Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Παρασκευή, 20 Ιουνίου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
InfoCom
Home»Προϊόντα - Υπηρεσίες

Η Salesforce ανακοινώνει την παγκόσμια διαθεσιμότητα του Agentforce

05/11/2024infocomBy infocom3 Mins Read Προϊόντα - Υπηρεσίες

Η Salesforce, παγκόσμιος ηγέτης στο AI CRM, ανακοίνωσε πρόσφατα την παγκόσμια διαθεσιμότητα του Agentforce, του πρωτοποριακού εργαλείου που επιτρέπει στις εταιρείες να δημιουργούν και να αναπτύσσουν αυτόνομους βοηθούς (AI agents), οι οποίοι –μέσω της τεχνητής νοημοσύνης– μπορούν να εκτελούν ενέργειες σε διάφορες επιχειρηματικές λειτουργίες, όπως πωλήσεις, εξυπηρέτηση πελατών, μάρκετινγκ και εμπορικές συναλλαγές. Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά chatbots και τους copilots, το Agentforce αξιοποιεί εξελιγμένες δυνατότητες συλλογισμού για τη λήψη αποφάσεων και την αυτόνομη διεκπεραίωση σύνθετων εργασιών χωρίς να απαιτείται ανθρώπινη παρέμβαση. Οι αυτόνομοι agents μπορούν να ενεργοποιηθούν από αλλαγές σε δεδομένα, επιχειρηματικούς κανόνες, προκαθορισμένες αυτοματοποιήσεις ή σήματα μέσω API calls από άλλα συστήματα.

Το Agentforce περιλαμβάνει, επίσης, έτοιμους προς χρήση agents που είναι εύκολοι στην προσαρμογή και την ανάπτυξη με εργαλεία low-code ή no-code και λειτουργούν 24/7 σε οποιοδήποτε κανάλι. Το Agentforce Service Agent, ο πρώτος γενικά διαθέσιμος έτοιμος προς χρήση agent, υπερτερεί των παραδοσιακών chatbots καθώς χειρίζεται ένα ευρύ φάσμα εργασιών, από απλές έως πολύπλοκες, με προκαθορισμένα θέματα και ενέργειες για την υποστήριξη πελατών. Οι χρήστες μπορούν να προσαρμόσουν εύκολα τους έτοιμους προς χρήση agents ώστε να ανταποκρίνονται στις ειδικές απαιτήσεις τους, όπως π.χ. σε θέματα διαχείρισης παραγγελιών στο λιανεμπόριο ή σε θέματα τιμολόγησης και πληρωμών στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες.

Με το Agentforce, οι εταιρείες δεν χρειάζεται πλέον να δημιουργούν λύσεις τεχνητής νοημοσύνης από το μηδέν, καθώς το συγκεκριμένο εργαλείο είναι ήδη ενσωματωμένο στην πλατφόρμα της Salesforce, κάτι το οποίο επιτρέπει την άμεση σύνδεση με τα εταιρικά δεδομένα, τις ροές αυτοματισμού και τις ολοκληρωμένες εφαρμογές, όπως το Data Cloud, το Slack και το MuleSoft. Το Agent Builder επιτρέπει στους χρήστες να διαμορφώνουν τους δικούς τους agents, χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως workflows, Apex και πρότυπα εντολών για να βελτιστοποιήσουν την εμπειρία των πελατών και να ενισχύσουν την αποδοτικότητα.

Με το Agentforce, οι επιχειρήσεις μπορούν να:

  • Ενισχύσουν την παραγωγικότητα των εργαζομένων τους, μέσω της άμεσης πρόσβασης σε προτεινόμενες απαντήσεις και αυτοματοποιημένα εργαλεία, επιταχύνοντας τη διαδικασία εξυπηρέτησης και εξοικονομώντας χρόνο.
  • Παρέχουν εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, χρησιμοποιώντας εξελιγμένες αναλύσεις και λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες κάθε πελάτη, συμβάλλοντας στη δημιουργία ισχυρότερων σχέσεων εμπιστοσύνης.
  • Υιοθετήσουν εργαλεία προηγμένης αυτοματοποίησης που μειώνουν τον φόρτο εργασίας, επιτρέποντας τη συγκέντρωση των εργαζομένων σε πιο σύνθετες υποθέσεις.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα της «δύναμης» του Agentforce ήταν όταν, κατά τη διάρκεια του συνεδρίου Dreamforce τον περασμένο Σεπτέμβρη, οι πελάτες της Salesforce δημιούργησαν πάνω από 10.000 αυτόνομους agents για να επιλύσουν συγκεκριμένες επιχειρηματικές προκλήσεις, χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα της εταιρείας. Το όραμα της Salesforce είναι η δημιουργία και «ενεργοποίηση» ενός δισεκατομμυρίου αυτόνομων agents, μέσω του Agentforce, μέχρι το τέλος του 2025.

Σημειώνεται ότι το Agentforce διατίθεται, προς το παρόν, στα Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ισπανικά, Ιαπωνικά και Πορτογαλικά, ενώ σύντομα θα υποστηρίζει επιπλέον γλώσσες, με στόχο την παροχή μιας ολοκληρωμένης λύσης σε ένα ευρύτερο φάσμα αγορών διεθνώς.

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

Agentforce salesforce
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
infocom

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ECUSTOMERS από την Entersoft-SOFTONE: ολοκληρωμένη διαχείριση ψηφιακού πελατολογίου

Lenovo: νέες λύσεις workstation και ενημερώσεις στο χαρτοφυλάκιο ThinkStation Desktop

Public Courses: εμπειρία gamified εκπαίδευσης για παιδιά, γονείς και επαγγελματίες

Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το My favourite ACS Locker

Γ. Καραγεώργος (Freedom24) για ελληνική αγορά: Βρεθήκαμε στο σωστό μέρος τη σωστή στιγμή

Greek Art Now: η σύγχρονη ελληνική τέχνη στην παγκόσμια σκηνή μέσω της πλατφόρμας Google Arts & Culture

Comments are closed.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Lidl Ελλάς: Όταν η ευθύνη γίνεται πράξη για το περιβάλλον
  • Η Ελλάδα στην 50η Επέτειο της ESA
  • BnB Hospitality Expo: Η πρώτη έκθεση αποκλειστικά για καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης
  • HELLENiQ ENERGY: Σταθερές Βάσεις για τη νέα στρατηγική πορεία ανάπτυξης
  • ΜΑΚΒΕΛ – EURIMAC: Γεύση και σταθερά οικονομική τιμή κάθε μέρα
  • Orange Grove: Εκδήλωση δικτύωσης για τους αποφοίτους των προγραμμάτων καινοτόμου επιχειρηματικότητας 2024-25
  •  Επίσκεψη του Προέδρου του ΙΕΕΕ στην Ελλάδα — Συνάντηση με τον Διοικητή της ΤτΕ
RSS itsecuritypro.gr
  • Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ της Αρχής Προστασίας Δεδομένων και της Εθνικής Αρχής Κυβερνοασφάλειας
  • Η Bitdefender ανακοινώνει το νέο GravityZone Compliance Manager
  • PeS και Infoblox «απογειώνουν» την κυβερνοασφάλεια επενδύοντας σε σύγχρονες λύσεις
  • Το Discord ως Δούρειος Ίππος: Πώς Κακόβουλοι Παράγοντες Εξαπέλυσαν Παγκόσμιες
  • Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: ένα έργο ψηφιακοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα από την COSMOTE TELEKOM για την Η.ΔΙ.ΚΑ
  • Operation Secure: Η Kaspersky υποστηρίζει την INTERPOL στην αντιμετώπιση των infostealer
  • Η Schneider Electric ανάμεσα στους κορυφαίους εργοδότες στην Ελλάδα για το 2025
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.