VR ίσον PR

0

Στα ίδια και μεγαλύτερα επίπεδα με πέρυσι φαίνεται να κινούνται οι επισκέπτες, αν και αυτό μένει να επιβεβαιωθεί με επίσημα στοιχεία, ωστόσο ενδεικτικά είναι πάντα τα περίπτερα των «μεγάλων» κατασκευαστών στο Hall 3. Εκεί φαίνεται το μέγεθος του πλήθους, από το πρωί μέχρι και τις απογευματινές ώρες της Δευτέρας και φέτος το Hall 3 ήταν… «πίτα»!

lg g5 (44)

Η Sony Mobile, όπως και πέρυσι, άνοιξε τα χαρτιά της με μία μέρα καθυστέρηση σε σχέση με τον ανταγωνισμό: Τρεις νέες συσκευές θα περιλαμβάνει η νέα σειρά Xperia “X” (που αναμένεται το καλοκαίρι), όμως ο Πρόεδρος και Διευθύνων σύμβουλος, κ.Hiroki Totoki, έριξε τους προβολείς κυρίως πάνω στα νέα αξεσουάρ που θα τις συνοδεύουν: Xperia Eye, Ear, Agent και Projector είναι το κουαρτέτο που υπόσχεται να αλλάξει την καθημερινότητά μας, αν και βρίσκονται ακόμη σε μορφή… “Concept”!

Αναμφίβολα, μετά και την παρουσίαση της Sony, έγινε σαφές πως σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές προσπάθησαν σκληρά να μας δείξουν κάτι το διαφορετικό φέτος στη Βαρκελώνη, να ξεφύγουν από την πεπατημένη, να βγούν από το καλούπι του τυπικού smartphone και να προσφέρουν νέες δυνατότητες και λειτουργίες. Δυστυχώς, όμως, αυτό δε μπορεί να γίνει εύκολα πάνω στις ίδιες τις συσκευές, οπότε η μόνη διέξοδος είναι τα αξεσουάρ, τα modules, τα “extras”. Το θέμα είναι αν θα τα «αγκαλιάσει» το αγοραστικό κοινό…

lg g5 (66)

Ορισμένοι κατασκευαστές όπως η Caterpillar, ωστόσο, έχουν την πολυτέλεια να «φορτώνουν» τις συσκευές τους, ακόμα και με… θερμικές κάμερες! Το (περί ου ο λόγος) Cat S60 ήταν ένας πόλος έλξης για το περίπτερο της εταιρείας χάρη στη δυνατότητά του αυτή, αν και η τιμή του προσεγγίζει αυτή των μεγάλων ναυαρχίδων!

Και βέβαια, σε ένα τεράστιο ποσοστό των περιπτέρων, υπάρχει και από ένα VR demo! Όλοι έπεσαν… με τα μούτρα στην εικονική πραγματικότητα, ο καθείς με το δικό του concept, αλλά το hardware είναι πάνω-κάτω το ίδιο και φυσικά δε μπορεί να προσφέρει τον πολυπόθητο παράγοντα “wow”. Χαρακτηριστική είναι η δήλωση του κ. Wang Yanmin, Terminal Device President της Huawei για την περιοχή μας, πως “VR is PR”! Συμπληρώνοντας πως η Huawei δεν παρουσίασε κάτι αντίστοιχο, σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό, καθώς θεωρεί πως είναι περισσότερο ένα marketing trick αυτή τη στιγμή και μια ανώριμη πλατφόρμα, παρά κάτι το ουσιώδες για τον χρήστη. Αλλά και επιβεβαιώνοντας πως οι Κινέζοι θα παρουσιάσουν κάτι το VR-based στο μέλλον…

Σε γενικές γραμμές, το φετινό MWC φαίνεται να περιστρέφεται περισσότερο γύρω από τα πάσης φύσεως αξεσουάρ, gadgets, τις cloud υπηρεσίες, το IoT και τiς μελλοντικές τεχνολογίες όπως το 5G, που όμως… δεν είναι και τόσο μελλοντικές, καθώς θα μπούν σε χρήση πολύ νωρίτερα απ’ότι περιμέναμε! Αναμενόμενο μεν, καθώς τα smartphones έχουν «πιάσει ταβάνι» εδώ καιρό, ελαφρώς απογοητευτικό δε, καθώς δε διαφαίνεται εύκολος τρόπος να ξεπεραστεί αυτό το όριο. Ωστόσο, η έκθεση βρίθει καινοτομιών και αυτές θα σας μεταφέρουμε μέχρι το τέλος της, σε καθημερινή βάση.

Share.

Leave A Reply