Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Τρίτη, 8 Ιουλίου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
InfoCom
Home»Επιχειρήσεις

Το δίκτυο συνεργατών της Klarna στην Ελλάδα ξεπερνά τους 3.000 εμπόρους μέσα σε δύο χρόνια

04/11/2024infocomBy infocom3 Mins Read Επιχειρήσεις

Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, συμπληρώνει δύο χρόνια παρουσίας και δυναμικής ανάπτυξης στην Ελλάδα. Μέσα σε αυτό το διάστημα, το δίκτυο συνεργατών της αυξήθηκε κατά 150% ετησίως και περιλαμβάνει πλέον περισσότερους από 3.000 εμπόρους πανελλαδικά. Με την αυξανόμενη ζήτηση από καταναλωτές και επιχειρήσεις για ευέλικτες επιλογές πληρωμών, η παρουσία της Klarna στην Ελλάδα είναι πιο ισχυρή από ποτέ.

Κορυφαία ελληνικά brands, όπως Skroutz, Hondos Center, You.gr, Intersport, και διεθνή brands όπως Airbnb, Shein, Yoox, ASOS, Armani και πολλά άλλα, έχουν ενταχθεί πρόσφατα στο ταχέως αναπτυσσόμενο δίκτυο της Klarna, υπογραμμίζοντας την ιδιαίτερη απήχηση της εταιρείας στην ελληνική αγορά. Αυτή η ανάπτυξη αντανακλά μία αυξανόμενη τάση των Ελλήνων καταναλωτών να απομακρύνονται ολοένα και περισσότερο από τις παραδοσιακές επιλογές πίστωσης λόγω έλλειψης εμπιστοσύνης προς τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, και να επιλέγουν υπηρεσίες BNPL για πληρωμές με άτοκες δόσεις. Η Klarna καλύπτει αυτή ακριβώς την ανάγκη, προσφέροντας ευέλικτες, διαφανείς και ασφαλείς λύσεις πληρωμών.

«Η επέκταση της Klarna στην Ελλάδα υπογραμμίζει τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε στους καταναλωτές μία καινοτόμα, απρόσκοπτη εμπειρία αγορών», δήλωσε ο Ηλίας Πίτσαβος, Head of Klarna Greece. «Βλέπουμε εξαιρετικό ενθουσιασμό τόσο από τους Έλληνες εμπόρους όσο και από τους καταναλωτές για τις ευέλικτες επιλογές πληρωμών της Klarna, οι οποίες συμβάλλουν στην ανάπτυξη των συνεργατών μας και την ενίσχυση των σχέσεων που διατηρούν με τους πελάτες τους».

Η ανάπτυξη της Klarna στην Ελλάδα

Πέρα από τη σταθερή ανάπτυξη σε βασικές κατηγορίες όπως Μόδα, Σπίτι & Κήπος, Ηλεκτρονικά και Υγεία & Ομορφιά, η Klarna έχει επεκταθεί σε νέους τομείς, σημειώνοντας ετησίως αξιοσημείωτη πρόοδο σε στρατηγικούς κλάδους:

  • Digital & Education Services: +477% ανάπτυξη
  • Food & Beverage: +210% ανάπτυξη
  • Travel & Ticketing Services: +111% ανάπτυξη

Με την επισκεψιμότητα στις ιστοσελίδες των εμπόρων να αυξάνεται κατά 300% ετησίως από την εφαρμογή της Klarna, η οποία μετρά περισσότερους από 135.000 ενεργούς χρήστες μηνιαίως, η παρουσία της εταιρείας στην Ελλάδα επεκτείνεται ραγδαία, καθιστώντας την κορυφαίο συνεργάτη για τις καθημερινές δαπάνες των καταναλωτών στην Ελλάδα.

Προοπτικές για το μέλλον: Το όραμα της Klarna για την Ελλάδα

Η Klarna συνεχίζει να καινοτομεί, με στόχο να επεκτείνει περαιτέρω το δίκτυο των εμπόρων συνεργατών της στην Ελλάδα και να διευρύνει την παρουσία της σε ακόμη περισσότερους τομείς. Καθώς ενισχύει τη δέσμευσή της στην ελληνική αγορά, η Klarna οραματίζεται ένα μέλλον όπου οι ευέλικτες επιλογές πληρωμών της θα αποτελούν ουσιώδες μέρος της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών σε όλη την Ελλάδα. Με παρουσία σε 26 αγορές και συνεχή ανάπτυξη, η Klarna δημιουργεί το εμπορικό δίκτυο επόμενης γενιάς που ευθυγραμμίζεται με τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή.

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

klarna
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
infocom

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

25 χρόνια τράπεζα αίματος Vodafone με πάνω από 5.500 μονάδες αίματος

Η ΚΑΥΚΑΣ ολοκληρώνει με επιτυχία το έργο ψηφιακού μετασχηματισμού της σε συνεργασία με την IBM

Η FREENOW και η AUTODOC προσφέρουν αποκλειστικά προνόμια σε οδηγούς ταξί

Η Πλαίσιο ανακηρύχθηκε Retailer of the Year

Η Real Consulting αποκτά το 95% της ρουμανικής Smart UX Development

Μηχανισμός CEF: εγκρίθηκε η χρηματοδότηση για 4 έργα ελληνικού ενδιαφέροντος

Comments are closed.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • 100 ευρώ σε 80.000 ιδιωτικούς υπαλλήλους για επιμόρφωση στη συμπερίληψη στο χώρο εργασίας
  • Ιδρύονται 13 κέντρα καινοτομίας σε κάθε Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης στη χώρα
  • 25 Χρόνια Τράπεζα Αίματος Vodafone: Πάνω από 5.500 μονάδες αίματος για εργαζόμενους και κοινωνία
  • ΣΕΤΠΕ: Σε κλίμα ενότητας η ανάδειξη των νέων οργάνων διοίκησης
  • LG: Εξαγοράζει την OSO, πάροχο ποιοτικών λύσεων Θέρμανσης Νερού
  • ΚΑΥΚΑΣ ΑΕ: Ολοκληρώνει με επιτυχία το έργο ψηφιακού μετασχηματισμού της
  • Europa και Protergia: Μαζί για ένα βιώσιμο ενεργειακό μέλλον
RSS itsecuritypro.gr
  • SOC4SME: Δωρεάν Παροχή Υπηρεσιών Κυβερνοασφάλειας για τις Ελληνικές ΜμΕ
  • ClickFix: Η νέα απειλή στον κυβερνοχώρο για τη διάδοση ransomware σύμφωνα με την πρόσφατη έκθεση της ESET
  • Στρατηγική διάκριση για την Infinitum που λαμβάνει την πιστοποίηση GitLab Select-Level Partner ενισχύοντας τη δυναμική της στο χώρο των DevSecOps
  • Ο όμιλος Qualco ενισχύει την παρουσία του στη κυβερνοασφάλεια με την εξαγορά της Cenobe
  • Privacy is Power: Πανευρωπαϊκή έρευνα αναδεικνύει τη σημασία της ασφάλειας στην υιοθέτηση της τεχνολογίας AI
  • Νέα έκθεση «The State of Ransomware 2025» από την Sophos
  • Η Trend Micro ενισχύει την ασφάλεια στα εργοστάσια Τεχνητής Νοημοσύνης της NVIDIA Enterprise
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.