H πλατφόρμα QIVOS CLOUD στην έκθεση RBTE 2017 του Λονδίνου

0

Την καινοτόμα B2C πλατφόρμα QIVOS CLOUD για τη διαχείριση ολοκληρωμένων προγραμμάτων Customer Loyalty παρουσίασε επίσημα η QIVOS στο πλαίσιο της έκθεσης Retail Business Technology Expo (RBTE) 2017, τη μεγαλύτερη έκθεση για λύσεις retail στην Ευρώπη, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο στις 8 και 9 Μαΐου.

Η QIVOS CLOUD πλατφόρμα ξεχωρίζει για την πρωτοποριακή της λειτουργία, την αμεσότητα και την ακρίβεια που παρέχει στη βέλτιστη παρακολούθηση όλων των loyalty προγραμμάτων που διαχειρίζεται. Με τη χρήση αλγορίθμων και artificial intelligence η πλατφόρμα δημιουργεί ενοποιημένα προφίλ πελατών με βάση στα δημογραφικά τους στοιχεία καθώς και τις αγοραστικές τους συνήθειες, διευκολύνοντας έτσι την υλοποίηση και παρακολούθηση στοχευμένων, εξατομικευμένων, πολυκαναλικών προωθητικών ενεργειών. Επιπλέον, με τη χρήση δυναμικών dashboards που αναπροσαρμόζονται διαρκώς και προβάλουν real-time αποτελέσματα, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να τροποποιήσει την εκάστοτε ενέργεια με στόχο τη μεγιστοποίηση του ROΜI (Return on Marketing Investment), επηρεάζοντας με αυτόν τον τρόπο τη συνολική πρόοδο του έργου.

qivos-cloud

Σημειώνεται πως μέσω της πλατφόρμας έχουν καταγραφεί περισσότερες από 36 εκατομμύρια συναλλαγές και κατά μέσο όρο 55 χιλιάδες ημερησίως, ενώ μέχρι σήμερα είναι συνδεδεμένη με πάνω από 3.700 POS.

Η κυρία Φανή Χαρμπή, COO της QIVOS σχολίασε: «Η QIVOS CLOUD αποτελεί μία πρωτοποριακή CRM πλατφόρμα, που έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά από την ομάδα της QIVOS. Επιτρέπει στους χρήστες να γνωρίσουν καλύτερα τους πελάτες τους, είτε προέρχονται από τον φυσικό ή τον ηλεκτρονικό κόσμο, να αναλύσουν μεταξύ άλλων την αγοραστική τους συνήθεια και το δημογραφικό τους προφίλ και να καταλήξουν στην πιο σωστή προσέγγιση του εκάστοτε καταναλωτή. Ταυτόχρονα, η δημιουργία & διαχείριση προωθητικών ενεργειών γίνεται ακόμα πιο εύκολη δίνοντας άμεσα και μετρήσιμα αποτελέσματα. Είναι πολύ σημαντικό για τους σύγχρονους καταναλωτές η παροχή προϊόντων και υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους με βάση τις δικές τους ξεχωριστές συνήθειες. Κι αυτό ακριβώς είναι που καθιστά την QIVOS CLOUD ξεχωριστή – το γεγονός ότι μας επιτρέπει να προσφέρουμε στον καταναλωτή εξατομικευμένα προγράμματα πιστότητας που έχουν πραγματικά αξία για αυτούς.»


Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!


25ο Συνέδριο InfoCom World - Έρχεται στις 14/12!

Το Infocom World 2023 έρχεται με κεντρικό μήνυμα «Diginvest in Greece: New Horizons!» Φέτος, το συνέδριο θα βρεθεί στο σταυροδρόμι του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος, καθώς συμπληρώνονται 30 χρόνια κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα!

Πραγματοποιήστε, άμεσα και δωρεάν, την εγγραφή σας!

Share.

Leave A Reply