Η Xiaomi με την εξαιρετικά πληθωρική της παρουσία, κυριολεκτικά κατάφερε να κλέψει την παράσταση στο φετινό MWC. Με ένα πραγματικά εντυπωσιακό range προϊόντων που ξεκινούσαν από smartphones και wearables και έφταναν μέχρι σε super cars και οικιακές συσκευές για το σπίτι, ο κινεζικός κολοσσός της τεχνολογίας θέλησε να μας παρουσιάσει το δικό του όραμα για ένα interconnected μέλλον, στο οποίο όλες οι εξελιγμένες συσκευές της αποτελούν κομμάτι ενός αδιαίρετου συνόλου, ενός ξεχωριστού οικοσυστήματος το οποίο είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες και στα θέλω του εκάστοτε user! Με το HyperOS 2 να αποτελεί την αφετηρία όπου μια σειρά από διαφορετικού τύπου συσκευές “συνεργάζονται” για να προσφέρουν τo maximum user experience.
To mobile κομμάτι, με “αιχμή” του δόρατος την σειρά Xiaomi 15, ήταν αναμφίβολα πολύ δυνατό, όμως κάνοντας μια επίσκεψη στο booth του κινεζικού κολοσσού της τεχνολογίας που βρισκόταν στο Hall 3, δεν γινόταν να μην σταθούμε στο SU7, το επιβλητικό EV της Xiaomi, το οποίο πολύ σύντομα φιλοδοξούμε ότι θα αρχίσει να «λιώνει» τα λάστιχα του και στους δρόμους της Ευρώπης. Πέραν όμως των παραπάνω, περίοπτη θέση στο booth της είχε και μια τεράστια ποικιλία από μικροσυσκευές και home appliances. Από μηχανές του καφέ και βραστήρες ρυζιού μέχρι air-fryers, ρομποτικές σκούπες και φωτιστικά, η προϊοντική γκάμα της Xiaomi είναι κυριολεκτικά ανεξάντλητη!
Στο πλαίσιο της έκθεσης, στην κάμερα του Infocom.gr μίλησε ο κ.Δημήτρης Εφορακόπουλος, Πρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος της Info Quest Technologies, η οποία είναι μεταξύ άλλων και ο επίσημος διανομέας των προϊόντων της Xiaomi στην Ελλάδα και την Κύπρο.