Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Παρασκευή, 20 Ιουνίου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
InfoCom
Home»Επιχειρήσεις»Μελέτες

Οι Έλληνες απομακρύνονται από την Ευρώπη και κάνουν στροφή προς την Ασία

02/06/2025infocomBy infocom4 Mins Read Μελέτες

Σύμφωνα με την πρώτη Έκθεσης της Revolut για τις Παγκόσμιες Ταξιδιωτικές Δαπάνες, οι Έλληνες απομακρύνονται όλο και περισσότερο από τους παραδοσιακούς ευρωπαϊκούς προορισμούς και επιλέγουν την Ασία για τα ταξίδια τους.

Η έκθεση ανέλυσε τις δαπάνες από 24 χώρες παγκοσμίως και αποκάλυψε πού ξοδεύουν τα χρήματά τους οι 55 εκατομμύρια πελάτες της Revolut στο εξωτερικό, ποιοι είναι οι κύριοι εκφραστές αυτών των τάσεων και σε τι ξοδεύουν τα χρήματά τους. Οι διεθνείς δαπάνες των πελατών της Revolut ξεπέρασαν τα 23 δισ. ευρώ το 2024, με την Ισπανία να βρίσκεται στην κορυφή της λίστας ως ένας από τους αγαπημένους προορισμούς παγκοσμίως, αντιπροσωπεύοντας το 11% των συνολικών δαπανών.

Η Ευρώπη παραμένει στην κορυφή της λίστας, αλλά οι δαπάνες αρχίζουν να «ταξιδεύουν» αλλού

Στην κορυφή της λίστας για τους Έλληνες βρίσκονται παραδοσιακοί προορισμοί διακοπών σε Ευρώπη και Βόρεια Αμερική, με το Ηνωμένο Βασίλειο να καταλαμβάνει την πρώτη θέση αντιπροσωπεύοντας το 18% του συνόλου των διεθνών δαπανών το περασμένο έτος. Ωστόσο, οι Έλληνες αρχίζουν να στρέφουν το ενδιαφέρον τους σε λιγότερο παραδοσιακούς προορισμούς, εκτός της Γηραιάς Ηπείρου.

Οι Έλληνες καταναλωτές επεκτείνονται το 2024 με τις διεθνείς δαπάνες να αυξάνονται κατά 5%, σαφές σημάδι ότι η επιθυμία για ταξίδια βρίσκεται σε άνοδο. Ενώ οι παραδοσιακοί αγαπημένοι προορισμοί όπως το Ηνωμένο Βασίλειο εξακολουθούν να κατέχουν την πρώτη θέση, παρατηρείται μια έντονη αλλαγή: περισσότεροι Έλληνες επιλέγουν προορισμούς εκτός πεπατημένης σε Ασία, Αφρική και Λατινική Αμερική. Αυτή η άνοδος αντανακλά όχι μόνο την επιθυμία για πρωτότυπες περιπέτειες, αλλά και μια βαθύτερη ανάγκη για εξερεύνησης αυθεντικών προορισμών με, πολιτιστικό πλούτο και προσιτές τιμές.

Οι Millennials «οδηγούν» τη στροφή προς την Ασία

Οι διεθνείς δαπάνες των Ελλήνων το 2024 έχουν έναν ξεκάθαρο πρωταγωνιστή: τους Έλληνες ηλικίας 25 έως 34 ετών, οι οποίοι βρίσκονται πίσω από το 37% των συνολικών δαπανών στο εξωτερικό. Αυτή η μερίδα νέων επαγγελματιών οδηγεί τη στροφή προς μακρινούς προορισμούς με πλούσια πολιτιστική κληρονομιά. Μέρη όπως η Ιαπωνία (+45%), η Νότια Κορέα (+45%) και το Βιετνάμ (+42%) σημείωσαν τεράστια ετήσια αύξηση σε αυτή την ηλικιακή ομάδα. Στην Αφρική, το Μαρόκο (+38%) και η Αίγυπτος (+38%) γίνονται πόλος έλξης για ταξιδιώτες με χαμηλό προϋπολογισμό που αναζητούν έντονες εμπειρίες. Αυτές οι τάσεις φανερώνουν μια τάση απομάκρυνσης από την ευρωζώνη και τη στροφή προς ταξίδια προστιθέμενης αξίας σε αναδυόμενες περιοχές.

Ακολουθούν η γενιά ηλικίας 35-44 ετών (που αντιπροσωπεύει το 21% των δαπανών στο εξωτερικό) και η γενιά 18-24 ετών (16%), γεγονός που δείχνει ότι η διάθεση για εξερευνήσεις χαρακτηρίζει τις νεότερες ηλικιακές ομάδες συνολικά. Οι μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες (55-64 ετών και άνω) εξακολουθούν να έχουν σημαντική συνεισφορά, αλλά τείνουν να επιλέγουν τα γνώριμα εδάφη, ενισχύοντας το χάσμα γενεών στον τρόπο με τον οποίο οι Έλληνες προσεγγίζουν τα ταξίδια σήμερα.

Γαστρονομική κουλτούρα και ‘shopping therapy’ στην πρώτη θέση

Οι Έλληνες ταξιδιώτες δίνουν προτεραιότητα στις γαστρονομικές εμπειρίες όταν βρίσκονται στο εξωτερικό, με τα εστιατόρια να αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μερίδιο των δαπανών σε ποσοστό 30% και μέση αξία συναλλαγής τα 19€. Οι αγορές εξακολουθούν να αποτελούν σημαντικό μέρος των δαπανών στο εξωτερικό στο 24%, ωστόσο, οι δαπάνες για καθημερινά είδη αντιπροσωπεύουν πλέον το 16% του συνόλου.

Η Tara Massoudi, Γενική Διευθύντρια Premium Προϊόντων της Revolut, δήλωσε, «Η Revolut ιδρύθηκε βασιζόμενη στην ιδέα ότι τα χρήματα δεν πρέπει να εμποδίζουν τους ανθρώπους να εξερευνήσουν τον κόσμο. Η έκθεσή μας αποκαλύπτει τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες μας ξοδεύουν χρήματα στο εξωτερικό, ποιες αλλαγές συντελούνται και ρόλο που παίζει η Revolut στη διαμόρφωση αυτών των τάσεων. Παρατηρούμε μια σαφή στροφή προς μακρινούς προορισμούς προστιθέμενης αξίας ειδικά για τους νεότερους ταξιδιώτες, και η Revolut βρίσκεται σε μοναδική θέση για να υποστηρίξει αυτήν την αλλαγή στο τοπίο των παγκόσμιων ταξιδιών.»

Η Revolut απομακρύνει τα εμπόδια για τις διασυνοριακές δαπάνες και διευκολύνει τη διαχείριση των οικονομικών σας όταν ταξιδεύετε στο εξωτερικό. Ως πελάτες της Revolut, μπορείτε να κερδίζετε πόντους από τις καθημερινές τους δαπάνες με τα RevPoints, να κλείσετε πάνω από 1,9 εκατ. ξενοδοχεία, καταλύματα και ξενώνες και πάνω από 300.000 δραστηριότητες μέσα σε δευτερόλεπτα εντός της εφαρμογής Revolut. Μπορείτε επίσης να παραμείνετε συνδεδεμένοι σε 100+ χώρες με την eSIM και να απολαύσετε πρόσβαση σε lounges αεροδρομίων, ανάλογα με το πρόγραμμα στο οποίο βρίσκεστε (ισχύουν οι Όροι και Προϋποθέσεις για την eSIM, οι Όροι και Προϋποθέσεις για τα RevPoints, οι Όροι και Προϋποθέσεις του Stays και οι Όροι και Προϋποθέσεις για τα lounges αεροδρομίων).

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

Revolut
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
infocom

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Οι τάσεις και τα δημοφιλέστερα πακέτα που επέλεξαν οι πελάτες του Cosmote Insurance το 2024

Skroutz: σταθερά ανοδική η πορεία στις πωλήσεις βιβλίου

Η Lenovo Νο1 στα αποτελέσματα της IDC

Πανελλαδική έρευνα της ΕΕΤΤ για τα κανάλια εξυπηρέτησης των τηλεπικοινωνιακών παρόχων

Οι πελάτες της Revolut μπορούν πλέον να χαρίσουν συνδρομή προγράμματος σε αγαπημένα τους πρόσωπα

Η παγκόσμια επένδυση επιχειρηματικών κεφαλαίων αυξάνεται το Α’ τρίμηνο του 2025

Comments are closed.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Η Ελλάδα στην 50η Επέτειο της ESA
  • BnB Hospitality Expo: Η πρώτη έκθεση αποκλειστικά για καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης
  • HELLENiQ ENERGY: Σταθερές Βάσεις για τη νέα στρατηγική πορεία ανάπτυξης
  • ΜΑΚΒΕΛ – EURIMAC: Γεύση και σταθερά οικονομική τιμή κάθε μέρα
  • Orange Grove: Εκδήλωση δικτύωσης για τους αποφοίτους των προγραμμάτων καινοτόμου επιχειρηματικότητας 2024-25
  •  Επίσκεψη του Προέδρου του ΙΕΕΕ στην Ελλάδα — Συνάντηση με τον Διοικητή της ΤτΕ
  • Πιο συντονισμένα και ανθεκτικά ηλεκτρικά δίκτυα της ΕΕ ζητά το Κοινοβούλιο
RSS itsecuritypro.gr
  • Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ της Αρχής Προστασίας Δεδομένων και της Εθνικής Αρχής Κυβερνοασφάλειας
  • Η Bitdefender ανακοινώνει το νέο GravityZone Compliance Manager
  • PeS και Infoblox «απογειώνουν» την κυβερνοασφάλεια επενδύοντας σε σύγχρονες λύσεις
  • Το Discord ως Δούρειος Ίππος: Πώς Κακόβουλοι Παράγοντες Εξαπέλυσαν Παγκόσμιες
  • Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: ένα έργο ψηφιακοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα από την COSMOTE TELEKOM για την Η.ΔΙ.ΚΑ
  • Operation Secure: Η Kaspersky υποστηρίζει την INTERPOL στην αντιμετώπιση των infostealer
  • Η Schneider Electric ανάμεσα στους κορυφαίους εργοδότες στην Ελλάδα για το 2025
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.