Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Δευτέρα, 16 Ιουνίου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
InfoCom
Home»Επιχειρήσεις»Μελέτες

Υβριδικά μοντέλα πρέπει να υιοθετήσουν οι παραδοσιακές τράπεζες για να ανταγωνιστούν τις ψηφιακές

17/05/2023infocomBy infocom2 Mins Read Μελέτες

Σύμφωνα με νέα έρευνα της BCG, για πρώτη φορά το 2022 μια διαδικτυακή τραπεζική πλατφόρμα, η Monzo, αναδείχθηκε ως τράπεζα επιλογής από το 50% των πελατών της, ενώ ένα χρόνο πριν το ποσοστό αυτό ήταν μόλις 25%.

Κατά την μελέτη της BCG με τίτλο “Banks must create powerful hybrid experiences as challengers press digital advantage”, η όλο και αυξανόμενη ανταγωνιστικότητα των ψηφιακών τραπεζών οφείλεται κατά κύριο λόγο στην δυνατότητα γρήγορης και εύκολης διαδικασίας ανοίγματος τραπεζικού λογαριασμού σε συνδυασμό με την πρόσβαση σε εφαρμογές κινητής τηλεφωνίας που παρέχουν μια εξατομικευμένη εμπειρία και υπηρεσίες στους χρήστες.

Πέραν των εξατομικευμένων υπηρεσιών, οι χαμηλές προμήθειες, τα ανταγωνιστικά επιτόκια και τα ελκυστικά προγράμματα επιβραβεύσεων ενισχύουν ακόμη περισσότερο τη θέση των ψηφιακών τραπεζών. Ταυτόχρονα, οι παραδοσιακές τράπεζες διατηρούν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα σε ζητήματα ασφάλειας, ενώ οι πελάτες εξακολουθούν να προτιμούν το δίκτυο καταστημάτων για πολλές από τις καθημερινές τους συναλλαγές.  Σύμφωνα με την έρευνα της BCG, όταν πρόκειται για περίπλοκες συναλλαγές ή σύνθετα προϊόντα, οι πελάτες προτιμούν την δια ζώσης επικοινωνία και την επίσκεψη στο κατάστημα.

Εν όψει αυτών των ευρημάτων, οι παραδοσιακές τράπεζες καλούνται να επιταχύνουν τον μετασχηματισμό τους ακολουθώντας τρεις βασικές στρατηγικές.

Πρώτον, επενδύοντας σε κορυφαίες υβριδικές εμπειρίες, αξιοποιώντας τις εφαρμογές κινητής τηλεφωνίας για την δημιουργία καθημερινής επαφής με τον πελάτη και αναπροσαρμόζοντας το δίκτυο καταστημάτων με τη μεταφορά χαμηλότερης αξίας συναλλαγών στα ψηφιακά κανάλια. Δεύτερον, επενδύοντας στην κυβερνοασφάλεια και την προστασία έναντι δόλιων πρακτικών προκειμένου να προφυλάξουν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα σε θέματα ασφάλειας.

Τέλος, οι παραδοσιακές τράπεζες πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στην καινοτομία στα θέματα Περιβάλλοντος, Κοινωνικής Ευθύνης και Διακυβέρνησης (ESG) και να επικοινωνήσουν αποτελεσματικά την πρόοδο τους σε αυτό τον τομέα. Τα θέματα ESG εξελίσσονται σε σημαντικό παράγοντα επιλογής, ιδίως για τους νέους πελάτες και τους πελάτες με υψηλότερα εισοδήματα, δηλαδή τους πελάτες με τη μεγαλύτερη τρέχουσα και μελλοντική αξία για την τράπεζα.

«Οι ελληνικές συστημικές τράπεζες έχουν ήδη κάνει σημαντικά βήματα προόδου με συνεχείς επενδύσεις στις πλατφόρμες τους και το mobile banking, στην προσπάθεια τους να διατηρήσουν την νεοαποκτηθείσα ψηφιακή πελατειακή βάση κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Με το ποσοστό των Ελλήνων που χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο για τραπεζικές υπηρεσίες να έχει υπερδιπλασιαστεί μέσα στην τελευταία πενταετία, είναι σημαντικό για τις τράπεζες να υιοθετήσουν μια λογική συνεχούς μετασχηματισμού και προόδου.» δήλωσε ο Βασίλης Αντωνιάδης, Senior Partner & Managing Director, Regional Leader, Financial Institutions.

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

BCG
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
infocom

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Οι Έλληνες απομακρύνονται από την Ευρώπη και κάνουν στροφή προς την Ασία

Η Lenovo Νο1 στα αποτελέσματα της IDC

Πανελλαδική έρευνα της ΕΕΤΤ για τα κανάλια εξυπηρέτησης των τηλεπικοινωνιακών παρόχων

Η παγκόσμια επένδυση επιχειρηματικών κεφαλαίων αυξάνεται το Α’ τρίμηνο του 2025

Νέα παγκόσμια έκθεση της Experis «Το Μέλλον του IT: Προοπτικές για τους CIO το 2025»

GR.EC.A: Έρευνα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2025

Comments are closed.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Η τεχνολογική πρόοδος της Ελλάδας στο μικροσκόπιο έκθεσης για το Ταμείο Ανάκαμψης
  • Το ΕΛΚΑΚ Ανανεώνει τον Προγραμματικό Ορίζοντα Έργων για το 2025 και Ανακοινώνει Νέα Πρόσκληση
  • Επιβεβαιώνεται η θετική πορεία υλοποίησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης
  • Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: Ένα έργο ψηφιακοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα
  • ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 5,9% παρουσίασε ο δείκτης μισθολογικού κόστους το Α’ τρίμηνο του 2025
  • Vodafone: 10 χρόνια δράσης για την ισότητα και τη συμπερίληψη στον χώρο εργασίας
  • ΕΛΣΤΑΤ: Πτώση 26,5% στις κενές θέσεις εργασίας για το Α΄τρίμηνο
RSS itsecuritypro.gr
  • PeS και Infoblox «απογειώνουν» την κυβερνοασφάλεια επενδύοντας σε σύγχρονες λύσεις
  • Το Discord ως Δούρειος Ίππος: Πώς Κακόβουλοι Παράγοντες Εξαπέλυσαν Παγκόσμιες
  • Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: ένα έργο ψηφιακοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα από την COSMOTE TELEKOM για την Η.ΔΙ.ΚΑ
  • Operation Secure: Η Kaspersky υποστηρίζει την INTERPOL στην αντιμετώπιση των infostealer
  • Η Schneider Electric ανάμεσα στους κορυφαίους εργοδότες στην Ελλάδα για το 2025
  • Κακόβουλο Λογισμικό Μαΐου 2025: Το SafePay Αναδεικνύεται ως Κορυφαία Κυβερνοαπειλή
  • Η CPI Αναλαμβάνει Κρίσιμο Ρόλο στην υποστήριξη χρηστών του Ομίλου ΕΛΤΡΑΚ
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.