Αυξημένες 5,6% οι δαπάνες για ηλεκτρονικά – τεχνολογικά προϊόντα στο 9μηνο

0

Οι πωλήσεις των τεχνολογικών – καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα στο εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2018 σημείωσαν αύξηση 5,6% διαμορφούμενες σε 1,501 δις. ευρώ, σύμφωνα με τις μετρήσεις της GfK TEMAX.

Οι τηλεπικοινωνίες παρουσίασαν την μεγαλύτερη ανάπτυξη, 11,3%, σε σχέση με άλλες κατηγορίες προϊόντων. Ανήλθαν στο 9μηνο σε 459 εκατ. ευρώ ενώ στο τρίτο τρίμηνο 2018 ήταν σε 160 εκατ. ευρώ, αυξημένες 9% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρσι.

Οι πωλήσεις των ηλεκτρονικών καταναλωτικών αγαθών αυξήθηκαν 7,4% και διαμορφώθηκαν σε 226 εκατ. ευρώ.

Οι πωλήσεις των μεγάλων οικιακών συσκευών κατέγραψαν αύξηση 4,9% στο εννεάμηνο και διαμορφώθηκαν σε 350 εκατ. ευρώ, ενώ οι πωλήσεις των μικρών οικιακών συσκευών αυξήθηκαν 3,4% και διαμορφώθηκαν σε 109 εκατ. ευρώ.

Οι πωλήσεις των προϊόντων πληροφορικής στο εννεάμηνο σημείωσαν αύξηση 1,4% και ανήλθαν σε 317 εκατ. ευρώ ενώ στο τρίτο τρίμηνο παρουσίασαν μείωση 0,1% και διαμορφώθηκαν σε 113 εκατ. ευρώ.

Αντίθετα τα φωτογραφικά είδη και τα είδη εξοπλισμού γραφείου και αναλώσιμων, παρουσίασαν σημαντική πτώση πωλήσεων σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της GfK TEMAX. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις φωτογραφικών ειδών στο εννεάμηνο διαμορφώθηκαν σε 19 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας μείωση 16,7% και οι πωλήσεις ειδών εξοπλισμού γραφείου και αναλώσιμων σε 22 εκατ. ευρώ μειωμένες κατά 10,3%.

Share.

Comments are closed.