Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Στρατηγική
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Κυριακή, 9 Νοεμβρίου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Στρατηγική
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
InfoCom
Home»Επιχειρήσεις»Οικ. αποτελέσματα

Η LG ανακοινώνει προκαταρκτικά αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο του 2024

08/10/2024infocomBy infocom4 Mins Read Οικ. αποτελέσματα

Η LG Electronics ανακοίνωσε τα προκαταρκτικά αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο του 2024, όπου κατέγραψε ενοποιημένα έσοδα ύψους 22,17 τρισεκατομμυρίων KRW (16,384 δισεκατομμύρια USD) και λειτουργικά κέρδη 751,1 δισεκατομμυρίων KRW (555,063 εκατομμύρια USD).

Η εταιρεία πέτυχε ρεκόρ υψηλών εσόδων τριμήνου, καταγράφοντας αύξηση των εσόδων της σε ετήσια βάση για τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο από το τέταρτο τρίμηνο του 2023. Τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι λόγω των αυξημένων δαπανών εφοδιαστικής και marketing κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2024. Σε τηλεδιάσκεψη που πραγματοποιήθηκε μετά την ανακοίνωση των κερδών του δεύτερου τριμήνου, η εταιρεία ανέφερε ότι ο μέσος θαλάσσιος ναύλος ανά εμπορευματοκιβώτιο αναμένεται να αυξηθεί κατά περίπου 58% σε ετήσια βάση κατά το δεύτερο εξάμηνο και ότι τα έξοδα marketing, συμπεριλαμβανομένων των διαφημιστικών δαπανών, αναμένεται να αυξηθούν.

Τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2024, τα συνολικά έσοδα ανήλθαν σε 64,96 τρισεκατομμύρια KRW (48,005 δισεκατομμύρια USD), συνοδευόμενα από λειτουργικά κέρδη ύψους 3,28 τρισεκατομμυρίων KRW (2,424 δισεκατομμύρια USD).

Παρά τις προκλήσεις, όπως η καθυστερημένη ανάκαμψη της ζήτησης, οι αυξανόμενες τιμές των πρώτων υλών και τα έξοδα αποστολής, η LG αύξησε σταθερά τα έσοδά της τα τελευταία τρία τρίμηνα. Οι προσπάθειες της εταιρείας για την αναβάθμιση του επιχειρηματικού της χαρτοφυλακίου -μέσω αλλαγών στα επιχειρηματικά μοντέλα και τις μεθόδους και με την ενίσχυση των δραστηριοτήτων της B2B, οι οποίες είναι λιγότερο ευαίσθητες στις οικονομικές διακυμάνσεις- έχουν διατηρήσει την ανάπτυξή της και έχουν ενισχύσει την ανταγωνιστικότητά της στον πυρήνα της.

Βασικές πρωτοβουλίες, όπως η εισαγωγή επιχειρηματικών μοντέλων συνδρομητικών υπηρεσιών και η επέκταση των σειρών προϊόντων για ζώνες όγκου παράλληλα με τις πωλήσεις απευθείας στον καταναλωτή (D2C), οδήγησαν σε σταθερή αύξηση των πωλήσεων σε βασικούς επιχειρηματικούς τομείς όπως οι οικιακές συσκευές. Όσον αφορά την κερδοφορία, οι ταχέως αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις περιεχομένου και υπηρεσιών της LG που βασίζονται σε πλατφόρμες συμβάλλουν όλο και περισσότερο στα συνολικά λειτουργικά κέρδη.

Στον τομέα των οικιακών συσκευών, η επιχείρηση συνδρομητικών υπηρεσιών της LG συνεχίζει να αναπτύσσεται. Αν και η κερδοφορία του τρίτου τριμήνου επηρεάστηκε από τα αυξημένα έξοδα αποστολής και τη βραδύτερη ανάκαμψη της ζήτησης σε βασικές αγορές, η εταιρεία σχεδιάζει να αντιμετωπίσει αυτές τις προκλήσεις με τη διαφοροποίηση του χαρτοφυλακίου προϊόντων της, την αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων και την προσαρμογή των προσφορών στις ανάγκες της περιφερειακής αγοράς.

Η LG Magna e-Powertrain αντιμετώπισε κάποιες επιπτώσεις από τη στασιμότητα της ζήτησης στα ηλεκτρικά οχήματα, ωστόσο ο τομέας των εξαρτημάτων οχημάτων εξασφαλίζει σταθερή προμήθεια για τις παραγγελίες του, οι οποίες ανέρχονται ήδη σε περίπου 100 τρισεκατομμύρια KRW (73,9 δισεκατομμύρια USD). Εν τω μεταξύ, η LG στοχεύει στην αύξηση των πωλήσεων προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας, συμπεριλαμβανομένων των προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού.

Στον τομέα της οικιακής ψυχαγωγίας, η ζήτηση για τηλεοράσεις OLED σημείωσε ανάκαμψη σε βασικές αγορές όπως η Βόρεια Αμερική και η Ευρώπη κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου. Ωστόσο, το αυξημένο κόστος για τις τιμές των πάνελ LCD σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι επηρέασε τη συνολική κερδοφορία. Η παροχή περιεχομένου και υπηρεσιών της LG που βασίζεται στο webOS, η οποία συμβάλλει καθοριστικά στα λειτουργικά κέρδη της επιχείρησης, αναμένεται να συνεχίσει την ταχεία επέκτασή της. Η εταιρεία σχεδιάζει να ενισχύσει τις προσφορές περιεχομένου, να βελτιώσει την εμπειρία των χρηστών, να επεκτείνει το οικοσύστημά της και να ενισχύσει τη διαφημιστική της δραστηριότητα για να προωθήσει τη μελλοντική ανάπτυξη.

Στον τομέα των επιχειρηματικών λύσεων, η LG εντείνει τις εξατομικευμένες προσφορές της για συγκεκριμένους κλάδους, αξιοποιώντας τις ποικίλες σειρές προϊόντων της. Η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει τη σειρά premium IT, συμπεριλαμβανομένων των υπολογιστών AI και των οθονών gaming, και να εξασφαλίσει μελλοντικές τεχνολογίες, όπως λύσεις εικονικής παραγωγής, για να υποστηρίξει τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη των εμπορικών δραστηριοτήτων της στον τομέα των οθονών. Οι επενδύσεις σε πολλά υποσχόμενα νέα εγχειρήματα, συμπεριλαμβανομένης της ρομποτικής και των φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων, θα συνεχιστούν επίσης σταθερά.

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

LG
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
infocom

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η LG παρουσιάζει την πρώτη οθόνη 6K με Thunderbolt 5 για επαγγελματίες

Η LG στο SDVerse για να προωθήσει την καινοτομία στην κινητικότητα που βασίζεται στο software

Η LG ανακοινώνει τα οικονομικά αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου 2025

Η LG παρουσιάζει χειρουργική οθόνη 4K με έξυπνες λειτουργίες

Η στρατηγική της LG για το μέλλον

Η LG στηρίζει το έργο της Ithaca με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αστεγίας

Comments are closed.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • «Ψηφιακή Ηγεσία και Ανθρώπινο Σύστημα» από τον Δρ. Ανάργυρο Σίδερη: Το βιβλίο για τον Ψηφιακό Ηγέτη στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης 
  • Σταθμός στην Ιστορία της ΕΚΤΕΡ Α.Ε. η Ανάληψη του Πρώτου Έργου ΣΔΙΤ
  • SPACE Hellas: 7η Τιμητική Υποτροφία «Δημήτρης Μανωλόπουλος»
  • ΠΣΕ: Αύξηση 2,9% των ελληνικών εξαγωγών, χωρίς τα πετρελαιοειδή, στο εννεάμηνο του 2025
  • Υπερταμείο: Οι προτεραιότητες για τα ΕΛΤΑ
  • Είκοσι μία ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες συμφωνούν να τροποποιήσουν τις πρακτικές τους
  • Δ. Παπαστεργίου: «Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Αυτοδιοίκησης δημιουργεί πόλεις που αξίζει να ζεις»
RSS itsecuritypro.gr
  • Σύσταση της Qualco Technology από τον Όμιλο Qualco, συνεχίζοντας τη στρατηγική πορεία ανάπτυξης
  • Η Kaspersky εντοπίζει κενά ασφαλείας που απειλούν την ασφάλεια των οχημάτων
  • Pylones Hellas & Okta σε μια βραδιά αφιερωμένη στο μέλλον του Identity Security
  • Η Neurosoft Αναγνωρίζεται ως Microsoft Security Specialized Partner
  • Rittal & Eplan: Καινοτομία και Ψηφιακός Μετασχηματισμός στη Βιομηχανία
  • Η AWS και η OpenAI ανακοινώνουν πολυετή στρατηγική συνεργασία
  • nvisionist και Nova ICT συνεργάζονται για την ψηφιοποίηση του αρχείου της ΑΑΔΕ
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.