Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Κυριακή, 22 Ιουνίου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
InfoCom
Home»Επιχειρήσεις

Ο επαναπροσδιορισμός του brand της LG: μια παγκόσμια ιστορία επιτυχίας

15/10/2024infocomBy infocom3 Mins Read Επιχειρήσεις

Η LG έχει κάνει σημαντικά βήματα στην παγκόσμια αγορά με τις καινοτόμες στρατηγικές της που την καθιστούν ως κορυφαίο παγκόσμιο brand.

Στις 10 Οκτωβρίου, η LG κατατάχθηκε στην 97η θέση με brand value περίπου 6,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ στην έκθεση Best Global Brands 2024 της εταιρείας συμβούλων Interbrand.

Η αξιολόγηση των καλύτερων παγκόσμιων brands από την Interbrand αξιολογεί την αξία του εμπορικού σήματος μέσω μιας ολοκληρωμένης ανάλυσης των οικονομικών επιδόσεων μιας εταιρείας, του ρόλου ενός brand και της δύναμης του.

Η αξία του brand της LG αυξήθηκε κατακόρυφα, αντανακλώντας σημαντικές βελτιώσεις τόσο στην επιχειρηματική δραστηριότητα όσο και στην ανταγωνιστικότητα του brand. Έτσι με αύξηση κατά 38,7% σε σχέση με πέρυσι, η LG έλαβε υψηλές βαθμολογίες στις κατηγορίες του ρόλου του brand και της δύναμης του.

Η Interbrand αποδίδει αυτή τη θετική αξιολόγηση στο σαφές όραμα της LG ως «Smart Life Solution Company» και στη συνεχή ανάπτυξή της μέσω της εξερεύνησης νέων ευκαιριών. Η εταιρεία έχει επίσης προσαρμόσει τις στρατηγικές της για να διασφαλίσει το ενδιαφέρον των πελατών, χρησιμοποιώντας μεθόδους επικοινωνίας που βρίσκουν απήχηση στο κοινό τόσο online όσο και offline.

Τον Ιούλιο του περασμένου έτους, η LG παρουσίασε το όραμά της να εξελιχθεί σε μια «Smart Life Solution Company», βελτιώνοντας τις εμπειρίες των πελατών σε διάφορα μέρη. Με τον μετασχηματισμό της, η αξία του brand της LG έχει εκτοξευθεί στα ύψη. Από περίπου 3,1 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022, έχει υπερδιπλασιαστεί σε περίπου 6,5 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024.

Η Interbrand εξήρε επίσης την πρωτοβουλία «Brand Reinvent» της LG, η οποία στοχεύει στην καθιέρωση της LG ως ενός νεανικού και δυναμικού brand που βρίσκει απήχηση στους πελάτες ανεξαρτήτου ηλικίας και περιοχής.

Με αυτόν τον τρόπο η LG μέσω της υπόσχεσης της «Life’s Good», διασφαλίζει ότι αυτό υιοθετείται από όλους τους οργανισμούς παγκοσμίως και ενσωματώνεται σε κάθε σημείο επαφής των πελατών με την εμπειρία του brand. Περιλαμβάνοντας τον επαναπροσδιορισμό της ταυτότητας του brand και τον τρόπο έκφρασης του. Το «Life’s Good» βοηθάει όλους να απολαμβάνουν τις πολύτιμες τους στιγμές μέσω των προϊόντων, των υπηρεσιών και της επικοινωνίας του.

Επιπλέον, η LG λανσάρει καμπάνιες και pop-up εκδηλώσεις που προσκαλούν τους μελλοντικούς πελάτες, ιδιαίτερα τη γενιά Z, να συμμετάσχουν τόσο online όσο και offline.

Η παγκόσμια εκστρατεία «Optimism your feed» έχει ως στόχο να διαδώσει τη θετικότητα μέσω του αλγόριθμου, ενθαρρύνοντας μια καλύτερη ζωή με μια πιο αισιόδοξη προσέγγιση. Η πρωτοβουλία αυτή συγκέντρωσε πάνω από 1,8 δισεκατομμύρια προβολές μέσα σε δύο μήνες από την έναρξή της σε πλατφόρμες όπως το YouTube και το TikTok.

Επιπλέον, η LG θα συνεχίσει να ενισχύει τη δέσμευσή της με τη Generation Z δημιουργώντας offline χώρους lifestyle, παιχνιδιών και μουσικής.

Η LG έχει προηγουμένως αναγνωριστεί ως ένα από τα 100 κορυφαία παγκόσμια brands για τρία συνεχόμενα έτη, από το 2005 έως το 2007.

«Μεταμορφωνόμαστε από κορυφαία εταιρεία οικιακών συσκευών και ηλεκτρονικών ειδών σε «Smart Life Solution Company». Στο πλαίσιο αυτού του μετασχηματισμού, ξεκινήσαμε την επανεφεύρεση του brand με βάση την μακροχρόνια υπόσχεσή μας, ”Life’s Good”», δήλωσε ο William Cho, Διευθύνων Σύμβουλος της LG Electronics. «Σε αυτή την ιστορική στιγμή του επιχειρηματικού μετασχηματισμού, είμαστε υπερήφανοι που αναγνωριζόμαστε ως ένα από τα 100 κορυφαία παγκόσμια brands, μια απόδειξη της ισχυρής παρουσίας μας και των δυνατοτήτων ανάπτυξής μας».

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

LG
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
infocom

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Με 5 βραβεύσεις ολοκληρώθηκε o 4ος Πανελλήνιος σχολικός Διαγωνισμός Ιδεών Κοινωνικής Καινοτομίας

Η Ελλάδα στην 50ή επέτειο της ESA

Η Shopify εισέρχεται επίσημα στην Ελλάδα με στρατηγικό συνεργάτη τη NetSteps

Μνημόνιο Συνεργασίας της Intracom Telecom με το ΕΚΕΤΑ

Πάνος Γιαλελής: Υποψηφιότητα για την ηγεσία του ΣΕΠΕ

Οι τάσεις και τα δημοφιλέστερα πακέτα που επέλεξαν οι πελάτες του Cosmote Insurance το 2024

Comments are closed.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Κ. Πιερρακάκης: «Να υπερβούμε τα εμπόδια στην ΕΕ για να ενισχύσουμε την ανταγωνιστικότητα»
  • Υπερταμείο: Πέντε προσφορές για την αξιοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Λαυρίου Α.Ε.
  • ΕΕΑ – Γ. Κώτσηρας – Γ. Πιτσιλής: Συνάντηση για τον τρόπο φορολόγησης καταστημάτων ψιλικών
  • ΣΕΒ: Υπέγραψε τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας του Μετάλλου για 2025-2026
  • Σ. Ζαχαράκη: Με 2,8 εκατ. ευρώ ενισχύουμε το ΕΚΠΑ για υποδομές και ερευνητικό εξοπλισμό
  • Σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση οι Τομεακοί Προϋπολογισμοί Άνθρακα
  • Infocom Today #125: Startup nation η Ελλάδα, στην Κίνα 1 στα 5 ευρώ του e-commerce!
RSS itsecuritypro.gr
  • 7 στους 10 βιομηχανικούς οργανισμούς αντιμετωπίζουν τις ευπάθειες μόνο όταν γίνει απαραίτητο
  • Νέα αναγνώριση για τη Schneider Electric – Η πιο βιώσιμη εταιρεία στην Ευρώπη από την Corporate Knights
  • Η IDEAL Software Solutions ενσωματώνει PDF Universal Accessibility στις λύσεις i-DOCS
  • Τα νέα ταλέντα ψηφιακής ασφάλειας βραβεύτηκαν στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Κυβερνοασφάλειας 2025
  • Η AWS παρουσιάζει νέες λύσεις για την απλοποίηση της διαχείρισης ασφάλειας στο cloud
  • Η Oracle γιορτάζει τη 2η επέτειο του EU Sovereign Cloud – Ένα ορόσημο για την Ψηφιακή Κυριαρχία στην Ευρώπη
  • Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ της Αρχής Προστασίας Δεδομένων και της Εθνικής Αρχής Κυβερνοασφάλειας
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.