Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Τετάρτη, 18 Ιουνίου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
InfoCom
Home»Επιχειρήσεις»Οικ. αποτελέσματα

Η LG ανακοινώνει προκαταρκτικά αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο του 2024

17/07/2024infocomBy infocom4 Mins Read AI Οικ. αποτελέσματα

Η LG ανακοίνωσε τα προκαταρκτικά αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο του 2024, αναφέροντας ότι τα έσοδα σε ενοποιημένο επίπεδο ανήλθαν σε 21,7 τρισεκατομμύρια KRW (15 δισεκατομμύρια επτακόσια τριάντα δυο εκατομμύρια. USD) και τα λειτουργικά κέρδη σε 1,19 τρισεκατομμύρια KRW (862 εκατομμύρια. επτακόσιες πενήντα χιλιάδες USD).

Τόσο τα έσοδα όσο και τα λειτουργικά κέρδη ξεπέρασαν τις προσδοκίες της αγοράς, σημειώνοντας νέα ρεκόρ για το δεύτερο τρίμηνο. Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 61,2% σε ετήσια βάση, ξεπερνώντας το 1 τρισεκατομμύριο KRW (725 εκατομμύρια USD) για πρώτη φορά σε δεύτερο τρίμηνο. Τα έσοδα σημείωσαν αύξηση κατά 8,5% σε σχέση με πέρυσι.

Για το πρώτο εξάμηνο του 2024, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 5,9% και τα λειτουργικά κέρδη κατά 13% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Τα έσοδα του πρώτου εξαμήνου της LG ξεπέρασαν τα 40 τρισεκατομμύρια KRW (29 δισεκατομμύρια USD) για τρίτο συνεχόμενο έτος και τα λειτουργικά κέρδη του πρώτου εξαμήνου ξεπέρασαν τα 2 τρισεκατομμύρια KRW (1 δισεκατομμύριο 450 εκατομμύρια USD)για τέταρτο συνεχόμενο έτος.

Κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου, η LG διατήρησε ισορροπημένη ποιοτική ανάπτυξη σε όλες τις βασικές επιχειρήσεις και τους τομείς μελλοντικής ανάπτυξης.

Το τμήμα home appliance και air solutions συνεχίζει να ξεπερνά την ανάπτυξη του κλάδου. Ειδικότερα, το τμήμα air solutions συνέβαλε σημαντικά στην ισχυρή επίδοση του δεύτερου τριμήνου, λόγω της εποχικής ζήτησης.

Το τμήμα vehicle component solutions εστιάζει όλο και περισσότερο στις πωλήσεις προϊόντων υψηλής ποιότητας, ενώ παράλληλα προετοιμάζεται για μελλοντικές τεχνολογικές εξελίξεις, συμπεριλαμβανομένης της μετάβασης σε οχήματα που καθορίζονται από λογισμικό, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την εισαγωγή του LG AlphaWare.

Στο τμήμα home entertainment, οι πωλήσεις premium τηλεοράσεων OLED στις ανεπτυγμένες αγορές ανακάμπτουν σταδιακά, παρά τις προκλήσεις από την άνοδο των τιμών των πάνελ LCD. Επιπλέον, οι αθλητικοί εκδηλώσεις στην Ευρώπη αναμένεται να δημιουργήσουν περισσότερες ευκαιρίες.

Ο τομέας των επιχειρηματικών λύσεων στοχεύει στην αγορά με Premium προϊόντα πληροφορικής, όπως ο φορητός υπολογιστής LG gram με τεχνητή νοημοσύνη και η πρώτη στον κόσμο οθόνη gaming με μεταβλητή ανάλυση και ρυθμό ανανέωσης. Το τμήμα εφαρμόζει επίσης τεχνητή νοημοσύνη σε εμπορικές οθόνες και διεισδύει στην αγορά edutech με εξατομικευμένα προϊόντα όπως ηλεκτρονικοί πίνακες. Συνεχίζονται οι προσπάθειες για την ενεργοποίηση νέων δραστηριοτήτων, όπως η ρομποτική και η φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων.

Οι ισχυρές αυτές επιδόσεις αποδίδονται στον στρατηγικό μετασχηματισμό της LG προς ένα επιχειρηματικό μοντέλο προσανατολισμένο στο μέλλον. Αυτή η στροφή μεγιστοποίησε το δυναμικό των υφιστάμενων δραστηριοτήτων και διευκόλυνε τις επανεπενδύσεις με στόχο την ανακάλυψη νέων κινητήριων δυνάμεων ανάπτυξης.

Το τμήμα B2B συνεχίζει να προωθεί αυτόν τον επιχειρηματικό μετασχηματισμό με σταθερή ανάπτυξη. Με την Τεχνητή Νοημοσύνη να αναδεικνύεται σε κρίσιμο σημείο καμπής στον κλάδο, η επιχείρηση θέρμανσης, εξαερισμού και κλιματισμού (HVAC), ιδίως στους ψύκτες, ξεκλειδώνει νέες ευκαιρίες ανάπτυξης στις υποδομές Τεχνητής Νοημοσύνης, σηματοδοτώντας μια θετική μελλοντική προοπτική.

Το τμήμα vehicle components, ένας άλλος πυλώνας ανάπτυξης του Β2Β, διατηρεί σταθερή ανάπτυξη χάρη στο ισχυρό σύνολο παραγγελιών και το ισορροπημένο χαρτοφυλάκιο που περιλαμβάνει infotainment εντός του οχήματος, εξαρτήματα του συστήματος μετάδοσης κίνησης ηλεκτρικών οχημάτων και λαμπτήρες αυτοκινήτων, παρά την προσωρινή επιβράδυνση της ζήτησης ηλεκτρικών οχημάτων.

Στο τμήμα B2C, η LG ξεπερνά τις αστάθειες της αγοράς με νέα επιχειρηματικά μοντέλα, όπως οι συνδρομητικές υπηρεσίες. Η συνδρομητική επιχείρηση καλύπτει σήμερα 22 προϊόντα, μειώνοντας το βάρος της αρχικής αγοράς και συνδυάζοντας λύσεις υπηρεσιών για συνεχή έσοδα. Τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα, όπως οι συνδρομητικές υπηρεσίες, αξιοποιούν το τεράστιο χαρτοφυλάκιο προϊόντων της LG ως πλατφόρμες για την προσφορά περιεχομένου και υπηρεσιών σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η LG επιταχύνει τη μετάβαση της προς ένα επιχειρηματικό μοντέλο που επικεντρώνεται στις σχέσεις με τους πελάτες. Η πρόσφατη εξαγορά της εταιρείας Athom, που διαθέτει μία πλατφόρμα για έξυπνες οικιακές συσκευές, σηματοδοτεί μια ώθηση προς την εξατομίκευση και τις προσεγγίσεις με προσανατολισμό στις υπηρεσίες στην επιχείρηση οικιακών συσκευών. Η επιχείρηση οικιακών συσκευών εστιάζει επίσης σε παραδείγματα με επίκεντρο τη λύση του χώρου και την επέκταση των συσκευών Affectionate Intelligence που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών.

Εν τω μεταξύ, το LG Channels, η κορυφαία υπηρεσία περιεχομένου webOS που προσφέρει πάνω από 3.500 δωρεάν κανάλια σε 28 χώρες, ξεπέρασε τα 50 εκατομμύρια χρήστες. Η LG επεκτείνει επίσης την επιχείρηση περιεχομένου και υπηρεσιών webOS πέρα από τις τηλεοράσεις, ώστε να συμπεριλάβει την πληροφορική και το infotainment για αυτοκίνητα.

Τα εν λόγω στοιχεία είναι προκαταρκτικά ενοποιημένα κέρδη με βάση τα K-IFRS που παρέχονται ως υπηρεσία προς τους επενδυτές πριν από τα τελικά αποτελέσματα της LG Electronics, συμπεριλαμβανομένων των καθαρών κερδών. Λεπτομέρειες σχετικά με κάθε τμήμα θα ανακοινωθούν επίσημα αργότερα αυτό το μήνα.

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

LG
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
infocom

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κακόβουλο λογισμικό μεταμφιεσμένο σε AI βοηθό υποκλέπτει ευαίσθητα δεδομένα

GAIA AI CoDev Glassbox: η νέα πλατφόρμα δημιουργίας ΑΙ λύσεων της UBITECH

Η WITSIDE στο Microsoft AI Tour Athens 2025

Ο στρατός των ΗΠΑ ιδρύει μονάδα με στελέχη των Meta, OpenAI και Palantir

ΟΗΕ: Παγκόσμια έκκληση για κοινωνική πρόοδο μέσω εικονικών κόσμων με τεχνητή νοημοσύνη

Η τεχνητή νοημοσύνη «κόβει» την επισκεψιμότητα στα ειδησεογραφικά sites

Comments are closed.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Η εταιρεία Μασούτης εγκαινίασε το νέο της κατάστημα στην Ηγουμενίτσα!
  • ΙΟΒΕ: Απώλεια 16 δισ. ευρώ ετησίως και 327.000 θέσεις εργασίας από την κλιματική κρίση
  • ΥΠΕΘΟ: Τα οφέλη από την πρόωρη αποπληρωμή του δημόσιου χρέους
  • Άνοιξε η πλατφόρμα smsresults.minedu.gov.gr για ενημέρωση των αποτελεσμάτων των Πανελλαδικών Εξετάσεων
  • ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ξεκινά κάλυψη η Mediobanca, βλέπει τιμή στόχο €28,80
  • “GAIA – AI CoDev Glassbox”: Η νέα πλατφόρμα δημιουργίας ΑΙ λύσεων της UBITECH
  • Συνεργασία Ελλάδας-Γαλλίας για τη διαχείριση των δασών
RSS itsecuritypro.gr
  • PeS και Infoblox «απογειώνουν» την κυβερνοασφάλεια επενδύοντας σε σύγχρονες λύσεις
  • Το Discord ως Δούρειος Ίππος: Πώς Κακόβουλοι Παράγοντες Εξαπέλυσαν Παγκόσμιες
  • Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: ένα έργο ψηφιακοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα από την COSMOTE TELEKOM για την Η.ΔΙ.ΚΑ
  • Operation Secure: Η Kaspersky υποστηρίζει την INTERPOL στην αντιμετώπιση των infostealer
  • Η Schneider Electric ανάμεσα στους κορυφαίους εργοδότες στην Ελλάδα για το 2025
  • Κακόβουλο Λογισμικό Μαΐου 2025: Το SafePay Αναδεικνύεται ως Κορυφαία Κυβερνοαπειλή
  • Η CPI Αναλαμβάνει Κρίσιμο Ρόλο στην υποστήριξη χρηστών του Ομίλου ΕΛΤΡΑΚ
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.