να ανοίξει τέλος του μήνα (ίσως και λίγο νωρίτερα). Αρχικά ήταν να ξεκινήσει τέλη Ιουνίου με αρχές Ιουλίου, ωστόσο λόγω διάφορων δυσκολιών και προβλημάτων που προέκυψαν όσον αφορά το έργο αυτό καθαυτό, τελικά πρόκειται να ξεκινήσει τέλη Σεπτεμβρίου.
    Πρόκειται ένα έργο με μεγάλο ενδιαφέρον που τρέχει η Κοινωνία της Πληροφορίας, καθώς αφορά την κάλυψη με οπτική ίνα περίπου 120.000 κτιρίων, που θα γίνει μέσω παροχής vouchers τα οποία θα διατεθούν για την κάλυψη του κόστους των σχετικών εργασιών. Η δράση έχει τη μορφή επιδότησης, δηλαδή είναι κάτι σαν το market pass.
    Οι επιταγές, το συνολικό ύψος των οποίων θα ξεπεράσει τα 100 εκατ. ευρώ, θα δίνονται στους διαχειριστές των πολυκατοικιών ή στον ένοικο μονοκατοικίας, ώστε να τις χρησιμοποιήσουν για την εγκατάσταση οπτικής ίνας αλλά και υποδομών για τη διασύνδεση νέων «έξυπνων» μετρητών.
    Ένας κόσμος που συνδέεται με οπτικές ίνες είναι στην πράξη ένας κόσμος χωρίς όρια. Οι οπτικές ίνες γεφυρώνουν αυτό που υπάρχει, με αυτό που μπορεί να είναι…
  • Στρατηγική συνεργασία Vodafone - Public
    Η Vodafone Ελλάδας και τα Public ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μια νέα, στρατηγική συνεργασία, με επίκεντρο την ανάπτυξη ενός πλέγματος εμπορικών συνεργασιών.
    Με τη νέα αυτή συνεργασία, οι δυο εταιρίες, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «θα ανταποκριθούν στις μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς και θα προσφέρουν στους καταναλωτές καινοτόμες και ανταγωνιστικές λύσεις, μέσα από περισσότερες συνεργασίες και ένα αποτελεσματικό, ευέλικτο μοντέλο λειτουργίας σε φυσικό και ψηφιακό περιβάλλον, εστιάζοντας στο χτίσιμο μιας μοναδικής εμπειρίας εξυπηρέτησης για τον καταναλωτή».
    Στο πλαίσιο αυτό, η Vodafone θα επεκτείνει σημαντικά το δίκτυο καταστημάτων της δημιουργώντας νέα σημεία εξυπηρέτησης εντός των καταστημάτων Public σε όλη την Ελλάδα, στη λογική του shop-in-shop. -
    Αν υπάρχει μια συνεργασία που μπορεί να χαρακτηριστεί ως στρατηγική -και να είναι- τότε έχουμε νικητή! Από τη μια, η Vodafone επεκτείνει την παρουσία της στο retail, από την άλλη τα Public τσιμεντώνουν τη δυναμική «παρουσία» τους στις τηλεπικοινωνίες και τη συνδρομητική TV. Win - Win κατάσταση. Κι άλλος ρούμπος για τον Robby! Αλλά και για την Κάτια.
  • Προκλήσεις και ευκαιρίες «βλέπει» ο πρόεδρος της ΕΕΤΤ
    Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου WIK, που πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες στις 13 και 14 Σεπτεμβρίου, ο καθηγητής Κωνσταντίνος Μασσέλος, Πρόεδρος του BEREC και της EETT, επανέλαβε ότι οι ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές αναμένουν ένα βελτιωμένο ψηφιακό οικοσύστημα στο μέλλον, το οποίο θα περιλαμβάνει διάφορες τεχνολογίες και θα προσφέρει σημαντικά οικονομικά, κοινωνικά και περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα.
    Ο πρόεδρος της ΕΕΤΤ Κωνσταντίνος Μασσέλος, αναγνώρισε τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που έρχονται στο προσκήνιο και αναφέρθηκε, επίσης, στα μέτρα πολιτικής και τις κανονιστικές ρυθμίσεις που απαιτούνται για την προώθηση της συνδεσιμότητας Gigabit, που είναι «ζωτικής σημασίας», σύμφωνα με την ανακοίνωση του BEREC, για την επίτευξη των ψηφιακών στόχων της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
    Ο καλύτερος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το εφεύρεις - John Sculley
  • Τα νέα χαρακτηριστικά του iPhone 15 - Ξεκίνησαν οι προπαραγγελίες!
    Μια σειρά από ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, που αφορούν στην αγορά των τηλεπικοινωνιών, της συνδεσιμότητας και γενικότερα του επιχειρείν, παρουσιάζουν τα νέα προϊόντα που παρουσίασε η Apple, κατά τη διάρκεια του event με την ονομασία «Wonderlust», στο επίκεντρο του οποίου, όπως ήταν αναμενόμενο, βρέθηκαν τα ολοκαίνουργια iPhone 15.
    Αρχικά, τα iPhone 15 Pro και Pro Max είναι τα πρώτα smartphone που διαθέτουν υποστήριξη για το open source πρωτόκολλο Thread. Αυτό στοχεύει στην αγορά του «smart home», με την εταιρεία να αναφέρει πως η υιοθέτηση του θα φέρει στο προσκήνιο «μελλοντικές ευκαιρίες για ενσωμάτωση εφαρμογών στο Home».
    Παράλληλα, όλες οι αλυσίδες των παρόχων αλλά και των καταναλωτικών ηλεκτρονικών δίνουν τη δυνατότητα προπαραγγελίας, συνοδεύοντας την με ελκυστικές προσφορές.
    Η προπαραγγελία είναι σαν μια ψήφος εμπιστοσύνης, μια υπόσχεση ότι κάτι σπουδαίο έρχεται και θέλεις να είσαι μέρος του από την αρχή. Όλοι θυμόμαστε τις ουρές στο Λονδίνο και τη Ν. Υόρκη έξω από τα Apple Store για να έχουμε την ευκαιρία να είμαστε οι πρώτοι που θα πιάσουμε τη συσκευή στα χέρια μας. Τώρα οι καιροί άλλαξαν. Το φέρνει ο κούριερ στο σπίτι!
  • Cosmote: Grow Your Business - Νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα!
    Με νέο κύκλο μαθημάτων ξεκινά το δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα ψηφιακών δεξιοτήτων για επιχειρήσεις Cosmote Grow Your Business – Certification Program. Το πρόγραμμα υλοποιείται για δεύτερη συνεχή χρονιά και απευθύνεται σε όλες τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τους εργαζομένους τους και τους ελεύθερους επαγγελματίες που επιθυμούν να εκπαιδευτούν πάνω σε ψηφιακά εργαλεία και υπηρεσίες, που συμβάλλουν στην εξωστρέφεια, την ανταγωνιστικότητα και την ανάπτυξή τους. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν πιστοποιητικό κατάρτισης από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
    "Stay curious and keep learning. And while you're at it, keep redefining yourself." - Oprah Winfrey
  • Η αγορά κινητής στην Κύπρο: Αλλάζουν τα μερίδια…
    Διαφοροποιημένα παρουσιάζονται το πρώτο εξάμηνο του 2023 τα μερίδια αγοράς κινητής τηλεφωνίας των 4 βασικών παικτών Cyta, Epic, Primetel και Cablenet.
    Σύμφωνα με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία του Γραφείου του Επιτρόπου Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΓΕΡΗΕΤ) για το πρώτο εξάμηνο του 2023, η Cyta εξακολουθεί να τυγχάνει της εμπιστοσύνης των περισσοτέρων καταναλωτών, σε όλες τις υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας που παρέχουν οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών, ακολουθούμενη από την Epic και την Primetel, αλλά και την Cablenet (που σε μεγάλο βαθμό στηρίζεται σε υποδομές Cyta), κερδίζει συνεχώς έδαφος.
    Αξιολογώντας τα στοιχεία του 1ου εξαμήνου 2023 παρατηρούνται τα εξής:
    Ο συνολικός αριθμός των χρηστών κινητής τηλεφωνίας παρουσίασε αύξηση κατά 23.370 χρήστες σε σχέση με το 2ο εξάμηνο του 2022. Ο αριθμός συνδρομών συμβολαίου παρουσιάζει μικρή ποσοστιαία αύξηση της τάξης του 0,5% σε σχέση με το 2ο εξάμηνο του 2022. Κατά την ίδια περίοδο τα συμβόλαια με unlimited δεδομένα, φωνή και sms αποτελούν το 50,02% των συνδρομών.
    Μάλιστα, για πρώτη φορά τα συμβόλαια unlimited (δεδομένα, φωνή και sms) είναι περισσότερα από τα συμβόλαια χωρίς unlimited δεδομένα, φωνή και sms.
    Τα πάντα ρει και ουδέν μένει - Ηράκλειτος και φυσικά, μία αλλαγή αφήνει την πόρτα ανοιχτή για να μπουν και άλλες! Stay tuned.
  • Παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας από την Deutsche Telekom!
    Η Deutsche Telekom ανακοίνωσε πως πέτυχε ένα νέο παγκόσμιο ρεκόρ στις κινητές επικοινωνίες. Στην περιοχή του Alzey, ο γερμανικός κολοσσός πέτυχε ρυθμό μετάδοσης δεδομένων 12 gigabit το δευτερόλεπτο, κατά τη διάρκεια σχετικών δοκιμών.
    Η ταχύτητα και το εύρος ζώνης, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, ήταν έως και δώδεκα φορές υψηλότερα, σε σύγκριση με τα σημερινά δίκτυα 5G.
    Αυτοί οι υψηλοί ρυθμοί έγιναν εφικτοί με την πρόσθετη χρήση του φάσματος συχνοτήτων των 6 gigahertz (6 GHz), με την Deutsche Telekom να τονίζει πως αυτές οι συχνότητες δεν είναι ακόμη διαθέσιμες για κινητές επικοινωνίες.
    Η υψηλότερη τιμή που μετρήθηκε ήταν 12,3 gigabits ανά δευτερόλεπτο. Για να επιτευχθεί αυτή η άνευ προηγουμένου ταχύτητα στις κινητές επικοινωνίες, ομαδοποιήθηκαν οι δύο ροές δεδομένων 5G – από το φάσμα των 6 GHz και από το φάσμα των 3,6 GHz. Η μέτρηση είχε φτάσει ήδη τα 11 gigabits ανά δευτερόλεπτο στα 6 GHz.
    Δεν έχει να κάνει πια με τους μεγάλους που νικούν τους μικρούς. Έχει να κάνει με τους γρήγορους που νικούν τους αργούς - Larry Carter, Cisco
  • Συμφωνία Huawei - Xiaomi για τις πατέντες
    Η κινεζική Huawei Technologies προχώρησε στην υπογραφή μιας παγκόσμιας συμφωνίας με την Xiaomi γύρω από τις πατέντες. Σύμφωνα με την Huawei, η συμφωνία καλύπτει τεχνολογίες επικοινωνίας, συμπεριλαμβανομένου του 5G, και σηματοδοτεί την επίλυση μιας διαφοράς γύρω από τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας μεταξύ των δύο πλευρών. Κινεζικά μέσα ανέφεραν τον Μάρτιο ότι η Huawei προχώρησε σε μήνυση της Xiaomi για φερόμενη παραβίαση τεσσάρων κατοχυρωμένων πατεντών που σχετίζονται κυρίως με τις τεχνολογίες ασύρματης επικοινωνίας, την φωτογράφιση μέσω smartphone και την τεχνολογία κλειδώματος οθόνης.
    Στη διπλωματία της πατέντας η Huawei μας έχει εντυπωσιάσει. Μετά τη συνεργασία με την Ericsson, ανακοίνωσε και ανάλογη συνέργεια με την Xiaomi. United Patent Companies!
  • Μειώνεται στο 33% ο offline πληθυσμός!
    Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η ITU (International Telecommunication Union), o αριθμός των ανθρώπων που παραμένουν «offline» και χωρίς πρόσβαση στο διαδίκτυο μειώθηκε σε περίπου 2,6 δισεκατομμύρια άτομα το 2023.
    Η μείωση από τα εκτιμώμενα 2,7 δισεκατομμύρια άτομα που ήταν offline το 2022, αφήνει το 33% του παγκόσμιου πληθυσμού χωρίς σύνδεση το 2023. Το 67% του παγκόσμιου πληθυσμού, περίπου 5,4 δισεκατομμύρια άνθρωποι, είναι πλέον online. Σύμφωνα με πρώιμους υπολογισμούς, η ανάπτυξη της συνδεσιμότητας παραμένει ισχυρή στις χώρες χαμηλού εισοδήματος. Γι’ αυτές, τα στοιχεία δείχνουν ότι οι χρήστες του Διαδικτύου αυξήθηκαν κατά περίπου 17% μέσα στον περασμένο χρόνο. Ωστόσο, λιγότερο από το ένα τρίτο των ατόμων είναι συνδεδεμένα σε αυτές τις χώρες.
    Βέβαια, 2,6 δισεκατομμύρια άνθρωποι δεν είναι αμελητέος πληθυσμός. Επί της ουσίας, την ώρα που εμείς απολαμβάνουμε την ταχύτητα της οπτικής ίνας, το ⅓ της Γης δεν διαθέτει πρόσβαση στο Internet.
  • Deutsche Telekom
    Οι φήμες που κυκλοφορούν για δημόσια προσφορά της DT επηρεάζουν αρνητικά και την τιμή της μετοχής, παρ’ όλα τα θετικά αποτελέσματα. Ωστόσο, το ερώτημα είναι γιατί οι Γερμανοί σε αυτή τη φάση να δώσουν κάποια δισ. για να μαζέψουν τις μετοχές.
    Μήπως δεν γράφει πλέον στην ούγια, ότι το μαγαζί είναι δικό τους; Τελικά, οι φήμες είναι αφίμωτες…
  • Ινδία: Συμμαχία για το 6G
    Η Ινδία έκανε το πρώτο βήμα προς την ανάπτυξη του 6G, με τον σχηματισμό του Bharat 6G Alliance πριν από μερικούς μήνες. Ο συγκεκριμένος οργανισμός στοχεύει στην πραγματοποίηση μελετών και δοκιμών γύρω από το 6G, στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και στην πιστοποίηση και ανάπτυξη προϊόντων που είναι σημαντικά για το 6G. Τώρα, σύμφωνα με δήλωση του Γραφείου του Ινδού Πρωθυπουργού, η Bharat 6G Alliance υπέγραψε μνημόνιο συνεννόησης με την αμερικανική Next G Alliance, με τις δύο πλευρές να συνεργάζονται γύρω από την ανάπτυξη της τεχνολογίας 6G. Αυτό αποτελεί ένα πρώτο βήμα και από τις δύο χώρες για την εμβάθυνση των συμπράξεων δημόσιου και ιδιωτικού τομέα και την οικοδόμηση ισχυρότερων σχέσεων μεταξύ των προμηθευτών και των τηλεπικοινωνιακών παρόχων.
    Την ώρα που, σε κάποιες άλλες περιοχές, οποιαδήποτε αναφορά γύρω από το μέλλον και το 6G προκαλεί γέλιο, με δηλώσεις του τύπου «με τι λέτε τώρα, είναι πολύ νωρίς, ακόμη δεν τελειώσαμε ούτε με το 4G», οι μεγάλες οικονομίες σχηματίζουν συνασπισμούς γύρω από αυτό. Επίσης, καθημερινά επιβεβαιώνεται ότι η Ινδία είναι η νέα Κίνα!
  • Όλα τα foldables του Προέδρου
    Ο Νίκολας Μαδούρο πρόεδρος της Βενεζουέλας δέχτηκε ένα απρόσμενο δώρο από τον Πρόεδρο της Κίνας. Ένα foldable Huawei X3 με το οποίο μάλιστα ανέβασε και βίντεο στο Τικ Τοκ. Χαρά στο πράγμα, είπε το πειραχτήρι του γραφείου.
    Αν ανέβαζε ένα βίντεο με το X3 της Huawei o Μπάιντεν θα είχει κάποιο ενδιαφέρον. Όνειρα θερινής (κινεζικής) νυκτός!
  • Θα βγει κανείς κερδισμένος από τον πόλεμο των ΜΜΕ;
    Ζούμε την εποχή των «καυγάδων» - ηχηρών ή σιωπηρών - στα ΜΜΕ. Πάντα ζούσαμε σε αυτήν την εποχή, αλλά τώρα το παιχνίδι «χοντραίνει» καθώς στον υπάρχοντα ανταγωνισμό, προστέθηκε και η αγορά streaming, εκεί που παίζονται άλλα κονδύλια, εκεί που αναπτύσσονται νέες δυνάμεις, εκεί που χαράσσεται η μεγάλη λεωφόρος του μέλλοντος στην τηλεθέαση και την ψυχαγωγία.
    Έτσι, δεν πρόλαβε να κοπάσει- αν κόπασε ποτέ – η διαμάχη μεταξύ των ομίλων Alter Ego Media (Μαρινάκης) και Αntenna Group (Κυριακού) με τη United Media (Nova) για το τίμημα που ζητούσαν τα ελεύθερα κανάλια για τη συμμετοχή τους στο «μενού» της συνδρομητικής, και ξέσπασε νέος πόλεμος, αυτή τη φορά, μεταξύ Alter Ego Media, και ΕΡΤ.
  • Πως ξεκίνησε όλο αυτό;
    Το θέμα ξεκίνησε την περασμένη Δευτέρα όταν το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega αναφέρθηκε σε μια σειρά από ανακοινώσεις μεταξύ των οποίων σε αυτήν των εκπροσώπων των εργαζομένων στο Δ.Σ., στην επιστολή της Αθηνάς Καμπάκογλου στην ΕΣΗΕΑ για την αποχώρησή της από την εκπομπή «Αυλή των Χρωμάτων» αλλά και σχεδόν όλων των συνδικαλιστικών οργανώσεων.
    Παράλληλα, υπήρξε δημοσίευμα με τίτλο «Τα "θαύματα" της ΕΡΤ» (αναδημοσιευμένο και στον «Οικονομικό Ταχυδρόμο») το οποίο επικεντρώνεται στα οικονομικά «έργα και ημέρες» της διοίκησης της εταιρείας επισημαίνοντας μεταξύ άλλων: «Το χαράτσι των καταναλωτών δεν είναι, σε καμιά περίπτωση, «ανταποδοτικό», διότι ούτε ζητήθηκε και ούτε προκύπτει από αντίστοιχα συμβόλαια!
    Οι ανεξάρτητοι ορκωτοί ελεγκτές θέτουν για το «ανταποδοτικό τέλος», θέμα επιφύλαξης στην Έκθεση Ελέγχου τους, το οποίο, όπως επισημαίνουν, «αφορά στη μη απόκτηση επαρκών ελεγκτικών τεκμηρίων για την επαλήθευση του ακριβούς ύψους των εσόδων από το ανταποδοτικό τέλος ύψους 188,3 εκατ. ευρώ»!
    Μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο FB ο πρόεδρος της ΕΡΤ Κωνσταντίνος Ζούλας απάντησε στα δημοσιεύματα για τον τρόπο διαχείρισης του προϋπολογισμού της δημόσιας τηλεόρασης απειλώντας μάλιστα ότι «αν υπάρξει νέα ανακύκλωση συκοφαντικών δημοσιευμάτων, η λύση της Δικαιοσύνης είναι για μένα πλέον ένας αυτονόητος μονόδρομος». Βέβαια, εκτός όλων των άλλων έχει να αντιμετωπίσει και κάποιους κυβερνητικούς που θα τον ήθελαν “δεξιό ψάλτη”. Για την ώρα πάντως, όλα όσα συμβαίνουν, παραπέμπουν σε ήχο βαρύ…
  • Τι παίζει; Ποιο είναι το διακύβευμα;
    Προφανώς ο καυγάς γίνεται, πέραν της υποχρέωσης προς το ρεπορτάζ, και για το «πάπλωμα».
    Δηλαδή για τη διαφημιστική «πίτα» που όλο και κάποιο κομμάτι θα πάρει η ΕΡΤ όλο και κάποιο ψίχουλο θα πέσει για το ψυχαγωγικό της πρόγραμμα (Παραλία, Κάνε ότι κοιμάσαι), την ίδια ώρα που στηρίζεται από το ανταποδοτικό τέλος που πληρώνουν οι πολίτες μέσω των λογαριασμών ρεύματος αλλά και το ΕΚΟΜΕ, που χρηματοδοτεί τις σειρές της δημόσιας τηλεόρασης.
    Οι καναλάρχες, θεωρούν ότι μπαίνουν στην περιπέτεια μιας επένδυσης που στην περίπτωσή τους την «επιστρέφει» μόνο η διαφήμιση, άρα κάπου υπάρχει θέμα αθέμιτου ανταγωνισμού. Βέβαια, στο λήμμα αθέμιτος ανταγωνισμός στο λεξικό υπάρχει η φωτογραφία των ξένων υπηρεσιών streaming TV που δεν πληρώνουν φόρο, σε αντίθεση με τους ημεδαπούς παρόχους, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
    Τέλος, υπάρχει και το Ertflix που έπαψε να μπουσουλάει και ξεκινά έναν δρόμο ενήλικης ζωής, γεγονός που σημαίνει ότι είναι πιθανό να δούμε στο μέλλον σημαντικές παραγωγές ή και αθλητικό πρόγραμμα. Τότε, η ΕΡΤ δεν θα έχει μόνο «απέναντί» της τους καναλάρχες των ελεύθερων καναλιών, αλλά προφανώς και τις πλατφόρμες της Cosmote TV της Nova και της Vodafone TV που διαρκώς ανεβαίνει, και αναμένεται να ενισχυθεί μετά τη συμφωνία Vodafone - Public. Είδατε πως δένουν όλα μαζί. Πως το έλεγε ο Ηλιόπουλος; «Δεν ξέρω αν το προσέξατε αλλά είμαστε μία ωραία ατμόσφαιρα
  • Κάν’το όπως ο Κυριακού, η ΕΡΤ και το Politis Group
    Στα βήματα ομίλων όπως ο Antenna και το Politis Group, αλλά και η ΕΡΤ, βαδίζουν οι Αττικές Εκδόσεις δημιουργώντας ένα ενιαίο site για όλα τα ραδιόφωνα που ελέγχουν.
    Το atticaradios.gr είναι ήδη στον «αέρα» και φιλοξενεί ειδήσεις, πληροφορίες και live stream του Athens DeeJay 95.2, του Rock FM 96.9, του Λάμψη 92.3 και του συνεργαζόμενου Best 92.6.
    Όλα αυτά βεβαίως, μαζί με επιλεγμένα νέα από τα ειδησεογραφικά site των Αττικών Εκδόσεων, το theTOC.gr και το Capital.gr.
    Γιατί διαμαρτύρεστε για τις λάσπες της TV; Τις άλλες μέρες δηλαδή, τι δείχνει η τηλεόραση;
  • Εν αρχή ην το συνδρομητικό
    Με νέα προσέγγιση λειτουργούν ΑΝΤ1 και ΑΝΤ1+. Συγκεκριμένα, επελέγη η λογική της πρώτης προβολής σειρών στον ΑΝΤ1+ οι οποίες θα “βγαίνουν” στην συνέχεια και στον ΑΝΤ1 και μετά από κάποια… χρόνια στη MAK TV. Όλα πάντως δείχνουν μεγάλη ανατροπή στις προτεραιότητες και μάλλον είναι αρχή μεγαλύτερων αλλαγών.
    ΑΝΤ1 - ΑΝΤ1, και πάλι στην αρένα!
  • Η Ursula von der Leyen ζητά παγκόσμια πλαίσιο
    Η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ursula von der Leyen, δήλωσε ότι η ΕΕ και οι εταίροι της πρέπει να αναπτύξουν ένα νέο παγκόσμιο πλαίσιο γύρω από τους κινδύνους της Τεχνητής Νοημοσύνης.
    «Θα πρέπει να μας προστατεύει από συστημικούς κοινωνικούς κινδύνους και να ενθαρρύνει, ταυτόχρονα, τις επενδύσεις σε ασφαλή και υπεύθυνα συστήματα», υποστήριξε η von der Leyen κατά τη διάρκεια της συνόδου «One Future» των G20.
    Η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σημείωσε πως είναι ξεκάθαρο ότι το μέλλον θα είναι ψηφιακό. «Όπως έχει αναφερθεί, η τεχνητή νοημοσύνη έχει κινδύνους, αλλά προσφέρει και τεράστιες ευκαιρίες. Το κρίσιμο ερώτημα είναι πώς θα αξιοποιηθεί μια τεχνολογία που αλλάζει ταχέως». Είναι ενδεικτικό ότι ακόμη και οι κατασκευαστές της τεχνητής νοημοσύνης καλούν τους πολιτικούς να τη ρυθμίσουν, πρόσθεσε.
    Και με τη σειρά τους οι πολιτικοί, καταφεύγουν στους κατασκευαστές για βοήθεια σε σχέση με τη ρύθμιση, γιατί έχουν μαύρα μεσάνυχτα από ΑΙ…
  • Η OpenAI έρχεται στην Ευρώπη
    Η OpenAI ετοιμάζεται να ιδρύσει το πρώτο της γραφείο στην Ευρωπαϊκή Ένωση και να προχωρήσει σε προσλήψεις, εν όψει της αντιμετώπισης σημαντικών ρυθμιστικών ζητημάτων. Έτσι, μετά τα γραφεία στο Σαν Φρανσίσκο και στο Λονδίνο, σχεδιάζει να ανοίξει το τρίτο γραφείο της στην Ιρλανδία.
  • Οι Big Tech ζητούν ισορροπημένη ρύθμιση
    Οι επικεφαλής των τεχνολογικών κολοσσών ζήτησαν ρύθμιση που θα εξισορροπεί την καινοτομία και την ασφάλεια, καθώς η αμερικανική Γερουσία διεξήγαγε ένα «φόρουμ» για την ενημέρωση της γύρω από ζητήματα που σχετίζονται με την τεχνητή νοημοσύνη, με στόχο τη δυνητική θέσπιση κανόνων. Ο επικεφαλής της πλειοψηφίας της Γερουσίας, Chuck Schumer, κάλεσε τους ηγέτες στο χώρο της τεχνητής νοημοσύνης, συμπεριλαμβανομένου του Διευθύνοντος Συμβούλου της Meta, Mark Zuckerberg, του CEO της OpenAI, Sam Altman, του CEO της Microsoft, Satya Nadella, του προέδρου της Nvidia, Jensen Huang, του CEO της Google, Sundar Pichai, και του προέδρου της X, Elon Musk, στο δικομματικό φόρουμ «AI Insight».
Supervoice_Banner_for_WeeklyTelecom_Feb2023_Final
  • Μετασχηματίζεται η φιλοξενία. Μάθετε περισσότερα στο Hotel Tech!
    Στο πλούσιο σύνολο των βιομηχανιών που μετασχηματίζονται από τη ψηφιακή τεχνολογία, ο τομέας της φιλοξενίας, του οποίου η λειτουργία είναι βαθιά συνυφασμένη με τις διαπροσωπικές σχέσεις, βρίσκεται αντιμέτωπος με ένα ερώτημα: πώς μπορεί μια βιομηχανία, που έχει τόσο πολύ τον άνθρωπο στο επίκεντρο, να «συμφιλιωθεί» με ένα περιβάλλον του οποίου οι ανάγκες εξελίσσονται εντός του ψηφιακού «πεδίου»;
    Καθώς διασχίζουμε έναν κόσμο που κινείται και πυροδοτείται, ολοένα και περισσότερο, από τον ψηφιακό μετασχηματισμό, τα φώτα της δημοσιότητας στρέφονται προς τη βιομηχανία της φιλοξενίας, καλώντας την να ξεκινήσει και να ενισχύσει το ταξίδι της προς αυτό το «transformation».
    Το κύμα της αλλαγής που επηρεάζει τα επιχειρηματικά μοντέλα, τη λειτουργική αποτελεσματικότητα και την εμπειρία του πελάτη, δεν βρίσκεται μπροστά μας: είναι ήδη εδώ.
    Ίσως ήρθε η ώρα να δείτε και εσείς με κάθε λεπτομέρεια όλους τους τεχνολογικούς τομείς που καθορίζουν σήμερα το ξενοδοχείο του αύριο. Δηλώστε συμμετοχή στο Hotel Tech και σας περιμένουμε στο Divani Caravel στις 5 Οκτωβρίου σε ένα διπλό συνέδριο μαζί με το Mobile Connected World.
  • Αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας η τεχνολογία
    Σε αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των πολιτών έχει εξελιχθεί η τεχνολογία με τους καταναλωτές να εξαρτώνται πλέον από την τεχνολογία για την εκτέλεση βασικών καθημερινών τους λειτουργιών. Σήμερα, σχεδόν οι μισοί (46%) καταναλωτές βασίζονται στην τεχνολογία, για να διαχειριστούν την καθημερινότητά τους. Αυτή η αυξανόμενη εξάρτηση από την τεχνολογία, διαμορφώνει, επίσης, τις αγοραστικές αποφάσεις και τη συνολική κατανάλωση. Για παράδειγμα, σχεδόν οι μισοί (46%) από τους καταναλωτές, που συμμετείχαν στην έρευνα EY Future Consumer Index (FCI), έχουν χρησιμοποιήσει διαδικτυακές υπηρεσίες παράδοσης για είδη παντοπωλείου τους τελευταίους τρεις μήνες.
    Το ποσοστό αυτό είναι αυξημένο κατά 12 ποσοστιαίες μονάδες από τον Ιούνιο του 2022. Στο μεταξύ, το 53% των ερωτηθέντων έχει αναπτύξει κοινωνικές επαφές με τους φίλους και την οικογένειά του μέσα από πλατφόρμες βίντεο, μία σημαντική αύξηση 14 ποσοστιαίων μονάδων από τον Ιούνιο του 2022. Επιπλέον, το 62% ακούει μουσική διαδικτυακά, μία τεράστια αύξηση 17 ποσοστιαίων μονάδων στο ίδιο διάστημα.
  • Επιστροφή στα σχολεία και κυβερνοέγκλημα
    “Με τα όπλα παρά πόδα” για το ετήσιο back to school βρίσκεται το ψηφιακό έγκλημα, καθώς με την επιστροφή στα σχολεία οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου βάζουν ακόμη πιο έντονα στο στόχαστρο τους εκπαιδευτικούς και ερευνητικούς οργανισμούς. Σύμφωνα με την Check Point Research (CPR), ο τομέας της Εκπαίδευσης/Έρευνας έχει αντιμετωπίσει το υψηλότερο ποσοστό κυβερνοεπιθέσεων με εκπληκτική διαφορά σε σύγκριση με άλλους κλάδους. Κάθε εβδομάδα, ο μέσος αριθμός κυβερνοεπιθέσεων, που αντιμετωπίζει ένας εκπαιδευτικός/ερευνητικός οργανισμός, ανέρχεται στο ανησυχητικό ποσοστό των 2.256. Ο κυβερνητικός/στρατιωτικός τομέας είναι ο δεύτερος πιο στοχευμένος με μέσο όρο 1.725 επιθέσεις την εβδομάδα το 1ο τρίμηνο του 2023, σημειώνοντας αύξηση 3% από το προηγούμενο έτος.
knowcrunch-elearning-masterclass-600x80-2x-02
  • Hellas Sat
    Η Hellas Sat έδωσε δυναμικά το “παρών” στη διεθνή έκθεση IBC στο Άμστερνταμ. Επικεφαλής του team στο περίπτερο της εταιρείας ο αεικίνητος Χριστόδουλος!
  • GfK: Μείωση 12% στην αγορά ηλεκτρονικών προϊόντων
    Σε στενωπό βρίσκεται η παγκόσμια αγορά ηλεκτρονικών καταναλωτικών προϊόντων, καθώς η πίεση που ασκούν ο πληθωρισμός και η οικονομική αβεβαιότητα περιορίζουν το διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών.
    Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών GfK, τους πρώτους έξι μήνες του 2023, οι πωλήσεις ηλεκτρονικών αγαθών προς καταναλωτές μειώθηκαν κατά 12% σε αξία και κατά 8% σε όγκο σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα. Μάλιστα, η αγορά των Consumer Electronics, όπως προκύπτει από τις εκτιμήσεις, που δημοσιοποίησε η εταιρεία στο πλαίσιο της έκθεσης τεχνολογίας IFA, δεν πρόκειται να περάσει σε θετικό έδαφος ούτε κατά το 2ο εξάμηνο του 2023, ούτε και συνολικά σε επίπεδο έτους.
    Όπως αναφέρουν οι αναλυτές, η παγκόσμια αγορά των Consumer Electronics στέλνει σημάδια κορεσμού το 2023, μετά από πωλήσεις ρεκόρ κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Αρνητικά για τον κλάδο, κατά τους αναλυτές, λειτουργούν ο υψηλός πληθωρισμός και η επακόλουθη συμπίεση των καταναλωτικών προϋπολογισμών.
  • HMD: Έρχεται νέο smartphone brand
    Ο συνιδρυτής, διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της HMD Global, Jean-Francois Baril, ανακοίνωσε πως η εταιρεία ετοιμάζεται να προσφέρει smartphones με το δικό της brand, μετά από χρόνια ως αδειούχος προϊόντων με το brand Nokia.
    Ο Baril ισχυρίζεται ότι η HMD Global είναι ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος κατασκευαστής 5G smartphones και πρωτοπόρος στη βιωσιμότητα, με τις επισκευάσιμες συσκευές της. Ο αναλυτής της IDC, Francisco Jeronimo, προβλέπει προκλήσεις με την εισαγωγή ενός νέου brand, αλλά σημειώνει ότι θα είναι μια συναρπαστική εξέλιξη για την HMD Global, ειδικά αν συνεχίσει να χρησιμοποιεί τη μάρκα Nokia.
  • 5G modems
    Η Qualcomm ανακοίνωσε ότι θα προμηθεύει την Apple με συστήματα Modem-RF Snapdragon 5G για τα προϊόντα που πρόκειται να λανσαριστούν το 2024, 2025 και 2026, επεκτείνοντας τη συμφωνία για τα modem 5G κατά τρία χρόνια.
  • Top 500: Οι κορυφαίες κινεζικές επιχειρήσεις
    H ομοσπονδία All-China Federation of Industry and Commerce δημοσιοποίησε τη λίστα των 500 κορυφαίων κινεζικών ιδιωτικών επιχειρήσεων για το 2023, με τις επιχειρήσεις JD.com, Alibaba και Hengli Group να βρίσκονται αντίστοιχα στις τρεις πρώτες θέσεις.
    Σύμφωνα με μία αναφορά ανάλυσης και έρευνας που δημοσιοποιήθηκε μαζί με τη λίστα, το όριο συμμετοχής στην αναφερόμενη λίστα σχετικά με τα έσοδα των 500 κορυφαίων κινεζικών επιχειρήσεων για το 2022 καταγράφηκε περίπου στα 27,6 δισεκατομμύρια γιουάν (3,51 δισεκατομμύρια ευρώ) σηματοδοτώντας μία αύξηση κατά 1,21 δισεκατομμύριο γιουάν (150 εκατομμύρια ευρώ) σε σύγκριση με το όριο εσόδων του 2022.
  • Το HarmonyOS θα κυκλοφορήσει και σε PC
    Είναι γνωστό ότι η Huawei ανήκει στις εταιρείες, οι οποίες δεν σταματούν να δίνουν ώθηση στην διαρκή καινοτομία και στην ανάπτυξη. Και μπορεί να μην την πηγαίνει και πολύ με την Google, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι έχει καταθέσει τα όπλα,
    Για αυτό και πρόσφατα σύμφωνα με τις τελευταίες αναφορές που μας έρχονται από την Κίνα, ένας Κινέζος προγραμματιστής κατάφερε να εγκαταστήσει ένα ανοικτού τύπου λειτουργικό HarmonyOS σε έναν H/Y. Πραγματοποιώντας τις κατάλληλες παραμετροποιήσεις, ο εν λόγω προγραμματιστής εγκατέστησε την έκδοση 3.2 Beta 3 του HarmonyOS σε έναν laptop της HP.
    Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε το PC λειτούργησε πλήρως. Μάλιστα, σύμφωνα με πρόσφατες αναφορές, ο Wang Chenglu (διευθύνων σύμβουλος της Shenzhen Kaihong Digital Industry Development) υπαινίχθηκε την πιθανότητα επίσημης κυκλοφορίας του HarmonyOS για υπολογιστές το επόμενο έτος. Σε σχετική ερώτηση που του απηύθυνε Κινέζος Δημοσιογράφος αναφέροντας για το εάν θα υπάρξει υπολογιστής HarmonyOS τον επόμενο χρόνο, o Wang Chenglu όχι μόνο δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο, αλλά απάντησε με ένα «Ναι». Αναμφίβολα, μια κίνηση από την Huawei που θα έχει ενδιαφέρον!
    Είναι να μην τα βάλεις με τους Κινέζους. Μετά θα τους βρίσκεις μπροστά σε κάθε βήμα. Το θέμα ξεκίνησε από τα κινητά, πέρασε στα laptop και τώρα πάει στα PC. Τι μένουν; Οι υπηρεσίες και έχετε έναν καλό ανταγωνιστή της Google…
  • H Vodafone & η Osmos Hellas ρίχνουν Έξυπνες Γέφυρες
    Οσονούπω, ανακοινώνεται η κατοχύρωση του έργου Έξυπνες Γέφυρες -προϋπολογισμού 158 εκατ ευρώ περίπου- στην ένωση εταιρειών Vodafone – Osmos Hellas, που ήταν οι μόνες που κατέθεσαν προσφορά στο ΤΕΕ.
    Στην πράξη ο διαγωνισμός προβλέπει την προμήθεια και εγκατάσταση ειδικών αισθητήρων και οπτικών ινών μέτρησης φορτίου, που θα καταγράφουν τη μετατόπιση εκατοντάδων γεφυρών σε πραγματικό χρόνο με σύγχρονες τεχνολογικές μεθόδους δημιουργώντας ένα δίκτυο από Έξυπνες Γέφυρες (Smart Bridges Network), με χρήση τεχνολογίας ΙοΤ.
    Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σκοπεύει να ενισχύσει την ασφάλεια των γεφυρών στην Ελλάδα, με αιχμή τις σιδηροδρομικές υποδομές αλλά και τις οδικές και να μεγαλώσει τη ζωή αλλά και το χρόνο συντήρησης. Ας σημειωθεί ότι η Osmow Hellas έχει εφαρμόσει ανάλογες τεχνικές σε σημαντικές υποδομές στην Ελλάδα (ΕΡΓΟΣΕ κλπ.).
GY-1537-600X80-1
  • Τεχνολογικό lobbying: Ζει και βασιλεύει και την ΕΕ κυριεύει
    Το lobbying των τεχνολογικών εταιρειών στις Βρυξέλλες έφτασε τα 113 εκατομμύρια ευρώ μέσα σε έναν χρόνο, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύθηκαν από τις Corporate Europe Observatory (CEO) και το LobbyControl, καθώς εντείνονται οι προσπάθειες γύρω από την ψηφιακή πολιτική της ΕΕ.
    Τα τελευταία στοιχεία αποκαλύπτουν ότι 651 εταιρείες και ενώσεις δαπανούν συνολικά περισσότερα από 113 εκατομμύρια ευρώ ετησίως για lobbying στην Ευρωπαϊκή Ένωση, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 16,5% από τα 97 εκατομμύρια ευρώ του 2021. Μόνο οι 10 κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το ένα τρίτο των συνολικών δαπανών για lobbying, φτάνοντας στα 40 εκατομμύρια ευρώ.
    Θα πρέπει να σημειώσουμε πως, μπορεί να είναι σχετικά παρεξηγημένο ως διαδικασία, πάντως το lobbying είναι κάτι που χρησιμοποιείται και που προβλέπεται στην ΕΕ - για αυτό άλλωστε υπάρχουν και κανόνες.
600x80 LTBC digital banner
  • Οι καταναλωτές θέλουν ενημέρωση…
    Περίπου το 83% των καταναλωτών επιθυμεί να λαμβάνει ειδοποιήσεις από τις εταιρείες παράδοσης. Αυτό σημαίνει ότι οι εταιρείες logistics και μεταφοράς προϊόντων πρέπει όχι μόνο να εξασφαλίζουν την έγκαιρη και αποτελεσματική παράδοση των αγαθών, αλλά και να κρατούν τους καταναλωτές ενημερωμένους, προσφέροντάς τους μια άνετη επικοινωνία.
    Όντας δημοφιλείς και βολικές, οι εφαρμογές μηνυμάτων μπορούν να αποτελέσουν ένα ισχυρό εργαλείο για τις εταιρείες παράδοσης ώστε να παρέχουν ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο, γρήγορες απαντήσεις σε ερωτήματα και εξατομικευμένες υπηρεσίες, διατηρώντας ταυτόχρονα ένα προσιτό στυλ συνομιλίας και μια φιλική προσέγγιση προς τον πελάτη.
    Αναμενόμενο! Οι courier παραδίδουν τα πακέτα χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση, προκαλώντας μπέρδεμα στους καταναλωτές. Μην αναρωτιούνται, μετά, γιατί κάποιοι ανταγωνιστές από το ψηφιακό πεδίο γίνονται ολοένα και πιο… ανταγωνιστικοί.
  • ACS: Εγκαίνια στο νέο logistics hub
    Στον δρόμο για τα επίσημα εγκαίνια του υπερσύγχρονου logistics hub της βρίσκεται η ACS στο Αιγάλεω. Επενδύθηκαν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ με στόχο την κατακόρυφη αύξηση των επιχειρησιακών δυνατοτήτων. Το logistics hub εκτείνεται σε 36.000 τ.μ. και ήδη έχει τριπλασιαστεί η δυναμικότητα διαλογής σε περισσότερα από 50.000 δέματα ανά ώρα.
Supervoice Banner for Weekly Telecom_July2020_Final
600x80 avm 7-7-20 sent
  • Μπαράζ προσλήψεων στην αγορά
    Μπαράζ προσλήψεων, με παράλληλη αύξηση των μισθολογικών απολαβών, σχεδιάζουν οι εταιρείες τεχνολογίας στην Ελλάδα. Αφενός περισσότερα από τα 2/3 των εταιρειών τεχνολογίας (69%) στη χώρα μας σχεδιάζουν να προσλάβουν νέους εργαζόμενους μέχρι το τέλος του 2023 και αφετέρου, οι ελληνικές επιχειρήσεις τεχνολογίας εκφράζουν σαφή πρόθεση να παρέχουν περισσότερο ελκυστικές οικονομικές αποδοχές, με το 86% να σχεδιάζει την αύξηση των μισθολογικών επιπέδων των εργαζομένων του (75% για το σύνολο των επιχειρήσεων όλων των κλάδων). Μάλιστα, το 6% των εταιρειών προτίθεται να προσφέρει αυξήσεις κατά τουλάχιστον 16%.
    Πρακτικά, ο κλάδος της τεχνολογίας καταγράφει σήμερα την υψηλότερη ζήτηση εργαζομένων στην αγορά και έχει την πιο δυναμική πρόθεση αύξησης των μισθών.
  • Το επόμενο βήμα στην καριέρα του Χρήστου Φουσκούδη
    Ο Χρήστος Φουσκούδης, που ήταν από το 2021 και μέχρι πριν λίγο καιρό επικεφαλής της Cosmote Payments, ο άνθρωπος που ξεκίνησε και έτρεξε με επιτυχία την υπηρεσία payzy, και αποχώρησε μετά από μία ηχηρή παραίτηση, μετακινήθηκε σε έναν από τους μεγάλους servicers.
    Και εδώ λεφτά θα μαζεύει αλλά…χονδρικώς. Η διαφορά είναι ότι με το payzy χαίρεσαι να τα δίνεις, ενώ με τους servicers όχι!
  • Viber: Δύο νέα στελέχη με έδρα την Αθήνα
    Η Rakuten Viber κινείται διόρισε δύο νέους εκπροσώπους που θα έχουν για βάση την Αθήνα, ώστε να ενισχύσουν περαιτέρω την επιχειρηματική παρουσία της εταιρείας στη χώρα.
    Ο Νίκος Σύριος, Advertising Sales Manager, διαθέτει πάνω από 10 χρόνια εμπειρίας, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, έχοντας συνεργαστεί με μεγάλες εταιρείες λιανικού εμπορίου, μεταφορών και FMCG, και θα είναι υπεύθυνος για τις επιχειρηματικές πωλήσεις και τη δημιουργία νέων εταιρικών συνεργασιών για τη Rakuten Viber στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.
    Ο Γιάννης Ραγκούσης, υπεύθυνος για τη επέκταση των Πληρωμών μέσω Viber στην Ελλάδα, έχει μεγάλη εμπειρία και εκτενή γνώση στους τομείς της τεχνολογίας και των τηλεπικοινωνιών, έχοντας εργαστεί τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό για εταιρείες Τεχνολογίας, Συμβουλευτικής, FMCG και Online Gaming.
  • Ανησυχούν για τις δουλειές τους
    Περισσότεροι Αμερικανοί ανησυχούν ότι η τεχνολογία θα μπορούσε να καταστήσει τις δουλειές τους παρωχημένες στο εγγύς μέλλον, σε σύγκριση με πριν από δύο χρόνια, σύμφωνα με μια νέα έρευνα.
    Η δημοσκόπηση της Gallup έδειξε ότι το 22 τοις εκατό των εργαζομένων στις ΗΠΑ που ερωτήθηκαν φοβούνται ότι η δουλειά τους θα μπορούσε να καταστεί παρωχημένη σύντομα λόγω της τεχνολογίας, κάτι που είναι αυξημένο κατά 7 μονάδες από το 2021.
    Υπάρχει, βέβαια, και μια άλλη οπτική: ίσως κάποιες δουλειές να είναι ήδη παρωχημένες - ή να τείνουν προς αυτήν την κατεύθυνση. Reskilling και upskilling είναι κάτι που απαιτείται συνεχώς, για να μένεις ανταγωνιστικός, σε μια ανταγωνιστική αγορά εργασίας.
Αποφθέγματα που ακούστηκαν σε CCTraining Talk του ΟΤΕ Group
  • «Ο ηγέτης δεν πρέπει να φοβάται τις ευθύνες. Χρειάζεται να έχει πάθος, πίστη, δέσμευση και να φέρεται στους ανθρώπους του όπως θα ήθελε να του φέρονται.»
    Μιχάλης Τσαμάζ, CEO, OTE
  • «Στρατηγική χωρίς κουλτούρα δεν έχει δύναμη. Κουλτούρα χωρίς στρατηγική δεν έχει στόχο.»
    Ιωάννης Κωνσταντινίδης, Chief Strategy Transformation
  • «O ηγέτης είναι αυθεντικός, απλός και διεπιστημονικός με κοινωνική ευαισθησία.»
    Γιώργος Πανηγυράκης, Καθηγητής Marketing
  • «Ηγέτης είσαι όταν οι επιχειρησιακές σου ενέργειες εμπνέουν τους συνεργάτες σου ώστε να μαθαίνουν και να εξελίσσονται διαρκώς. Τα Hard Skills σου ανοίγουν το δρόμο για τη θέση που ονειρεύεσαι. Τα Soft Skills, όμως, είναι αυτά που θα σε βοηθήσουν να τη διατηρήσεις και θα σε οδηγήσουν να εξελιχθείς σε όλα τα επίπεδα.»
    Κώστας Κωνσταντίνου, στέλεχος Cosmote e-Value
  • «Το 85% της επιτυχίας ενός στελέχους οφείλεται στην επιτυχημένη ανάπτυξη των Soft Skills.»
    Βασίλης Παπαδάκης, Αντιπρύτανης Διεθνούς Συνεργασίας και Ανάπτυξης, Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Διευθυντής του Executive MBA
  • «Σε λίγα χρόνια δεν θα γίνεται συζήτηση μόνο για το τι πτυχία έχουμε αλλά, κυρίως, για το επίπεδο των δεξιοτήτων που έχουμε. Γι αυτό και είναι ιδιαίτερα σημαντικό να επενδύουμε σε αυτές.»
    Γεώργιος Δουκίδης, Καθηγητής Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

ΔΙΕΘΝΗ ΝΕΑ

(powered by inCITES Consulting)

Κινητή Συνδεσιμότητα

Σταθερή Συνδεσιμότητα

Δεδομένα & Ασφάλεια

Άλλα Νέα

ΦΑΣΑ INSIDE 600x300_Mobilus in Mobilis_2
Λίγα μόλις εικοσιτετράωρα πριν την παρουσίαση των νέων iPhones, έγινε μια ανακοίνωση που έκανε αρκετούς να απορήσουν.
Η Qualcomm ανακοίνωσε ότι επεκτείνει τη συνεργασία της με την Apple και θα προμηθεύει την εταιρεία με 5G modems για τα smartphones της μέχρι το 2026.
Όπως αναφέρθηκε και προηγουμένως, η είδηση αυτή προκάλεσε μια ελαφρά έκπληξη, καθώς η Apple αναμενόταν να ξεκινήσει να αναπτύσσει εσωτερικά 5G modems, ξεκινώντας από το 2024.
Μέχρι σήμερα, η Qualcomm προμήθευε την Apple με 5G modems για τα iPhones, όμως η εταιρεία είχε κάνει βήματα για να απομακρυνθεί από τα Qualcomm chips. Για το λόγο αυτό, εξαγόρασε την επιχείρηση παραγωγής modem της Intel πριν από μερικά χρόνια. Ωστόσο, οι αναλυτές έχουν αναφέρει ότι θα είναι δύσκολο για την Apple να απομακρυνθεί από τα chip της Qualcomm λόγω της πολυπλοκότητάς τους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι συνεχείς πωλήσεις στην Apple ενισχύουν σημαντικά την Qualcomm, η οποία ανέφερε πωλήσεις ύψους 5,26 δισεκατομμυρίων δολαρίων το προηγούμενο τρίμηνο.
Περίπου το 21% των εσόδων της Qualcomm για το οικονομικό έτος 2022 (ύψους 44.2 δισεκατομμυρίων δολαρίων) προήλθε από την Apple, σύμφωνα με εκτίμηση της UBS.
Ωστόσο, η Qualcomm ανέφερε ότι αναμένει να προμηθεύσει μόνο το 20% των modems που απαιτούνται για την κυκλοφορία smartphone της Apple το 2026, σηματοδοτώντας ότι πιθανότατα εξακολουθεί να αναμένει ότι η συνεργασία της με την εταιρεία στο μέλλον θα περιοριστεί.
Η Apple αναμένεται σήμερα το βράδυ να ανακοινώσει τα νέα iPhones 15, τα οποία θα χρησιμοποιούν modem Qualcomm.
cl8-sept-2019-600x80
Ένα από τα πιο ακριβά -αλλά εξαιρετικά premium- smartwatches με χρυσό 18 καρατίων παρουσίασε πριν από μερικές ώρες η Huawei.
Πρόκειται για το πραγματικά εντυπωσιακό Huawei Watch Ultimate Gold Edition, το οποίο έρχεται στην τιμή των 2.999 €.
Το εν λόγω ρολόι διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά του Huawei Watch Ultimate. Η διαφορά όμως έγκειται στο γεγονός ότι αποτελεί το πρώτο χρυσό smartwatch της Huawei. Με την πρώτη ματιά ξεχωρίζουν η χρυσή στεφάνη και χρυσή κορώνα με 3D τραπεζοειδή μοτίβα, τα οποία είναι σκαλισμένα μέσω της διαδικασίας χάραξης με διαμάντια. Ο κινέζικος κολοσσός εξόπλισε το νέο smartwatch με ένα χρυσό PVD titanium λουράκι με ρυθμιζόμενη πόρπη, που χαρίζει ένα πολυεπίπεδο και μοναδικό οπτικό εφέ.
Το nano-tech κεραμικό πλαίσιο του Huawei Watch Ultimate είναι κατασκευασμένο από νανο-μικροκρυσταλλικό κεραμικό χρησιμοποιώντας περισσότερες από 24 τεχνικές επεξεργασίας. Ενώ τα κεραμικά έχουν λάμψη παρόμοια με τους πολύτιμους λίθους, είναι 6 έως 7 φορές ανθεκτικότερα από τον ανοξείδωτο χάλυβα, παρέχοντας αντοχή στις γρατσουνιές και τη διάβρωση.
Το Huawei Watch Ultimate Gold Edition διαθέτει οθόνη LTPO AMOLED 1,5 ιντσών, η οποία προστατεύεται με γυαλί ζαφειριού.
Με μοναδικές δυνατότητες, το Watch Ultimate Gold Edition παρουσιάζει εξαιρετική αντοχή στο νερό, αφού ο χρήστης μπορεί να καταδυθεί σε βάθος έως 100 μέτρων. Υπάρχουν επίσης πολλές δυνατότητες παρακολούθησης της υγείας, όπως TruSeen, TruSleep, SpO2, παρακολούθηση κύκλου, μέτρηση άγχους και πολλά άλλα. Παράλληλα, για να κρατήσει το χρήστη σε φόρμα, έχει πάνω από 100 workout modes.
Το Huawei Watch Ultimate Gold Edition κυκλοφορεί με διάρκεια ζωής μπαταρίας 2 εβδομάδων και φορτίζει πλήρως σε 60 λεπτά.
Η Huawei έχει προγραμματίσει αυτό το ρολόι να αρχίσει να πωλείται τον Οκτώβριο στην Ευρώπη, αλλά οι λεπτομέρειες για τη χώρα μας δεν είναι ακόμα γνωστές.
16-05-2018-BANNER-FOR-WEEKLY-TELECOM-600x74
Οι περισσότεροι gamers είναι εξοικειωμένοι με τα ποντίκια της Razer, όμως ένα exclusive προϊόν που λάνσαρε πρόσφατα η εταιρεία έχει δημιουργήσει… παραλήρημα στα social media.
Πιο συγκεκριμένα, η Razer αποφάσισε να φανεί extra δημιουργική, παρουσιάζοντας ένα χρυσό Viper Signature ποντίκι, 24 καρατίων.
Ο CEO της εταιρείας Min-Liang Tan επιβεβαίωσε ότι δεν έχει κατοχυρωθεί κάποια τιμή για το πολυτελές αντικείμενο, καθώς αυτό το χρυσό ποντίκι είναι ένα μοναδικό αντικείμενο, διαθέσιμο κατόπιν ειδικού αιτήματος.
Επιπλέον, ο διευθύνων σύμβουλος επιβεβαίωσε ότι το ποντίκι είναι τόσο... υπερβολικό που δε θα δούμε στα καταστήματα.
Το χρυσό ποντίκι της Razer είναι εμπνευσμένο από το μίνι ποντίκι παιχνιδιών Viper Signature της εταιρείας.
Ωστόσο, τα μέσα μίνι ποντίκια Viper Signature καλύπτονται με κέλυφος κράματος μαγνησίου με πυκνότητα 1,8 γραμμάρια ανά κυβικό εκατοστό. Στο χρυσό ποντίκι, η εταιρεία χρησιμοποίησε αναλογία αλουμινίου και κράματος 50-50 για να διατηρήσει την πυκνότητα στα 2,8 γραμμάρια ανά κυβικό εκατοστό. Το νέο mouse συγκέντρωσε τα βλέμματα. Ωστόσο, η Razer δεν έχει ακόμη αποκαλύψει εάν είναι κατασκευασμένο από χρυσό ή είναι επιχρυσωμένο.
Δεδομένου του γεγονότος ότι ο διευθύνων σύμβουλος δημοσίευσε τις αρχικές φωτογραφίες αυτού του χρυσού ποντικιού 24 καρατίων στον λογαριασμό του στο X (Twitter), οι fans έχουν προχωρήσει σε αναρίθμητα σχόλια, ρωτώντας περισσότερα για τις προδιαγραφές και άλλες λεπτομέρειες του gadget.
facebook twitter youtube instagram linkedin