Μείωση 7,5% στα έσοδα και ζημιές ανακοίνωσε η Forthnet για το 1ο εξάμηνο

0

Σε πτωτική τροχιά κινήθηκαν τα μεγέθη της Forthnet για ακόμα ένα εξάμηνο (1ο του 2019). Τα έσοδα της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας μειώθηκαν 7,5% (133,5 εκατ. ευρώ έναντι 144,3 εκατ.) ενώ είχε ζημιές μετά φόρων 15,2 εκατ. (έναντι ζημιών 17,3 εκατ. ευρώ) και προ φόρων 16 εκατ. (έναντι 19,7 εκατ.). Το EBITDA (κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων) του πρώτου εξαμήνου ήταν 17,8 εκατ., έναντι 17,9 εκατ. ευρώ.

Η διοίκηση της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας για την οποία βρίσκεται σε εξέλιξη διαδικασία για την πώλησή της από το τέλος του 2017, εκτιμά ότι οι ταμειακές ανάγκες σε κεφάλαιο κίνησης για τους επόμενους 12 μήνες (από το τέλος του πρώτου εξαμήνου) διαμορφώνονται σε 57,4 εκατ. ευρώ.

Στις 30 Ιουνίου 2019 η εταιρεία παρουσίαζε αρνητική καθαρή θέση ύψους 75,4 εκατ. ευρώ, ενώ ο συνολικός τραπεζικός δανεισμός ήταν 256,3 εκατ. ευρώ.

Στο τέλος του πρώτου εξαμήνου οι συνολικές συνδρομές ήταν 899 χιλ., μειωμένες 5,5%, τα μοναδικά νοικοκυριά 656 χιλ. μειωμένα 2,4% ενώ οι ενεργοί συνδρομητές της με γραμμή που εξυπηρετείται από την ίδια (LLU) 537 χιλιάδες (μειωμένη κατά 1%). Η συνδρομητική βάση Pay TV ήταν 459 χιλιάδες (οριακή μείωση 0,9%) συμπεριλαμβανομένων των συνδρομητών λιανικής και χονδρικής σε Ελλάδα και Κύπρο.

Με αφορμή τα αποτελέσματα ο διευθύνων σύμβουλος της Forthnet, Πάνος Παπαδόπουλος δήλωσε: «Στο Α’ Εξάμηνο του 2019 διατηρήσαμε το επίπεδο του EBITDA στα περσινά επίπεδα και καταγράψαμε αύξηση του περιθωρίου EBITDA ως ποσοστού επί των πωλήσεων, επιβεβαιώνοντας την ανθεκτικότητα της εταιρείας μας σε ένα περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από την υπερφορολόγηση της αγοράς συνδρομητικής τηλεόρασης και τον αθέμιτο ανταγωνισμό σε σχέση με τις πολυεθνικές εταιρείες που παρέχουν παρόμοιες υπηρεσίες. Παράλληλα, προχωρούμε με εντατικούς ρυθμούς προς τον στόχο μας να προσφέρουμε στις αρχές του 2020 και υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας (μέσω μοντέλου MVNO εικονικός πάροχος) παρέχοντας συνολική κάλυψη των αναγκών της ελληνικής οικογένειας για ψυχαγωγία και επικοινωνία. Ταυτόχρονα, επιβεβαιώσαμε την στρατηγική μας τοποθέτηση στις μεταδόσεις αποκλειστικού αθλητικού περιεχομένου καθώς επεκτείναμε μέχρι και το 2023 την συνεργασία μας με την κορυφαία ευρωπαϊκή διασυλλογική διοργάνωση στο χώρο του μπάσκετ, την EuroLeague».

Share.

Comments are closed.