Close Menu
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
Facebook X (Twitter) Instagram
  • ABOUT
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • NEWSLETTER
Παρασκευή, 11 Ιουλίου
Facebook X (Twitter) YouTube LinkedIn RSS
InfoCom
  • Telecoms
  • IT
  • AI
  • Security
  • Επιχειρήσεις
    • Μελέτες
    • Εταιρ. Κοιν. Ευθύνη
    • Startup
    • TV
  • Πρόσωπα
    • Στελέχη
    • Συνεντεύξεις
    • Απόψεις
  • Today
  • SmartTalks
  • eMagazine
  • Weekly Telecom
  • AIBRIEF
InfoCom
Home»News

Αλλαγή της καμπάνιας ΟΤΕ και Vodafone επιβάλλει το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας

21/05/2012Τέτη ΗγουμενίδηBy Τέτη Ηγουμενίδη2 Mins Read News Αγορά Ελλάδα Επιχειρήσεις

Τροποποιήσεις στην τρέχουσα διαφήμιση του ΟΤΕ για τα νέα πακέτα υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας και internet μέχρι τις 23.5.2012 ζήτησε το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ) μετά από την εξέταση  καταγγελιών του ανταγωνισμού περί παραπλάνησης του καταναλωτικού κοινού.

Τροποποιήσεις μέχρι τις 24.5.12 ζήτησε το ΣΕΕ μετά την εξέταση των σχετικών καταγγελιών και για τη διαφήμιση της Vodafone που αφορά στην καρτοκινητή τηλεφωνία.

Συγκεκριμένα, αναφορικά με τον ΟΤΕ η πρωτοβάθμια Επιτροπή Ελέγχου Επικοινωνίας ομόφωνα έκρινε ότι η διατύπωση «νέα εποχή τιμών» είναι αόριστη και υπερβολική και πιθανόν να δημιουργήσει τη λανθασμένη εντύπωση ότι οι «νέες τιμές» αφορούν το σύνολο των προγραμμάτων τηλεφωνίας που προσφέρει ο ΟΤΕ.

Ακόμη, αναφορικά με τους ισχυρισμούς «μειωμένες τιμές», «ρίχνει τις τιμές», «σε σχέση με το 2011» και «-25%» και κάθε άλλη αναφορά σε μείωση τιμών, σαφώς υπονοεί σύγκριση η οποία κατά την ομόφωνη άποψη της Επιτροπής δεν ευσταθεί καθώς τα νέα προγράμματα που διατίθενται διαφέρουν ως προς τα χαρακτηριστικά τους και συνεπώς η επιχειρούμενη μεταξύ τους σύγκριση δεν είναι θεμιτή. Επίσης το αναφερόμενο ποσοστό δεν τεκμηριώθηκε επαρκώς.

 

 

Σχετικά με την επικοινωνία της Vodafone Καρτοκινητή τηλεφωνία η Επιτροπή κατέληξε ομόφωνα στην άποψη ότι ο τρόπος που επικοινωνούνται συγκεκριμένα στοιχεία του διαφημιζόμενου προϊόντος είναι ελλιπής και ενδεχομένως να οδηγήσει σε σύγχυση ή και παραπλάνηση. Όπως επισημαίνεται το γεγονός πως για να αποκτήσει ο χρήστης τα 80 επιπλέον λεπτά χρόνου ομιλίας θα πρέπει να αφαιρεθούν 7 ευρώ από τα 10 που έχει ήδη βάλει στην κάρτα του αποτελεί ιδιαίτερα σημαντική πληροφορία, η οποία θα πρέπει να επικοινωνείται με σαφήνεια και με την ίδια βαρύτητα με το κύριο μήνυμα ώστε να γίνεται αντιληπτή.

Ακολουθήστε το Infocom.gr και στα Google News, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας!

Infocom Today
SmartTalks

επικοινωνίας ΣΕΕ Συμβούλιο Ελέγχου
Share. Facebook Twitter LinkedIn Email Copy Link
Avatar photo
Τέτη Ηγουμενίδη

Η Τέτη Ηγουμενίδη, μέλος της Ένωσης Συντακτών (ΕΣΗΕΑ), είναι δημοσιογράφος του επιχειρηματικού ρεπορτάζ. Καλύπτει θέματα που σχετίζονται με τις τηλεπικοινωνίες, τις κατασκευαστικές εταιρείες, τις εταιρείες real estate και γενικότερα την αγορά ακινήτων. Επίσης, ασχολείται με τις δραστηριότητες των υπουργείων Περιβάλλοντος, Υποδομών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Εργάζεται στον έντυπο Τύπο χωρίς διακοπή από το 1990 (μεταξύ άλλων στις εφημερίδες Νίκη, Εξουσία και Ναυτεμπορική), και έχει συνεργαστεί με ιστοσελίδες, περιοδικά, και τον ραδιοφωνικό σταθμό Flash.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Quest Συμμετοχών στον δείκτη FTSE4Good για δεύτερη συνεχή χρονιά

Οι Έλληνες στον παλμό της ψηφιακής εποχής

SCALE APP SPHEROID: η ελληνική λύση που βλέπει τα σφάλματα στα δορυφορικά συστήματα

KPMG Global Economic Outlook 2025: το ΑΕΠ αναμένεται να επιβραδυνθεί

Generation Next: ολοκληρώθηκε ο 3ος κύκλος δωρεάν μαθημάτων STEAM για 400 εκπαιδευτικούς

Η Aboutnet απορροφά την Digital Square

Leave A Reply Cancel Reply

Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.

Εγγραφείτε στο Weekly Telecom
* indicates required
RSS BizNow.gr
  • Το Παλαιό Χημείο υποδέχτηκε τη νέα γενιά χημικών στην ψηφιακή εποχή
  • Κανάρης: Δεν πωλείται η Vodafone – Επενδύσεις και στοχευμένες εξαγορές
  • Η Nvidia έγινε η πρώτη εταιρεία που ξεπερνά τα 4 τρισ. δολάρια σε κεφαλαιοποίηση
  • Νέο Kayak Point στην Astir Marina
  • Η ΕΕ ρυθμίζει τα πανίσχυρα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης
  • ΕΤΑΔ: Εκκίνηση διαγωνισμού για την Οικία Brunetti στην Κω
  • ΣΕΚΕΕ: Ο Μάνος Μακρομάλλης ανανεώνει τη θητεία του στην Προεδρία
RSS itsecuritypro.gr
  • Η Akeydor Digital γίνεται σημαντικός επίσημος Πάροχος Τεχνολογίας στην Qatar Energy
  • Η Pylones Hellas αναβαθμίζει τις τραπεζικές υποδομές της Aegean Baltic Bank με σύμμαχο την AEG
  • Η ADACOM κατακτά και το Information Protection & Governance Specialization της Microsoft
  • Η κυβερνοασφάλεια εξελίσσεται σε στρατηγικό συντελεστή αξίας, σύμφωνα με νέα έρευνα της EY
  • Στις 19 Νοεμβρίου το InfoCom World 2025 – AI-Volution: A Brave New World!
  • Η HP επεκτείνει τη διαθεσιμότητα της πλατφόρμας Workforce Experience Platform στην ελληνική αγορά
  • Απειλή η Κβαντική Υπολογιστική για την Παγκόσμια Κυβερνοασφάλεια: Οι τρεις μεγαλύτεροι κίνδυνοι σύμφωνα με την Kaspersky
Infocom Today

Copyright 2024 | All Rights Reserved

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.