Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AI Brief
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Τρίτη, 20 Μαΐου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AI Brief
InfoCom
Home»Επιχειρήσεις»Στρατηγική

Η LG συνεργάζεται με τη Ricoh για την προώθηση του ψηφιακού μετασχηματισμού στις επιχειρήσεις

25/09/2024infocomBy infocom3 Mins Read Στρατηγική

Η LG υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας (MOU) με την Ricoh, μια εταιρεία με παγκόσμια ηγετική θέση στις λύσεις για τον εργασιακό χώρο, με σκοπό την από κοινού ανάπτυξη λύσεων ψηφιακού μετασχηματισμού για σύγχρονα περιβάλλοντα γραφείου. Οι δύο εταιρείες θα προχωρήσουν από κοινού σε πωλήσεις και ενέργειες marketing για τις συλλογικές τους προσπάθειες και θα εξετάσουν περαιτέρω επιχειρηματικές ευκαιρίες στο μέλλον. Αυτή η στρατηγική συνεργασία αναμένεται να ενισχύσει τη θέση της LG στην παγκόσμια αγορά B2B.

Η Ricoh, με έδρα το Τόκιο της Ιαπωνίας και παρουσία σε περίπου 200 χώρες παγκοσμίως, υποστηρίζει τις υβριδικές ομάδες εργασίας των πελατών της μέσα από μια ευρεία γκάμα λύσεων, όπως υπηρεσίες διαχείρισης εργασιακών χώρων, διαχείριση εγγράφων και αυτοματοποίηση διαδικασιών μέσω τεχνητής νοημοσύνης, καθώς και εκτυπωτές και φωτοτυπικά. Στο πλαίσιο της νέας συμφωνίας, η Ricoh θα συνδυάσει επιλεγμένες υπηρεσίες με τα κορυφαία προϊόντα ψηφιακής σήμανσης και τις διάφορες B2B λύσεις της LG. Ο συνδυασμός προϊόντων και υπηρεσιών από δύο από τα πιο αναγνωρισμένα brands της βιομηχανίας θα προσφέρει μια ανώτερη εμπειρία χρήστη και μοναδική αξία στους πελάτες.

Σύμφωνα με έρευνα της Market Research Future, μιας κορυφαίας εταιρείας έρευνας αγοράς με έδρα την Ινδία, η παγκόσμια αγορά ψηφιακών λύσεων για το χώρο εργασίας αναμένεται να αυξηθεί από περίπου 33,7 δισ. δολάρια ΗΠΑ το 2023 σε 90,5 δισ. δολάρια ΗΠΑ έως το 2030, με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 15%. Η LG, η οποία έχει προσδιορίσει τον τομέα B2B ως βασικό μοχλό ανάπτυξης της, στοχεύει να αυξήσει την παρουσία της στον τομέα αυτό και να αυξήσει τις B2B πωλήσεις της σε περίπου 45% των συνολικών πωλήσεων (από όλα τα επιχειρηματικά τμήματα) μέχρι το 2030. Η εταιρεία διευρύνει συνεχώς το B2B χαρτοφυλάκιό της και είναι ιδιαίτερα δραστήρια στην εξερεύνηση νέων επιχειρηματικών πεδίων με υψηλές προοπτικές.

«Αυτή η παγκόσμια στρατηγική συνεργασία μας επιτρέπει να συνδυάσουμε τις προηγμένες οθόνες της LG με τις υπηρεσίες επικοινωνίας της Ricoh, προσφέροντας βελτιωμένες λύσεις για τον εργασιακό χώρο στους πελάτες μας», δήλωσε ο Takahiro Irisa, ανώτερο εταιρικό στέλεχος και πρόεδρος της Ricoh Digital Services Business Unit στη Ricoh Company, Ltd.

«Ο συνδυασμός των λύσεων εργασιακού χώρου της Ricoh με τα προηγμένα προϊόντα οθόνης της LG θα αποφέρει σημαντική αξία στους πελάτες και θα καθιερώσει περαιτέρω την LG ως έναν από τους πιο αξιόπιστους παρόχους ολοκληρωμένων λύσεων στην αγορά B2B», δήλωσε ο Paik Ki-mun, ανώτερος αντιπρόεδρος και επικεφαλής της επιχειρηματικής μονάδας Information Display της LG Business Solutions Company. «Η LG θα συνεχίσει να επιδιώκει στρατηγικές συνεργασίες με καινοτόμες διεθνείς εταιρείες για τη δημιουργία προσαρμοσμένων λύσεων για το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον.»

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το LG Digital Connect.

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

LG Ricoh
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
infocom

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

25 χρόνια Pylones & f5: η επιτυχημένη συνεργασία που χτίζει το ψηφιακό αύριο

BestPrice.gr και ΔΕΛΤΑ 360 ενώνουν δυνάμεις για την εκπαίδευση της νέας γενιάς

Συνεργασία Convert Group – Keyvoto για ανάπτυξη στο Digital Shelf Optimisation

Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ Accenture και Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Η KPMG επιλέγει την Confide Platform ως στρατηγικό συνεργάτη για υποστήριξη πελατών

Μέλος του ευρωπαϊκού φορέα DigitalEurope η ΔΕΗ

Comments are closed.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Χαρδαλιάς: «Ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού αλλάζει, με έργα που βελτιώνουν την καθημερινότητα»
  • Τεχνολογική αναβάθμιση της Ελληνικής Αμυντικής Βιομηχανίας μέσω της συμμετοχής μελών της Ε.ΕΛ.Ε.Α.Α.
  • Συνάντηση του Υπουργού Ανάπτυξης Τάκη Θεοδωρικάκου με αντιπροσωπεία της Διοίκησης του Ε.Ε.Α.
  • Ιστορική συμφωνία Ηνωμένου Βασιλείου – Ε.Ε. για την επανεκκίνηση των σχέσεων
  • Τα BOX NOW Stores φέρνουν επανάσταση στην αποστολή και παραλαβή δεμάτων
  • JTI: Παράδοση του ολοκληρωμένου έργου θωράκισης του περιαστικού άλσους της Ξάνθης
  • ΔΕΗ: Έναρξη κατασκευής δύο νέων Σταθμών Αποθήκευσης Ενέργειας (BESS) στη Δυτική Μακεδονία
RSS itsecuritypro.gr
  • Η Bewise αναβαθμίζει το Data Center και τη Cyber Security Στρατηγική του Ομίλου Divani Collection Hotels
  • Η Bitdefender έλαβε την πιστοποίηση Anti-Tampering 2025 από τα AV-Comparatives
  • Η Orthology ανακοινώνει στρατηγική συνεργασία με την Netwrix για την ενίσχυση της ασφάλειας μέσω της λύσης Netwrix 1Secure
  • Η ESET λαμβάνει για δεύτερη φορά την υψηλού κύρους πιστοποίηση Anti-Tampering
  • Το Δημόσιο στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης: 2.000 δημόσιοι υπάλληλοι εκπαιδεύονται σε Cloud και AI Τεχνολογίες εντός του 2025
  • O ENISA δημιούργησε Ευρωπαϊκή Βάση Δεδομένων Ευπαθειών (European Vulnerability Database – EUVD),
  • Συνεργασία της Akeydor Digital με τον κορυφαίο οργανισμό Barric Reqodiq Mining Company στο Πακιστάν
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.