Έρευνα – «σοκ» έχει στα χέρια του μεγάλο πολιτικό κόμμα, σύμφωνα με την οποία ο εξ ευωνύμων αντίπαλος, γιγάντωσε το έρεισμά του στους νέους χάρις στην πολύ καλή δουλειά που είχαν κάνει οι βουλευτές του στα social media.

Έτσι, στο πιο συντηρητικό κόμμα, «τρέχουν και δεν φτάνουν» προκειμένου να καλύψουν τον χαμένο καιρό, ενώ μαθαίνουμε ότι σε πρόσφατη σύσκεψη, ζητήθηκε ο καθορισμός τριών ατόμων από κάθε γραφείο υποψηφίου για τον συντονισμό των social media.

Ο σχεδιασμός είναι να υπάρχει ένα δίκτυο ανθρώπων που θα εποπτεύουν και θα τρέχουν Facebook, twitter και blogs με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί το ανάλογο κλίμα στον «κόσμο του διαδικτύου»….

Το θέμα είναι όμως ότι επειδή τα social media χρησιμοποιούν περισσότερο οι νέοι (άνεργοι κλπ) μπορεί η κίνηση να καταλήξει σε «μπούμερανγκ».

Άσε που όλα αυτά δεν γίνονται στο «και πέντε»… Λέμε να τους φέρουμε στο Social Media World στις 26 Ιουνίου, να μας πουν τη συνταγή της αποτυχίας…

Νέο, ραντεβού… τον Σεπτέμβρη δίνει η συνδρομητική για το λανσάρισμα της web tv της, με έμφαση στο αθλητικό προϊόν και τις ταινίες για τηλεθέαση σε PC και ipad.

Η υπηρεσία web tv θα προσφέρεται δωρεάν στους συνδρομητές, οι οποίοι θα μπορούν να το παρακολουθήσουν από 3 διαφορετικές συσκευές και επί πληρωμή στους υπόλοιπους χρήστες.

Πέτυχε το εγχείρημα της ΕΡΤ να «συσπειρώσει» ψηφιακά τον τηλεοπτικό πληθυσμό, μεταδίδοντας το τουρνουά τένις Roland Garros στο HD κανάλι της, τη web TV και το site της.

Τα ψηφιακά κανάλια TV100, 4Ε, Γνώμη και Euro διαθέτει στο μπουκέτο της από την συχνότητα 50 UHF η «περιφερειακή» Digital Broadcast Syndication (DBS) από το κέντρο εκπομπής του Χορτιάτη, στη Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας.

Στην περιοχή, το switch off έχει προγραμματισθεί για το τέλος Σεπτεμβρίου 2012 έναντι του αρχικού σχεδιασμού που έκανε λόγο για ψηφιακή μετάβαση τον Ιούλιο.

Έθεσαν τα ψηφιακά τους Μέσα ως πολιορκητικό κριό για την είσοδό τους στο Χ.Α. και για άντληση περισσοτέρων από 500 εκατ. ευρώ και τώρα αποχωρούν με ελαφρά πηδηματάκια. Ο λόγος για τις εισηγμένες εταιρείες ΜΜΕ.

Μέσω blogs και Facebook η διαπάλη των εργαζομένων στο Mega μετά την αποχώρηση 21 δημοσιογράφων, που για τους δικούς τους λόγους ο καθένας, δεν υπέγραψαν ατομικές συμβάσεις και αποχώρησαν.

Ποσόν των 12.603.277,57 ευρώ σε δωρεάν διαφημιστικό χρόνο για τις αναμετρήσεις της 6ης Μαΐου και της 17ης Ιουνίου θα διαθέσουν συνολικά τα κανάλια εθνικής εμβέλειας.

Σε αντιστάθμισμα, θα καταβάλουν ως ενοίκιο μόνο το 0,1% επί του κύκλου εργασιών τους.
Protagon.gr και Google συνεχίζουν τη συνεργασία τους στο Youtube και για τις εκλογές της 17ης Ιουνίου.

Η εκλογική πλατφόρμα Εκλογες ’12 ( youtube.com/ekloges12 ) θα καλύψει και τη νέα αναμέτρηση με συνεντεύξεις πολιτικών αρχηγών, δικτυακά hangouts με τη συμμετοχή γνωστών προσωπικοτήτων.

Σημειώνεται ότι η κάλυψη για τις εκλογές της 6ης Μαΐου, έτυχε θεαματικής αποδοχής από τους χρήστες του Internet. Συνολικά 1.8 εκατ. επισκέπτες από 106 χώρες παρακολουθούσαν, κατά μέσο όρο, 78.000 προβολές ανά ημέρα.

Τέσσερις συνιστώσες για τη διάσωση/αναγέννηση της «Ελευθεροτυπίας»: Μια ομάδα δημοσιογράφων επιδιώκουν τη δημιουργία συνεταιρισμού που θα εκδώσει εφημερίδα με σύνθετη ονομασία.

Μια άλλη σοβαρή πρόταση κινείται για την «έκδοση» ενός site. Ένας άλλος συνεταιρισμός ζητεί επανέκδοση της «Ελευθεροτυπίας» χωρίς το βάρος των χρεών, ενώ η τέταρτη προσπάθεια έρχεται από τη Μάνια Τεγοπούλου, η οποία απέτυχε να εντάξει την εταιρεία Χ.Κ.Τεγόπουλος στο άρθρο 99, αλλά εξακολουθεί να αναζητεί επενδυτή.

Δύο – τρεις προτάσεις έχουν κατατεθεί στο Χαλάνδρι για τον αθλητικό σταθμό Sentra FM μεταξύ των οποίων και η υπενοικίασή του από τον Ν. Μαστοράκη και το www.sport24.

Σε αγωνιώδη αναζήτηση αγοραστή για το 50% του «Αθηνοράματος», του athinorama.gr και του Best FM βρίσκεται ο Αντώνης Λυμπέρης.

Ένα λάθος σε γράφημα στο «Βήμα της Κυριακής» προκάλεσε ένα ιδιαίτερα αιχμηρό σχόλιο της εταιρείας δημοσκοπήσεων, Public Issue, που αφήνει αρκετά υπονοούμενα.

Το γράφημα έδειχνε τα αποτελέσματα των τελευταίων δημοσκοπήσεων από όλες τις εταιρείες, όμως σε αυτή της Public Issue, το αποτέλεσμα ήταν λάθος, εμφανίζοντας τη ΝΔ πρώτη με 31,5% και τον ΣΥΡΙΖΑ δεύτερο με 25,5%, ενώ η έρευνα είχε καταδείξει το αντίστροφο.

Ένα χρόνο μετά το τέλος της πολυετούς συνεργασίας του με τον ΑΝΤ1 ο δημοσιογράφος Γιώργος Καραμέρος κάνει come back με την εκπομπή «Καλή μου Ελλάδα».

Πρόκειται για την πρώτη μεγάλη παραγωγή του δορυφορικού ΑΝΤ1 satellite -pacific-europe που στόχο έχει να μεταφέρει στο εξωτερικό τις παραγωγικές δυνάμεις και τον πλούτο από κάθε γωνιά της Ελλάδας.