Operators vs OTT’s. Σύγκρουση επιχειρηματικών μοντέλων

0

Οι ρυθμιστικές αρχές πρέπει να σταματήσουν να συμπεριφέρονται με διαφορετικό τρόπο στους παρόχους δικτύων και με διαφορετικό στους παρόχους διαδικτυακού περιεχομένου οι οποίοι δεν υπόκεινται σε κανέναν περιορισμό και έλεγχο.

keynote-panel-2

Αυτό υποστήριξαν τα ηγετικά στελέχη των εταιριών-παρόχων δικτύου κατά την κοινή τους εμφάνιση σε round table στο πλαίσιο του Mobile World Congress.

Οι επικεφαλής της Deutsche Telekom, Telefonica, Telenor και Vodafone υποστήριξαν ότι το χωρίς κανόνες παιχνίδι των μεγάλων παρόχων διαδικτυακών υπηρεσιών (ΟΤΤ) απειλούν τις επενδύσεις στα δίκτυα και την οικονομική τους ανάπτυξη και ουσιαστικά πάει ενάντια στα συμφέροντα των καταναλωτών.

Ο Timotheus Hoettges, Διευθύνων Σύμβουλος της Deutsche Telekom Group, δήλωσε ότι το Facebook είναι μια υπηρεσία επικοινωνίας, αλλά δεν ρυθμίζεται σαν τέτοια. Πρόσθεσε ότι υπήρξε μια “σύγκρουση των επιχειρηματικών μοντέλων”μεταξύ παρόχων δικτύου και παρόχων internet επιχειρήσεις, και ότι οι παίκτες του δικτύου αφέθηκαν απροστάτευτοι την ώρα που οι OTT δεν έχουν ούτε περιορισμούς ούτε υποχρεώσεις.

Είμαστε μια βιομηχανία με βαριές επενδύσεις σε εξοπλισμό όπου τα πάντα είναι διαλειτουργικά και ανοικτά “. Αντίθετα οι ΟΤΤ’sδεν έχουν βαριές επενδύσεις και με τη χρήση των υποδομών των δικτύων έχουν συγκριτικά ελάχιστα κόστη.

«Πως μπορείς να ανταγωνιστείς την παροχή υπηρεσιών φωνής, SMS ή video, το οποίο δεν κοστίζει τίποτα;» ρώτησε Hoettges.

O Cesar Alierta, διευθύνων σύμβουλος της Telefonica κινήθηκε στο ίδιο μήκος κύματος και δήλωσε ότι οι ρυθμιστικές αρχές θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους το μέγεθος των επενδύσεων, ώστε να εξασφαλίζεται η ισονομία.

Βάζοντας τον εαυτό του στη θέση των πελατών ο Vittorio Colao, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Vodafone, παραδέχθηκε ότι το Facebook, η Google και η Amazon είναι «Λαμπρές υπηρεσίες», τόνισε όμως πως οι ψηφιακοί καταναλωτές βλέπουν τις ζωές τους να κυριαρχούνται από μερικούς μόνο παίκτες στο διαδίκτυο. Και μάλιστα όσοι δεν το έχουν σκεφθεί, το παρατηρούν όταν βλέπουν την έλλειψη δυνατότητας μετακίνησης μεταξύ διαφορετικών ψηφιακών πλατφορμών. Το αντίθετο δηλαδή με την ευκολία που το πράττουν όταν αλλάζουν πάροχο δικτύου. “Γιατί δηλαδή να πρέπει να πληρώσω δύο φορές για μια εφαρμογή;» ρώτησε αναφερόμενος σε μερικούς από τους φραγμούς που βάζουν οι OTT’s, Apple και Google, που κυριαρχούν στο οικοσύστημα.

Share.

Leave A Reply