Η βελτίωση της εμπειρίας του φοιτητή είναι πρώτη προτεραιότητα για τα ακαδημαϊκά ιδρύματα

0

H αντίσταση στις αλλαγές είναι η πιο κοινή επιχειρησιακή και τεχνολογική πρόκληση για τα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα σε όλον τον κόσμο, σύμφωνα με τα ευρήματα της Παγκόσμιας Ακαδημαϊκής Έρευνας 2017 της Marval. 48% των ερωτηθέντων πιστεύουν πως η ευθυγράμμιση της Πληροφορικής με τους επιχειρησιακούς στόχους είναι πρόκληση για τον οργανισμό τους, ενώ σχεδόν 47% δυσκολεύονται να διαχειριστούν την κινητικότητα των εργαζομένων και τα μοντέλα εργασίας BYOD / CYOD.

Greg-Pritchett

Βασικές Προτεραιότητες:

  • Η βελτίωση της εμπειρίας του φοιτητή αποτελεί την πρώτη προτεραιότητα για την πλειονότητα των Ακαδημαϊκών Ιδρυμάτων (85%). Οι εκπαιδευτικοί οργανισμοί στη Βόρεια Αμερική και την Αυστραλία / Νέα Ζηλανδία δείχνουν αυξημένο ενδιαφέρον για την εμπειρία του φοιτητή, σε σχέση με άλλες γεωγραφικές περιοχές. Περισσότεροι από 94% των συμμετεχόντων από τη Βόρεια Αμερική και το 100% από την Αυστραλία έθεσαν την εμπειρία ως πρώτη προτεραιότητα, ενώ μόλις 81% των ερωτηθέντων από την Ευρώπη συμφώνησε.
  • Η εμπειρία του φοιτητή είναι βασική προτεραιότητα για τα στελέχη της μέσης και ανώτερης διοίκησης στην Πληροφορική. Τουλάχιστον 85% των CIOs και Διευθυντών Πληροφορικής, Υποδομής, Έργων και του Service Desk θεωρούν τη βελτίωση της εμπειρίας του φοιτητή ως πρώτη προτεραιότητα. Την ίδια στιγμή, μόλις ένας στους δύο Service Desk Analysts θεωρεί ότι αποτελεί προτεραιότητα για τον οργανισμό τους.
  • Η απόκριση στα SLAs ξεχώρισε ως βασική προτεραιότητα για τους ερωτηθέντες από τη Μέση Ανατολή, την Αφρική και την Ασία.

Επιχειρησιακές Προκλήσεις:

  • Η αντίσταση στις αλλαγές είναι η πιο κοινή επιχειρησιακή πρόκληση για τα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα (87%).
  • Σχεδόν 49% των συμμετεχόντων στην έρευνα πιστεύουν πως η συνεργασία με άλλα τμήματα μέσα στον οργανισμό είναι μια διαρκής επιχειρησιακή πρόκληση, ενώ περισσότεροι από 1 στους 3 ερωτηθέντες θεωρούν πως είναι δύσκολο να ανταποκριθούν στις προσδοκίες της διοίκησης (38%), τις απαιτήσεις των χρηστών(37%) και τη μείωση στον προϋπολογισμό του ΙΤ (36%).

Τεχνολογικές Προκλήσεις:

  • Εκτός από επιχειρησιακή πρόκληση, η αντίσταση στις αλλαγές φαίνεται πως είναι και η πιο κρίσιμη τεχνολογική πρόκληση, σύμφωνα με 84% των ερωτηθέντων.
  • 48% των ερωτηθέντων πιστεύουν πως η ευθυγράμμιση της Πληροφορικής με τους επιχειρησιακούς στόχους είναι πρόκληση για τον οργανισμό τους, ενώ σχεδόν 47% δυσκολεύονται να διαχειριστούν την κινητικότητα των εργαζομένων και τα μοντέλα εργασίας BYOD / CYOD.
  • Η διαχείριση και συντήρηση των περιφερειακών συσκευών αποτελεί πρόκληση για το 46% των συμμετεχόντων.
  • Η υιοθέτηση και υποστήριξη νέων εκπαιδευτικών μοντέλων δεν φαίνεται να ανησυχεί τα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα. Μόλις 10% των συμμετεχόντων πιστεύουν πως η άτυπη και προσωποποιημένη διδασκαλία (informal and personalized learning) αποτελεί πρόκληση, ενώ εναλλακτικά εκπαιδευτικά εργαλεία όπως το βίντεο και τα εκπαιδευτικά παιχνίδια (gamification) απασχολούν μόλις το 9%. Η προσφορά online και mobile learning είχε τις λιγότερες απαντήσεις, καθώς μόλις το 6.5% των ερωτηθέντων το θεωρούν τεχνολογική πρόκληση για τον οργανισμό τους.
  • Η λιγότερο κοινή πρόκληση για τους συμμετέχοντες στην έρευνα είναι η σύνδεση στο internet (5.4%).

Τάσεις:

  • 85% των συμμετεχόντων πιστεύουν πως η εμπειρία του φοιτητή είναι τάση που θα επηρεάσει τον οργανισμό τους μέσα στα επόμενα 5 χρόνια. 76% πιστεύουν πως θα επηρεαστούν επίσης από την κινητικότητα των εργαζομένων και το BYOD / CYOD.
  • Το Data Management/Business Analytics, καθώς και η Σύγκλιση στην Πληροφορική και η Συμβατότητα είναι ανερχόμενες τάσεις για το 47% και 42% των ερωτηθέντων αντίστοιχα, ενώ ακολουθούν η Ασφάλεια των Δεδομένων (32%) και το Internet of Things (32%).

Βελτίωση Υπηρεσιών:

  • 90% των συμμετεχόντων πιστεύουν πως το Self-Service Portal χρειάζεται βελτιώσεις. 62% θεωρούν πως το Reporting πρέπει να βελτιωθεί, ενώ 45% δεν είναι ικανοποιημένοι με τη Βιβλιοθήκη Γνώσης (Knowledge Library). 29% δεν είναι ικανοποιημένοι με τη διαδικασία διαχείρισης αλλαγής στο ΙΤ (Change Management).
  • 79% των συμμετεχόντων θεωρούν πως ο οργανισμός τους θα ωφελείτο από real-time reporting στο Service Desk, ωστόσο δεν έχουν αυτήν τη στιγμή ανάλογο εργαλείο.
  • Ένα στα δύο στελέχη της Ανώτερης Διοίκησης θα ήθελε να εμπλουτίσει τις υπηρεσίες με σχεδιαγράμματα διαχείρισης ροής εργασιών (workflow charts) και εργαλεία διαχείρισης της απόδοσης και διαχείρισης της αλλαγής.
  • Περισσότεροι από 68% των CIOs και IT Directors και 51.5% των Service Desk Directors πιστεύουν πως το εργαλείο για Purchase Order (PO) Management θα ήταν χρήσιμο στον οργανισμό τους.

Προϋπολογισμός:

  • Οι Ακαδημαϊκοί Οργανισμοί στην Αυστραλασία είχαν δραματικές μειώσεις στον προϋπολογισμό του ΙΤ τα προηγούμενα 5 χρόνια (87.5%), ακολουθούμενοι από 76.5% των Οργανισμών στη Βόρεια Αμερική.
  • Σχεδόν 54% των ερωτηθέντων από την περιοχή του ΕMEA απάντησαν πως ο προϋπολογισμός του ΙΤ μειώθηκε ελάχιστα ή μειώθηκε δραματικά μέσα στα τελευταία 5 χρόνια.

Jon Lucas, Head of IT Communications & Engagement, University IT Services, University of the Arts London:
“Οι εποχές αλλάζουν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, και η αντίσταση στις αλλαγές είναι κοινή ως συνήθως. Σε αυτό το συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, η εκπαιδευτική εμπειρία παραμένει βασική προτεραιότητα. Καθώς η τεχνολογία προχωρεί, τα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα χρειάζεται να κινηθούν πιο γρήγορα προκειμένου να ανταποκριθούν στις εξελίξεις και στο επίπεδο υπηρεσίες που η γενιά των millennials περιμένει να λάβει από το τμήμα IT Services. Με την ενεργοποίηση του άρθρου 50, τα Πανεπιστήμια στη Μεγάλη Βρετανία βλέπουν ήδη μια μείωση στις αιτήσεις των φοιτητών, που προκλήθηκε από την αβεβαιότητα του Brexit. Αυτό ωστόσο δεν πρέπει να αποτρέψει το τμήμα ΙΤ από το να προσφέρει ποιοτικές υπηρεσίες, χρησιμοποιώντας εργαλεία Service Level Management για να διασφαλίσει ότι οι υπηρεσίες του είναι οι καλύτερες δυνατές. Στο University of Arts London σκεφτόμαστε δημιουργικά για το πώς να παρουσιάσουμε τις υπηρεσίες μας στους χρήστες, καθώς αυτό μας επιτρέπει να εμπλακούμε περισσότερο μαζί τους.”

Greg Pritchett, Managing Director, Marval Software:
“Το Τμήμα Πληροφορικής στα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα έχει φθάσει ένα νέο επίπεδο ωριμότητας, καθώς ο ρόλος τους έχει εξελιχθεί μέσα στον οργανισμό σε επίκεντρο της διαρκούς επιχειρησιακής μεταμόρφωσης. Παρά τις εκτεταμένες ευθύνες, οι CIOs αισθάνονται ότι δεν έχουν αρκετή υποστήριξη για να επιτύχουν στον νέο τους ρόλο, ούτε από τη διοίκηση ούτε με τεχνολογικά εργαλεία που θα τους επιτρέψουν να τεκμηριώσουν και να επιταχύνουν επιχειρησιακές αποφάσεις και να διευκολύνουν τη διαχείριση της αλλαγής. Καθώς εισέρχονται σε μια άκρως ανταγωνιστική φάση, οι Ακαδημαϊκοί Οργανισμοί χρειάζεται να διασφαλίσουν ότι το Τμήμα Πληροφορικής είναι εξοπλισμένο με τα εργαλεία που θα το βοηθήσουν να παρέχει νέες υπηρεσίες που βελτιώνουν την εμπειρία του φοιτητή, ενώ παράλληλα διαχειρίζεται τους υπάρχοντες πόρους του πιο αποτελεσματικά.”

H Παγκόσμια Ακαδημαϊκή Έρευνα 2017 ανατέθηκε από τη Marval Software, κορυφαίο πάροχο λύσεων και υπηρεσιών ITSM, και διεξήχθη τον Φεβρουάριο του 2017 για να καταγράψει τις τρέχουσες επιχειρησιακές και τεχνολογικές τάσεις, προκλήσεις και προσδοκίες στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, καθώς και τεχνολογικές εξελίξεις, τεχνικές και στρατηγικές που χρησιμοποιούν οι Ακαδημαϊκοί Οργανισμοί για να ανταποκριθούν με επιτυχία στις αυξανόμενες απαιτήσεις. Από τα στελέχη ΙΤ που συμμετείχαν στην έρευνα, 53% ήταν από την περιοχή του ΕΜΕΑ, 37% από τη Βόρεια Αμερική και 10% από την περιοχή APAC. 36% των ερωτηθέντων ήταν Service Desk Directors/Managers, 24% ήταν CIOs / CISOs / IT Directors/Managers, 16% IT Operations Directors/Managers, 6.5% Project Managers, 6.5% Service Desk Analysts, 2% ήταν στελέχη της Ανώτατης Διοίκησης και 9% άλλοι ρόλοι.

Share.

Leave A Reply