Υπηρεσία σύγκλισης σταθερής – κινητής τηλεφωνίας με την ονομασία One Net που απευθύνεται στις επιχειρήσεις, λανσάρει η Vodafone υποσχόμενη μείωση κόστους, αύξηση της παραγωγικότητας, ευελιξία και αδιάλειπτη επικοινωνία, ενώ παράλληλα ως εταιρεία κινείται στρατηγικά στα δίκτυα νέας γενιάς και εξετάζει τις δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης των δραστηριοτήτων της.
Κατά την παρουσίαση της νέας υπηρεσίας ο διευθύνων σύμβουλος της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας, Χάρης Μπρουμίδης, σημείωσε ότι η Vodafone επιθυμεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη μετάβαση της χώρας στην ψηφιακή εποχή, γι΄ αυτό και επενδύει στα δίκτυα και στις υπηρεσίες σύγκλισης σταθερής και κινητής.
Την ίδια στιγμή στο περιθώριο της παρουσίασης απαντώντας σε ερώτημα του infocom.gr, αναφορικά με τη Cyta Ελλάδος και τα όσα ανακοίνωσε η μητρική της εταιρεία περί προσέλκυσης επενδυτών, σημείωσε πως η Vodafone παρακολουθεί τη διαδικασία, λέγοντας εμμέσως πλην σαφώς πως οι εξελίξεις επί του θέματος θα την απασχολήσουν. Υπενθυμίζεται ότι η Vodafone το ίδιο έχει πράξει και στην περίπτωση της Forthnet και, όπως εκτιμάται, υπό ορισμένες προϋποθέσεις, είναι πιθανό και το ενδιαφέρον αυτό να αναθερμανθεί το προσεχές διάστημα. Επίσης, υπενθυμίζεται ότι η Vodafone εισήλθε στις υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας εξαγοράζοντας πλήρως το 2015 την hellas online έναντι τιμήματος της τάξεως των 300 εκατ. ευρώ.
Vodafone One Net
To Vodafone One Net χαρακτηρίζεται ως ολοκληρωμένη πλατφόρμα επικοινωνίας που ενσωματώνει τα σταθερά και κινητά τηλέφωνα στο τηλεφωνικό κέντρο που φιλοξενείται στο Cloud της Vodafone, προσφέροντας όλες τις νέες τεχνολογίες μέσων πρόσβασης (VDSL, 4G και οπτική ίνα). Έτσι απελευθερώνει τις επιχειρήσεις από την υποχρέωση αγοράς και συντήρησης ενός τηλεφωνικού κέντρου και πετυχαίνει σημαντική μείωση του λειτουργικού τους κόστους. Επίσης δίνει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες να χρησιμοποιούν μόνο την κινητή συσκευή για να δέχονται και να πραγματοποιούν κλήσεις τόσο από τον σταθερό αριθμό του γραφείου όσο και από κινητό αριθμό, ενώ διασφαλίζει ότι η επιχείρηση δε μένει ποτέ από σταθερή τηλεφωνία και internet αφού δίνει τη δυνατότητα αυτόματης ενεργοποίησης εφεδρικής σύνδεσης 4G.
Ως παράδειγμα μείωσης του κόστους, έπειτα από ερώτηση, αναφέρθηκε το εξής: Εταιρεία με 20 άτομα προσωπικό επεκτείνεται και χρειάζεται να προσθέσει ακόμα 30 εργαζομένους, οπότε πρέπει να επενδύσει σε νέο τηλεφωνικό κέντρο. Αν προχωρήσει με τον συνήθη τρόπο στην αγορά νέου τηλεφωνικού κέντρου την επόμενη τριετία θα επωμιστεί ένα κόστος 390 ευρώ μηνιαίως. Με τη λύση που προτείνεται το κόστος δύναται να μειωθεί στα 240 ευρώ (μείωση 40%).
Σημειώνεται ότι η λύση One Net αποτελεί επιλογή σημαντικών εταιρικών πελατών της Vodafone σε ολόκληρη την Ευρώπη (4 εκατ. χρήστες σε 13 χώρες) όπως είναι η ισπανική τράπεζα BBVA, με 29.000 θέσεις εργασίας One Net. Στην Ελλάδα η υπηρεσία έχει ήδη 400 πελάτες – επιχειρήσεις καθώς έχει ξεκινήσει να πωλείται από τον Σεπτέμβριο.
Ο κ. Μπρουμίδης στη δήλωσή του αναφορικά με τη νέα υπηρεσία σημείωσε: «H Vodafone καινοτομεί και φέρνει την σύγκλιση στις τηλεπικοινωνίες, με όραμα την κοινωνία των Gigabit. Μέσα από καινοτόμες υπηρεσίες που έρχονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, κάνουμε τις σύγχρονες τεχνολογίες οικονομικά προσιτές για όλους τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις οι οποίες μέχρι σήμερα αναγκάζονταν να επενδύουν σημαντικά κεφάλαια για να προμηθεύονται, να συντηρούν και να αναβαθμίζουν τα τηλεφωνικά τους κέντρα. Με το One Net η Vodafone επιτρέπει σε όλους τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις να μειώσουν σημαντικά το κόστος τους, να αποκτήσουν μεγάλη ευελιξία και ταυτόχρονα να απολαμβάνουν υπερσύγχρονες υπηρεσίες επικοινωνίας μέσα από το cloud».