Επενδύσεις 10 εκατ. ευρώ (7,5 εκατ. πέρσι) θα πραγματοποιήσει φέτος η Πλαίσιο, η οποία σχεδιάζει την επέκταση της στην αγορά των λευκών συσκευών.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε χθες κατά την παρουσίαση της εταιρείας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών η διοίκησή της, πρόκειται για στρατηγική επιλογή που συνδυάζει την πρόκληση της επέκτασης σε μια νέα προϊοντική γκάμα, η οποία πλέον ανήκει στην κατηγορία της τεχνολογίας, λόγω των εξελιγμένων συσκευών που περιλαμβάνει, ταιριάζοντας απόλυτα στη φιλοσοφία της Πλαίσιο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2019 συμπίπτει με την επέτειο των 50 χρόνων από το ξεκίνημα της Πλαίσιο το 1969. Ο Γιώργος Γεράρδος, πρόεδρος, διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής της Πλαίσιο, αναφέρθηκε επίσης στην πενηνταετή πορεία της. Πενήντα έτη με αγώνες και μεγάλη ανάπτυξη που σηματοδότησαν σημαντικές τεχνολογικές αλλαγές από το λογαριθμικό κανόνα στο artificial intelligence και το machine learning και που αποτελούν το εφαλτήριο της εταιρείας για το μέλλον.
Ο Κωνσταντίνος Γεράρδος, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Πλαίσιο, παρουσίασε τους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής του 2019, η οποία ήδη ξεκίνησε δυναμικά, λανσάροντας το «μήνα – μήνα», τρόπο πληρωμής που δίνει τη δυνατότητα αποπληρωμής με δόσεις χωρίς κάρτα, το οποίο αποτελεί μία σημαντική υπηρεσία για τους πελάτες της Πλαίσιο. Η προσαρμογή του καταστήματος Πλαίσιο στο The Mall Athens στη νέα ταυτότητα καταστήματος και η υλοποίηση της νέας τεχνολογικής πλατφόρμας στο plaisio.gr, με στόχο την αναβάθμιση του ηλεκτρονικού καταστήματος και τη διενέργεια προσωποποιημένου ψηφιακού marketing εντάσσονται στο ίδιο πλάνο ανάπτυξης. Τα παραπάνω, λειτουργούν σε συνδυασμό με τη συνεχή αναζήτηση για νέους τομείς δραστηριότητας και αγορές, για τον εμπλουτισμό της γκάμας, όπως για παράδειγμα συνέβη με την προσθήκη των fashion accessories, των ειδών δώρου και διακόσμησης τα οποία έδωσαν νέα πνοή στα καταστήματα Πλαίσιο.
Ο Κωνσταντίνος Γεράρδος, ανέδειξε επίσης τα ορόσημα του 2018, τα οποία συνοψίζονται στα παρακάτω:
- Στον επαναπροσδιορισμό της ταυτότητας του καταστήματος Πλαίσιο. Τα νέα καταστήματα στα Χανιά και την Αγία Παρασκευή προσεγγίζουν το ταξίδι του επισκέπτη δίνοντας περισσότερη έμφαση στη διάθεση που του εμπνέει, στην επιθυμία να αφιερώσει παραπάνω χρόνο μέσα σε αυτά και στο να ζήσει την εμπειρία των προϊόντων.
- Στην εντυπωσιακή εικόνα που παρουσίασαν εμπορικά τόσο η σχολική περίοδος, όσο και η Black Friday με αύξηση 30% και 50% από το προηγούμενο έτος αντίστοιχα.
- Στην ουσιαστική εξέλιξη των ανθρώπων της Πλαίσιο, η οποία συνοψίζεται στο γεγονός ότι οργανώθηκαν 57.000 ανθρωποώρες εκπαίδευσης και 54 άνθρωποι προήχθησαν σε διοικητικές θέσεις το 2018.