Προσωποποιημένες υπηρεσίες ή Προστασία απορρήτου;

0

H μεγαλύτερη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας της Νότιας Κορέας SK Telecom, χρησιμοποιεί όλο περισσότερο τεχνικές ανάλυσης δεδομένων για να προσφέρει πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες στους πελάτες, αλλά παραδέχεται ότι πρέπει να είναι «πολύ προσεκτικοί» για το πώς χειρίζεται τέτοιες ευαίσθητες πληροφορίες. Αυτό δηλώνει στο MWL o CTO της εταιρίας Alex Choi.

you_are_being_monitored_hd_widescreen_wallpapers_1920x1200

Το στέλεχος της Κορεάτικης εταιρίας εκφράζει την ευαίσθητη ισορροπία και τα διλήμματα που προκύπτουν από την ανάγκη συλλογής δεδομένων χρήσης του δικτύου από τους πελάτες και την ανάγκη για διασφάλιση του προσωπικού απορρήτου.

«Πιστεύουμε ότι τα δεδομένα καταγραφής συμπεριφοράς πελατών στο δίκτυο και η χρήσης τους, θα μας δώσει καλύτερη εικόνα για τις ανάγκες των πελατών που με τη σειρά μας πρέπει να καλύπτουμε. Ο σκοπός μας είναι να να χρησιμοποιήσουμε αυτές τις πληροφορίες για να παρέχουμε πολύ πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες και να τις βελτιώνουμε».

Όλο και περισσότερες χώρες αναζητούν τη μεταρρύθμιση κανονισμών προστασίας της ιδιωτικής ζωής με σκοπό την καλύτερη προστασία των καταναλωτών και το ίδιο συμβαίνει και στη Νότια Κορέα η οποία θέτει επίσης μεγαλύτερη προτεραιότητα σε θέματα προστασίας της ιδιωτικής ζωής.

Ο Alex Choi συμπληρώνει στο MWL «Αλλά για να είμαστε σε θέση να εκμεταλλευτούμε αυτήν την μεγάλη ευκαιρία των δεδομένων, είναι αναπόφευκτο για μας να έχουμε πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα. Γι ‘αυτό είναι σημαντικό να υπάρχει μια συναίνεση ανάμεσα στην κοινότητα των πελατών και την κοινότητα των παρόχων, καθώς επίσης και από τις ρυθμιστικές αρχές.

Share.

Leave A Reply