Έρευνα καταναλωτών σε συνεργασία με το ερευνητικό γραφείο Dynata με στόχο να καταγράψει τις αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων καταναλωτών
Browsing: Μελέτες
Στην online Black Friday 2021, συμμετείχαν δυναμικά και τα δύο φύλα
Η Vodafone στηρίζει αγρότες στην Ευρώπη και την Αφρική μέσω πλατφορμών cloud, ψηφιακών αγορών και συμβουλευτικών υπηρεσιών
Οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν τη Salesforce υπολογίζουν σημαντικά οφέλη εξοικονόμησης κόστους, αποδοτικότητας και παραγωγικότητας
40% αύξηση στις κυβερνοεπιθέσεις με στόχο κρατικές υποδομές ζωτικής σημασίας Επιθέσεις και σε εταιρείες IT με έδρα χώρες-μέλη του ΝΑΤΟ
Η ΕΥ συμμετείχε στην ετήσια συνέλευση του Ελληνικού Ινστιτούτου Εσωτερικών Ελεγκτών
Η συγκέντρωση κεφαλαίων στην Αμερική έχει ήδη φτάσει σε νέο ετήσιο υψηλό ρεκόρ US$ 156 δισ. στο τέλος του γ’ τριμήνου του 2022
Νέα Έρευνα από την Focus Bari για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών του ΕΙΕΠ
Oι επενδύσεις γίνονται διαδικτυακά και υποστηρίζονται από διάφορα αυτοματοποιημένα συστήματα, πλατφόρμες συναλλαγών και κοινωνικούς αλγόριθμους
55% δηλώνει ότι εξακολουθεί να είναι μόνο «μερικώς εξοπλισμένο» για την αποτελεσματική επίτευξη του ψηφιακού μετασχηματισμού